Pereiti prie turinio

Subaru Legacy


Rekomenduojami pranešimai

Wiki rašo, kad outbeko atsiradimas išgelbėjo kompaniją. "Subaru, taupydama lėštas, nusprendė nesekti kitų gamintojų pavyzdžiu ir nekurti naujo SUV markės automobilio, o modifikuoti esamą. Taip iš legacy atsirado outbackas - pirmas Subaru SUV'as"

Outbeko ir visų SUV automobilių pirmtaku laikomas American Motors Eagle:

 

arclVFMfjlySWZm.jpg

 

http://images.google.lt/images?hl=lt&source=hp&q=american%20motors%20eagle&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

 

Man asmeniškai - neralaus grožio auto.

 

Kas įdomu - pakankamai senai, apie 93 metus Kaune, Aleksote gyvavo toks servisas, kurio savininkas Dizmantas (ata) buvo iš kažkur prikaupęs įvairių stebuklų.

Tuo metu jis turėjo koncepcinę porshe carrera, fiat XJ9 (http://images01.olx.com/ui/1/33/02/5353102_2.jpg)

kelis chevy blazer, chevy van ir tą eaglą.

Ir visus spaudė - nesutiko parduoti. Kai plačiau LT atsidarė sienos ir atsirado daugiau panašių mašinų - išpardavė, bet daug pigiau, nei anais laikais jam siūlė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienas EAGLE yra ir Vilniuje, tik universalo kėbulu. Tiesa, kai mačiau tai apardytas, matyt restauracijai prie servisiuko stovėjo. Ilgokai jis ten stovėjo, koks likimas toliau jį ištiko nežinau. Kiek apžiūrėjau, tai ten tikri visureigio tiltai stovi, atrodo ir rėmas yra, tik kėbulas lengvosios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įterpsiu ir aš savo trigrašį: turėjau Legacy 1.8, su dujom. Važinėdavau iš sodybos į darbą, tai apie 60 km į vieną pusę, iš jų 10 km vieškelio. Teatleidžia man Subaru gerbėjai, tai tikrai gera mašina, bet kaimui netinka (mano nuomone). Eksploatacija per brangi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įterpsiu ir aš savo trigrašį: turėjau Legacy 1.8, su dujom. Važinėdavau iš sodybos į darbą, tai apie 60 km į vieną pusę, iš jų 10 km vieškelio. Teatleidžia man Subaru gerbėjai, tai tikrai gera mašina, bet kaimui netinka (mano nuomone). Eksploatacija per brangi.

93m,2,2motoru,dojom,droziau 3m.pagrindas zvirkeliai,misko keliukai,viskas ka keiciau tai ratu guolius 3 ar 4 nepamenu.zinau kad nauji prastai laikydavo,tai keisdavau is sroto su visom stupicom,100 lt ir pusmeciui pamirsai.jei netureciau dzipo tikrai ieskociau senutes subaro,sunku jas uzmusti :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įterpsiu ir aš savo trigrašį: turėjau Legacy 1.8, su dujom. Važinėdavau iš sodybos į darbą, tai apie 60 km į vieną pusę, iš jų 10 km vieškelio. Teatleidžia man Subaru gerbėjai, tai tikrai gera mašina, bet kaimui netinka (mano nuomone). Eksploatacija per brangi.

šiaip kantrus automobiliukas,ko nepasakyčiau apie kaikurias vokiškas auto...per pusmeti prasukau 30.000km tai tik viena guoli teko pasikeisti,ir tai tik po maudyniu baloje...nusiperki koki golfeli ir kas pusmeti i autoservisa persirinkti važiuoklės,kadangi detalės pigios tai už darba gaunasi pusantro karto daugiau nei detalės :)ir taip kaskart nuo 600lt iki 1000lt :twisted:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, kaip kam pasiseka...Galėčiau pavyzdžiui, sakyti, kad 1 Subaru amortizatorius kainuoja 250-300 lt, o tam pačiam "Golpukui" už 200 nupirksi visus 4, bet pasakysiu kitokį argumentą - šeštadienį buvau sodyboje ir nors nesninga jau visa savaitė, bet iki namų galėjau privažiuoti tik su tėvuko Frontera... Aišku, galima palikti Subarą prie nuvalyto kelio, bet kasdieną klampoti per sniegą kilometrą ar kelis (čia kaip pasiseka) apsikrovus nešuliais malonumas menkas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, kaip kam pasiseka...Galėčiau pavyzdžiui, sakyti, kad 1 Subaru amortizatorius kainuoja 250-300 lt, o tam pačiam "Golpukui" už 200 nupirksi visus 4, bet pasakysiu kitokį argumentą - šeštadienį buvau sodyboje ir nors nesninga jau visa savaitė, bet iki namų galėjau privažiuoti tik su tėvuko Frontera... Aišku, galima palikti Subarą prie nuvalyto kelio, bet kasdieną klampoti per sniegą kilometrą ar kelis (čia kaip pasiseka) apsikrovus nešuliais malonumas menkas.

nu jo...rimtesnis amortizatorius golfiukui kainuoja 139lt-bilstein,kayaba kažkur panašiai :mrgreen: kad detalės pigesnės tai taip,bet subaru daug daug rečiau reikia i servisa :tongue: džipas yra džipas...subaru kolkas neteko palikt pakelėj,ir keliaut pėstute per pusnis:smile:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
  • 3 metų...

Na sena tema,bet keliama į viršų :rolleyes:/> ,nes neskubedamas ieškau Legacy Vagono nuo 1994 m. 2.0 benzas dujos,mechanika, nes mazdute nedavažiuoja iki namų (gaila parduot mazda, nes gyvate labai ekonomiška.). Tai kaip supratau vagonuose stovi visuose paletintojas. Tik dar klausimas ar dvilitrio oro filtro dėžė stovi pervidurį virš kolektoriaus sklendes ar šone prie sparno?

Redagavo Frontis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Papasakokiu viena nutikima. reikjo zmogus 4varomos lengvosios smagiam pasivazinejimuj, susiradi forda kaskoki, nevaziavo, nusipirko audine kvatrine, nevaziavo, nusipirko subarika 1,8, ir vaziavo :D

 

palėtintoją turi jei mechanika universalas. o sedanas lyg 2,2 turėjo palėtintoją.

Kaskas jau buvo isidejas ;)/>

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ekonomijos nebus, nes subaras 2.0 arba B4 benzas

Dedi dujas ir nesuki galvos. 2,5 automatas normaliai vaziuojant su mano sunkia koja :D , paliekant visus stovet prie sviesaforo 13-14 duju ziema, Ir cia jau daugokai, nes kasko slangine yranga, ar dar kaskas, bisi gribauja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dedi dujas ir nesuki galvos. 2,5 automatas normaliai vaziuojant su mano sunkia koja :D/> , paliekant visus stovet prie sviesaforo 13-14 duju ziema, Ir cia jau daugokai, nes kasko slangine yranga, ar dar kaskas, bisi gribauja.

Na galvoju žiūrėti su 2.0 ir ,kad jau būtų dujos bei mechaninė. Raketos nereikia, nes važinės žmona ir dvilitrio kuro sanaudos daug maž :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Audi A4/B5 kvadrinė yra žema, prošvaistė pagal popierius viso labo 11 cm. Plius priekyje apačioje daug jautrių dalykų, tepalo radiatorius, interkuleris ir pan., taip kad stumdyti pusnis su ja nelabai norisi.

 

2.5 TDI 110 kW plente ekonomiška, bet mieste ima gerokai.

 

Kadangi maniškė be ESR, tai pravažumas irgi nėra įspūdingas.

 

A.

 

Dar klausimas skirtumas 4x4 sistemose Subaru Legacy ir audi B4. Pliusai kokie ir minusai, Žinau yra audi , subaru forumai, bet .....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.