Pakusa Atrašyta Kovo 30, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 30, 2009 kodel vis ,,jusu'' visi cia mes vienodi Opene,daugiau niekur netinkamas,rokis uaz tiltai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vitalka Atrašyta Kovo 30, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 30, 2009 kodel vis ,,jusu'' visi cia mes vienodi Opene,daugiau niekur netinkamas,rokis uaz tiltai tai kolxozai ar kariniai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pakusa Atrašyta Kovo 30, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 30, 2009 portaliniai,perdariti pusasiai,perrinkti pilnai,dauk nauju detaliu,o kas ten gavosi savaitgali bent jau minimaliai turetu paaisketi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vitalka Atrašyta Kovo 30, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 30, 2009 portaliniai,perdariti pusasiai,perrinkti pilnai,dauk nauju detaliu,o kas ten gavosi savaitgali bent jau minimaliai turetu paaisketi sekmes jums isbandimuose :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 ir kas čia kalba apie blokiruočių blogį ? dedat beleką ir ant bele ko ir skundžiatės kad byra ?man jau ne kartą blokiruotės padėjo išvažiuot kur be jų sėdau, o kabintis nėra už ko... ir tai su AT ratais...nors 8m be jų važinėjau, dabar pabandžiau ir supratau gėrį... atsiperka ar ne ? tai čia pakatuškėms nafig nereikia, ten aplamai geriau standartu tai visur klimpsit ir tūrėsit pramogą baloi... o sporte kur sponsoriai bapkes moka ir tūri siekt rezultato - blokiruotė sutaupo laiko kai kur ant gervinimosi... Unimogai ? ne visi nori traktoriais važinėti po miškus ir miestą... ir ne visi gali sau leist po kelis visureigius tūrėt įvairiems atvejams... o dažnai kiti net ne džipiorai, tik susižavėję "traktoriais" ir "gylia žopa" ir "žiūrovų dėmesiu" kaip jie ją padarys...Ir be blokiruočių pusašiai ir granatos lekia, kai be galvos varo... ar įsirėmę gazas dugnas ... Su užvirintais satelitais tik suzukai dar kiek laiko... nes auto svoris nedidelis... kitiems tai ragas.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pakusa Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 na ten svorio nebeka dauiau uz suzuki like,kevalas paskerstas,islaupytas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 na bet ir ratai ne 33" suzukiniai... įtariu.. o didesnis ratas greičiau pribaigs pusašius... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pakusa Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 taigi kad ne 33,o 35.Zodziu sitas eksperimentas kainuos tiek kad buciau jau ramus dabar su unimogais vaziaves.o dabar iklimpes s.... o trauktis atgal nebegalima, Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 statais orine blokiruote 100% už 2500,lt ir jungi tik kada reikia... ir nereiks ant tralo traktoriaus vežiotis... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 Siaip tai klausimas lyg tai buvo konkreciai apie BTR blokiruotes ir itariu i uazo kolchozus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 Jai masinos tiltu eiga maza, tada galines blokiruotes reikia, bet jei pakankamai didele, tada ne. Ce mano nuomone :roll: Kas per terminas tilto eiga, gal paaiskint galetum. Pats esu isimetes BTR blokiruote, bet tik i gala, nes prieky niekam nesiulau, nes habai laksto velniop. Ir tikrai maloniau kai uzsikasus trys o ne du ratai veza Tiltu eiga: keli 1 rata tol kol kitoj pusej pradeda keltis (suveri tilta) ir pamatuoji atstuma nuo sparno iki rato abejose pusese. Tada atimi is didesnio mazesni ir gauni tilto eiga. Gal suprasit , nes kitaip nemoku paaiskint :mrgreen: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arvydasius Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 Tilto eiga, kitais žodžiais tilto artikuliacija. Gali pamatyti čia http://images.google.lt/imgres?imgurl=h ... 2%26um%3D1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Justas Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 Jai masinos tiltu eiga maza, tada galines blokiruotes reikia, bet jei pakankamai didele, tada ne. Ce mano nuomone :roll: Kas per terminas tilto eiga, gal paaiskint galetum. Pats esu isimetes BTR blokiruote, bet tik i gala, nes prieky niekam nesiulau, nes habai laksto velniop. Ir tikrai maloniau kai uzsikasus trys o ne du ratai veza Tiltu eiga: keli 1 rata tol kol kitoj pusej pradeda keltis (suveri tilta) ir pamatuoji atstuma nuo sparno iki rato abejose pusese. Tada atimi is didesnio mazesni ir gauni tilto eiga. Gal suprasit , nes kitaip nemoku paaiskint :mrgreen: tumpai tariant, tai aukstis, kiek gali vienas ratas pakilt, kol kiti trys dar turi sukibima. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kactuz Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 Na, sneka visi ir apie viska, o klausimas buvo apie BTR ir uaz'us , idomu kaip "orginalus" (obuolines padangos) ratai ir viena blokiruote gale vaziuoja? negi taip jau baisiai pusasiai islaksto ? normaliai protingai vazinejant? Ar cia visi sulauze pusasius tik "gazas dugnas" tokiu stiliumi vaziuoja Tai kaip ten yra ? :shock: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 Prekinis tyltas neatlaike su samobloku(nedaziurejau uz hvastaviko liuftu :evil: ) Galinis gyvas iki siol. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
danila Atrašyta Kovo 31, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 o maniskiui atvirksciai priekis jokiu bedu o galas visiska zopa manau kad uaz turejo geriau laikyt vien del motoro. Pusasius nusuka ne purve o ant kietesnio grunto Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 Vaziavimo stilius, kolega Nefig tik su galiniu tiltu isipisinet. Dar ei blokas sureguliotas ant maksimumo - tai staigiai duodant gaza bloka "zakusivaet". O kaip tycia to momentu kietas gruntas po vienu ratu ir posukis( arba driftas ) Gal ne is pirmo karto bet "hrup" garantuotas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kactuz Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 O tai dar blokavimas ant BTR'u reguliuojasi? Ar cia jau vel apie "importinius" aparatus kalba eina ? Nes namo kreivu supratimu BTR'ai arba blokuojasi 100% arba nesiklokuoja visai, o gal as cia prisifantazavau .. pataisykite mane aciu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 Niekada BTR blokas neblokavosi 100% max ka galima isspaust - 80% blokavimo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kactuz Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 Tai tada gal galit papasakot kaip jos reaguliuojasi .. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
danila Atrašyta Kovo 31, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 laki fantazija pas rojer07 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 sveiki,Vyrai, ėjau pro šalį, matau temą gvildenat :wink: . - apie priekinę blokiruotę: įsijungus priekinę blokiruotę, nesukinėkit vairo, tai nesulaužysit nieko, o kai dar kartą kils noras paralinėt su vairo pasukinėjimu įsijungus priekinę blokiruotę, tai paskaitykit apie apkrovas, kurios nebepasisikirto tolygiai ir laužia viską vienodai, o tuo metu, lūžta tas kas silpniausias :wink: . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
danila Atrašyta Kovo 31, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 sveiki,Vyrai, ėjau pro šalį, matau temą gvildenat :wink: . - apie priekinę blokiruotę: įsijungus priekinę blokiruotę, nesukinėkit vairo, tai nesulaužysit nieko, o kai dar kartą kils noras paralinėt su vairo pasukinėjimu įsijungus priekinę blokiruotę, tai paskaitykit apie apkrovas, kurios nebepasisikirto tolygiai ir laužia viską vienodai, o tuo metu, lūžta tas kas silpniausias :wink: . apie kokius ralinejimus kalbi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Robb Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 Kad BTRine reguliuotusi nezinojau..siaip i buchanke buvau pastates i gala ratai 31 jokiu problemu,kolega su obuolinemis irgi drozia be gailescio ''pridurkas''kaip reta ir nesugeba pusasiu nusukt oziui nedejau nes su33om padangom kaip ir nereikia,nors gal ir desiu jei tilta kada pribaigsiu,kad tuo paciu ''i ribku sjiest ina..siest'' Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas469 Atrašyta Kovo 31, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2009 btr blokiruote nesuprasi ar isijungus ar ne ,juk cia nereguliuojavama ji automatiskai isijunge ,o nepriverstinai ,dekit normalias padangas kokios priklauso ir nieks nelus ,jai proto ner tai viska galima sulauzyt .Visagalio nieko nera Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar