Pereiti prie turinio

Subaru Legacy


Rekomenduojami pranešimai

MT dėžėj stovi tikras tarpašinis diferencialas, kurį blokuoja iki 100% viskozinė mova. Pas legasius jos niekas nevaldo, grynai mechaniškai, o pas imprezas STi ją valdo kompas, su galimybe švelniai reguliuoti blokavimo koeficiantą potenciometro pagalba.

Jei ratas vienas pakibo duobėj, tai suksis jis ir kitos ašies vienas ratas, jei subaru atmosferinis, ir abu galiniai ratai, jei turbo, nes turbo turi gale LSD.

 

jei tai AT dėžė, tai nėra centrinio difo, bet stovi sankabų mechanizmas, kurį hidraulikos pagalba valdo kompas, kuris skaičiuoja ABS ir trijų greičio sensorių duomenis, ir pagal tai žino ką kur paduoti. AT dėžė virš 90km.h į galinį tiltą paduoda tik ~15 jėgos, bet žaibiškai sureaguoja, jei ratai pradeda netolygiai suktis. Įjungus AT 1 pavarą, "razdatkė" susiblokuoja centrą iki 55/45% jėgos.

Aš pas savo AT padaręs centre kietą blokavimą.

Jai ne paslaptis kaip :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai normalu :)

Sankaba juk mažutė, o ratus sukti vistiek reikia.

bet - jei sankabą dėtų originalią, ne "japonišką" iš LT parduotuvių, laikytų.

jeponiska is LT :lol: seip pazistamas keicia tik ferido ir jem idialei tinka nuo moskviceus :)

Ferodo gal norejai pasakyti. Taciau tai tik sankabos disko restauravimo budas, o jei susidevejo "korzina" arba isminamasis parejo? Cia jau ferodo nebepades :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu subaru gal kokiu 91 ar 93 m. 1,8 varikliu su mono ipurskimu, tik dabar nebenaudojama, uz tvarto kaime paslepta :lol: . Po puses metu idejau akuma uzsivede is pirmo pasukimo . Kankinom mes ja dvi ziemas, naudojom pasivazinejimams hipodrome. Variklis siek tiek silpnokas bet su paletintoju uztekdavo. Dar nemaciau tokio kantraus variklio, buvo perkaitintas nes ne kiekvienas vaziuojant rodykles stebi ir ne benzu vazineta, o tik su dujom. Granatai nusisukus nevaziuoja, o pakeitus vel pirmyn.

P.s. jei kam reik daliu sio modelio galit kreiptis, faktiskai viskas yra isskyrus skardas nes jos labiausiai nukentejo, pakaba paprasta ne orine :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Blokiruotė įstatoma į visus, kaina su viskuo ~400Lt. Beje - senieji pasiduoda liftavimui:

Kur galma istatit blokiruote Legaci 95m.ir kokiu principu veike?Ir kas tas liftavimas?Aciu uz atsakima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.youtube.com/watch?v=QklTq_L-tOY

 

Imk tik 2.2, nes įsigijęs kitą vėliau mąstysi apie keitimą. turbo nelaiko dėžės ir sankabos, neturi palėtintojo, bet turi LSD. sedanas važiuoja geriau, bet neturi palėtintojo. Silpnesnės vietos - guoliai, sankaba ir vairo kolonkė. Pastaroji pradeda klibėti, bet su tuo galima gyventi, nes laisvumas į ratus ir vairą nepersiduoda. Aš turiu ir 2,5 ir 1,8 ir turėjau 2,0

tai tik 2.2 ir tik jis, kiti - blogai. 2,0 važiuoja tik nuo 4500 rpm, 2,5 eina gerai, bet itin brangus remontas ir nemėgsta dujų. O visi seneliai turi hidraulinius vožtuvus. Blokiruotė įstatoma į visus, kaina su viskuo ~400Lt. Beje - senieji pasiduoda liftavimui:

 

http://www.panoramio.com/photo/21066728

tada galima įkišti 225.70-15 ar pan. padangas.

http://www.youtube.com/watch?v=XYUIuAeWdNs

čia yra 2,2 AT su dujom

 

http://www.panoramio.com/photo/26593481

http://www.panoramio.com/photo/26593333

http://www.panoramio.com/photo/27558303

Kur galma istatit blokiruote Legaci 95m.ir kokiu principu veike?Ir kas tas liftavimas?Aciu uz atsakima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o wyrukai kaip su dujom i pwz legacy nes esu sukietejes dyzelistas[tik del sanaudu]ir jau kokie metai wepsau i legacius ir nesiryztu del to kad keliose wietose[kaunas]pasake kad tik centrines dujos[2200lt]o cia paskaiciau kad eina ir su paprastom.perkant masina uz 4000lt dujos uz 2200lt kazkaip netelpa i jokius remus.kalba butu apie 93-94m legacy su 2.0ar 2.2 motoru.dekui uz nuomones

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o wyrukai kaip su dujom i pwz legacy nes esu sukietejes dyzelistas[tik del sanaudu]ir jau kokie metai wepsau i legacius ir nesiryztu del to kad keliose wietose[kaunas]pasake kad tik centrines dujos[2200lt]o cia paskaiciau kad eina ir su paprastom.perkant masina uz 4000lt dujos uz 2200lt kazkaip netelpa i jokius remus.kalba butu apie 93-94m legacy su 2.0ar 2.2 motoru.dekui uz nuomones

 

Šitie varikliai puikiai draugauja ir su paprastom dujom. Tiesa, su įpurškiminėm, tai trauka ir sanaudos beveik nesiskiria nuo benzo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o daugumoje atvejų, netgi mažesnės.

Tik dedant paprastas, reikia labai atsižvelgti į laidų stovį, taip pat prikrauti kalną "chlapuškių".

Bet kita vertus, įsidėjus tiesioginio įpurškimo įrangą, ją naudoji šiame automobilyje. kai suvažinėji automobilį - įrangą perdedi į kitą, ir toliau naudoji, be jokių smarvių, šaudymų ir t.t.

 

2,5 irgi bendrauja, bet tai iš principo prastas variklis - jėgos tik 150AJ, vožtuvai reguliuojami "stakanais" ir itin brangiai, nes ten 4 velenai, ir kad sureguliuoti, reikia beveik išsiimti motorą.

2,2 motorai geriausi iki 95 m, nes ir vožtuvai automatiniai, ir galios daugiau - lygiai 100kW, kai tas nuo 95 turi 96kW.

na, dar 2.2 motorą turi impreza outbekas iš USA ir legasis outbekas iš UK, apie 99-2000m, tai jie turi po 104kw, bet vožtuvai jau reguliuojami ranka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turejau93m,95.97m,01m subarus visai geros auto,dabar turiu 06m,galiu pasakyti kad tos senesnes buvo dauk mielesnes ir patikimesnes

 

aš irgi galiu pasakyti panašiai, tačiau kokią auto šiai dienai beturiu, neatsisakau 89-94m modelio kaip antro, savo malonumui ir palakstymams.

 

 

Dėl STi- ten visai kita mašina. Su standarniniu gatviniu subaru mažai kas bendro. ten viskas laiko, niekas nelūžta, ir kainuoja nuo 30.oooLt

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jau taip. Na, nebent nusipirksi turbo - tada nelaiko niekas, pradedant pavarų dėžėm, baigiant kėbulo atsparumu smūgiams. nes greitėja daug geriau nei stoja.

 

Visiškai nesutinku. 93m. legacy turbo vagoną tris metus be gailesčio drožiau, saules ant asfalto paišydavau, į bagažinę cemento maišų iki lubų prikraudavau, dar ir į molį iki ausų ikišdavau ir nei karto niekas nelūžo ir negedo. Per 100000 km

keičiau tik galinio stabilizatoriaus traukes ir priekinius stabdžių diskus, net du kartus, nes jie tikrai nelaiko azartiškiau važinėjant, bet gal dėl to, kad mokėjau 90 lt už komplektą :D .

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.