momo Sukurta Liepos 2, 2009 Dalintis Sukurta Liepos 2, 2009 tarkit zodeli apie sio auto minusus ir pliusus. apie 4.2 motora ir apie ju automatines dezes. dekoju Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Liepos 2, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 2, 2009 -/+ reikšmingi tik lyginant su kuom nors... o šiaip puikus visureigis po miestą ir kelionėms, į balas giliai nardyt per brangus... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
momo Atrašyta Liepos 2, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 2, 2009 -/+ reikšmingi tik lyginant su kuom nors... o šiaip puikus visureigis po miestą ir kelionėms, į balas giliai nardyt per brangus... kaip suprast "i bala giliai nardyt per brangu"? greit luzta ir detales brangios? ar tiesiog paruosti , kad inertu i bala daug litu kainuoja?liginti nera reiksmes su kitais gamintojais. nes ir vienodos masinos kartais skirtingai sugenda. bet vat gal kas gali pasakyti 80-uju turetojai kuo jie patenkinti ir kuo ne. Pvz. man patinka mano masina nes nors ir minus 30 lauke o ji vistiek uzsiveda. patinka dar tai kad vazineju su ja jau kelis metus, vazineju ir varzybose ir expedicijose ir kasdien i darba o pasikeiciau pakaboje tik keturias stabilizatoriaus trukutes kuriu kaina vienos 20lt.nepatinka tai kad centrinis diflokas kadanori tada ir veikia. nepatinka tai kad truksta galios na kanors parasykit prasau aciu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Liepos 2, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 2, 2009 bene didziausia skirtuma momo pats ir ivardijai, kad petruliui galios truksta. teko su zmogeliu pabendraut kuris daug dzipuku per rankas perleido o dabar su 80- imke vazineja. sake lyginant su turetu GR-u ji ne vaziuoja, o skrenda. del patikimumo, sakyciau abu sie variantai yra patikimi ir nekapryzni. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
momo Atrašyta Liepos 3, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 3, 2009 bene didziausia skirtuma momo pats ir ivardijai, kad petruliui galios truksta. teko su zmogeliu pabendraut kuris daug dzipuku per rankas perleido o dabar su 80- imke vazineja. sake lyginant su turetu GR-u ji ne vaziuoja, o skrenda. del patikimumo, sakyciau abu sie variantai yra patikimi ir nekapryzni. zinau ryti, kad patrulis del patikimumo nenusileidzia niekam. bet vat labai idomu ar astuonesdesimta lygiai tokia pat gera? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Liepos 3, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 3, 2009 "patrulis del patikimumo nenusileidzia niekam" - tai apie 4,2 "safarį" atmosferinį, bet ne apie 2,8 turbo GR nejau tau maža buvo pasisakymų Karpatuose iš tų, kurie persėdo po ilgo GR ant TLC80 ? kas liečia mano pasakymą "TLC80 į purvus per brangu" - tiesiog per geras džipas, kad jį skandinti ir lamdyti.... todėl ir pasilikau greta senuką 60tą kukuruzerį.... nes kiekviena ilgesnė kelionė reikalauja visapusiškos apžiūros ir paruošimo, o nardant visą laiką kas nors nutinka... ar tai blokiruotės sustreikuoja dėl kontaktų fiškėse, ar kokio daviklio laidą nurausi dugne per šakas, ar dar ką... ir priekinis reduktorius jautresnis nei galinis,...todėl ir neapsimoka "skandinti"... bent jau man... o kitam bapkių perteklius gal ir netrukdo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
audrius100 Atrašyta Liepos 3, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 3, 2009 Vienintelis ir paskutinis is tikru visureigiu, uzsirekomendavusi ne kalbomis o laiko. manau atkreipei demesi i likutine siu masinu verte, ji ne siaip sau tokia. masina kurioje viskas apmastyta ir padaryta teisingai nieko bereikalingo nera. ateis laikas kai 100 modelis kainuos pigiau nei 80 nors jau ir dabar taip yra. o lyginti ja labai sunku nes ji tiesiog kitokia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
audrius100 Atrašyta Liepos 3, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 3, 2009 Ir dar geru ju like labai mazai ir ju niekas neparduoda Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Liepos 3, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 3, 2009 Audriau, tu čia apie 60 seriją pavarei 80ta jau su savo pričiudais, streikuojančiom elektrinėm blokiruotėm, silpnesniu priekiniu reduktoriumi, paskirstymo diržu (o ne krumpliaračiais), jei ką remontuoti aplink variklį, keblesnis priėjimas.... o šiaip super patogus limuzinas kemperiams ir priekaboms su valtim tampyti... tokia jų paskirtis sumanyta... 60 ir "mažesnė sesė" 70a serija yra elementarūs ir patikimi TLC.... kita arba dar "dardantis vežimas" arba "faršas" kuris bekelėj papildomus rūpesčius kartais kelia... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
audrius100 Atrašyta Liepos 3, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 3, 2009 paskirstymo dirzas suka tik siurbli ir turi tik viena itempeja o virsus su apacia sujungtas krumpliais, priejimas ganetinai komplikuotas nors kita vertus 97 metais kai pradejau dometis siomis masinomis 60 serija jau buvo legendomis apipinta ir 400 000 km ridos sakydavo pats tas "privažinetas" variklis, nieko asmenisko, bet man prie sirdies 80 serija Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Liepos 4, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 4, 2009 apie paskirstimo sistema siek tiek nusisnekejai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
audrius100 Atrašyta Liepos 5, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 5, 2009 apie paskirstimo sistema siek tiek nusisnekejai Vyti 4X4 žvilgtelk nuoroda ir 1 H varilkio dirzu shema ir pakomentuok http://toyota.japancats.ru/details.asp? ... piid=55633 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Liepos 5, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 5, 2009 cia turbut tas MAMUTAS kur iki 91m??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Liepos 5, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 5, 2009 cia turbut tas MAMUTAS kur iki 91m??? Kas toks? Jei turi omeny HJ60-ten skirstymo mechanizme tik dantračiai(ir skirstymo velenėlis bloke).Visi dirželiai, skirti papildomai įrangai, yra variklio išorėje Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
audrius100 Atrašyta Liepos 6, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 6, 2009 cia turbut tas MAMUTAS kur iki 91m???Vyti, tas "mamutas" kur imeciau nuoroda pradetas buvo 95 metais gaminti 24 voztuvu 4,2 ltr. 125 kW Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jurijus Atrašyta Liepos 6, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 6, 2009 momo kam tau tas tlc 80, mano nuomone arba dabartinis tavo bolidas arba tlc 60!na 80 irgi ciotka, tik man atrodo kad eksplotacija brangoka, bet uz tat likutine verte oho oho Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Liepos 6, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 6, 2009 tai kas pas tavo ta 24v motora suka paskirstimo veleneli? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Liepos 6, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 6, 2009 paskirstymo dirzas suka tik siurbli ir turi tik viena itempeja o virsus su apacia sujungtas krumpliais, priejimas ganetinai komplikuotas nors kita vertus 97 metais kai pradejau dometis siomis masinomis 60 serija jau buvo legendomis apipinta ir 400 000 km ridos sakydavo pats tas "privažinetas" variklis, nieko asmenisko, bet man prie sirdies 80 serija pasiskaitinek kokiu cia cirku prirasiai ir tavo mineto motoro kodas 1HD-FT Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Liepos 6, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 6, 2009 O aš paėmiau ir manualą pasižiūrėjau, bo 24 vožtuvų variklio čiupinėt neteko Skirstymo diržas jungia du dantračius-skirstymo velenėlio ir papildomą(camshaft timing pulley) bei turi vieną įtempėją.Nuo papildomo dantračio iki alkūninio veleno viskas sujungta krumpliaračiais. audriaus 100 nuorodoje-išoriniai variklio dirželiai... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
momo Atrašyta Liepos 8, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 8, 2009 na kolegos nesigedinkit. pasipasakokit kas genda ir kas ne jusu 80-osiose Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Liepos 8, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 8, 2009 reduktoriai ir granatos nelaiko 35 ratu. koroduoja blokiruociu varikliukai. po mazdaug 50000km sudyla vairo stiprintuvo siurbliai,atsiranda laisvumas tarp gr dezes ir razdatkes. defektiniam varikliams sunku gauti alkunini velena. o daugiaulig ir nieko, nes tai TOYOTA Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
audrius100 Atrašyta Liepos 8, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 8, 2009 Vyti prieš mėnesi keiciausi paskirstymo dirza ta pati ir valdas parase otu vistiek savo tvirtini ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
audrius100 Atrašyta Liepos 8, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 8, 2009 vyti cia aisiai matosi kas ka suka:http://toyota.japancats.ru/details.asp? ... &piid=9448 beje del el. blokiruociu varikliuku tu teisus sudas neveikia prasisuka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Medas Atrašyta Liepos 8, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 8, 2009 Ir kiek realiai valgo 4,2 D ? Kazkas forume minejo kad i 10 ltr isitenka.Kazkaip nesitiki :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Justas Atrašyta Liepos 8, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 8, 2009 tojotos niekada negenda ir kuro nevartoja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar