xolen Sukurta Lapkričio 18, 2016 Dalintis Sukurta Lapkričio 18, 2016 Turiu tokia isisenejusia problema su juo nuo pat isigyjimo daugiau nei pries metus, su WJ'tu 2.7 Vaziuojant prie didesnio greicio (kazkiek pradeda jaustis nuo 60) atsiranda garsas toks panasus kaip pabirusio guolio, gal ir kaip sudilusiu dantraciu ar pns. Nepastovus, nevienodas, kartais jauciasi stipriau, kartais gan svelniai, labiausiai jauciamas kylant ar leidziantis y kalna prie kokio 70-80 greicio tarpais net su vibracija per kebula, sklinda nesuprasi is kur, priekio ar galo. Labiausiai atrodo kad is greiciu dezes, toks sutapimas lyg ir kad pradeda jaustis isijungus 5 begiu, bet... pradzioj buvo itarimas ant razdatkes, taigi ji pakeista, tada pakeista greiciu deze, restauruotas priekinis kardanas, nes turejo sioki toki laisvuma, pakeistas galinis kardanas 'del viso pikto...' Pakeisti abu galiniai ratu guoliai ir vienas priekinis, cia irgi principe del viso pikto, lyg truputi kazkoks laisvumas buvo ar pns... Tai cia viskas buvo po pirkimo keliu menesiu eigoij. Paskui pavargau gilintis ir kist pinigus, nutariau vazinet kol prades bloget, pradejo... Vaziuojant didesniu greiciu virs 100 ir pagavus koki nelyguma ant kelio (kai buna smulkios duobutes) - sprogsta priekine padanga, tiksliau jausmas lygiai toks pat, pirmus du kartus nutikus taip ir pagalvojau (pradeda metytis priekis, vos vaira aina islaikyt ir dauzymasis toks kaip ant sliopkes vaziuotum) sustoji, islipi apziurai ratus ( po trecio karto jau nebeapziurineju) pradedi vaziuot ir kaip niekur nieko, vazineji kelias savaites ir pamirses jau buni... nors ten toks jausmas tuo metu kad kokia granata visai nuluzo ir visiskai palaidas ratas, ar ratai... Zodziu juokai menki, jai toki sposa iskres ant slidaus kelio iskart griovys ar dar blogiau... Buvau dar nesenai ir y TA stoti nuvares vaziuokles patikrai, ispurte tuos ratus ant stendo - nieko visiskai... Lyg itarimas ant priekinio tilto didziausias, bet velgi po pirkimo keiciau tepalus, jie buvo gan juodi, senai nekeisti zodziu, o viduij nebuvo ne drozliu jokiu nieko (kas sako visad buna pabirus tiltui) ir dabar po metu dar syk buvau nusemes dangteli pasitikrint gal ten koks varztas atsileides ar pns. nieko, nei drozliu, nieko jokiu pozymiu kad jis pabires, yra sioks toks laisvumas tarp dantraciu, bet ciupinejau dar keleta tokiu tiltu, visuose jis yra...Tai zodziu nzn net ko imtis, ieskau kokio meistro kuris supratima turetu apie juos, bet bent apie Kauna nieko nerandu ? Imt ir keist priekini tilta ir mest kazkur 400e, kai neaisku ar pades jau kazkaip nesinori, kai jau tai problemenai sprest sukises kazkur tarp 1200-1500e... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renault Atrašyta Lapkričio 18, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2016 Xolen: Vaziuojant didesniu greiciu virs 100 ir pagavus koki nelyguma ant kelio (kai buna smulkios duobutes) - sprogsta priekine padanga, tiksliau jausmas lygiai toks pat, pirmus du kartus nutikus taip ir pagalvojau (pradeda metytis priekis, vos vaira aina islaikyt ir dauzymasis toks kaip ant sliopkes vaziuotum) sustoji, islipi apziurai ratus ( po trecio karto jau nebeapziurineju) pradedi vaziuot ir kaip niekur nieko, vazineji kelias savaites ir pamirses jau buni... nors ten toks jausmas tuo metu kad kokia granata visai nuluzo ir visiskai palaidas ratas, ar ratai... Zodziu juokai menki, jai toki sposa iskres ant slidaus kelio iskart griovys ar dar blogiau... Buvau dar nesenai ir y TA stoti nuvares vaziuokles patikrai, ispurte tuos ratus ant stendo - nieko visiskai... Lyg itarimas ant priekinio tilto didziausias, bet velgi po pirkimo keiciau tepalus, jie buvo gan juodi, senai nekeisti zodziu, o viduij nebuvo ne drozliu jokiu nieko (kas sako visad buna pabirus tiltui) ir dabar po metu dar syk buvau nusemes dangteli pasitikrint gal ten koks varztas atsileides ar pns. nieko, nei drozliu, nieko jokiu pozymiu kad jis pabires, yra sioks toks laisvumas tarp dantraciu, bet ciupinejau dar keleta tokiu tiltu, visuose jis yra...Tai zodziu nzn net ko imtis, ieskau kokio meistro kuris supratima turetu apie juos, bet bent apie Kauna nieko nerandu ? Imt ir keist priekini tilta ir mest kazkur 400e, kai neaisku ar pades jau kazkaip nesinori, kai jau tai problemenai sprest sukises kazkur tarp 1200-1500e... Bandyk pradžiai išimt Panhardo (piekinė skersinė traukę "track bar") - gal įvorės padilę - ant mašinos meistrai nemato ir man sakė, kad viskas gerai, bet kartais pasipurtydavo - pats išėmiau - žiūriu . kad kliba įvorės žiedasVaizdas nuorodoje:https://www.google.lt/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.cherokeeforum.com%2Fattachments%2Ff2%2F28961d1288707108t-do-i-need-new-tie-rod-track-bar-alignment01.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.cherokeeforum.com%2Ff2%2Fdo-i-need-new-tie-rod-track-bar-64279%2F&docid=78HAe2nD7y-oVM&tbnid=-Y07qXR-4zRUbM%3A&vet=1&w=700&h=525&bih=957&biw=1920&ved=0ahUKEwia4Ni9_LHQAhWDliwKHQNCAvgQMwgmKA0wDQ&iact=mrc&uact=8 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
FonZero Atrašyta Lapkričio 18, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2016 Beveik 100 procentu kad problema panaro traukeje. Esu susidures su tokia problema, (su kliento masina). Elementariai pakeitus visa trauke (srotine) problema issisprende. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
xolen Atrašyta Lapkričio 18, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2016 Cia sita vidurine? Cia kur kolega nuotrauka imete, tai ten gal wranglerio kokio? ant tos traukes matos sarnyras vienam gale ir reguliavimas kazkoks. Cia jin vientisa is galu tik dvi nedideles ivores, Tai cia jinai taip su ratais sugeba zaist? O su uzimais ir vibracijom kaip suprantu nieko bendro>? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Lapkričio 18, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2016 Šita Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mive Atrašyta Lapkričio 18, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2016 (redaguota) Turiu tokia isisenejusia problema su juo nuo pat isigyjimo daugiau nei pries metus, su WJ'tu 2.7 Vaziuojant prie didesnio greicio (kazkiek pradeda jaustis nuo 60) atsiranda garsas toks panasus kaip pabirusio guolio, gal ir kaip sudilusiu dantraciu ar pns. Nepastovus, nevienodas, kartais jauciasi stipriau, kartais gan svelniai, labiausiai jauciamas kylant ar leidziantis y kalna prie kokio 70-80 greicio tarpais net su vibracija per kebula, sklinda nesuprasi is kur, priekio ar galo. Labiausiai atrodo kad is greiciu dezes, toks sutapimas lyg ir kad pradeda jaustis isijungus 5 begiu, bet... pradzioj buvo itarimas ant razdatkes, taigi ji pakeista, tada pakeista greiciu deze, restauruotas priekinis kardanas, nes turejo sioki toki laisvuma, pakeistas galinis kardanas 'del viso pikto...' Pakeisti abu galiniai ratu guoliai ir vienas priekinis, cia irgi principe del viso pikto, lyg truputi kazkoks laisvumas buvo ar pns... Tai cia viskas buvo po pirkimo keliu menesiu eigoij. Paskui pavargau gilintis ir kist pinigus, nutariau vazinet kol prades bloget, pradejo... Vaziuojant didesniu greiciu virs 100 ir pagavus koki nelyguma ant kelio (kai buna smulkios duobutes) - sprogsta priekine padanga, tiksliau jausmas lygiai toks pat, pirmus du kartus nutikus taip ir pagalvojau (pradeda metytis priekis, vos vaira aina islaikyt ir dauzymasis toks kaip ant sliopkes vaziuotum) sustoji, islipi apziurai ratus ( po trecio karto jau nebeapziurineju) pradedi vaziuot ir kaip niekur nieko, vazineji kelias savaites ir pamirses jau buni... nors ten toks jausmas tuo metu kad kokia granata visai nuluzo ir visiskai palaidas ratas, ar ratai... Zodziu juokai menki, jai toki sposa iskres ant slidaus kelio iskart griovys ar dar blogiau... Buvau dar nesenai ir y TA stoti nuvares vaziuokles patikrai, ispurte tuos ratus ant stendo - nieko visiskai... Lyg itarimas ant priekinio tilto didziausias, bet velgi po pirkimo keiciau tepalus, jie buvo gan juodi, senai nekeisti zodziu, o viduij nebuvo ne drozliu jokiu nieko (kas sako visad buna pabirus tiltui) ir dabar po metu dar syk buvau nusemes dangteli pasitikrint gal ten koks varztas atsileides ar pns. nieko, nei drozliu, nieko jokiu pozymiu kad jis pabires, yra sioks toks laisvumas tarp dantraciu, bet ciupinejau dar keleta tokiu tiltu, visuose jis yra...Tai zodziu nzn net ko imtis, ieskau kokio meistro kuris supratima turetu apie juos, bet bent apie Kauna nieko nerandu ? Imt ir keist priekini tilta ir mest kazkur 400e, kai neaisku ar pades jau kazkaip nesinori, kai jau tai problemenai sprest sukises kazkur tarp 1200-1500e...Pasikeisk demferį. Aš irgi turėjau tą malonumą, kai lekiant 100 km/h pataikai ant kokio nelygumo ir pradeda sijotis mašina. Ko nedariau ir vairo traukes kaitaliojau, šarnyrus perdėjinėjau, o pasirodo buvo kaltas demferis.Pastačiau rimtesnio gamintojo ir pamiršau šią bėdą. P.S. Iš nuotraukos matau , kad pas tave gimtąsis, vadinasi pavargęs tikrai 100 proc. Redagavo Lapkričio 18, 2016 Mive Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
xolen Atrašyta Lapkričio 18, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2016 Cia demferis tai tas skersinis amortizatorius? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mive Atrašyta Lapkričio 18, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2016 Tikrai taip. Tik nepagailėkite įsidėti rimtesnio gamintojo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Lapkričio 19, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2016 Demferis keičiamas tik kai visa kita sutvarkyta. Jis nepašalina "death wobble" priežasties, tik sugeria pasekmes. Nesusitvarkysi važiuoklės - suvaryti ir naują demferį neilgai trukus.Į paiešką čia forume įsiveskite "death wobble" - išnagrinėta tema iki panagių. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
katis Atrašyta Lapkričio 19, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2016 Teisybe raso jeep V8.pats patyriau demferis nepadejo kol sarnyru nepakeite.o jausmas nekoks kai vaira is ranku plesia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Lapkričio 19, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2016 kokios spalvos masina? ir ar kelta, ar stokine? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
xolen Atrašyta Lapkričio 19, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2016 Pilkos, tik prie ko cia spalva? Stokine. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renault Atrašyta Lapkričio 30, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 30, 2016 Cia sita vidurine? Cia kur kolega nuotrauka imete, tai ten gal wranglerio kokio? ant tos traukes matos sarnyras vienam gale ir reguliavimas kazkoks. Cia jin vientisa is galu tik dvi nedideles ivores, Tai cia jinai taip su ratais sugeba zaist? O su uzimais ir vibracijom kaip suprantu nieko bendro>? Šita. Ūžimai ir vibracijos dažniausiai būna nuo priekinio kardano (galinė granata) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
roosas Atrašyta Lapkričio 30, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 30, 2016 1,45 minutėj Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jaroslavas2 Atrašyta Spalio 2, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 2, 2017 Sveiki, kad nekurti naujos temos rasau cia. Pas mane panasi problem. Vaziuojant apie 110km/h pradeda vibruoti visas auto. Per vairo stipriai nemusa, bet biksi yra. Is pradziu galvojau, kad purvas ratlankiuose uzsilikes, nes panasus jausmas. Bet patikrinau, svarus. Po sios temos supratau, kad teikia track bar'a patikrinti. O ar gali buti del kardano cv jungties? Kad issimale ir vibruoja? Jeep liftuotas apie 5cm. Siaip vazinejant iki 80km/h visai nesijaucia, o kartais ir ant tu paciu 110 nieko. PVZ vakar vaziavau i miska, tai i viena puse vibravo(bet taip karts nuo karto, nepastoviai), o griztant normaliai viskas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Spalio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 3, 2017 Visą važiuoklę reikia rimtai pasitikrinti, ypač track bar’ą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Spalio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 3, 2017 Shimi efektui atsirasti gali įtakoti ir laisvumas guoliuose, amortizatorių įvorėse, šarnyruose, vairo kolonėlėje... reikia viską tikrinti ir tada normalų dempferį statyti pvz RoughCountry.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jaroslavas2 Atrašyta Spalio 4, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 4, 2017 Pakaba tikrai patikrinsiu, bet rodos jau radau kaltininka. Kardano granata virsutine buvo issimalusi. Kazkiek praliekaiu be kardano, tai rodos viskas ok. Reiks dar autostrada pravaziuoti, kad isitikinti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Spalio 4, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 4, 2017 man rough country dempferis neilgai atlaike.... prie minus 25 apsimiziojo tepalu ir numiro... ... nu ir vel uzdejau rough country, tik blatnesni, dviguba ... bet neteko dar vazinet su juo prie tokiu salciu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Spalio 4, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 4, 2017 yra garantijos amortikams, nesikreipei ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Spalio 4, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 4, 2017 nu matai, is USA atkeliavo.... nelabai minciu net kilo ieskot kazko Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Spalio 6, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2017 Jei viskas yra tvarkinga, demferis teoriškai nereikalingas. Kitaip formuluojant: demferio paskirtis ne važiuoklės defektų pasekmes šalinti, o vairuotojo rankas tausoti bekelėje. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Spalio 9, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 9, 2017 Pakaba tikrai patikrinsiu, bet rodos jau radau kaltininka. Kardano granata virsutine buvo issimalusi. Kazkiek praliekaiu be kardano, tai rodos viskas ok. Reiks dar autostrada pravaziuoti, kad isitikinti.Dažnas atvejis. Nes kampas padideja ir granatos neatlaiko kai iskelta masina. Tada arba nuleisti paskirstymo deze arba pereiti prie krizmiu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jaroslavas2 Atrašyta Spalio 9, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 9, 2017 Dažnas atvejis. Nes kampas padideja ir granatos neatlaiko kai iskelta masina. Tada arba nuleisti paskirstymo deze arba pereiti prie krizmiu.Suprantu sita. As ir noriu pereiti prie krizmiu, bet nera taip paprasta, sunku rasti flansa. Matyt atsisiusiu ji is JAV. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
radza Atrašyta Spalio 9, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 9, 2017 O kiek cm tavo iskeltas kad gumos nebelaiko? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar