Pereiti prie turinio

wj pavaru deze


Edwas

Rekomenduojami pranešimai

Tai atvirkščiai bus 1:0,7

Bet esmė ta pati - perdavimas vyksta tiesiogiai, nebe per diskelius ir planetarkę.

As kiek susidures perdavimai rasomi 0.7:1, o ne atvirksciai, bet neesme cia.

 

Bent aw4 dezei 4 begis susijungia sankabu pagalva. Speju 545rfe irgi nedejo dantraciu kurie tiesiogiai (be sankabu) susijungia esant 5 begiui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 53
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Kadangi uzejo kalba apie dezes, auksciau pateiktame dokumente 12psl, aprasomi kontaktai sujungime su kompu. 

10 kontaktas (Torque Management Request) grubiai kalbant, kontroliuja begiu perjungima. 

Bandziau ji atjungti. Normaliai vaiuojant, itakos nera o spaudziant dugna tai perjungimo metu apsuku nenumeta.

 

Tiesiog jeigu kam idomu zinoti nes internete daug info apie tai.:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia kad būtų aiškiau kaip dirba hidromova (hidrotransformatorius) 

 

ir APD

Dabar idemiai paziurejau video tai pacioje pradzioje netaisingai issireiskia (24sekunde).

Sako, kad gidrotransformatorius didina variklio sukimosi momenta :D

Kad sukimosi momenta perduoda, keicia ir visa kita tai taip bet, kad "didina VARIKLIO sukimosi momenta " :scratch::D  Matyt isverte sioje vietoje negerai :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar idemiai paziurejau video tai pacioje pradzioje netaisingai issireiskia (24sekunde).

Sako, kad gidrotransformatorius didina variklio sukimosi momenta :D

Kad sukimosi momenta perduoda, keicia ir visa kita tai taip bet, kad "didina VARIKLIO sukimosi momenta " :scratch::D  Matyt isverte sioje vietoje negerai :salut:

O gal ir nevisai neteisingai , taip padėliojus hidrotransformatorius be pašalinių pasėkmių leidžia perduot transmisijai didesnį sukimo momentą nei kad tai pavyksta su mechanine sankaba . 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip sakoma "žiūrovų pageidavimu"  ;)

Ir truputi juoko penktadieniui :)

Kas mate "Greiti ir isiute 8". Filmo pradzioje Torreto (Vin Disiel) vaziuojant atbuliniu, pavija kita masina vaziuojancia i prieki :D :D :D

Cia apie tai kalbama jeigu atsuksite i 1min:35sek

 

Dabar tik supratau, kad ten matyt stovejo CCVT deze perprogramuota :D :D :D:liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O gal ir nevisai neteisingai , taip padėliojus hidrotransformatorius be pašalinių pasėkmių leidžia perduot transmisijai didesnį sukimo momentą nei kad tai pavyksta su mechanine sankaba . 

Viska suprantu Klevai ir viskas aisku. Bet sako, kad dideja VARIKLIO sukimosi momentas :D  Variklis koki turi sukimosi momenta, toki ir turi. Tik tobulinant varikli, galima ji padidinti. O va jau kas daroma su momentu, kuri variklis perduoda toliau.. Tai kitas reikalas :)

Butent hidrotrasformatorius didina ateinanti momenta bet jokiais budais nedidina pacio variklio momenta, kuris ateina iki jo :)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viska suprantu Klevai ir viskas aisku. Bet sako, kad dideja VARIKLIO sukimosi momentas :D  Variklis koki turi sukimosi momenta, toki ir turi. Tik tobulinant varikli, galima ji padidinti. O va jau kas daroma su momentu, kuri variklis perduoda toliau.. Tai kitas reikalas :)

Butent hidrotrasformatorius didina ateinanti momenta bet jokiais budais nedidina pacio variklio momenta, kuris ateina iki jo :)

Na pradedam nuo to kad didina ne ateinantį o išeinantį ir ne technikos gurmanams pilnai pakanka tokio paaiškinimo kad hidrotransformatorius didina variklio sukimo momentą . Čia gi filmukas aiškinantis populiariai ir paprastai kaip kas veikia o ne mokslinė disertacija .

Žiūrėk paprasčiau ir viskas bus gerai  ;)

 

Beje ; filmų triukai yra filmų triukai ir nelabai ką bendro turi su realiai perdaryta technika , o kai šiai dienai didžioji dalis specefektų tai kompiuterinė grafika tai geriau nesigilint kaip kas padaryta o žiūrėt ir mėgautis vaizdu ba jei pradedi gilintis tai pamatai kad realiam gyvenime tai pakartot neįmanoma ir apima didelis nusivylimas kad vėl makaronus ant ausų kabina  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pradedam nuo to kad didina ne ateinantį o išeinantį ir ne technikos gurmanams pilnai pakanka tokio paaiškinimo kad hidrotransformatorius didina variklio sukimo momentą . Čia gi filmukas aiškinantis populiariai ir paprastai kaip kas veikia o ne mokslinė disertacija .

Žiūrėk paprasčiau ir viskas bus gerai  ;)

 

Beje ; filmų triukai yra filmų triukai ir nelabai ką bendro turi su realiai perdaryta technika , o kai šiai dienai didžioji dalis specefektų tai kompiuterinė grafika tai geriau nesigilint kaip kas padaryta o žiūrėt ir mėgautis vaizdu ba jei pradedi gilintis tai pamatai kad realiam gyvenime tai pakartot neįmanoma ir apima didelis nusivylimas kad vėl makaronus ant ausų kabina  ;)

Filmukas apie hidrotransformatoriu superinis ir tikrai gerai paaiskina. Nieko pries neturiu:) Dazniausiai nieks ir nesigilins sioje vietoje kaip ir sakai.

Tiesiog ka galiu padaryti kai isgirdau, kad galima padydinti variklio momenta kai is tikruju kitaip yra. Juk ir pats zinai, kaip yra is tikruju :) Pacio variklio  momento nekeicia. Kiek jis "gali pagaminti tiek ir gamina" o tik jo perduoda veliau keicia. Tai tikrai svarbus momentas

filmuke.

Tiesiog fraze - didina variklio momenta,  turetu buti gal geriau - didina variklio perduota momenta ar panasiai ;)

 

O "filmo" triukus prikabinau tiesiog pasijuokti savaites pabaigai :D ir susiejau su tavo pateiktu filmuku (beje irgi  geru), kad pagalvojus juk is tikro su 

CCVT tai galima padaryti o ne siaip neapgalvotas triukas. Tik pasijuokti Klevai, tik tam :D  Visi suprantame kaip yra filmose ;)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu 45rfe dėžę be selenoidu jei domins.

 

Miroslavai pas mane 2002 overlandas ir pagal idėja turėtų stovėti 545rfe. O dėl tepalo tai pas mane ant matuoklės jau parašyts atf4+ nors dėžė 45rfe. Jei tik softas skiriasi dėzės kaip jie išgauna ta 5 bėgi su tokiu mažu perdavimu. Gal kartais žinai koks dėžės kompo turėtu būti pas 5-bėge dėže. Nes ekonomijos trasoje pridėtų ir garsas būtų nerealus nes man graziausiai skamba ties 1.5k apsukom

Isduosiu paslapti kas turi 45rfe. Pas mane wj 4.7 su 45rfe is gamyklos. Gavau dezes kompa nuo 545rfe isidejau ji sau ir turiu papildoma 5 “begi”. Anksciau vaziuojant 100 buvo 2k apsuku 4 begiu, dabar vaziuojant 100 isijungia tas 5 ir 1.8k apsuku

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isduosiu paslapti kas turi 45rfe. Pas mane wj 4.7 su 45rfe is gamyklos. Gavau dezes kompa nuo 545rfe isidejau ji sau ir turiu papildoma 5 “begi”. Anksciau vaziuojant 100 buvo 2k apsuku 4 begiu, dabar vaziuojant 100 isijungia tas 5 ir 1.8k apsuku

 

 

 

Kompa nuo 545RFE? :) abi dezes 45RFE ir 545RFE yra vienuodos ir kompai vienuodi tik programa kita :)

Tik aisku lengviau jau gauti perprogramuota kompa  negu tai padaryti :)

 

Beje imanoma dar viena gudrybe, kad butu visi 6 begiai is eiles,kad abu antri visada isijunginetu vienas po kito o ne priklausomai

nuo rezimo. Bet nuomoniu ivairiu buvo. Vieniems nepatinka, kitiems patinka :)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kompa nuo 545RFE? :) abi dezes 45RFE ir 545RFE yra vienuodos ir kompai vienuodi tik programa kita :)

Tik aisku lengviau jau gauti perprogramuota kompa negu tai padaryti :)

 

Beje imanoma dar viena gudrybe, kad butu visi 6 begiai is eiles,kad abu antri visada isijunginetu vienas po kito o ne priklausomai

nuo rezimo. Bet nuomoniu ivairiu buvo. Vieniems nepatinka, kitiems patinka :)

Taip abi dezes vienodos bet pagal vin gamintojas isskiria 45rfe arba 545rfe,kadangi tai tik softo skirtumai idejau kompa su 545rfe softu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.