Pereiti prie turinio

Terano 2 kaitinimo žvakių problema


Rekomenduojami pranešimai

Kas važinėjat su NT2 2,7tdi 92kw...gal galit pamatuoti kiek pas jus rodo akumo voltažą, pamatavus ant laisvų sūkių, įjungtais žibintais+pr.priešrūkais, salono ventiliatorius ant 3 padėties ir magelis negarsiai, pas mane įdomiai, sykį parodė 12,9 o kitą karta 14,7 ?

Situacija tokia, kad įdėjus naują 100A /900Ah savaitę vedėsi rytais kaip ir normaliai, bet dabar, jau trečias rytas vėl tas pats, užvedu tik prijungęs antrą akumą :(  greičiausiai ryt trauksiu genį ir vešiu restauruot

Redagavo Giedrioks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 96
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Kiek man teko susidurti su Gargždų dyzelistais tai pasakiau daugiau niekada ten kojos nekelsiu. Buvo trys kartai ir visi neigiami. Giliau kad ir tavęs tas pats laukia

Na aš pa juos tai ir taip daugiau nebevažiuosiu, nes jie patys pasakė, kad nebežino kur daugiau ieškot gedimo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu mistika, šį ryt -16, akumas suka kaip ir normaliai bet nwnegriebia, prijungiu antrą akumą tai iškart užsivedė...generatorius perrinktas, starteris perrinktas, akumas naujas...gal rimtai pas mane irgi turėjo būti du akumai :) beja, jei kas galit pamatuokit krivimą, tokiom sąlygom kaip buvau anksčiau prašęs

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu mistika, šį ryt -16, akumas suka kaip ir normaliai bet nwnegriebia, prijungiu antrą akumą tai iškart užsivedė...generatorius perrinktas, starteris perrinktas, akumas naujas...gal rimtai pas mane irgi turėjo būti du akumai :) beja, jei kas galit pamatuokit krivimą, tokiom sąlygom kaip buvau anksčiau prašęs

gaunasi kad variklis sukant starteriu nesudaro tiek kompresijos kad uzsivestu,o sudejus du akumus gaunasi daug greitesnis sukimas,o kai jungi antra akuma krokodilus kaip jungi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Chebryte, nauja bėdelė...gal kas susidūrę...bevažiuojant iš lėto užsidegė čekas, mašina dirba bet gazas pasidarė labai jautrus, vos prilietus pedalą mašina šoka. Sustojau, įjungiau neutralą, po kelių sekundžių užgeso čekas. Užgesinau, užvedžiau, pradėjau važiuot tai viskas po senovei, bet pradėjus vėl lėtai važiuot užsidegė ir nebeužgeso net iš naujo užvedus :)

Beja, sena liga dar nesutvarkyta, ryte vedasi sunkokai, o pastovėjusi tris dienas nejudinta ir išvis nesiveda, tik su purškalu. Tiesa, hūna, kai pajudant, mažom apsukom pasukus vairą užgęsta, bet čia įtariu bus vairo stiprintuvo bėda...primenu, kad auto NT 99m., 2,7tdi, automatas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kad nekurt naujos temos. Mano maverikas 2.7td 74kw. Dingo trauka, na nuo mazu sukiu traukia, o poto tiesiog leteja. Vos eina iki 85-90km/h igazuoti. Anksciau eidavo 120 ir daugiau. Toks jausmas kad kuro truksta, bet visi filtrai nauji. Tiek saltas tiek siltas visada kuriasi is puses apsisukimo. Kai stovint uzspaudi gaza, tai variklis nori purtytis ir apsipila melynais dumais

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dažnai pamirštama filtriuką metalinį išimti ir išvalyti, kuris yra siurblyje po padavimo vamzdeliu. Būna, kad ir magistralė kišasi. Tai galima patikrinti atjungus bako vamzdelius ir pajungti šlangas iš kokio bakelio prieš filtrą. Savo Maverio magistralę keičiau visą, nes ir prakiurus buvo. Ir dar dėl kuro filtrų - kai dėdavau pigesnius, tai nuo jų pačių plaušelių kišdavosi siurblio filtriukas. Dabar berods man'o filtrus naudoju (senokai keičiau), tai jokių problemų.

Redagavo raimondas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
  • po 2 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.