Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

 

Sunku susigaudyti kai skaitai iš google translate :)

Bet kaip supratau tas Mannol nekazką, nors kalbama buvo i vairo stiprintuvus.

Pypt, tai koki pilti? Atf ir dexron skiriasi ar ne?

Kaip tas pats manonol dexron III ar eurol atf III

Pagal kainas jie sakykim man gaunasi vienodai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip shirokas minejo ant matuokles viskas surasyta, vienoje puseje saltam, kitoje karstam.

Bet pagal foto uzkurus turetu daug trukt tepalo. Pas mane buna gerokai virs full ir uzvedus karstam nukrenta iki full

a jo, sory,.. teisingai parasei... neuzkurus turetu kazkur dvigubai auksciau normos tepalo rodyt... cia pas Arvyda tepalo nemazai truksta.. uz tai gal ir mutnas del tokio eksploatavimo...

nu bet vistiek super deze :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

a jo, sory,.. teisingai parasei... neuzkurus turetu kazkur dvigubai auksciau normos tepalo rodyt... cia pas Arvyda tepalo nemazai truksta.. uz tai gal ir mutnas del tokio eksploatavimo...

nu bet vistiek super deze :)[/quote

ir jokių požimių kad kas blogai būtų...reik keist pilnai nieko nebu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar paaiskinkite, kur ka nuimti kad ižbėgtu tepalas pilnai? Prie dėžės atjunginėti? Ten baisu atjunginėt kad po to nelašėtų:)

Pas mane yra sujingimai su hamutais magistralės viduryje (sulindes ratas suspaudė metalines žarneles,pjoviau ir sujungiau guminėmis) tai manau ten patogiausia atjunginėti.

Dabar nuėmes karteri apie 3l gal izbėgo ir viskas.ka toliau?

Atjungti tas minėtas žarneles ir i kuri paduoti siek tiek spaudimo? Einančias i dėže ar i radiatoriu? Viršuje radiatoriaus prijungimas kaip suprantu iėjimas o apačioje išėjimas?

Redagavo aarwiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia gamykliniu, tam kad is anksto pasiruosti vietas pliuretanui. Esme tame, kad senus sailenblokus, tiksliau ju korpusa reikia palikti tose traukese ir presuoti butent ten. Pries tai reikia issipjauti tu sailenbloku gumas ir gerai viska issveisti, todel taupydamas laika galvoju nusipirkti nebrangiai :)

Redagavo Parimantas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar paaiskinkite, kur ka nuimti kad ižbėgtu tepalas pilnai? Prie dėžės atjunginėti? Ten baisu atjunginėt kad po to nelašėtų :)

Pas mane yra sujingimai su hamutais magistralės viduryje (sulindes ratas suspaudė metalines žarneles,pjoviau ir sujungiau guminėmis) tai manau ten patogiausia atjunginėti.

Dabar nuėmes karteri apie 3l gal izbėgo ir viskas.ka toliau?

Atjungti tas minėtas žarneles ir i kuri paduoti siek tiek spaudimo? Einančias i dėže ar i radiatoriu? Viršuje radiatoriaus prijungimas kaip suprantu iėjimas o apačioje išėjimas?

 

Atjungti kur eina i variklio radijatoriu. Berods virsutine slangele atjunginejau, ten nuemejo reikia, bet pasigaminau is kazkokio plastikinio vamzduko. Jeigu ta pati yra sujungta, tai galima ir per sujungima, cia jokio skirtumo.

Karteri isvalyt, pakeist filtra ir det atgal ant hermetiko. Tada supilt kokius 4 l i karteri ir per zarnele nuleidinet likusi. Kaip ir sakiau, patogiausia litra nuleist litra dapilt. Nuleidziant pereit kelis kartus per pavaras.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Filtras uzsakytas,tepalas taip pat.

JuozasG tai kaip suprantu jokios pompos ir t.t. nenaudojei? Tiesiog atsukti karteri pakeisti filtra,uzsukti,uzpilt 4l naujo tepalo, atjungti virsutine slangute nuo radiatoriaus ir užkurti varikli, 1l izbėga,1l dapilu ir tol kol bėgs naujas švarus tepalas?

 

Tik ar tikrai virsutine nes ligiskai mastant gryžtamasis i dėže apacioi turėtų būti

Redagavo aarwiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia gamykliniu, tam kad is anksto pasiruosti vietas pliuretanui. Esme tame, kad senus sailenblokus, tiksliau ju korpusa reikia palikti tose traukese ir presuoti butent ten. Pries tai reikia issipjauti tu sailenbloku gumas ir gerai viska issveisti, todel taupydamas laika galvoju nusipirkti nebrangiai :)

Nuiminėjau po vieną traukę ir išdeginau su dujiniu degikliu,poto ant akumuliatorinio suktuko dėjau apvalų vielinį šepetį,puikiai išvalo .per kelis vakakarus prie namų be duobės pilnai poliuretaną sudėjau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.