Pereiti prie turinio

Subyrėjo gatonio tilto guolis. Hyundai galloper


Rekomenduojami pranešimai

Dėl wd ir dot - tai pinigai juk išleisti, pamiršau dar diskelį bulgarkės paskaičiuot ir elektrą apšvietimui kur sunaudojau :D , savikainą sekti reikia stipriai, po to ir nežinai kur pinigai dingo :girtas: .

Dėl reduktoriaus keitimo -dar du sau pasikeisiu, ketvirtą jau už 50 pakeisiu, įgudus pusdienio darbas ne ilgiau, jei darbo vietaa gerai organizuota. Kitas reikalas, kai matai tiltą pirmą kartą ir atsukęs korpusą o neištraukęs pusašių daužai ir bandai reduktorių išlupt (vos korpuso nesuskaldžiau, blėkeles viduje, kur pusašiai prasikiša aplanksčiau, bet nieko.) jei turėsiu pneumatinį veržliasukį ir duobę normalią tai išvis be problemų, dabar gi viską atsigulęs pasidariau, o grindys šaltos, ilgai nepagulėsi, net ir čiužinį pasitiesęs.

Na o balansuoti kardano nereikia, tiltas irgi atsistojo į savo vietą kaip reikia. Jau pralėkiau, važiuoja geriau nei prieš tai. Reduktorius geras pasitaikė. Va stabdžius kažkaip ne taip sudėjau, nenori susikelt kaladėlės, įtartini kėliklia jau dedant pasirodė, tokie apsidrožę, bet kaladėles keisti reikia, tai susidėsiu kaip priklauso.

Redagavo Navanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Dėl reduktoriaus keitimo -dar du sau pasikeisiu, ketvirtą jau už 50 pakeisiu, įgudus pusdienio darbas ne ilgiau, jei darbo vietaa gerai organizuota. 

Zodis ne zvirblis  - organizuokis darbo vieta o jau as , is savo puses , pasistengsiu rast tau masinu su tokiu gedimu ir  prie bendro paziuresiu po kelintos masinos pradesi skaiciuot netik WD , Dot'a ir diskelius bet ir visa kita iskaitant vandeni , skalbimo miltelius specurai skalbt ir pasta rankom plaut  :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vo bl. pirštinių nepridėjau, nu begalinis sąrašas darosi, brangsta darbas. bet rimtai tas garažėlis už 50 apsiėmė ir būtų padaręs, tik nugasdinai, klevai tu mane ir nežinau kaip su laukimu dėvėto reduktoriaus pas juos būtų buvę, nes man prireikė ne vienos dienos .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butu ir pas juos tas pats kas ir paciam gavosi (laiko atzvilgiu) nes realiai per pusdieni tokio darbo nepadarysi net ir tada jei tvarka bus kaip pas gera chururga operacijos metu ir masina bus nauja . O va kokybe tai galejo rimtai nukentet ba kaina jau pasakyta ir trauktis nera kur tai belieka taupyt kliento saskaita kad nedirbt sau i minusa - butent del sitos priezasties niekada nesakau galutines kainos iskart ba jau mokintas.

 

Beje ; prie samatos dar pridek garazo islaikyma , irankiu amortizaacija , tai ka is taves atimtu mortina valstybe ir pats pamatysi ar realu toki darba daryt uz ta tavo ivardinta suma.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, visai realu, su sąlyga, kad specializuotas servisas, tas va garažiukas ir specializuojasi ant pavarų dėžių, sankabų, nu reduktorius jiem lengva detalė pasirodė. ir priėimas prie reduktoriaus tai ne pas bmw ar audi. Taip, jei mokesčius mokėti, tai kaina jau mažoka, o jie ,turbūt,  patentą turi. Dėl kokybės, tai ten nėra ką prichimičint, nebent hermetiką ne tą naudoti, daugiau ten nėra ką pridirbti, varžtai atsisuko lengvai, va tilto varžtai, visokie laikikliai , tai nu i naaa. Jei dalys būtų, manau per dieną pakeisčiau, O pas mane tai dot nėra, tai tepalo nenusipirkau, tai veržlę pamečiau .......

Beja, kalbant apie veržles, kur nusipirkti smulkiu sriegiu veržlių, varžtų? Varžtų pasaulis, senukai, lytagra neturi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nueini i srota su kibiru ir prisikabini pagal svori . mes toki kubila turim, tai jau baiginejas, reikes vel vaziuot iki kokio sroto

del kainos tai teisingai klevas sako, specializuokis tu kaip nori, dirbk su patentu ar kaip kitaip legaliai, vistiek mokesciu atsegti reikia, to reikia, ano reikia, ir tas 50eu tai cia jau balansuoji ant labdaros liepto...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Dėl kokybės, tai ten nėra ką prichimičint, nebent hermetiką ne tą naudoti

Va cia labai klysti ; pirmiausiai svara - o cia galima isplaudinet viska iki katino pautu blizgesio arba palieki visa bruda ba "ir taip bus gerai" , varztus sveiti iki metalo blizgesio arba "ir taip bus gerai" , sriegius skylese valai ir is ten visa bruda lauk krapstai arba "ir taip bus gerai" , guoliaviete pries presuojant nauja guoli isvalai , pakaitini kad prasiplestu ir guolis ieitu lengvai arba tiesiog sukali ta guoli su kuvalda vidun ba "ir taip bus gerai"  ir t.t. ir t.p. .

Visam tam ka privalu padaryt tarp atsukant ir prisukant varzta reikalingi papildomi irankiai , papildomos medziagos ir darbo sanaudos - dazniausiai viso to nedaroma ba kaina kyla ir zmogus uz tai moket nenori ba kitoj pusej gatves kaip ir lygiai toki pat darba daro perpus pigiau. Viso to nepadarius laikas tarp to pacio mazgo remontu labai sumazeja, o kas del to kaltas tema jau kita.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, visai realu, su sąlyga, kad specializuotas servisas, tas va garažiukas ir specializuojasi ant pavarų dėžių, sankabų, nu reduktorius jiem lengva detalė pasirodė. ir priėimas prie reduktoriaus tai ne pas bmw ar audi. Taip, jei mokesčius mokėti, tai kaina jau mažoka, o jie ,turbūt,  patentą turi. Dėl kokybės, tai ten nėra ką prichimičint, nebent hermetiką ne tą naudoti, daugiau ten nėra ką pridirbti, varžtai atsisuko lengvai, va tilto varžtai, visokie laikikliai , tai nu i naaa. Jei dalys būtų, manau per dieną pakeisčiau, O pas mane tai dot nėra, tai tepalo nenusipirkau, tai veržlę pamečiau .......

Beja, kalbant apie veržles, kur nusipirkti smulkiu sriegiu veržlių, varžtų? Varžtų pasaulis, senukai, lytagra neturi.

nu kaip pas tave viskas paprasta,kolega,bet pats sakei kad ilgiau kaip trys val.garaže jau kančia,nu jai taip paprasta butų perrinkinet reduktorius deje čia reikia kur kas daugiau daugiau žinių,bei irankų,ar bent dinamometrinį raktą rankose laikei?

 vienas dalykas  daryti sau  ir nepasisekus pakeiksnosi ir gali net nesigirt niekam ir nieks nežinos ,kitas dalykas tai daryti už atlygi tai visai kiti  dalykai itakoja ,atsakomybė,geras vardas ir tt.

Redagavo dielavas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tame ir reikalas, kas reduktoriaus perrinkti nereikia. Dingsta visas sudėtingumas. Turiu du dinamometrinius raktus, bet čia jų nereikėjo. Taip daryti sau yra kitas reikalas.

Redagavo Navanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.