SUBARU Atrašyta Lapkričio 17, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2009 MT dėžėj stovi tikras tarpašinis diferencialas, kurį blokuoja iki 100% viskozinė mova. Pas legasius jos niekas nevaldo, grynai mechaniškai, o pas imprezas STi ją valdo kompas, su galimybe švelniai reguliuoti blokavimo koeficiantą potenciometro pagalba.Jei ratas vienas pakibo duobėj, tai suksis jis ir kitos ašies vienas ratas, jei subaru atmosferinis, ir abu galiniai ratai, jei turbo, nes turbo turi gale LSD. jei tai AT dėžė, tai nėra centrinio difo, bet stovi sankabų mechanizmas, kurį hidraulikos pagalba valdo kompas, kuris skaičiuoja ABS ir trijų greičio sensorių duomenis, ir pagal tai žino ką kur paduoti. AT dėžė virš 90km.h į galinį tiltą paduoda tik ~15 jėgos, bet žaibiškai sureaguoja, jei ratai pradeda netolygiai suktis. Įjungus AT 1 pavarą, "razdatkė" susiblokuoja centrą iki 55/45% jėgos. Aš pas savo AT padaręs centre kietą blokavimą.Jai ne paslaptis kaip Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tomaslituania Atrašyta Lapkričio 17, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2009 pas mane mechanine 1.8 atmosferinis ,pas mane nusuke priekines grnatos slicus tai pagal ideja turi vaziuot? bet nevaziuoja kam dar gali buti kaput? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Lapkričio 17, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2009 tai gal galiniam difui kaput? arba viskozė nebeveikia. Žmonės per nežinojimą dažnai pagadina razdatkes, buksiruodami subaru ant vienaašės priekabos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Lapkričio 17, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2009 Kada prie buteliuko Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
opman Atrašyta Lapkričio 20, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2009 dar vienas praktikoi pastebetas dalykas!dezese su paletintojei gereu laiko sankabos nes pazistamas i medziokle vazineja su sedanu (jie be paletintoju)ir per 6metus gal4 jeu sankabas pakeites :shock: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Lapkričio 20, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2009 Na tai normalu Sankaba juk mažutė, o ratus sukti vistiek reikia.bet - jei sankabą dėtų originalią, ne "japonišką" iš LT parduotuvių, laikytų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Lapkričio 20, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2009 Kad ir su tuo paletintoju, i metus po dvi sankabas budavo, nes tampydavom viska kaip su traktoriu. Daug priklauso nuo to kaip masina dirba. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
opman Atrašyta Lapkričio 24, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2009 Na tai normalu Sankaba juk mažutė, o ratus sukti vistiek reikia.bet - jei sankabą dėtų originalią, ne "japonišką" iš LT parduotuvių, laikytų.jeponiska is LT seip pazistamas keicia tik ferido ir jem idialei tinka nuo moskviceus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
a.zart Atrašyta Lapkričio 25, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2009 Na tai normalu Sankaba juk mažutė, o ratus sukti vistiek reikia.bet - jei sankabą dėtų originalią, ne "japonišką" iš LT parduotuvių, laikytų.jeponiska is LT seip pazistamas keicia tik ferido ir jem idialei tinka nuo moskviceus Ferodo gal norejai pasakyti. Taciau tai tik sankabos disko restauravimo budas, o jei susidevejo "korzina" arba isminamasis parejo? Cia jau ferodo nebepades :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Lapkričio 25, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2009 Nereikia tampyt kamazo priekabų ir laikys tos sankabos. Keičiau tik vieninteliam turėtam legacy turbo, bet ir važinėjau taip, kag visi keturi ant asfalto kasdavosi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
laimiss Atrašyta Lapkričio 25, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2009 Turiu subaru gal kokiu 91 ar 93 m. 1,8 varikliu su mono ipurskimu, tik dabar nebenaudojama, uz tvarto kaime paslepta . Po puses metu idejau akuma uzsivede is pirmo pasukimo . Kankinom mes ja dvi ziemas, naudojom pasivazinejimams hipodrome. Variklis siek tiek silpnokas bet su paletintoju uztekdavo. Dar nemaciau tokio kantraus variklio, buvo perkaitintas nes ne kiekvienas vaziuojant rodykles stebi ir ne benzu vazineta, o tik su dujom. Granatai nusisukus nevaziuoja, o pakeitus vel pirmyn.P.s. jei kam reik daliu sio modelio galit kreiptis, faktiskai viskas yra isskyrus skardas nes jos labiausiai nukentejo, pakaba paprasta ne orine :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
laimiss Atrašyta Lapkričio 25, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2009 Ir jokios sankabos keist nereikejo, nors medzius teko tampyt :shock: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Atrašyta Sausio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2010 Blokiruotė įstatoma į visus, kaina su viskuo ~400Lt. Beje - senieji pasiduoda liftavimui: Kur galma istatit blokiruote Legaci 95m.ir kokiu principu veike?Ir kas tas liftavimas?Aciu uz atsakima. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Atrašyta Sausio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=QklTq_L-tOY Imk tik 2.2, nes įsigijęs kitą vėliau mąstysi apie keitimą. turbo nelaiko dėžės ir sankabos, neturi palėtintojo, bet turi LSD. sedanas važiuoja geriau, bet neturi palėtintojo. Silpnesnės vietos - guoliai, sankaba ir vairo kolonkė. Pastaroji pradeda klibėti, bet su tuo galima gyventi, nes laisvumas į ratus ir vairą nepersiduoda. Aš turiu ir 2,5 ir 1,8 ir turėjau 2,0tai tik 2.2 ir tik jis, kiti - blogai. 2,0 važiuoja tik nuo 4500 rpm, 2,5 eina gerai, bet itin brangus remontas ir nemėgsta dujų. O visi seneliai turi hidraulinius vožtuvus. Blokiruotė įstatoma į visus, kaina su viskuo ~400Lt. Beje - senieji pasiduoda liftavimui: http://www.panoramio.com/photo/21066728tada galima įkišti 225.70-15 ar pan. padangas.http://www.youtube.com/watch?v=XYUIuAeWdNsčia yra 2,2 AT su dujom http://www.panoramio.com/photo/26593481http://www.panoramio.com/photo/26593333http://www.panoramio.com/photo/27558303Kur galma istatit blokiruote Legaci 95m.ir kokiu principu veike?Ir kas tas liftavimas?Aciu uz atsakima. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Sausio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2010 Blokiruotes tai LSD tipo (padidintos trinties). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
toma3a3 Atrašyta Sausio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2010 o wyrukai kaip su dujom i pwz legacy nes esu sukietejes dyzelistas[tik del sanaudu]ir jau kokie metai wepsau i legacius ir nesiryztu del to kad keliose wietose[kaunas]pasake kad tik centrines dujos[2200lt]o cia paskaiciau kad eina ir su paprastom.perkant masina uz 4000lt dujos uz 2200lt kazkaip netelpa i jokius remus.kalba butu apie 93-94m legacy su 2.0ar 2.2 motoru.dekui uz nuomones Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Sausio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2010 o wyrukai kaip su dujom i pwz legacy nes esu sukietejes dyzelistas[tik del sanaudu]ir jau kokie metai wepsau i legacius ir nesiryztu del to kad keliose wietose[kaunas]pasake kad tik centrines dujos[2200lt]o cia paskaiciau kad eina ir su paprastom.perkant masina uz 4000lt dujos uz 2200lt kazkaip netelpa i jokius remus.kalba butu apie 93-94m legacy su 2.0ar 2.2 motoru.dekui uz nuomones Šitie varikliai puikiai draugauja ir su paprastom dujom. Tiesa, su įpurškiminėm, tai trauka ir sanaudos beveik nesiskiria nuo benzo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pakusa Atrašyta Sausio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2010 2,5 ,nuo 95m,nenori bendrauti su dujomis.2.2 pats tas motoras,ar dujom ,ar benzu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Sausio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2010 o daugumoje atvejų, netgi mažesnės.Tik dedant paprastas, reikia labai atsižvelgti į laidų stovį, taip pat prikrauti kalną "chlapuškių".Bet kita vertus, įsidėjus tiesioginio įpurškimo įrangą, ją naudoji šiame automobilyje. kai suvažinėji automobilį - įrangą perdedi į kitą, ir toliau naudoji, be jokių smarvių, šaudymų ir t.t. 2,5 irgi bendrauja, bet tai iš principo prastas variklis - jėgos tik 150AJ, vožtuvai reguliuojami "stakanais" ir itin brangiai, nes ten 4 velenai, ir kad sureguliuoti, reikia beveik išsiimti motorą.2,2 motorai geriausi iki 95 m, nes ir vožtuvai automatiniai, ir galios daugiau - lygiai 100kW, kai tas nuo 95 turi 96kW.na, dar 2.2 motorą turi impreza outbekas iš USA ir legasis outbekas iš UK, apie 99-2000m, tai jie turi po 104kw, bet vožtuvai jau reguliuojami ranka. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
toma3a3 Atrašyta Sausio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2010 tai kad paskui sumest i kita auto tai mintis nes kaip susidares waizda subaru irgi liga nuo kurios nereikia gyditis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Sausio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2010 Tai jau taip. Na, nebent nusipirksi turbo - tada nelaiko niekas, pradedant pavarų dėžėm, baigiant kėbulo atsparumu smūgiams. nes greitėja daug geriau nei stoja. Užsuk:http://www.foresterclub.lthttp://www.subaruklubas.comhttp://www.subaruklubas.lt (uždaras) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pakusa Atrašyta Sausio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2010 turejau93m,95.97m,01m subarus visai geros auto,dabar turiu 06m,galiu pasakyti kad tos senesnes buvo dauk mielesnes ir patikimesnes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
toma3a3 Atrašyta Sausio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2010 teko keleiwio wietoi laikytis uz imprezos sti kokius 10km ir tai jau yra uzkratas kurio nesiruosiu gyditis. 1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Sausio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2010 turejau93m,95.97m,01m subarus visai geros auto,dabar turiu 06m,galiu pasakyti kad tos senesnes buvo dauk mielesnes ir patikimesnes aš irgi galiu pasakyti panašiai, tačiau kokią auto šiai dienai beturiu, neatsisakau 89-94m modelio kaip antro, savo malonumui ir palakstymams. Dėl STi- ten visai kita mašina. Su standarniniu gatviniu subaru mažai kas bendro. ten viskas laiko, niekas nelūžta, ir kainuoja nuo 30.oooLt 1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Sausio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2010 Tai jau taip. Na, nebent nusipirksi turbo - tada nelaiko niekas, pradedant pavarų dėžėm, baigiant kėbulo atsparumu smūgiams. nes greitėja daug geriau nei stoja. Visiškai nesutinku. 93m. legacy turbo vagoną tris metus be gailesčio drožiau, saules ant asfalto paišydavau, į bagažinę cemento maišų iki lubų prikraudavau, dar ir į molį iki ausų ikišdavau ir nei karto niekas nelūžo ir negedo. Per 100000 kmkeičiau tik galinio stabilizatoriaus traukes ir priekinius stabdžių diskus, net du kartus, nes jie tikrai nelaiko azartiškiau važinėjant, bet gal dėl to, kad mokėjau 90 lt už komplektą . 1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar