Pereiti prie turinio

MPI ir MPII spidometras


Plastic

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki turiu klausima.

Kokie spidometrai stovi MPI ir MPII? Elektroniniai ar su trosais? Ar jie vienodi? Man kaip vazinejanciam su MP pusbroliu :lol: aktualu, nes maniskis nerodo nieko, o tachometras grybauja kai variklio aspukos ~3k (cia is klausos) tachometras rodo ~1k.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekui Tadai.

 

ar tu garantuotas ,kad i prietaisu skydeli trosas ateina,pas mane MP2 94 2.8td ten joks trosas neateina ,skydeli kokius penkis kartus buvau isemes ,ten tik fiskes jungias.

 

Va va. Man su MP2 irgi keistai pasirode, kai pasake jog ten trosas. Kazkaip netikiu, kad Hyundai butu kazka naujo sugalvoje. O kadangi pas mane Galloper II tai jis detaliu ir is MPI ir is MPII turi. Galloper I buvo visiska kopija MPI, o Galloper II jau atsirado ir MPII daliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas MP II irgi trosas, dažniausiai nupūva ties išėjimu iš greičių dėžės.

ar tu garantuotas ,kad i prietaisu skydeli trosas ateina,pas mane MP2 94 2.8td ten joks trosas neateina ,skydeli kokius penkis kartus buvau isemes ,ten tik fiskes jungias.

 

Na negali sakyti kad troso nėra :lol: , jei iš greičių dėžės išeina (garantuoju). Gal pas jus ankščiau nei prietaisų skydelis baigiasi tas trosas, tai dėl to ir neveikia spidometras :lol: .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas MP I trosas iš dėžės, pas mane MP II dėžė ir variklis, vadinasi, spidometrą valdo torsas iš dėžės. Yra variantų pas MP II, kai prasideda elektronika, čia paskutiniai bandymai , skirti MP III iam ;) . Ruošė dirvą sekantiems modeliams, bandymus su senukais atlikinėjo :).. gal Galooperiui MP III sistema jau taikyta ? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nekurdamas naujos temos cia paklausiu.

Vienu zodziu kol vaziuoju 2H viskas ciki. Tik ijungus 4H ar 4L ir hubus pasukus ant Lock susukus vaira taip ziauriai pradeda trasket (kol tiesiai vaziuoju nieko), kad atrodo jog kasnors uzsikirs tuoj, taciau uztenka hubus persukt ant Free ir traskesys dingsta nors ir neperjungiu ant 2H. Tiesa kol hubai ant Free ir sujungti 4 ratai tai toks laisvas sukimosu uzesys girdisi, bet netraska.

Kaip manot cia hubams krantai ar kokiom granatom (dzipa turiu labai nesenai tai nzn kaip juose su tom granatom, speju, kad ne taip, kaip lengvosiose)?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nekurdamas naujos temos cia paklausiu.

Vienu zodziu kol vaziuoju 2H viskas ciki. Tik ijungus 4H ar 4L ir hubus pasukus ant Lock susukus vaira taip ziauriai pradeda trasket (kol tiesiai vaziuoju nieko), kad atrodo jog kasnors uzsikirs tuoj, taciau uztenka hubus persukt ant Free ir traskesys dingsta nors ir neperjungiu ant 2H. Tiesa kol hubai ant Free ir sujungti 4 ratai tai toks laisvas sukimosu uzesys girdisi, bet netraska.

Kaip manot cia hubams krantai ar kokiom granatom (dzipa turiu labai nesenai tai nzn kaip juose su tom granatom, speju, kad ne taip, kaip lengvosiose)?

 

Part-taim 4 varomu sistemoi ratai sukasi vienodu greiciu,darant posuki jie praeina skirtinga atstuma,ant slidaus pavyrsio jie praslista,o ant asfalto ratams sunkiau tai padaryt,todel del to padideja kuro sanaudos,triuksmas ir agregatu tarnavimo laikas..Jeigu pries tave turejas zmogenas ta auto explotavo ne taip kaip reikia,Tai tau greitu laiku teks spresti ar parduoti ar pirkti ir keisti kruva detaliu,kuriu gal jau nuo gamintojo nekeistos..Tik tiek gerai kad ju pilna ir kainoja nedaug palyginus su bet kokia lengvaja.O kas traska tai iskelk prieki,pajudink su ranka viska,ir tikrai bus aisku.O ir keisti net nezinant kas pvz tilte,ar tepalas ar emulsija,as neskubeciau.Ispradziu issivalyt viska sutept,pakeist tepala i teisinga,pakeliui pakeisti pora gumu kuriu gal jau ir nebus..o gal jau sutrintos..O tik po to bandyt daryti kazkokius problemu sprendimus.Sekmes :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tilte tai tepalas. O del eksplotavimo tai garantuotai savininkas vazinejo su 4x4. Perrinkti savo Hyundai'ju jau pasiruoses ir moraliskai ir fiziskai, to isvengti nepavyks, bet tepalai manes nebaido, tad tikiuosi, kad viska pavyks sutvarkyti.

 

Gal kas galetu papasakot kaip patikrinti/atskirti kas sugede ar hub'ai ar granatos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Tuom esu visikai tirkas. Visu pirma Hyundai Galloper daryti ant Pajero bazes, tad jei Pajero juos turi Galloper irgi turi. O antras dalykas, kad priekiniuose ratuose yra rankena kuria galima pasukti arba ant free arba ant lock. Jei pasuku ant free o razdatkej isjungiu priekini tilta, tai sukant uz priekinio kardano sukasi pusasiai, o ratai stovi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galloper = MP I

Galloper II = MP I + MP II

 

Siaip, tiesa pasakius, tikrai nebuciau pirkes as to Huyndai'jaus jeigu jis nebutu darytas pagal MP. Bet gavus pasiulyma pasidomejau ir pagalvojau, kad reikia ciupt (visgi ir detaliu atzvilgiu ir t.t. zymiai paprasciau tada).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.