Pereiti prie turinio
airisss

Isigijau TLC 100, pora klausimų

Rekomenduojami pranešimai

Nu kagi, pagaliau ir aš persikėliau į Toyotos subforuma.

Nupirkau iš prancūzu 2000-uju šimtine, 1HD-FTE. Ir iškarto prisidariau problemu...

Pirkau ale su defektu - mirus hydra, ir iš kuro siurblio varvėjo saliarka. Motoras dirbo gražiai tik nustebau kad tiek triukšmo skleidžia siurblys - su dyzeliu iki tol reikalų beveik neturėjau, vadeliojau išskirtinai amerikonus. Bet apskambinus keleta kuro aparatūros remonto imonių, buvau patikintas kad šio modelio siurbliai gana triukšmingi. Nu triukšmingi tai triukšmingi. Visa kita puse bėdos. Imam.

Namie nuplovus siurbli paaiškėjo kad leidžia kuro slėgio vožtuvas. Googlas sako kad čia jų liga. Pradėjus ieškot, supratau kad tas vožtuvas didesnis deficitas nei sovietmetčiu majonezas. Tik Lirosta pasiulė parvežti beveik per mėnesi (nieko nuostabaus, tik originalas, o tai juk Denso, tiesiai iš Japonijos  :D) už niekingus 380 euru. UŽ vožtuvėli?!  Nu bet čia gi Toyota, pamaniau.

Gal tiesiog nemoku ieškoti. Kogero belieka visokie alibaba, aliexpres ir panašus velnias. Ten pasiųla platesnė ir kaina geresnė. Taip besidairant po tas užjurio gėrybes ogi žiūriu "shiping from Kaunas". Pasirodo neviska taip paprasta rast net ir savam "kaime". Susiskambinus su parduotuve (Autura) sužinojau kad vožtuva gausiu "ant rytojaus", už 145 eurus (taip pat originalas, Denso). Neblogai.

Nu ką, gavau vožtuva, surinkau, variklis šiek tiek pasispardė, bet dėka pompos ant kuro filtro, gana greit užsivedė. Pradžioj variklis dirbo nelabai gražiai, duslintuvas kamuoliais vertė dūmus. Maniau prasidirbs, sistemoj yra oro. Neprasidirbo. Atsirado lengvas kalenimas, toliau meta dūma, dirba netolygiai, toks vaizdas kad nedirba vienas cilindras. Kalenimas po truputi stiprėja.

Tai va ponai, gal kas turit kokiu minčių. Gal tiesiog sistema kažkaip nusiorina. Ar imanoma kad keičiant vožtuva kažka suėdžiau?

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ieškok meistrų kas nusimano, pats geriau neeksperimentuok.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kokia rida (jei žinai aišku)? Nes Prancūzijoj daugiau marokiečių ir alžyriečių nei prancūzų, o jie moka net ir toyotas dapisti, alyvos praktiškai nekeičia, tik dapila, turėjau aš tokių variantų iš prancūzų :angry:

Redagavo turbozuki

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ieškok meistrų kas nusimano, pats geriau neeksperimentuok.

Tame ir problema kad Klaipėdoj nei vienas dyz. servisas prie senesnės Denso įrangos nekiša nagų. Net ir Toyotos centre, kai ieškojau vožtuvo pasakė, "mes iškarto keičiam siurblį, šito vožtuvo net nėra kataloge".

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kokia rida (jei žinai aišku)? Nes Prancūzijoj daugiau marokiečių ir alžyriečių nei prancūzų, o jie moka net ir toyotas dapisti, alyvos praktiškai nekeičia, tik dapila, turėjau aš tokių variantų iš prancūzų :angry:

 

Tai standartinė, nesvarbu kiek mašinai metu ir iš kur ji, visada apie 250 000, tai ir pas mane 240 000. Kaip suprantu jau ir vakaruose pramoko sukinėt.

Galvoju idomumo dėlei pračekint kokia reali galėtu būt. Gal kas žinot koki rimtesni puslapi tam reikalui. Ar tiesiog eiti į koki Carvertical, ar jie ten kuo nors skiriasi?

Redagavo airisss

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalenimas ir dūmai kazkaip nesirisa, o gal turbo prie mirties ir to pasekoje atsirado beda su tepimu? Ar is duslerkes tepalas nevarva ar turbo asele ziureta? Su tuo kalenimu ilgai neburzginkit variklio, man taip vienas indeklas bekalendamas uzvele alkunini kad vos paskutinis remontas gavosi...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tame ir problema kad Klaipėdoj nei vienas dyz. servisas prie senesnės Denso įrangos nekiša nagų. Net ir Toyotos centre, kai ieškojau vožtuvo pasakė, "mes iškarto keičiam siurblį, šito vožtuvo net nėra kataloge".

pabandyk i servisa salia opelio dylerines nuvaziuot. jei ten tebera toks gintas, jis kaip vyresnis meistras tam servisa, ar kokios jo pareigos, tai gal jis zino kas ir kaip.  nes pas vyruka ziniu bagazas belekoks, net toki mano isuzu zinojo is kur kojos dygsta, kur daugiau niekas net arti neprisileido. armi lygtai servisas tas vadinas. jo nr 861640575. ir paskui ten salia uz gelezinkelio garazuose irgi nespetnas vyrukas darbuojas, gal tas ka zino. algis 868544115

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už kontaktus, ateityje kogero pravers.

Šiandien sukišau atgal senajį vožtuva, tai kaip ranka nuėmė. Viskas kaip po senovėj, dirba gražiausiai.

Šiaip kogero būsiu biški apsirikes ir netaip parašes, voźtuvas tai ne slėgio, o kaip suprantu degimo kampo ar panašiai, originale skamba "Timing Control Valve".

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ka, visdėlto visada reikia numetinėt minusa nuo akumo (ne bereikalo visuose manualuose apie tai rašo pačioj pradžioj).

Dar syki nulupu sęnaji vožtuvą (šį karta numętes klema). Jei vienas iš jų neveikia, tai kiek suprantu turėtu skirtis varža. Varža beveik identiška. Kas per velnias.

Vėl surenku su nauju vožtuvu. Ir spėkit. Dirba idealiai.

Sėdžiu apakes ir vienintelis logiškas paaiškinimas kuris šauna į galva, tai kad junginėjant fiškes, į kompa įsimetė klaida, o atjungus akuma liko švaru gražu ir prašom.

Gal kas turit kitokiu minčių?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galimas daiktas, kad sugliučino elektronika kažkiek. Nepamaišytų pasijungt laidą ir pasižiūrėt klaidas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrinau "savaržėlės principu" tai buvo švaru, bet gali būti kad šiuo būdu neviska kompas parodo.

Reiks nulėkt kad pasijungtu prie rimtesnės įrangos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...nera stebuklu, pakeitus ta voztuva reikia istrinti klaidas, o to nepadarius siurblys blogai funkcionuoja. O kai nuemiai nuo akumo laida, jos issitryne ir vole-stebuklas:)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasistojo klausimas, ar galima TLC 100 naudot mažesne zapaske?

Ant mašinos 295-75-16, bet tokia rasti be šansu.

Jei zapaskė bus 285-75-16 ar nesuknisiu reduktoriaus?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas tave fulltime, todėl vienodas ratų dydis svarbu, su tokia zapaske papildomai dirbs satelitai reduktoriuj, jei netoli važiuot,nieko baisaus. Aišku skirtumas tarp šitų padangų minimalus (jei diskų plotis vienodas), todėl galima tris platesnius ratus nuleist iki 2 atm, o zapaskę pripūst iki 3-3,5 atm, aukštis ko gero bus panašus😀

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Statai priekyje mažesnę zapaskę, 6 veržlės atsuki priekyje flanšą, blokuoji centrinį diferencialą ir važiuoji.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

desėtką kitą nuvažiuoti iki serviso nieko neatsitiks... be to ratlankio kalpokas dengia ;) 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuo servisas man padės? Jei padanga remontuojama, galiu ja susitvarkyti ir vidury miško.

Bet kalba ir eina apie tai kad padanga "na drebezgi", turi dėt zapaske, ir siekti kaip minimum namus. Ko pasekoje (netgi nekišan nosies iš Tėvynės) gali tekti susukti ir 300-400 km.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, airisss parašė:

Kuo servisas man padės? Jei padanga remontuojama, galiu ja susitvarkyti ir vidury miško.

Bet kalba ir eina apie tai kad padanga "na drebezgi", turi dėt zapaske, ir siekti kaip minimum namus. Ko pasekoje (netgi nekišan nosies iš Tėvynės) gali tekti susukti ir 300-400 km.

nusipirk normalią išmierą, o šituos 4 parduok... bus kito žmogaus galvos skausmas😀 kaip tik turiu komplektą - https://autogidas.lt/skelbimas/r20-lengvojo-lydinio--ratlankiai-111534612.html

 

Redagavo turbozuki

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežiūrint į tai kad su šiais R20 Toyota atrodytu truputi keistokai😎 - tai jie vistiek tik keturi - vieno trūksta.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.