Pereiti prie turinio

Subyrėjo gatonio tilto guolis. Hyundai galloper


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, subyrėjo galinio tilto "chvastavyko" guolis, Automobilis hyundai galloper ilgas keturduris dyzelis 1999 metų. Subyrėjo jau visai, baladojasi taip, kad net ratus kerta, kai lėtėja, kai duodu gazo, važiuoja. Tepalo , aišku, likę minimaliai, kiek pravažiavau be tepalo neaišku. kardanas prie diferencialo ukštyn žemyn, kairėn dešnėn laksto laisvai, pirmyn atgal ne per daugiausiai-kardanas neatjungtas, tas gal neleidžia.

Klausimai tokie:

1. Ar yra tikimybė, kad dar gyva pagrindinė pora, kaip nustatyti ar ji gyva? Prieš tai tiltas ūžė, bet ūžė guolis, o gal abu kartu. Pagal požymius, greičiausiai ūžė guolis, nes ūžimas didesnis buvo, ne duodant, o atleidžiant gazą.

2. Jeigu keisti tą guolį, reikia visą tiltą nuiminėti, ar užtektų iš vienos pusės ardyti, o gal pasikeičia iš išorės, tik kardaną numovus?

3. kiek kainuoja galinis tiltas dabar 2017 metais, arba tik galinio tilto diferencialas? o gal naują porą dėti?

4. Kaip suprantu, atjungus kardaną nuo galinio tilto priekinis vistiek neveš?

Klausimų bus ir daugiau, nes darysiu pats, įdomu man, o ir vekti neturiu ką.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuiminejant reduktoriu pakanka istraukt abu pusasius.

Guoliu keitimo nepapkaks , teks keist ir pora.

Istraukus reduktoriu tilte rasi gan daug visokiu metalo gabaliuku kuriuos butina visus isrinkt o tilta isvalyt nuo bet kokiu pasaliniu priemaisu.

Viska paskaiciavus tilta pakeist bus pigiau nei sita remontuot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip ir įtariu, kat teks, keist visą tiltą. Dėkui. manau, kad bėdos prasidėjo jau senai, kai išleidau kažkada emulsiją iš tilto, o ne tepalą. Iš kur ten tas vanduo, nežinau, per brastas nevažinėjau, nu max iki rato viršaus. Pora metų po to važiavo su ūžimu, bet nutariau važiuoti kol važiuoja, va davažiavo, gerai, kad kieme subirau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vandens galėjo pribėgti net ir pro tą patį guolį.

Vystau temą.

Reikia pirkti man reduktorių, siūlykite, jei turite. Reikia nuo 2,5 td dyzelio. 1999 metų (antras galoperis ilgas ). Man geriau tik reduktorius , ne visas tiltas, bet svarstytinas ir visas tiltas.

Paaiškėjo, kad pats nedarysiu, nuvežti į remonto vietą kainuos panašiai , tiek kiek difo pakeitimas.

Prie to pačio. Kiek kainuoja tilto ar reduktoriaus pakeitimas? Man pasakė kainą nuo 20 iki 50 eu, priklausomai, kiek laiko užtruks- kiek užpuvę ten.

Tilto kaina bent orentacinė domina, aišku po visko sąmatą pateiksiu čia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip. Nedarė. O kokia reali kaina , tada? Nes, neabejoju, kad pakils, jei kas nesiseks jiems ten, bet nenoriu už savo pinigus aš jų mokyti. 

Kaina turetu pakilt , ir gan zenkliai pakilt - na taip panasiai x10 nuo maziausiausios paminetos sumos.

 

Skaiciuok pats ;

panasiai tiek kiek jie pasake kainuoja vienos puses bugniniu stabdziu kaladeliu pakeitimas , na gal dar viena rato guoli galima pakeist (ir tai sukandus dantis) bet ne tilta ar juolab reduktoriu. 

 

Beje , truputi info pamastymu palengvinimui ; 20EU tai beveik minimalus darbo valandos ikainis - nuosirdziai abejoju ar vyriokai sugebes per pora valandu tilta , jau nekalbant apie reduktoriu , pakeist.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaitau ir taip biškiuka ne i tema, 20eu i h? Tai kiek Dėde Klevai tamstos ikainis valandos, be 200euru per gerą darbo dieną nesikeliat iš lovos? :-)

Tilto pakeitimas 200eu?

kada aš tokias kainas galesiu nustatinėti:-):-):-)

Peace;-)

Redagavo aarwiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaitau ir taip biškiuka ne i tema, 20eu i h? Tai kiek Dėde Klevai tamstos ikainis valandos, be 200euru per gerą darbo dieną nesikeliat iš lovos? :-)

Tilto pakeitimas 200eu?

kada aš tokias kainas galesiu nustatinėti:-):-):-)

Peace;-)

Kaip cia tau pasakius , na cia labai plati tema apie tuos ikainius ir kaip skaiciuojasi remonto kaina -  patikek daugeliu atveju sumokat tikrai daugiau nei 20eu uz valanda , ypac kai reikalas liecia smulkme.  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
  • po 2 savaičių...

Aš iš Ukmergės. Nuėmiau tiltą, išardžiau reduktorių, daug krumplių apdaužyta, reikia naujo  (kito) reduktoriaus arba viso tilto. Pakeisti tiltą tikrai nesudėtinga, bet sunkoka-detalės sunkios, tilto net nepakeliu vienas : )

Aišku, daug varžtų nulūžo, kai kuriems reikėjo arkliškos jėgos , kad atsukti. O pačiame reduktoriuje, kaip klevas sakė, košė iš ledo, tepalo ir metalo drožliu....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nupirkau tiltą. Pravažinėjau 60 eurų vien ant dyzelio. Niuansas toks, kad daug 1998  metų ar senesnių  galloperių tiltų (mano 1999), jie pigesni, bet tiltai skiriasi, ne vien perdavimu skaičium, bet ir  konstrukcija (vieni tiltai lingėms kiti spyruoklėms), radau "kūdesnių ir storesnių" tiltų nei maniškis, nepavyko rasti tilto paruošto dvigubom spyruokllėm - kai smulkesnė spyruoklė stambesnėje stovi. Daug pardavėjų (dauguma) nežino, koks pas jį tilto perdavimas, tik džipų dalys kaišiadoryse išardė ir paskaičiavo dantis. Tilto kaina 150 eu + kuras 60=210 eu/tiltas :angry: , aišku, dėl važinėjimų pats kaltas, nesužiūrėjau iš karto net porą tiltų parsivežiau namo ir tik tada pastebėjau kad skiriasi.

Tiltą nupirkau džipų dalys, Kaišiadoryse. O kiti iš skelbimų nebeturėjo tilto, arba buvo netinkamas. Skelbimų, beja, ne prūdai - apie galloperius. Iš esmės pirkau kaišiadoryse, nes buvo žinomas perdavimas. Buvo pasiūlymas už 100 eu tiltas, bet nežinojo perdavimo skaičiaus, o ir galloperis buvo 1998 metų (man atrodo modelis keitėsi 98/99 metais-pabijojau rizikuoti, atsibodo jau ir važinėt.

Redagavo Navanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Tai vandens galėjo pribėgti net ir pro tą patį guolį.

Vystau temą.

Reikia pirkti man reduktorių, siūlykite, jei turite. Reikia nuo 2,5 td dyzelio. 1999 metų (antras galoperis ilgas ). Man geriau tik reduktorius , ne visas tiltas, bet svarstytinas ir visas tiltas.

Paaiškėjo, kad pats nedarysiu, nuvežti į remonto vietą kainuos panašiai , tiek kiek difo pakeitimas.

Prie to pačio. Kiek kainuoja tilto ar reduktoriaus pakeitimas? Man pasakė kainą nuo 20 iki 50 eu, priklausomai, kiek laiko užtruks- kiek užpuvę ten.

Tilto kaina bent orentacinė domina, aišku po visko sąmatą pateiksiu čia.

na vistik norėtūsi išgirsti žadėtasąmatą-ataskaita,ir kuo baigėsi ar dar nesibaigė ši istorija

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasikeičiau pats. keičiau tik reduktorių. Bet per savo durną galvą tiltą jau buvau nuėmęs. Žymiai daugiau darbo. O ardymui parduodamų galoperių tiltai baisesni nei maniškio, pas mane gi vamzdeliai nauji.

Taigi sąmata:

Tiltas 150 

Tilto ieškojimas 60

Dot 4 skystis 2

Automobilio nugabenimas į garažą 20

Tepalas į reduktorių 8

wd40 bonkutė 2

plius važinėjimai į garažą 20

hermetikas  4

keli nulūžę varžtai 4

viso 270 eurai tiek man kainavo.

Didžiausias pravalas su tilto paieškomis. Tiltą galima nupirkti už 100 ne už 150 eurų, tiesiog vieninteliai džipų dalys , kaišiadoryse prardė tiltą ir paskaičiavo perdavimą.

Labai nepasisekė su pirmu tilto pardavėju, turėjo keturis tiltus ir nei vienas netiko. Po to jau pabijojau nepraardytą imt. Na važinėjimas į garažą man kainavo, kadangi per vieną kartą galiu padirbt kokias 3 valandas ,paskui atsibosta, o garažas tai už 20 km....

Realiai tiltą surasti už 100 nesunku, tik reikia pirkti ne kaišiadoryse, vilniui ar kaune, o kokioj utenoj, tauragėj ar pan. Už reduktoriaus pakeitimą tikrai daugiau 50 eurų neduočiau, gal net ir tiek nevertas darbas, keičiasi reduktorius , labai nesunkiai ir nesudėtingai, o esant tokiai bėdai (subyrėjo guolis pas mane ir suėdė reduktorių) reikia keisti tik  patį reduktorių, aš naiviai tikėjausi, kad gausiu gražesnį tiltą nei maniškis. Tiesiog neturiu patirties su dėvėtų dalių pirkimu, tai vienas iš nedaugelio atvejų , kai pirkau dėvėtą detalę, iš to ir problemos. Vnž turėtų kainuot kokių 150-170 eurų tilto pakeitimas kokiam garažėlyje. Ir man reikėjo keistis garažėlyje, bet tiltą būtų tekę pirktis pačiam, tai vistiek pravalas neišvengiamas buvo. O dabar žinau, ką reikės keisti tech apžiūrai. Na eilinis "pasidaryk pats" pravalas ant 100 eurų. šiap vien ant tilto prapyliau 110 eurų, tačiau nemokėjau  už pakeitimą. bet kainavo auto nugabenimas, ir važinėjimas iki jo, tai už panašią sumą garžėlis būtų pakeitęs. Problema su garažėliu, kad nelabai sutinka jie laukti, kol atvešiu detalę, nes nuėmus reduktorių kito auto jau nebepastatysi-vieta užimta, garažėlio darbas paralyžuotas, iki kol detalė atvažiuos.

Redagavo Navanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as reduktoriaus nekeites pasakau is karto, bet kazkaip keistai skamba kad reduktoriaus pakeitimas nieku darbas. o pakeitus nereikia dantu suvedineti, ten viskas taip iskart kaip pas mama ir atsistoja i savo vietas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, keiti visą reduktorių, su chvastavyku su lsd su viskuo, ten dantys suvesti viskas atsitoja į vietą. Geros dienos darbas su alaus pagėrimu, jei būtų nepirmas kartas. Atjungi kardaną, išleidi tepalą (jei jo yra) , varžtus atsuski aplink reduktorių, nemažai ten tų varžtų, bet jie nebūna užpuvę, nuemi ratus,  atsuki pusašius prie ratų, dar po keturis varžtus.  Stabdžių vamzdelius atsuki , ištrauki pusašius, nebūtinai visai, tik tiek ,kad iš reduktoriaus išlystų ir reduktorius nusiima. Va pusašius išimti, tai susidūriau su tokia bėda, kad neišsiima rankom, atbulinio plaktuko neturiu, tai nuėmiau stabdžių būgnus, apverstus (vidus į išorę) prisukau lengvai varžtais atgal prie stupicos ir įrėmęs pagalį į tą būgną iškaliau . Reduktorius nusiima su viskuo išplauni gerai reduktoriaus korpusą, dedi kitą reduktorių. Nes gi nuperki tai visą tiltą, o reduktorius tai jau suvestas ten.  Tik va, neaišku man kaip su kardano balansavimu, ar nereikės balansuoti? Ir su tilto pastatymu, nu mano atveju aš jį buvau nuėmęs, kažkuri firma savo reklamoje giriasi ,kad sureguliuoja, tiltą į vietą pastato,  tipo būtina operacija. Dabar dar nežinau , nes nevažiavau su nauju reduktorium, tepalo pamiršau nusipirkt, tai liko supilt ir bandysiu, kaip važiuoja. Va dar vienas bajeris buvo, kai stabdžius nuorint reikėjo. Pilu stabdžių skysčio, pripilu iki pat krašto, nueinu pompuot - toks jausmas, kad tuščias pagrindinis cilindras, einu pažiūrėt ar tikrai tuščias -ne iki kraštų skysčio ir nelabai mažėja minkant, pražaidžiau gerą valandą, kol dašilo, kad sietelis skysčio išvis nepraleidžia prisipila į sietelį, o pro sietelį vos vos nu labai vos varva, net nesimato , kad mažėtų, išėmus sietelį stabdžiai greitai persipompavo. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.