Pereiti prie turinio

Nafig blokiruotes


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 70
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

ir kas čia kalba apie blokiruočių blogį ? :) dedat beleką ir ant bele ko ir skundžiatės kad byra ?

man jau ne kartą blokiruotės padėjo išvažiuot kur be jų sėdau, o kabintis nėra už ko... ir tai su AT ratais...

nors 8m be jų važinėjau, dabar pabandžiau ir supratau gėrį... :)

atsiperka ar ne ? tai čia pakatuškėms nafig nereikia, ten aplamai geriau standartu tai visur klimpsit ir tūrėsit pramogą baloi... o sporte kur sponsoriai bapkes moka ir tūri siekt rezultato - blokiruotė sutaupo laiko kai kur ant gervinimosi...

Unimogai ? ne visi nori traktoriais važinėti po miškus ir miestą... ir ne visi gali sau leist po kelis visureigius tūrėt įvairiems atvejams... o dažnai kiti net ne džipiorai, tik susižavėję "traktoriais" ir "gylia žopa" ir "žiūrovų dėmesiu" kaip jie ją padarys...

Ir be blokiruočių pusašiai ir granatos lekia, kai be galvos varo... ar įsirėmę gazas dugnas ... :)

Su užvirintais satelitais tik suzukai dar kiek laiko... nes auto svoris nedidelis... kitiems tai ragas..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jai masinos tiltu eiga maza, tada galines blokiruotes reikia, bet jei pakankamai didele, tada ne. Ce mano nuomone :roll:

 

Kas per terminas tilto eiga, gal paaiskint galetum. Pats esu isimetes BTR blokiruote, bet tik i gala, nes prieky niekam nesiulau, nes habai laksto velniop. Ir tikrai maloniau kai uzsikasus trys o ne du ratai veza

 

Tiltu eiga: keli 1 rata tol kol kitoj pusej pradeda keltis (suveri tilta) ir pamatuoji atstuma nuo sparno iki rato abejose pusese. Tada atimi is didesnio mazesni ir gauni tilto eiga. Gal suprasit :) , nes kitaip nemoku paaiskint :mrgreen:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jai masinos tiltu eiga maza, tada galines blokiruotes reikia, bet jei pakankamai didele, tada ne. Ce mano nuomone :roll:

 

Kas per terminas tilto eiga, gal paaiskint galetum. Pats esu isimetes BTR blokiruote, bet tik i gala, nes prieky niekam nesiulau, nes habai laksto velniop. Ir tikrai maloniau kai uzsikasus trys o ne du ratai veza

 

Tiltu eiga: keli 1 rata tol kol kitoj pusej pradeda keltis (suveri tilta) ir pamatuoji atstuma nuo sparno iki rato abejose pusese. Tada atimi is didesnio mazesni ir gauni tilto eiga. Gal suprasit :) , nes kitaip nemoku paaiskint :mrgreen:

 

tumpai tariant, tai aukstis, kiek gali vienas ratas pakilt, kol kiti trys dar turi sukibima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, sneka visi ir apie viska, o klausimas buvo apie BTR ir uaz'us , idomu kaip "orginalus" (obuolines padangos) ratai ir viena blokiruote gale vaziuoja? negi taip jau baisiai pusasiai islaksto ? normaliai protingai vazinejant?

 

Ar cia visi sulauze pusasius tik "gazas dugnas" tokiu stiliumi vaziuoja :)

 

Tai kaip ten yra ? :shock:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaziavimo stilius, kolega :lol: Nefig tik su galiniu tiltu isipisinet. Dar ei blokas sureguliotas ant maksimumo - tai staigiai duodant gaza bloka "zakusivaet". O kaip tycia to momentu kietas gruntas po vienu ratu ir posukis( arba driftas :D:D:D ) Gal ne is pirmo karto bet "hrup" garantuotas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai dar blokavimas ant BTR'u reguliuojasi? Ar cia jau vel apie "importinius" aparatus kalba eina ? Nes namo kreivu supratimu BTR'ai arba blokuojasi 100% arba nesiklokuoja visai, o gal as cia prisifantazavau .. pataisykite mane :)

 

aciu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,Vyrai, ėjau pro šalį, matau temą gvildenat :wink: :D .

- apie priekinę blokiruotę:

:lol::D įsijungus priekinę blokiruotę, nesukinėkit vairo, tai nesulaužysit nieko, o kai dar kartą kils noras paralinėt su vairo pasukinėjimu įsijungus priekinę blokiruotę,

tai paskaitykit apie apkrovas, kurios nebepasisikirto tolygiai ir laužia viską vienodai, o tuo metu, lūžta tas kas silpniausias :wink: :D .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,Vyrai, ėjau pro šalį, matau temą gvildenat :wink: :D .

- apie priekinę blokiruotę:

:lol::D įsijungus priekinę blokiruotę, nesukinėkit vairo, tai nesulaužysit nieko, o kai dar kartą kils noras paralinėt su vairo pasukinėjimu įsijungus priekinę blokiruotę,

tai paskaitykit apie apkrovas, kurios nebepasisikirto tolygiai ir laužia viską vienodai, o tuo metu, lūžta tas kas silpniausias :wink: :D .

 

 

apie kokius ralinejimus kalbi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad BTRine reguliuotusi nezinojau..siaip i buchanke buvau pastates i gala ratai 31 jokiu problemu,kolega su obuolinemis irgi drozia be gailescio ''pridurkas''kaip reta :D ir nesugeba pusasiu nusukt :D oziui nedejau nes su33om padangom kaip ir nereikia,nors gal ir desiu jei tilta kada pribaigsiu,kad tuo paciu ''i ribku sjiest ina..siest'' :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

btr blokiruote nesuprasi ar isijungus ar ne ,juk cia nereguliuojavama ji automatiskai isijunge ,o nepriverstinai ,dekit normalias padangas kokios priklauso ir nieks nelus ,jai proto ner tai viska galima sulauzyt .Visagalio nieko nera :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.