Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Nėra ten jau taip baisai reikalinga dešimtasias milimetrų gaudyt , daroma truputį ilgesnės nei gamyklinis atstumas o visą kitą išgaudai su gamykliniu reguliavimu . Net ir jei kasterio kampas po tokio perdarymo gaunas didesnis nei gamyklinis tai tame nieko blogo nėra - paprasčiausiai ratai lengviau grįš į tiesiąją .

Na su gamyklišku kaži kaip ten,nors žiūrėjau nėra ten taip baisiai užpuvę, turiu kelias šlaunis papildomas, raikia gal pasižsksti, bet suprantu jau lenktas daryti ar kaip?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stai ilgiai.

Eina kalba jeigu nori islaikyti taisingus tilto kampus ir tilta vietoje (tai yra nestumti i prieki).

Taip taip noriu kad stovėtų gamykliškos vietoje, nors ne tame pagrindas,norku kad važuotų minksčiau, o kaip suprantu taip padarius juntamai to pasieksiu?

Dar klausymas kiek cia pas mane jis keltas skaitosi...

post-10219-0-25829500-1543785763_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Stai ilgiai.

Eina kalba jeigu nori islaikyti taisingus tilto kampus ir tilta vietoje (tai yra nestumti i prieki).

bet kad keliant visais atzvilgiais reik stumt i prieki tilta nes i vidine sparnu dali trinsis

 

Taigi ir rasiau - islaikant tilta vietoje.

Keliant masina, ratai eina link korpuso. Tam sitos ismeros, kad taip nebutu.

Gal kitaip pasakysiu. Rato centras islieka standartineje vietoje. ;)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip taip noriu kad stovėtų gamykliškos vietoje, nors ne tame pagrindas,norku kad važuotų minksčiau, o kaip suprantu taip padarius juntamai to pasieksiu?

Dar klausymas kiek cia pas mane jis keltas skaitosi...

Minksciau butu tik su "Long arm 2 link".

Minksciau butu ir su minkstesnemis spiruoklemis. Galvos nesukant iprastai minkstumas didesnis pasiekiamas su mikstesnemis spiruoklemis ir ciut

kietesniais amortikais, kad neplaukiotu. Bet nera paprasta  parinkti.

 

Bent jau is skaiciu matau, kad 4" keltas jeigu spiruokle standartine ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lengviausia važuoti ir nesukti kiaušu,bet kažką daryti tai norisi:-) :-) :-) :-) :-) :-)

Sakai kazka norisi daryti... Hmmm... :)

1. Padangos.

   Kiek oro pripusta? Gal sumazinti slegi?

   Padangu ivairiu buna ir cia viskas aisku :)

 

2. Spyruokles.

   Spyruokles galima ideti minkstesnes....

   Vel ilga teorija apie spyruokles. Jos buna ivairios.

   Ju kietumas priklauso:

     Nuo formos (ivairios formos buna)

     Nuo viju skaiciaus

     Nuo stripo storio

     Nuo tarpu tarp viju(buna skirtingas tarpas vienoje spiruokleje) - progresines.

     Nuo metalo

     Nuo gamybos tipo(karstas, saltas).

     Galima skaiciuoti spyruokles kietuma pagal formule(radau internete):

     "k = G * (Dw)^4 / 8 * Na * (Dm)^3"

      G - Priklauso nuo metalo ir pagrinde 78.5 bet kas ten zino koki metala kas nauduoja.

          Gamintojo paslaptis juk :)

      Dw - Stripo diametras

      Na - Viju skaicius

      Dm - Spyruokles diametras (jeigu skirtingas tada vidurkis)

      Aisku, kad formule tik bendram issilavinimui ;) Yra ir kitu formuliu.

 

     JAV forumuose kalbant apie minkstuma, labai giria RUSTY spyruokles. Sako minkstos.

     Kitiems nepatinka, nes labai jau masina siubuoja.

     http://www.rustysoffroad.com/rustys-coils-xj-3-front.html

     http://www.rustysoffroad.com/jeep-suspension/jeep-coil-springs-spacers-accessories/jeep-xj-cherokee-84-01-mj-comanche-84-91-coil-springs

     https://www.amazon.com/Rustys-Off-Road-2-Inch-Front-Springs/dp/B01K5FP2SE

     ir t.t....

 

3. Amortizatoriai

   Buna ivairaus tipo... Vieno vamzdzio,dvieju vamzdziu, reguliuojami, sujungto tipo,

   dujiniai, hidrauliniai, magnetiniai ir dar velnias zino kokie ir prie to dar prisideda

   marketingas ir visai pasimeti...

   Pats naudojau GORANCHO9000XL - reguliuojamus. Patiko. 9 pozicijos :)

   http://www.gorancho.com/products?cat=11&p=2

   Girdejau gerus atsiliepimus apie LOVELLS amortizatorius vaziuojant per duobes. Nezinau, neturejau.

   Dazniausiai pakabos minkstinimui pasirenka minkstesnes spyruokles ir kietesnius amortikus

   bet tai reikia eksperimentuoti. Sunku parinkti ir daznai nera galimybes.

 

4. Ivores ir visi kiti pakabos guminiai elementai ;)

   Vieniems poliuretanas minkstas, kitiems kietas.

   Yra skirtingu rusiu poliuretano. Nuo to ir kaina ir kokybe priklauso.

   Vieni bireti pradeda prie -20 kiti ir -30 atlaiko ramiai...

 

5. Lynges.

   Kartais isima is "komplekto" viena... dvi...

   Bet tai nera gerai nes projektuota buvo kaip visa ir mase pasiskirto tolygiai,

   o isemus gali ivairiai buti.

   Minkstumas priklauso nuo kokybes, storio, plocio, metalo elastingumo, tvirtinimo vietu..

   

   JAV forumuose vel sako, kad RUSTY lynges minkstesnes ir taip pat OME.

   http://www.rustysoffroad.com/rustys-leaf-springs-xj-4-5-rear-pair.html

   https://www.ebay.co.uk/itm/ARB-CS033RB-Old-Man-EMU-Rear-Leaf-Springs-2-75-Lift-for-84-01-Jeep-Cherokee-XJ-/121941393736

 

 

Itakos turi ir "pospyruokline mase". Kuo sunkesne dalis po spyruoklemis

(tiltai, apraugos ant tiltu, sustiprinti tiltai, ratlankiai, padangos, kartais dalis pacios

pakabos ar visa, spyruokles amortizatoriai ir pan.),

tuo lygiau vaziuoja masina per smulkias duobes (lekiant). Inertiskumo deka sunki mase "skrenda"

nelygumu "kalniukais", neilekiant i duobes BET jeigu greitai vaziuoji!

Vaziuojant lieciau, atitinkamu greiciu, deka to pacio savo inertiskumo duoda didesni smugi i korpusa.

Todel kai ratai pasunkeja, smugiai jauciasi labiau nes juk neskraidai per duobes o lieciau

vaziuoji (ne sraiges greiciu) :) Taip pat tai turi dideles itakos ir stabilumui (priklausomai kaip sokineja ant duobiu).

Kuo didesnio svorio korpusas tuo maziau itakos turi "pospyruokline mase". Pora cemento maisu i salona... ;)

Stai kodel dabar visokios aliuminines pakabos ir panasiai :)

 

Jeigu man reiketu galvoti apie minkstesne pakaba, pasirinkciau "Long Arm" dvieju tasku,

Standartines spyruokles ir reguliuojamus amortikus ir gal net is salono, pvz. GORANCHO

reguliuojamus galima pajungti prie kompresoriaus. Visa komplekta siulo.

 

6. Kietuma itakoja ir stabilizatoriai. Kartais galini tiesiog isima.

 

  Ideda Long Arm

                           

                            Nemalonu kai pjauna ten  bet kaip kitaip :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepykt chebra bet blemba paskutiniai postai totalus briedas ir tai tik teorija parasykit is praktikos.Miroslavai keliant niekaip nepasilieka ratas jo centras tame paciame taske,kitas dalykas minkstumas minkstumas atsiras kai bus reguliuojamos traukes ypac gerai Klevas uzsimine apie traukiu kampus tai dabar parasysiu is patirties keliant ir neilginant traukiu liftas 4coliai jusu tilto eiga pasidarys tik max 5cm i apacia nes per traukiu lauzimus ir atsiremimus i tilta viskas sukieteja ir ziauriai baladojasi yra keliata iseiciu imat long arma,imat two link pakaba arba gaminate reguliuojamas traukes kaip pvz litagra ir furu dalys jums ir man pades;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepykt chebra bet blemba paskutiniai postai totalus briedas ir tai tik teorija parasykit is praktikos.Miroslavai keliant niekaip nepasilieka ratas jo centras tame paciame taske,kitas dalykas minkstumas minkstumas atsiras kai bus reguliuojamos traukes ypac gerai Klevas uzsimine apie traukiu kampus tai dabar parasysiu is patirties keliant ir neilginant traukiu liftas 4coliai jusu tilto eiga pasidarys tik max 5cm i apacia nes per traukiu lauzimus ir atsiremimus i tilta viskas sukieteja ir ziauriai baladojasi yra keliata iseiciu imat long arma,imat two link pakaba arba gaminate reguliuojamas traukes kaip pvz litagra ir furu dalys jums ir man pades;)

Jokio briedo nera o tiesiog arba neskaitai arba nenori skaityti arba nesupranti kas parasyta :-D

Keliant masina ir atitinkamai ilginant traukes ratas stovi vietoje. Nei arteja i korpusa nei tolsta. Taip centras leidziasi i apacia. Blogai issireiskiau bet jis nei i prieki pasistumia nei atgal, tam ir ilginamos traukes. Juk tai nesunku suprasti ;) Juk visi kas norejo, suprato.

Del reguliuojamu traukiu... Jeigu idesi tiesiog reguliuojamas traukes o tvirtinimo taskus paliksi vietoje, jokio minkstumo nesulauksi :-D

Jokie kampai nepasikeis. Kaip sioje vietoje padeda reguliuojamos traukes? Kad kampas pasikeis pora laipsniu priklausomai nuo iskelimo? :D

 

Klevas gerai parase apie traukiu kampus bet nesupranti, kad kampus keiciant reikia keisti tvirtinimo taskus arba galima ir traukes lenkti bet daug nesulenksi.

 

Kaip suprasti "max 5cm" i apacia? Nepatingek ir paziurek mano WJ'to nuotraukas kaip stovi lygiai ant zemes, ten priekis 5" ir paziurek nuotrauka,

kurioje priekis pakeltas ant domkrato ir istempti amortikai priekiniai ir spyruokle. Ten pagal tave turetu buti dar maziau negu 5cm :-D Traukes pailgintos

bet tvirtinimo taskai liko. Nekeiciau. Jokio baladojimo nera o kietai masina vaziuoja. Bet man patinka. Kazkam kietai, kazkam minkstai :scratch:

Esant progai, pamatuosiu tilto vaiksciuojima.

 

Apie "Long Arm" visi supranta ir auksciau rasyta ne karta. Tiesiog neskaitant pasikartojai  :cheer:

Parasiai tarsi sudejus "Long Arm" ir viskas, masina stebuklingai pasidaro minkstesne :D

Pvz. Sudejau "Long Arm", sudejau HD spyruokles, GORANCHO 9000XL amortikus ir sureguliavau maksimalu kietuma (maks kietumas tai net

man svorio neuztenka suspausti jo), idesiu ratus su diskais 28" ir padangas su profilio auksciu 2 centimetru, visas gumas pakeisiu i kieciausia poliuretana

ir pagal tave masina minkstai vaziuos? ;)

 

Pries tai aprasiau kas itakoja pakabos minkstuma, kaip yra is praktikos ir kaip i viska reikia atsizvelgti. Matyt neskaitei.

Jeigu neaiskiai kazkas kazka raso, negali suprasti kazko tai iprastai paklausti galima :liux:

 

Joks galvojantis mechanikas tiksliai nepasakys kaip padaryti pakaba minkstesne nes tai nuo daug ko priklauso :study:

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jai lyginam wj ir xj tai visai skirtingos masinos buves wj buvo keltas 12cm ir tilto eiga buvo nes nera trugdziu traukem kas yra xj del traukiu ilginimo tai viskas ok bet buvo aiskiai parasyta nekeiciant traukiu ir kitas dalykas idejus lenktas reguliuojamas traukes minkstumas atsiras dabar aiskinu kodel nes tiltas nera taip susspaustas ir automatiskai nusiima apkrovos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jai lyginam wj ir xj tai visai skirtingos masinos buves wj buvo keltas 12cm ir tilto eiga buvo nes nera trugdziu traukem kas yra xj del traukiu ilginimo tai viskas ok bet buvo aiskiai parasyta nekeiciant traukiu ir kitas dalykas idejus lenktas reguliuojamas traukes minkstumas atsiras dabar aiskinu kodel nes tiltas nera taip susspaustas ir automatiskai nusiima apkrovos

Va butent, kad LENKTAS o ne REGULIUOJAMAS. O kad lenktos dar reguliuojamos tai nera svarbu.

WJ ir XJ apatiniu svirciu tvirtinimas ;)

post-13042-0-44337800-1543872613_thumb.jpg

post-13042-0-26025500-1543872620_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Justas81" nebuk toks pyktas. Jeigu pavartysi sita tema daugiau, rasi susirasinejima apie "Long Arm", apie "4 Link" traukiu lygiegretinima, gal ir apie lenktas.

Rasiau ir as ir Klevas ir kiti forumieciai. Viskas del to aisku ir nekyla klausimu. Ten ir filmukas mano neblogas buvo apie "4 link" lygiagretinima.

Jeigu butum skaites, nebutum kartojes visko :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užvirė

Miroslovai, tiesa pasakius ir aš kai sakićiau kur rašei dėl pakėlimo ir rato centro taško nepakitimą,bepatikėjau ka skaičiau ir priiemiau kad kažko nesupratau.

Reziume,kad ir pats susprasčiau.

Keliant 4" tiltas priartėja prie galinio tilto,paslenka i galą, ratas atsiranda arciau posparnio.... Tokiu atvėju man reikia ilgesnių tilto šlaunų iš lentelės žiurint tai apatines 16.53"-41,5cm viršutines 16 3/8 " tai čia kiek 42.5cm?

Jas susidėjes gražinsiu tiltą i priekį į gamikliškai standartą? Chm ir nežymiai priekis tada sužemės?ne esmė...

Taigi, neprailginus traukes jos stovi kitokiu kampu,stačiau, ko pasekoje ir kietesnis važiavimas ne? (Lyg kazkada panašiai sakei kažka miroslovai...)

Lankstant traukes kaip minėjot ne vienas ką išlošiam?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasizvalgant asortimento yra tu traukių netik lentų,ir tiesių ir tiesiog tiesios bet tvirtinimo taskai ne tiesijoje...

Bet dauguma tik apatines,viršutinių nekeičia?kodėl?

 

Na už tokias kainas tikrai verta pasiknisti ir pačiam pssidaryti, mano atvėjų reguluojamų net nereikia daryti nes neketinu dar keltis. Tiesiog jei lentktis vamzdi sakykim vieno metro ilgio per vidurį tam tikru kampu,kokiu nežinau) ir dedant salenblokus tokiu atstumu tiesiojije kaip anksciau minėjau apie 41cm

post-10219-0-41320800-1543876367_thumb.png

post-10219-0-35483500-1543876382_thumb.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.