fanas2 Sukurta Rugsėjo 9, 2018 Dalintis Sukurta Rugsėjo 9, 2018 Norėčiau pasiteirauti ar pakanka tik amortizatorių ir spyruoklių, ar reikia dar kažko papildomai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Rugsėjo 9, 2018 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 9, 2018 pakanka, bet gerai ir kasterio atstatymas su poliuretano išcentrinėmis įvorėmis, bei vairo dempferį į stipresnį galima Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugsėjo 10, 2018 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 10, 2018 Šiaip tai jei bus dedami ilgesni amortikai tai ir tiltų atboinikus keist reiks . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Rugsėjo 10, 2018 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 10, 2018 nebūtinai keisti, pakaks nuleisti turimus per keturkampį 4 cm vamzdį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
PajeroTurbo Atrašyta Spalio 6, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2018 Šiaip tai jei bus dedami ilgesni amortikai tai ir tiltų atboinikus keist reiks .kam kelti auto važiuoklės dėka, didinti jos artikuliacija, o paskui ją apriboti atboinikais ? kokia viso to įdėja ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
PajeroTurbo Atrašyta Spalio 6, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2018 beja, kasteris koreguojasi nuo 3 colių Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 6, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2018 kam kelti auto važiuoklės dėka, didinti jos artikuliacija, o paskui ją apriboti atboinikais ? kokia viso to įdėja ? A susidėk ilgesnius amortikus (būt gerai kad dar ir brangius ba mokslas ir žinios dalykas kainuojanti) nieko nedaręs atboinikams ir piktai pavažiuok - ir kai po pirmo pasivažinėjimo padėsi į vietą amortikus tai sužinosi pats kokia viso to idėja Beje ;kas dėl kasterio koregavimo tai plius 3 coliai nerodiklis kad jau reikia koreguot kampą - kai kam per pus mažiau pakanka kad reiktų koreguot. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mielks Atrašyta Spalio 6, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2018 O galima be tų: susidėk-pažiūrėsim kas bus? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Spalio 6, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2018 galima ir konkrečiau - viena suspaustas amortikas gali būti per ilgas suspaustai spyruoklei, antra kam gamyklinės komplektacijos yra ribotuvai (atboinikai) prie standartinių spyruoklių žinai? Tai dėl to paties ir prie lifto +2" ar +4" yra.Metalas turi savo tamprumo ribas, jei jos viršijamos, tai metalas pavargsta ir nebetenka savo savybių. Pvz vienam pajero sport sudėjom Lovells medium +2" spyruokles, tai bičas po dviejų svaičių grįžo su pretenzijom, kad susėdo spyruoklės, pakėlėm, o ten jau apvija į apviją nukalti dažai - kiek jis ten prisikrovė ko ir kokiais arimais lakstė tai aišku neprisipažins Bet jei būtų ribotuvai, to nenutiktų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
PajeroTurbo Atrašyta Spalio 6, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2018 A susidėk ilgesnius amortikus (būt gerai kad dar ir brangius ba mokslas ir žinios dalykas kainuojanti) nieko nedaręs atboinikams ir piktai pavažiuok - ir kai po pirmo pasivažinėjimo padėsi į vietą amortikus tai sužinosi pats kokia viso to idėja Beje ;kas dėl kasterio koregavimo tai plius 3 coliai nerodiklis kad jau reikia koreguot kampą - kai kam per pus mažiau pakanka kad reiktų koreguot.Kazkam, kazkur, kazkada, juk rasome Jimnio temoje apie 2 colius, apie joki patruli ir temos nera, kodel reikia iskarto, susidek pamatysi... susidejau ir pravaziavau ir toliau vaziuosiu, nes zinias kaupiu is saltiniu kurie susideda ir vaziuoja.. be reikalo cia parasiau turgus, kaip visada... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 7, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 7, 2018 O galima be tų: susidėk-pažiūrėsim kas bus?Galima ir be tų "susidėk-pažiūrėsim kas bus" - pirmiausiai "atboinikai" netik neleidžia tiltui į rėmą kietai remtis bet ir apsaugo amortikus nuo sugniuždymo ar kitokio mechaninio poveikio kai tiltas pilnai sukyla į viršų . Sudėjus ilgesnius amortikus į tas pačias vietas ribotuvu patampa pats amortikas ir kaip rezultatas arba amortikas sulinksta , arba sudaužomi vožtuvai , sudagadinamas salnikas.Apie tai kodėl reikalingas didesnis atboinikas kai po liftavimo dedami didesni ratai kitą kartą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 7, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 7, 2018 Kazkam, kazkur, kazkada, juk rasome Jimnio temoje apie 2 colius, apie joki patruli ir temos nera, kodel reikia iskarto, susidek pamatysi... Šiaip tai kaip ką daryt nėra atskirai patruliui , jimniui ar tlc - pagrindiniai reikalavimai yra visiems tie patys nežiūrin į tai kas ką pasakė ar padarė ir jam laiko . Labai , tamistos , atsiprašau jei tame mano atsakyme neįskaitėte kodėl reikia taip daryt nors buvo parašyta kuom baigiasi visi tokie ekspermentai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sigiz23 Atrašyta Spalio 12, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 12, 2018 nu as sudejau pries metus gal intarpus po spyruoklem 5cm, amortiku prailginimus apie 3-4cm, atboiniku nedejau.. bet rimto ofroudo dar nelabai buvo tai dar lyg amortikai sveiki. Del klasterio, tai biskiuka vairas kreivas manau jei teisinga daryt, tai reikia.. kol kas yra kaip yra. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 12, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 12, 2018 Šiaip tai kasterio kampas ir vairo kreivumas du tarpusavy nesurišti dalykai ir vienas kito neįtakoja . . . o va panaro arba skersinės traukės ilgis kaip sykis įtakuoja vairo rato padėtį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sigiz23 Atrašyta Spalio 12, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 12, 2018 vava teisybe, as biski grybauju:) bet kiek suprantu reik kazkokias reguliuojamas det Šiaip tai kasterio kampas ir vairo kreivumas du tarpusavy nesurišti dalykai ir vienas kito neįtakoja . . . o va panaro arba skersinės traukės ilgis kaip sykis įtakuoja vairo rato padėtį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 12, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 12, 2018 vava teisybe, as biski grybauju:) bet kiek suprantu reik kazkokias reguliuojamas detŽiūrint kiek pabėgęs tiltas į šoną - kartais užtenka tik pasižaist su tvirtinimo vietom ir tiltas vietoj , kartais tenka perdarinėt traukę , o geriausiai tai perkelt tvirtinimą į kitą vietą kad ramybės būsenoj traukė būtų kiek įmanoma lygiagrečiau tiltui. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
andrius911 Atrašyta Spalio 18, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2018 (redaguota) Esat kas bandė pirkti ir deti? Nes kaina krikscioniska nebent Meris pigiau dar turi...https://www.samurai-serwis.pl/sklep/category/39/suzuki-jimny/zawieszenia-tuningowe.html Redagavo Spalio 18, 2018 andrius911 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Spalio 18, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2018 Esat kas bandė pirkti ir deti? Nes kaina krikscioniska nebent Meris pigiau dar turi...https://www.samurai-serwis.pl/sklep/category/39/suzuki-jimny/zawieszenia-tuningowe.html neturiu, bet galėjau tokios piguvos prisiųsti, bet nenoriu problemų su garantijomis, tokių pilnas ebejus kinietiškų ar indonezijos ar taiwanio gaminių, tik spėk savo lipdukus klijuoti ir skambiai vadinti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
andrius911 Atrašyta Spalio 18, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2018 O kiek normalesnis iš pigesniu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Spalio 18, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2018 x2 kart brangiau... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
fanas2 Atrašyta Sausio 11, 2019 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2019 Susidėjau OLD MAN EMU, +2''priekiniai amortikai suspaudus yra trumpesni už standartinius, tai atboiniku ilgint nereikia, o galiniai truputi ilgesni už standartus, tai kaip ir reikėtų, kad amortikų nesulankstyt.tik klausimas ar tos spyruoklės leis jam susispaust tiek, kad įsiremtų amortikas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Sausio 11, 2019 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2019 atboinikai reikalingi ir spyruoklei, kad neperspausti, pasikrovus keleivių šoktelsi ant kupsto nusileisi pvz ant vieno rato ir visą svorį suvarysi... meistras servise turėtų pagelbėti, jei pačiam klausimai kyla, nes čia teoriškai patarinėti nematant kaip stovi, kokios eigos ir t.t... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar