Pereiti prie turinio

Galingumo didinimas Patrol - chiptuningas.


Rekomenduojami pranešimai

Tai kam sikna didinti ruosiesi ? Bet ka.cia kalbetis, nes kol.nera konkretaus pasakymo kada truksta galingumo nera cia ka kalbeti apie dvi turbinas, siknos didinima ir t.t. nes gal pasirodys kad ant 3.0d motoro reikia deti 2.5 turbina ;)

Vaziuosiu ten kur ir visi vaziuoja i miska, ir del galingumo kazkaip nepergyvenu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 143
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Tuomio pamokintas pasireguliavau siurblį. Dėl dyzelio AFR ir EGT priklausomybės Vitoldas buvo teisus, visais atvejais riebesnis mišinys duoda aukštesnę temperatūrą.

Taigi, atlikau tris banduomuosius važiavimus, specialiai pasirinkęs vieną ilgą tiesiąja, ir vieną ilgą įkalnę. Pirmas važiavimas buvo nieko nereguliavus. 

AFR rodė 20 (čia maksimali reikšmė mano skalėj, tai tikrosios reikšmės ir nežinau), EGT 560. Turbo rodė 0,8bar, tai čia visais atvejais pas mane turbo rodo tą patį, reikia kilstelti, bet apie tai atskira klaba.

Pasukau siurblį 15-20min. Mašina akivaizdžiai tapo aštresnė. Važiuojant maksimaliai atsirado ir juodas dūmelis, kurio anksčiau nebuvo. AFR 18,2, EGT 650.

Pasukau dar 15-20min. Dar pagerėjo trauka. Dūmo dar daugiau, bet dar ne traukinys. AFR 17,0, EGT730.

 

Paveržiau dar kontruojantį varžtą, dar keletą min pasisuko, taip ir pastačiau į garažą.

 

Ant laisvų AFR didesnis nei 20. Jeigu dyzeliui idealus AFR yra ~15, teoriškai dar turėčiau atsukinėti siurblį, tačiau jau neramina temperatūra. Norėtųsi žinoti, kokia EGT yra saugi senojo tipo dyzeliukams...

Kažin kaip kistų skaičiai sukėlus turbinos slėgį, mišinys liesėtu temperatūra turėtų kristi, bet žinant kad didesnis turbinos slėgis lygu didesniai temperatūrai ....Klystu ar gerai mastau ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jai pakelsi slegi tai palieses mishinys, bet jei pakelsi slegi per 0.1bar o IAT pakelsk del blogo intercoolerio, del blogos turbinos ant 30' tai vel aritmetika kita gaunasi.. bet cia teoriskai, praktiskai bandyti reikia juk kiekvienas setupas yra unikalus.

Kažin kaip kistų skaičiai sukėlus turbinos slėgį, mišinys liesėtu temperatūra turėtų kristi, bet žinant kad didesnis turbinos slėgis lygu didesniai temperatūrai ....Klystu ar gerai mastau ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

guoline keliais simtaus daugiau kainuos :)

 

Tai tik pinigai,o rezultatas savo atperka,tik reikia nepamiršti kad galios prieauglis iššaukia daug papildomų veiksnių,stabdžiai,sankaba aušinimas. Redagavo Tuomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toyotai labiausiai isgirta australu gamybos GTURBO guoline kainuoja 1600€ plius siuntimas ir muitas. Tai dvigubai nei pries tai mineta :)

Taip,bet turėsi superinę apačią ir trauka visame sūkiu diapazone.Tinkamai sustygavus viską 200-240 kw ir apie 1000 nm

Redagavo Tuomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Leiskita paklausti, o kur cia vaziuosite su tokiom masinom 1000Nm ? Trialas ar greituminis offroad su FOX amrtikais, nes jei dar paletintojas 2x tai jau 2000Nm i ratus tai klausimas tikrai labai smalsus paskaicius busimus galingumus ir baisulini poreiki apacios..

Redagavo Vitoldas_J
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Leiskita paklausti, o kur cia vaziuosite su tokiom masinom 1000Nm ? Trialas ar greituminis offroad su FOX amrtikais, nes jei dar paletintojas 2x tai jau 2000Nm i ratus tai klausimas tikrai labai smalsus paskaicius busimus galingumus ir baisulini poreiki apacios..

As tiek nesieksiu, man dar ir patikimumo reikia. uztektu ir 20%-30% pagyvejimo, bei susimazinti egt temperatura.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.