Pereiti prie turinio

Ieskau rimtesnio meistriuko WJ'tui


xolen

Rekomenduojami pranešimai

Turiu tokia isisenejusia problema su juo nuo pat isigyjimo daugiau nei pries metus, su WJ'tu 2.7 Vaziuojant prie didesnio greicio (kazkiek pradeda jaustis nuo 60) atsiranda garsas toks panasus kaip pabirusio guolio, gal ir kaip sudilusiu dantraciu ar pns. Nepastovus, nevienodas, kartais jauciasi stipriau, kartais gan svelniai,  labiausiai jauciamas kylant ar leidziantis y kalna prie kokio 70-80 greicio tarpais net su vibracija per kebula, sklinda nesuprasi is kur, priekio ar galo. Labiausiai atrodo kad is greiciu dezes, toks sutapimas lyg ir kad pradeda jaustis isijungus 5 begiu, bet... pradzioj buvo itarimas ant razdatkes, taigi ji pakeista, tada pakeista greiciu deze, restauruotas priekinis kardanas, nes turejo sioki toki laisvuma, pakeistas galinis kardanas 'del viso pikto...' Pakeisti abu galiniai ratu guoliai ir vienas priekinis, cia irgi principe del viso pikto, lyg truputi kazkoks laisvumas buvo ar pns... Tai cia viskas buvo po pirkimo keliu menesiu eigoij. Paskui pavargau gilintis ir kist pinigus, nutariau vazinet kol prades bloget, pradejo... Vaziuojant didesniu greiciu virs 100 ir pagavus koki nelyguma ant kelio (kai buna smulkios duobutes) - sprogsta priekine padanga, tiksliau jausmas lygiai toks pat, pirmus du kartus nutikus taip ir pagalvojau (pradeda metytis priekis, vos vaira aina islaikyt ir dauzymasis toks kaip ant sliopkes vaziuotum) sustoji, islipi apziurai ratus ( po trecio karto jau nebeapziurineju) pradedi vaziuot ir kaip niekur nieko, vazineji kelias savaites ir pamirses jau buni... nors ten toks jausmas tuo metu kad kokia granata visai nuluzo ir visiskai palaidas ratas, ar ratai...  Zodziu juokai menki, jai toki sposa iskres ant slidaus kelio iskart griovys ar dar blogiau... Buvau dar nesenai ir y TA stoti nuvares vaziuokles patikrai, ispurte tuos ratus ant stendo - nieko visiskai... Lyg itarimas ant priekinio tilto didziausias, bet velgi po pirkimo keiciau tepalus, jie buvo gan juodi, senai nekeisti zodziu, o viduij nebuvo ne drozliu jokiu nieko (kas sako visad buna pabirus tiltui) ir dabar po metu dar syk buvau nusemes dangteli pasitikrint gal ten koks varztas atsileides ar pns. nieko, nei drozliu, nieko jokiu pozymiu kad jis pabires,  yra sioks toks laisvumas tarp dantraciu, bet ciupinejau dar keleta tokiu tiltu, visuose jis yra...

Tai zodziu nzn net ko imtis, ieskau kokio meistro kuris supratima turetu apie juos, bet bent apie Kauna nieko nerandu ?  Imt ir keist priekini tilta ir mest kazkur 400e, kai neaisku ar pades jau kazkaip nesinori, kai jau tai problemenai sprest sukises kazkur tarp 1200-1500e...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Xolen: Vaziuojant didesniu greiciu virs 100 ir pagavus koki nelyguma ant kelio (kai buna smulkios duobutes) - sprogsta priekine padanga, tiksliau jausmas lygiai toks pat, pirmus du kartus nutikus taip ir pagalvojau (pradeda metytis priekis, vos vaira aina islaikyt ir dauzymasis toks kaip ant sliopkes vaziuotum) sustoji, islipi apziurai ratus ( po trecio karto jau nebeapziurineju) pradedi vaziuot ir kaip niekur nieko, vazineji kelias savaites ir pamirses jau buni... nors ten toks jausmas tuo metu kad kokia granata visai nuluzo ir visiskai palaidas ratas, ar ratai...  Zodziu juokai menki, jai toki sposa iskres ant slidaus kelio iskart griovys ar dar blogiau... Buvau dar nesenai ir y TA stoti nuvares vaziuokles patikrai, ispurte tuos ratus ant stendo - nieko visiskai... Lyg itarimas ant priekinio tilto didziausias, bet velgi po pirkimo keiciau tepalus, jie buvo gan juodi, senai nekeisti zodziu, o viduij nebuvo ne drozliu jokiu nieko (kas sako visad buna pabirus tiltui) ir dabar po metu dar syk buvau nusemes dangteli pasitikrint gal ten koks varztas atsileides ar pns. nieko, nei drozliu, nieko jokiu pozymiu kad jis pabires,  yra sioks toks laisvumas tarp dantraciu, bet ciupinejau dar keleta tokiu tiltu, visuose jis yra...

Tai zodziu nzn net ko imtis, ieskau kokio meistro kuris supratima turetu apie juos, bet bent apie Kauna nieko nerandu ?  Imt ir keist priekini tilta ir mest kazkur 400e, kai neaisku ar pades jau kazkaip nesinori, kai jau tai problemenai sprest sukises kazkur tarp 1200-1500e...

 

Bandyk pradžiai išimt Panhardo (piekinė skersinė traukę "track bar") - gal įvorės padilę - ant mašinos meistrai nemato ir man sakė, kad viskas gerai, bet kartais pasipurtydavo - pats išėmiau - žiūriu . kad kliba įvorės žiedas

Vaizdas nuorodoje:

https://www.google.lt/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.cherokeeforum.com%2Fattachments%2Ff2%2F28961d1288707108t-do-i-need-new-tie-rod-track-bar-alignment01.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.cherokeeforum.com%2Ff2%2Fdo-i-need-new-tie-rod-track-bar-64279%2F&docid=78HAe2nD7y-oVM&tbnid=-Y07qXR-4zRUbM%3A&vet=1&w=700&h=525&bih=957&biw=1920&ved=0ahUKEwia4Ni9_LHQAhWDliwKHQNCAvgQMwgmKA0wDQ&iact=mrc&uact=8

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia sita vidurine? Cia kur kolega nuotrauka imete, tai ten gal wranglerio kokio? ant tos traukes matos sarnyras vienam gale ir reguliavimas kazkoks. Cia jin vientisa is galu tik dvi nedideles ivores, Tai cia jinai taip su ratais sugeba zaist? O su uzimais ir vibracijom kaip suprantu nieko bendro>?

 

834ac492ad8c2a479a97ec9f92610be7537.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu tokia isisenejusia problema su juo nuo pat isigyjimo daugiau nei pries metus, su WJ'tu 2.7 Vaziuojant prie didesnio greicio (kazkiek pradeda jaustis nuo 60) atsiranda garsas toks panasus kaip pabirusio guolio, gal ir kaip sudilusiu dantraciu ar pns. Nepastovus, nevienodas, kartais jauciasi stipriau, kartais gan svelniai,  labiausiai jauciamas kylant ar leidziantis y kalna prie kokio 70-80 greicio tarpais net su vibracija per kebula, sklinda nesuprasi is kur, priekio ar galo. Labiausiai atrodo kad is greiciu dezes, toks sutapimas lyg ir kad pradeda jaustis isijungus 5 begiu, bet... pradzioj buvo itarimas ant razdatkes, taigi ji pakeista, tada pakeista greiciu deze, restauruotas priekinis kardanas, nes turejo sioki toki laisvuma, pakeistas galinis kardanas 'del viso pikto...' Pakeisti abu galiniai ratu guoliai ir vienas priekinis, cia irgi principe del viso pikto, lyg truputi kazkoks laisvumas buvo ar pns... Tai cia viskas buvo po pirkimo keliu menesiu eigoij. Paskui pavargau gilintis ir kist pinigus, nutariau vazinet kol prades bloget, pradejo... Vaziuojant didesniu greiciu virs 100 ir pagavus koki nelyguma ant kelio (kai buna smulkios duobutes) - sprogsta priekine padanga, tiksliau jausmas lygiai toks pat, pirmus du kartus nutikus taip ir pagalvojau (pradeda metytis priekis, vos vaira aina islaikyt ir dauzymasis toks kaip ant sliopkes vaziuotum) sustoji, islipi apziurai ratus ( po trecio karto jau nebeapziurineju) pradedi vaziuot ir kaip niekur nieko, vazineji kelias savaites ir pamirses jau buni... nors ten toks jausmas tuo metu kad kokia granata visai nuluzo ir visiskai palaidas ratas, ar ratai...  Zodziu juokai menki, jai toki sposa iskres ant slidaus kelio iskart griovys ar dar blogiau... Buvau dar nesenai ir y TA stoti nuvares vaziuokles patikrai, ispurte tuos ratus ant stendo - nieko visiskai... Lyg itarimas ant priekinio tilto didziausias, bet velgi po pirkimo keiciau tepalus, jie buvo gan juodi, senai nekeisti zodziu, o viduij nebuvo ne drozliu jokiu nieko (kas sako visad buna pabirus tiltui) ir dabar po metu dar syk buvau nusemes dangteli pasitikrint gal ten koks varztas atsileides ar pns. nieko, nei drozliu, nieko jokiu pozymiu kad jis pabires,  yra sioks toks laisvumas tarp dantraciu, bet ciupinejau dar keleta tokiu tiltu, visuose jis yra...

Tai zodziu nzn net ko imtis, ieskau kokio meistro kuris supratima turetu apie juos, bet bent apie Kauna nieko nerandu ?  Imt ir keist priekini tilta ir mest kazkur 400e, kai neaisku ar pades jau kazkaip nesinori, kai jau tai problemenai sprest sukises kazkur tarp 1200-1500e...

Pasikeisk demferį. Aš irgi turėjau tą malonumą, kai lekiant 100 km/h pataikai ant kokio nelygumo ir pradeda sijotis mašina. Ko nedariau ir vairo traukes kaitaliojau, šarnyrus perdėjinėjau, o pasirodo buvo kaltas demferis.Pastačiau rimtesnio gamintojo ir pamiršau šią bėdą.

 P.S. Iš nuotraukos matau , kad pas tave gimtąsis, vadinasi pavargęs tikrai 100 proc.

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Demferis keičiamas tik kai visa kita sutvarkyta.

Jis nepašalina "death wobble" priežasties, tik sugeria pasekmes. Nesusitvarkysi važiuoklės - suvaryti ir naują demferį neilgai trukus.

Į paiešką čia forume įsiveskite "death wobble" - išnagrinėta tema iki panagių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Cia sita vidurine? Cia kur kolega nuotrauka imete, tai ten gal wranglerio kokio? ant tos traukes matos sarnyras vienam gale ir reguliavimas kazkoks. Cia jin vientisa is galu tik dvi nedideles ivores, Tai cia jinai taip su ratais sugeba zaist? O su uzimais ir vibracijom kaip suprantu nieko bendro>?

 

834ac492ad8c2a479a97ec9f92610be7537.jpg

Šita. Ūžimai ir vibracijos dažniausiai būna nuo priekinio kardano (galinė granata)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...

Sveiki,

 

kad nekurti naujos temos rasau cia. Pas mane panasi problem. Vaziuojant apie 110km/h pradeda vibruoti visas auto. Per vairo stipriai nemusa, bet biksi yra. Is pradziu galvojau, kad purvas ratlankiuose uzsilikes, nes panasus jausmas. Bet patikrinau, svarus. Po sios temos supratau, kad teikia track bar'a patikrinti. O ar gali buti del kardano cv jungties? Kad issimale ir vibruoja? Jeep liftuotas apie 5cm. Siaip vazinejant iki 80km/h visai nesijaucia, o kartais ir ant tu paciu 110 nieko. PVZ vakar vaziavau i miska, tai i viena puse vibravo(bet taip karts nuo karto, nepastoviai), o griztant normaliai viskas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakaba tikrai patikrinsiu, bet rodos jau radau kaltininka. Kardano granata virsutine buvo issimalusi. Kazkiek praliekaiu be kardano, tai rodos viskas ok. Reiks dar autostrada pravaziuoti, kad isitikinti.

Dažnas atvejis. Nes kampas padideja ir granatos neatlaiko kai iskelta masina. Tada arba nuleisti paskirstymo deze arba pereiti prie krizmiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.