Pereiti prie turinio

Galingumo didinimas Patrol - chiptuningas.


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 143
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

O tuos kurie cipuojasi pigiau pacipuoti, nei keisti is elektra valdomu purkstuku i mechaninius :)

Gal geriau suformuliuokim tai truputi kitaip ; elektra sukoreguot pagal poreikius iki tam tikros ribos zymiai paprasciau ir pigiau nei ta pati padaryt su gryna mechanika ba vien aparatura (tam skaiciui ir programine iranga) , skirta tam darbui , kainuoja zymiai pigiau ir yra universalesne nei kad mechaninis stendas  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turbut daugumai 3.0d aktuali tema.. Siandien kaip ir pabaigem dideli GR su 3.0di motoru. Iki 100kmh buvo 20.5s po programavimo 17.3s. Deze automatas, 35 ratai..

2.8 nesicipuoja jei kas klaus :)

 

patrulininkams su slaptazodziu "patrulis offroade" akcija 120e :)

nepradegs stumokliai po cipavimo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aliuminio lydinys is kurio padaryti stumokliai lydosi nuo 950 laipsniu :) o su tokiu kuro kiekiu kuri duoda Nissano siurblys pasiekti 500' yra rimta misija. :)

Jei nesunku paaiskink, kurio misinio lieso ar riebaus didesne degimo temperatura?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tomi labos nakties ir tegu kas paciam aiskino paaiskina is naujo, nes primenu dar karta kad tema apie dyzelini varikli.. turetu buti labai geda dabar susimovus galvoti apie benzino liesa misini ir stumokliu degima ir ta pati pritaikyti dyzeliui ir galvoti kad dyzelio stumokliai dega nuo lieso misinio :))). P.s. Kaip visada atsiranda zinanciu geriau ir apendicita operuojasi patys, nes daktaras nieko neismano :) www.vimota.lt/kontaktai jei kils klausimu skambink paaiskinsiu telefonu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas dyzeli ant laisvu AFR yra 18-20 ir jis kuo.puikiausiai dirba. Uzsiles motoras gali laikyti apsukas su dar liesesniu misiniu 21-23. pas benzina jei bus liesiau ant laisvu nei 18 jis uzges jau ir pries uzgesdamas padetonuos dar..

O jei kas nors nori pasibandyti ant savo kailio moksla tai nusiperka WBO zonda, yra instrukcija, pasimatuos misini, pasiima tada EGT davikli pasiliesina pasiriebina ir baigsis tema ir gales paaiskinti ir kitiem. Daugiau nelabai yra vietos pasakoti, nes ne pedagogas esu .. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas dyzeli ant laisvu AFR yra 18-20 ir jis kuo.puikiausiai dirba. Uzsiles motoras gali laikyti apsukas su dar liesesniu misiniu 21-23. pas benzina jei bus liesiau ant laisvu nei 18 jis uzges jau ir pries uzgesdamas padetonuos dar..

O jei kas nors nori pasibandyti ant savo kailio moksla tai nusiperka WBO zonda, yra instrukcija, pasimatuos misini, pasiima tada EGT davikli pasiliesina pasiriebina ir baigsis tema ir gales paaiskinti ir kitiem. Daugiau nelabai yra vietos pasakoti, nes ne pedagogas esu .. :)

Pedagogas, ne pedagogas, ne tame esmė. Forumo ši skiltis nėra skirta reklamuotis. O jei jau pasakei A tai ir pasidalink patirtimi pasakydamas B. 

Kiek suiprantu tiek pas rd28t, tiek pas td42t nėra galimybės visada išlaikyti pastovia išmetamų dujų temperatūrą. Priklauso nuo daugelio faktorių.

Ir kiek išklausinėjau, kas galėtu sureguliuoti mišinį, tai kito atsakymo kaip riba tarp pilko dūmo ir juodo dūmo reguliuojant iš akies niekas, bent vilniuje nesiūlo.

Kitas klausimas, koks turėtų būti egt max parodymas šiems varikliams?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

elektra valdomas siurblys su europine elektronika ;) ?

su elektra valdomas siurblys, auto 2004m. Bet kokia ten elektronika nezinau. Automobilis sveicaru staer koncerno(kaip ir europa) bet varikli naudoja amerikonu cumins. Kazko vaziuoja labai silpnai, masina vaziavus 7000km(stovejusi). Tai itariu gal koks avarinis rezimas, kazkas su elektra? O gal siaip mazai arkliu(raso 240aj) bet auto 5500kg svorio su bortiniais reduktoriais... Taigi reiktu kazkaip pasijungt patikrint, ar norma,ir tada pacipuot...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.