Pereiti prie turinio

Jimny lift 2"


fanas2

Rekomenduojami pranešimai

  • po 4 savaičių...

kam kelti auto važiuoklės dėka, didinti jos artikuliacija, o paskui ją apriboti atboinikais ? kokia viso to įdėja ? :)

A susidėk ilgesnius amortikus (būt gerai kad dar ir brangius ba mokslas ir žinios dalykas kainuojanti) nieko nedaręs atboinikams ir piktai pavažiuok - ir kai po pirmo pasivažinėjimo padėsi į vietą amortikus tai sužinosi pats kokia viso to idėja  ;)

 

 Beje ;kas dėl kasterio koregavimo tai plius 3 coliai nerodiklis kad jau reikia koreguot kampą - kai kam per pus mažiau pakanka kad reiktų koreguot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galima ir konkrečiau - viena suspaustas amortikas gali būti per ilgas suspaustai spyruoklei, antra kam gamyklinės komplektacijos yra ribotuvai (atboinikai) prie standartinių spyruoklių žinai? Tai dėl to paties ir prie lifto +2" ar +4" yra.

Metalas turi savo tamprumo ribas, jei jos viršijamos, tai metalas pavargsta ir nebetenka savo savybių. Pvz vienam pajero sport sudėjom Lovells medium +2" spyruokles, tai bičas po dviejų svaičių grįžo su pretenzijom, kad susėdo spyruoklės, pakėlėm, o ten jau apvija į apviją nukalti dažai - kiek jis ten prisikrovė ko ir kokiais arimais lakstė tai aišku neprisipažins :) Bet jei būtų ribotuvai, to nenutiktų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

A susidėk ilgesnius amortikus (būt gerai kad dar ir brangius ba mokslas ir žinios dalykas kainuojanti) nieko nedaręs atboinikams ir piktai pavažiuok - ir kai po pirmo pasivažinėjimo padėsi į vietą amortikus tai sužinosi pats kokia viso to idėja ;)

 

Beje ;kas dėl kasterio koregavimo tai plius 3 coliai nerodiklis kad jau reikia koreguot kampą - kai kam per pus mažiau pakanka kad reiktų koreguot.

Kazkam, kazkur, kazkada, juk rasome Jimnio temoje apie 2 colius, apie joki patruli ir temos nera, kodel reikia iskarto, susidek pamatysi... susidejau ir pravaziavau ir toliau vaziuosiu, nes zinias kaupiu is saltiniu kurie susideda ir vaziuoja.. be reikalo cia parasiau :) turgus, kaip visada... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O galima be tų: susidėk-pažiūrėsim kas bus?

Galima ir be tų "susidėk-pažiūrėsim kas bus" - pirmiausiai "atboinikai" netik neleidžia tiltui į rėmą kietai remtis bet ir apsaugo amortikus nuo sugniuždymo ar kitokio mechaninio poveikio kai tiltas pilnai sukyla į viršų . Sudėjus ilgesnius amortikus į tas pačias vietas ribotuvu patampa pats amortikas ir kaip rezultatas arba amortikas sulinksta , arba sudaužomi vožtuvai , sudagadinamas salnikas.

Apie tai kodėl reikalingas didesnis atboinikas kai po liftavimo dedami didesni ratai kitą kartą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkam, kazkur, kazkada, juk rasome Jimnio temoje apie 2 colius, apie joki patruli ir temos nera, kodel reikia iskarto, susidek pamatysi...  :)

Šiaip tai kaip ką daryt nėra atskirai patruliui , jimniui ar tlc - pagrindiniai reikalavimai yra visiems tie patys nežiūrin į tai kas ką pasakė ar padarė ir jam laiko .

 

Labai , tamistos , atsiprašau jei tame mano atsakyme neįskaitėte kodėl reikia taip daryt nors buvo parašyta kuom baigiasi visi tokie ekspermentai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu as sudejau pries metus gal intarpus po spyruoklem 5cm, amortiku prailginimus apie 3-4cm, atboiniku nedejau.. bet rimto ofroudo dar nelabai buvo tai dar lyg amortikai sveiki. Del klasterio, tai biskiuka vairas kreivas manau jei teisinga daryt, tai reikia.. kol kas yra kaip yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vava teisybe, as biski grybauju:) bet kiek suprantu reik kazkokias reguliuojamas det

 

Šiaip tai kasterio kampas ir vairo kreivumas du tarpusavy nesurišti dalykai ir vienas kito neįtakoja . . . o va panaro arba skersinės traukės ilgis kaip sykis įtakuoja vairo rato padėtį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vava teisybe, as biski grybauju:) bet kiek suprantu reik kazkokias reguliuojamas det

Žiūrint kiek pabėgęs tiltas į šoną - kartais užtenka tik pasižaist su tvirtinimo vietom ir tiltas vietoj , kartais tenka perdarinėt traukę , o geriausiai tai perkelt tvirtinimą į kitą vietą kad ramybės būsenoj traukė būtų kiek įmanoma lygiagrečiau tiltui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esat kas bandė pirkti ir deti? Nes kaina krikscioniska nebent Meris pigiau dar turi...

https://www.samurai-serwis.pl/sklep/category/39/suzuki-jimny/zawieszenia-tuningowe.html

 

neturiu, bet galėjau tokios piguvos prisiųsti, bet nenoriu problemų su garantijomis, tokių pilnas ebejus kinietiškų ar indonezijos ar taiwanio gaminių, tik spėk savo lipdukus klijuoti ir skambiai vadinti :D 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Susidėjau OLD MAN EMU, +2''

priekiniai amortikai suspaudus yra trumpesni už standartinius, tai atboiniku ilgint nereikia, o galiniai truputi ilgesni už standartus, tai kaip ir reikėtų, kad amortikų nesulankstyt.

tik klausimas ar tos spyruoklės leis jam susispaust tiek, kad įsiremtų amortikas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atboinikai reikalingi ir spyruoklei, kad neperspausti, pasikrovus keleivių šoktelsi ant kupsto nusileisi pvz ant vieno rato ir visą svorį suvarysi... meistras servise turėtų pagelbėti, jei pačiam klausimai kyla, nes čia teoriškai patarinėti nematant kaip stovi, kokios eigos ir t.t... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.