Pereiti prie turinio

atsiliepimai apie TLC 80


Rekomenduojami pranešimai

-/+ reikšmingi tik lyginant su kuom nors... o šiaip puikus visureigis po miestą ir kelionėms, į balas giliai nardyt per brangus... :)

 

kaip suprast "i bala giliai nardyt per brangu"? greit luzta ir detales brangios? ar tiesiog paruosti , kad inertu i bala daug litu kainuoja?

liginti nera reiksmes su kitais gamintojais. nes ir vienodos masinos kartais skirtingai sugenda. bet vat gal kas gali pasakyti 80-uju turetojai kuo jie patenkinti ir kuo ne. Pvz. man patinka mano masina nes nors ir minus 30 lauke o ji vistiek uzsiveda. patinka dar tai kad vazineju su ja jau kelis metus, vazineju ir varzybose ir expedicijose ir kasdien i darba o pasikeiciau pakaboje tik keturias stabilizatoriaus trukutes kuriu kaina vienos 20lt.

nepatinka tai kad centrinis diflokas kadanori tada ir veikia. nepatinka tai kad truksta galios

na kanors parasykit prasau :D

aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bene didziausia skirtuma momo pats ir ivardijai, kad petruliui galios truksta. teko su zmogeliu pabendraut kuris daug dzipuku per rankas perleido o dabar su 80- imke vazineja. sake lyginant su turetu GR-u ji ne vaziuoja, o skrenda. del patikimumo, sakyciau abu sie variantai yra patikimi ir nekapryzni.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bene didziausia skirtuma momo pats ir ivardijai, kad petruliui galios truksta. teko su zmogeliu pabendraut kuris daug dzipuku per rankas perleido o dabar su 80- imke vazineja. sake lyginant su turetu GR-u ji ne vaziuoja, o skrenda. del patikimumo, sakyciau abu sie variantai yra patikimi ir nekapryzni.

 

zinau ryti, kad patrulis del patikimumo nenusileidzia niekam. bet vat labai idomu ar astuonesdesimta lygiai tokia pat gera? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"patrulis del patikimumo nenusileidzia niekam" - tai apie 4,2 "safarį" atmosferinį, bet ne apie 2,8 turbo GR :) nejau tau maža buvo pasisakymų Karpatuose iš tų, kurie persėdo po ilgo GR ant TLC80 ? :)

 

kas liečia mano pasakymą "TLC80 į purvus per brangu" - tiesiog per geras džipas, kad jį skandinti ir lamdyti.... todėl ir pasilikau greta senuką 60tą kukuruzerį.... nes kiekviena ilgesnė kelionė reikalauja visapusiškos apžiūros ir paruošimo, o nardant visą laiką kas nors nutinka... ar tai blokiruotės sustreikuoja dėl kontaktų fiškėse, ar kokio daviklio laidą nurausi dugne per šakas, ar dar ką... ir priekinis reduktorius jautresnis nei galinis,...todėl ir neapsimoka "skandinti"... :) bent jau man... o kitam bapkių perteklius gal ir netrukdo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienintelis ir paskutinis is tikru visureigiu, uzsirekomendavusi ne kalbomis o laiko. manau atkreipei demesi i likutine siu masinu verte, ji ne siaip sau tokia. masina kurioje viskas apmastyta ir padaryta teisingai nieko bereikalingo nera. ateis laikas kai 100 modelis kainuos pigiau nei 80 nors jau ir dabar taip yra. o lyginti ja labai sunku nes ji tiesiog kitokia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Audriau, tu čia apie 60 seriją pavarei :) 80ta jau su savo pričiudais, streikuojančiom elektrinėm blokiruotėm, silpnesniu priekiniu reduktoriumi, paskirstymo diržu (o ne krumpliaračiais), jei ką remontuoti aplink variklį, keblesnis priėjimas.... o šiaip super patogus limuzinas kemperiams ir priekaboms su valtim tampyti... tokia jų paskirtis sumanyta...

 

60 ir "mažesnė sesė" 70a serija yra elementarūs ir patikimi TLC.... kita arba dar "dardantis vežimas" arba "faršas" kuris bekelėj papildomus rūpesčius kartais kelia... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paskirstymo dirzas suka tik siurbli ir turi tik viena itempeja o virsus su apacia sujungtas krumpliais, priejimas ganetinai komplikuotas nors kita vertus 97 metais kai pradejau dometis siomis masinomis 60 serija jau buvo legendomis apipinta ir 400 000 km ridos sakydavo pats tas "privažinetas" variklis, nieko asmenisko, bet man prie sirdies 80 serija :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paskirstymo dirzas suka tik siurbli ir turi tik viena itempeja o virsus su apacia sujungtas krumpliais, priejimas ganetinai komplikuotas nors kita vertus 97 metais kai pradejau dometis siomis masinomis 60 serija jau buvo legendomis apipinta ir 400 000 km ridos sakydavo pats tas "privažinetas" variklis, nieko asmenisko, bet man prie sirdies 80 serija :)

pasiskaitinek kokiu cia cirku prirasiai ir tavo mineto motoro kodas 1HD-FT

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš paėmiau ir manualą pasižiūrėjau, bo 24 vožtuvų variklio čiupinėt neteko :)

Skirstymo diržas jungia du dantračius-skirstymo velenėlio ir papildomą(camshaft timing pulley) bei turi vieną įtempėją.Nuo papildomo dantračio iki alkūninio veleno viskas sujungta krumpliaračiais.

audriaus 100 nuorodoje-išoriniai variklio dirželiai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reduktoriai ir granatos nelaiko 35 ratu. koroduoja blokiruociu varikliukai. po mazdaug 50000km sudyla vairo stiprintuvo siurbliai,atsiranda laisvumas tarp gr dezes ir razdatkes. defektiniam varikliams sunku gauti alkunini velena. o daugiaulig ir nieko, nes tai TOYOTA

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.