Pereiti prie turinio

Panaro traukės ilginimas - kiek mm?


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

Molėtuose kainuotu ~20€ ištekint o gal ir pigiau agrotiekime nupirkt, pats kai darau ko reik apart tekinimo tai man pigu

 

 

Nu va matai, kiek kintamųjų :) Ir miestas, ir kainos, ir kas darbą atlieka :)

Būčiau žinojęs, būčiau pas tamstą gal ir užsakęs (už vargą būčiau primokėjęs), vis tik reguliuojama tikrai geriau.. Bet šiam kartui pabandysim šitaip :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reguliuojama geriau, bet mažiausiai 5 kartus brangiau... Dabar sakykim norėčiau išimt šaibas ir nuleist džipą, tai tiesiog nusipirkčiau pigiai standartinę traukę iš šroto ir tiek žinių..

Tarp kitko, dauguma su 2 colių šaibų pakėlimu, iš vis su ta trauke nieko nedaro, su mažesnėm padangom matyt netrina pakabos. Bet mano galva išcentruot vis tiek geriau.

Jei nori kad viskas graziai atrodytu reikia daryti ir dviem coliam...xj man sudejus saibas labai graziai nuejo tiltas i viena puse,tesiog pergreziau tvirtinimo skyle ir viskas susitvarke

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nori kad viskas graziai atrodytu reikia daryti ir dviem coliam...xj man sudejus saibas labai graziai nuejo tiltas i viena puse,tesiog pergreziau tvirtinimo skyle ir viskas susitvarke

o kaip pamatavai ar nuėjes ar ne? kažkaip nepastebėjau pas savę nei kažkokio diskomforto (gal nei pats nežinau) nei kažko pastebėjes kad perdaryta o kad kilsteltas tai tikrai :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, pas mane tai trynimas tik vienoj pusėj atsirado, taip ir pasimatė... Bet paskui pažiūrėjau iš priekio (kai ratai tiesiai stovi) - matosi net vizualiai šiek tiek, kad keleivio ratas giliau į vidų sulindęs nei vairuotojo.

O geriausiai tai manau pasimato tiesiog atsisukus panaro traukės galą nuo tilto.

 

Bet ant XJ kiek mačiau kas pragręžia naują skylę, tai tarp tų skylių centrų kaip minimum 20 mm, kai tuo tarpu pas mane ant WJ skirtumas vos kokie 8-9mm - ar čia XJ'o "anatomija" kitokia, ar tiesiog skylę gręžia toliau dėl tvirtumo?

 

jeep008.jpg

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai deja nezinau ar tikras esi del traukiu pas Jeep..

Pas Tojotas esu pjoves ir kises i vidu metalini strypa tada apvirines velgi tokiu pat principu.

Kas liecia jeep xj deja pilnavidures panaro traukes esu susidures su jomis. Nezinau ar Grando tas pats, nereikejo man ju tai ir nepjausciau, bet manau kad bus taipat.

Teko susidurt su tuščiavidurėm - ir pas Wrangler'į , ir pas XJ teko vamzdžius rast. Matyt buvo kelios versijos traukių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Molėtuose kainuotu ~20€ ištekint o gal ir pigiau agrotiekime nupirkt, pats kai darau ko reik apart tekinimo tai man pigu

nepamirsk kad ji visa kreiv ir i tekinimo stakliu spindeli netelpa. tad sriehti turetum su kordinatinem staklem nezinau tokio kas uz 20eu sriegs...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įsistačiau traukę atgal - bėda dėl padangos trynimo išsisprendė, dabar pilnai susukus vairą, abejose pusėse dar lieka 1.5~2 cm tarpas tarp padangos kampo ir šlaunies/kėbulo.

 

o-jeep-o – matyt su XJ kitokia situacija (gal ir padangų dydis skyrėsi), bet pas mane vos 5cm šaibos, o tiltas pasidavė kaip matei kokius 7-8mm, o susuktos keleivio padangos kampas iš vis paėjo kokius 2-3 cm.

 

 

Žodžiu - dėkui visiems konstruktoriams už pagalbą  :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas XJ, ZJ, YJ susukimo kampas reguliuojasi varžtu, WJ ir toliau jau išprendė išplečiant tiltą po 5cm į šonus bei padarant apatinę reaktyvinę traukę lenktą.

Jei amortikai standartai tai kaip pats sakai problemą išsprendei, jei dėsi ilgesnius nutiks ta pati problema pilnai šuolio metu nusileidus tiltui ir susuktam vairui.

Visada po perdarymų, liftų reik išbandyti perkreipiant važiuoklę ir sukinėjant vairą, tada matai kur dar yra nedadaryta, jei noekur neliečia tai šaunu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Amortikai standartiniai + 5cm prailginimai (tai turbūt tas pats kas ilgesni). Ant įdomumo reiks pakelt mašiną, kol tiltas pakibs ore, ir pasukiot ratus.

Šuolio metu gal ir liestų, nu bet čia jau tiek to, retokai offroadin'u, man jau gerai kad bent kasdienam važinėjime netarkuos keleivio padanga ant kiekvieno dešinio posūkio...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip pamatavai ar nuėjes ar ne? kažkaip nepastebėjau pas savę nei kažkokio diskomforto (gal nei pats nežinau) nei kažko pastebėjes kad perdaryta o kad kilsteltas tai tikrai :-)

Tesiog kaip sako DOMASO is priekio paziurejus matesi kuris ratas daugiau i lauka isejes ir vazinejant matosi kuri puse labiau aptaskita purvais lyg butu ratas su labai dideliu isnesimu:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tesiog kaip sako DOMASO is priekio paziurejus matesi kuris ratas daugiau i lauka isejes ir vazinejant matosi kuri puse labiau aptaskita purvais lyg butu ratas su labai dideliu isnesimu:D

 

Tai čia maža problema, labiausiai tai mane užknisdavo trynimas susukus - iki pliko metalo jau nuėsta buvo, o ir ne tiek daug susukt užtekdavo, kad liestų...

Dar man įdomu ką sakytų servise darant suvedimą - specialiai kol neprasiilginau traukės, nedariau suvedimo, nes spėju nelabai ten ir susivestų lygiai..

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai čia maža problema, labiausiai tai mane užknisdavo trynimas susukus - iki pliko metalo jau nuėsta buvo, o ir ne tiek daug susukt užtekdavo, kad liestų...

Dar man įdomu ką sakytų servise darant suvedimą - specialiai kol neprasiilginau traukės, nedariau suvedimo, nes spėju nelabai ten ir susivestų lygiai..

As matai ta trinima issprendziau varsta pareguleves...nes kai sudejau 31 ratus pradejo sake trinti...
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.