Pereiti prie turinio

TLC 100 ar 120?


Rekomenduojami pranešimai

na kad ir greta pastačius matosi kuris rimtesnis... :) vienas banginis - prestižas ir komfortas, kitas ekonomiškesnės-kompaktiškesnės klasės... bet gan populiarus... Medžioklėj su 120 bus daugiau bėdų su elektronikos faršu, bekelėj jose kėbulas taip vaikšto, kad nuolat durelės su zapaske atsidarinėja važiuojant... kas nebūdinga 100ajam... kita vertus sunkesnė šimtinė ir didesnė - minusas miške....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

rėmas irgi "gyvas" visuose džipuose, o kėbulai su vertikaliom durim mažiau standus nei horizontaliom.. rėmui "sukiojantis" kėbulas lankstomas... ypač kuriuose galinės durelės su zapaske viengubos...

netiki ? pabandyk servise rėminį džipą už rėmo pakelėju kilstelt ir pamatysi, kad jau durelės aplamai bele kurios blogiau darinėjasi... o kaip bekelėje atsilapoja durys su zapaske, teko ne kartą matyti ir tai dienos bėgyje tiek kartų, kad vairuotojas užsiknisa stovinėti ir aplamai tą zapaskę nusuka į saloną... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, dairausi i situs modeliukus,kuris rimtesnis?esu medziotojas plius, kad su ja as vazinesiu ir mieste,lauksiu jusu patarimo aciu.

 

Ir vienas ir kitas yra gana geras parketnis visureigis, reikalaujantis priežiūros. Tau kaip medžioklei labiau tiktų J100, nes jame daugiau vietos, bet dar geriau tiktų J80 modelis,

nes jis žymiai labiau pritaikytas bekelei ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiuoja jos abi gerai, bet pakaba gana silpnoka, nors žiūrint su kuo lyginti: jei lyginsim su bendraamžiais konkurentais, tai abi TLC - bekelės karalienės, o jeigu palyginsim su TLC J40, J60, J70, J80 - prarasta tai kas buvo kurta ilgus dešimtmečius, nors gal dabar patikimumo ir pravažumo poreikis jau kitas ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Noriu paklausti dėl TLC100. Peržiūrėjau visas temas apie juos, bet info labai mažai. Žinau, kad 80 labai geras aparatas, patikrintas laiko ir t.t., bet laikas nestovi vietoje, norisi naujasnio ir komfortiškesnio automobilio tuo pat metu ne beviltiško bekelėje.

Kokie didžiausi ratai telpa po TLC100? Ar sudėtinga ją šiek tiek kilstelti? Toks projektas kaip tilto idėjimas į priekį matyt jau nepigiai kainuotų? http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/10697-tlc-100-su-priekiniu-tiltu/

Berods 100 yra su hidraulinėmis ir paprastomis važiuoklėmis? Priklauso nuo pagaminimo metų ar modifikacijos? Kurios labiau vertos dėmesio?

Kokias blokiruotes turi 100? Jos pas visas vienodos, ar priklauso nuo modifikacijos?

Dyzeliai Europoje ir JAV berods tik vieno tipo 4,2 150kw?

Gal kas žinote, kokie pakeitimai buvo vėlesniuose modeliuose lyginant su pirmaisiais 1998m laidos?

Pradžiai tiek, ačiū už info ir nuomones :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo vietoje tik 120 modelis. Pats neseniai eilini kart rinkausi( rinkausi is platesnes gamos,100 praktiskai neziurejau nes per senas), taigi pergale 120 pusei...

Nes tai kad ir lepesnis uz 70 modelis, bet dar turi nebloga pravzuma. Tuo tarpu 100 neturi tokio pravazumo, byra ten priekinis tiltas ojojoi... Svoris daro savo... O 120 pakankmai vietos turi( sakyciau net daug) taigi praktiskai sioje vietoje ner prasmes 100 imti. Komfortas irgi 120 jau ne kaip 70, gerokai auksciau ir arciau prie 100. Vel del to ner prasmes... Taigi belieka skirtumas tik pravazume, kuris 120 naudai... Aisku 100 pigesnis, gal irgi i nauda( kam aktualu)...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Noriu paklausti dėl TLC100. Peržiūrėjau visas temas apie juos, bet info labai mažai. Žinau, kad 80 labai geras aparatas, patikrintas laiko ir t.t., bet laikas nestovi vietoje, norisi naujasnio ir komfortiškesnio automobilio tuo pat metu ne beviltiško bekelėje.

Kokie didžiausi ratai telpa po TLC100? Ar sudėtinga ją šiek tiek kilstelti? Toks projektas kaip tilto idėjimas į priekį matyt jau nepigiai kainuotų? http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/10697-tlc-100-su-priekiniu-tiltu/

Berods 100 yra su hidraulinėmis ir paprastomis važiuoklėmis? Priklauso nuo pagaminimo metų ar modifikacijos? Kurios labiau vertos dėmesio?

Kokias blokiruotes turi 100? Jos pas visas vienodos, ar priklauso nuo modifikacijos?

Dyzeliai Europoje ir JAV berods tik vieno tipo 4,2 150kw?

Gal kas žinote, kokie pakeitimai buvo vėlesniuose modeliuose lyginant su pirmaisiais 1998m laidos?

Pradžiai tiek, ačiū už info ir nuomones :P

 

Ne metus reikia žiūrėti, o mašinos stovį.

nuo 1998 iki 2003 metų ėjo tas pats modelis po to buvo padarytas face-liftas, pakeista automatinė dėžš iš 4 į 5 bįgių, panelė gražesnė ir dar daugiau elektros prikrauta. ratai normaliai telpa 33, manau jų pilnai pakanka, gale tiltas priekį torsionai taigi lifto darymas gana brangus ir tik variantams su paprasta pakaba, hidraulinei pakabai - nėra prasmės. Tilto įdėjimas gana sudėtinga ir labai brangi procedūra, tiksliai nežinau bet pagal mane reikia keisti gr. dėžę su skirstymo dėže. Be to jau geriau paieškoti 105 modelio jis turi tiltą priekyje - atmosferinį variklį. Kadangi 100 -is tiltą turį tik gale tai ir blokiruotė stovi tik gale. Varikliai dyzeliniai tokie pat kaip ir 80-o modelio po 95 metų, tik elektroninis siurblys ir interkūleris įdėtas 4,2ltr. 150 kW. neblogai čipuojasi net pati TOYOTA siūlo, tik irgi nepigiai. Amerikoje labiau populiarūs 4,7 ltr. 8 cilindrų benzininiai, 4 ir po 2004 m. gamybos 5 bėgių automatai. Ne visi jie turi blokiruotes g. tiltuose. taigi tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo vietoje tik 120 modelis. Pats neseniai eilini kart rinkausi( rinkausi is platesnes gamos,100 praktiskai neziurejau nes per senas), taigi pergale 120 pusei...

Nes tai kad ir lepesnis uz 70 modelis, bet dar turi nebloga pravzuma. Tuo tarpu 100 neturi tokio pravazumo, byra ten priekinis tiltas ojojoi... Svoris daro savo... O 120 pakankmai vietos turi( sakyciau net daug) taigi praktiskai sioje vietoje ner prasmes 100 imti. Komfortas irgi 120 jau ne kaip 70, gerokai auksciau ir arciau prie 100. Vel del to ner prasmes... Taigi belieka skirtumas tik pravazume, kuris 120 naudai... Aisku 100 pigesnis, gal irgi i nauda( kam aktualu)...

Na nemanau kad tokios pat EXECUTIVE komplektacijos ir tų pat metų 100 pigesnis, kitą vertus palyginam klases. 120-as gera ekonominės klasės mašina, nes 100-į ne kiekvienas galėjo įpirkti, taip 100-io priekinė pakaba silpnoka greitai išsidėvi sailentblokai. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip. Mano 100 dabar rekonstrukcijoj. Keičiamos pagrindinės poros: iš standarto į 4,56. 200 kumelių dyzeliui užtenka jėgos prasukt tokius ratus ir važiuojant 140 apsukos nepakyla virš 2200 rpm.

Uždėjus 35" ratus pasirodė, kad ratai išlenda už originalių antsparnių 5 cm. Bus gaminami 8 cm pločio antsparniai.

Bet.... 100 lygint su 120 tai galima tik skaičiais 120 daugiau už 100.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip. Mano 100 dabar rekonstrukcijoj. Keičiamos pagrindinės poros: iš standarto į 4,56. 200 kumelių dyzeliui užtenka jėgos prasukt tokius ratus ir važiuojant 140 apsukos nepakyla virš 2200 rpm.

Uždėjus 35" ratus pasirodė, kad ratai išlenda už originalių antsparnių 5 cm. Bus gaminami 8 cm pločio antsparniai.

Bet.... 100 lygint su 120 tai galima tik skaičiais 120 daugiau už 100.

Na kai pas zmogu komfortas( nors ir keliais procentais) auksciau visko, tai nuomone buna kaip pas tave...

Kai pas zmogu pravazumas auksciau nei komfortas, tai nuomone buna tokia kaip pas mane :rolleyes:

Taigi del skonio nesigincyjama :rolleyes:

Beje direktoriu masina dabar nei 80 nei 100, o 200 modelis... :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra labai, labai geras forumas, kurį galima skaityt be registracijos, ten yra atsakymai į absoliučiai visus užduotus klausimus:

http://www.land-cruiser.ru/Forum/index.php?showforum=4

B)

Dar ne viską perskaičiau, bet va tokia įdomi tema pakliuvo, kur vienas liftino sudėtingai, o kitas suvarė, kad galima daug paprasčiau. Tai kol kas ir nesupratau ar iš tikro sudėtingas tas liftinimas

http://www.land-cruiser.ru/Forum/index.php?showtopic=78853&st=0

 

Beje, jeigu normaliai telpa 33 ratai, kam kelia TLC80, kad uždėti tuos pačius 33 ratus (pvz Vidulis)?

 

To SuzukiMonstr: 120 mane nelabai domina, tik sutapo, kad parašiau temoje su tokiu pavadinimu. 200 domina, bet viskam savas laikas ;) Ka turėjai minty sakydamas "byra priekinis tiltas ojoj"? Ta prasme byra, jeigu su 35 ratais važinėji ar su standartais kas 10000km reikia perrinkinėti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne metus reikia žiūrėti, o mašinos stovį.

nuo 1998 iki 2003 metų ėjo tas pats modelis po to buvo padarytas face-liftas, pakeista automatinė dėžš iš 4 į 5 bįgių, panelė gražesnė ir dar daugiau elektros prikrauta. ratai normaliai telpa 33, manau jų pilnai pakanka, gale tiltas priekį torsionai taigi lifto darymas gana brangus ir tik variantams su paprasta pakaba, hidraulinei pakabai - nėra prasmės. Tilto įdėjimas gana sudėtinga ir labai brangi procedūra, tiksliai nežinau bet pagal mane reikia keisti gr. dėžę su skirstymo dėže. Be to jau geriau paieškoti 105 modelio jis turi tiltą priekyje - atmosferinį variklį. Kadangi 100 -is tiltą turį tik gale tai ir blokiruotė stovi tik gale. Varikliai dyzeliniai tokie pat kaip ir 80-o modelio po 95 metų, tik elektroninis siurblys ir interkūleris įdėtas 4,2ltr. 150 kW. neblogai čipuojasi net pati TOYOTA siūlo, tik irgi nepigiai. Amerikoje labiau populiarūs 4,7 ltr. 8 cilindrų benzininiai, 4 ir po 2004 m. gamybos 5 bėgių automatai. Ne visi jie turi blokiruotes g. tiltuose. taigi tiek.

Teisingai pritariu. Bandyk ieskot 105. Dabar lyg ir Belgijoj tokiu yra parduodama pilna aikstele lyg ir is misiju kazkokiu. Apie 8500 eur Raso, kad prabege panasiai apie 200000 km. Bet itariu bus damusti.Gali ir www. mobile .de pasiziuret. Sekmes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.