Pereiti prie turinio

frontera b traukos.


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki forumieciai.Vakar lekiant nuo pajurio ,uzsidege prietaisu skydelyje variklio lempute(engine sheck)ar panasiai.Dingo trauko,nereagavo i gaza(toks vaizdas,kad be turbos).Sustojus ir uzgesinus varikli beda nedingo.Pasikrapscius prie vakuminiu slangeliu beda dingo.paskui vel vaziuojant apie 120km/h,ties 3k apsuku ,beda paaikartojo.atlikus procedura kaip pries tai vel susitvarke.Gal kokiu minciu turit pasidalinti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane tapati beda ir lygiai taspats variantas lenkiat uzsidege ir jau metai laiko dega, niekas bedos neranda vienas elektrikas pasake kad pasiekus 3000 apsuku arba su penkta pavara 110/120km/h smarkiai padideja oro slegis todel atsijungia turbina kad nesudraskytu, aiskino kad kalta turbina taciau taip nutiko kad penktadieny teko pakeisti kita turbina o beda vistiek isliko, tad jaigu pavyks sutaisyti pranesk kaip tai padariai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki forumieciai.Vakar lekiant nuo pajurio ,uzsidege prietaisu skydelyje variklio lempute(engine sheck)ar panasiai.Dingo trauko,nereagavo i gaza(toks vaizdas,kad be turbos).Sustojus ir uzgesinus varikli beda nedingo.Pasikrapscius prie vakuminiu slangeliu beda dingo.paskui vel vaziuojant apie 120km/h,ties 3k apsuku ,beda paaikartojo.atlikus procedura kaip pries tai vel susitvarke.Gal kokiu minciu turit pasidalinti?

Man atrodo kad geriausiai bus jei apsilankysi - per daug rašinėjimo viską aiškinantis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

kad ir kaip bevazineciau,problema kaip atsirado,taip ir dingo.Gal pasikartos kokioj ilgoje kelioneje...tada ir ieskosim.

kalbant apie turbinas,tai buvau pasistates gauge,kad pamatuoti kiek pucia.Vaziuojant pastoviu greiciu pucia 0,2-0,4 bar'o(priklausomai nuo apsuku).begejantis ir rimtai uzmynus tapke tai iki 1,5-1,7 bar. uzpucia.tai manau neblogai.pasijungias buvau prie isiurbimo koliko...

Redagavo Mandarinas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Tai ar susitvarkėt šia bėda kas?

Kad cia beda nera aiski. Reik jungtis prie kompo ir daryt diagnostika, nes priezasciu begales. Kompas pamates, kad kuri nors sistema zenkliai streikuoja, ar tai butu kuro padavimas, ar oro padavimas, ar recirkuliacinis voztuvas(egr) visada jungia avarini rezima. T.y. atjungia turbina ir sumazina kuro padavima, del ko masina pasidaro visai buka. Bet tai tikrai nebutinai reiskia kad kalta turbina. Gali but kaltas bet kas, tiek vakumines slangutes, tiek vakuminiai voztuvai, tiek turbinos slegio daviklis, tiek pati turbina, tiek kiauras interkuleris, tiek egr, tiek per mazas kuro slegis ir t.t.ir panasiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...

Sveiki, reik tikrinti vakumą. Bet buvo panašus variantas, kai pradėjo kvailioti droselinė traukė. Traukė sveika, daviklis sveikas, o bėda plastmasinėj detalėj, kuri jungia traukę su davikliu, dėvėti visi panašaus stovio, naujų negamina, tai atsispausdinau už 5€ su 3d spausdintuvu, veikia kuo puikiausiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.