Pereiti prie turinio

WJ 3.1 šalto variklio gedimas


kvigis

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki kolegos, WJ 3.1 variklis šaltas nedirba, purtosi visas, atrodo, kad nedirba keli cilindrai, pavėluotai priima gazą, meta mėlyną dūmą, atrodo, kad kuro truktų. Pradedi važiuot - nėra traukos, pavažiavus kokius 5km atsiranda trauka, kaip ir seniau. Šiltas vedasi iš pusės apsukimo. Pakeičiau kuro filtrą - tas pats. Žvakės pakaitinimo kaista visos. Užvedus rytais anksčiau būdavo veikia ir automatinis pacosas, sukyla apsukos, pašilus nukrinta. Nežinau ką daryt, jokios klaidos nerodo, joks check'as nežiba. Pastovi per naktį, šaltas vėl tas pats. 2 metus važiavau nei pirštuko neprikišęs prie šito žvėries, o dabar kas čia įlindo. Gal mestelsit kas kokią mintį?

Redagavo kvigis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir kituose varikliuose, tarp oro filtro ir įsiurbimo kolektoriaus. Tokio variklio nežiurinejau,todėl tiksliai pasakyti negaliu. Jutubėj pasižiūrėk, gal rasi.

Tiesa,dar gali ir purkštukai streikuoti.

Čia tik mano nuomonė.

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasukus raktelį tris kartus užsidega žodelis dOOr, tai reiškia, kad klaidų nėra, o dėl srauto daviklio manau jo šitam varikly nėra, nes iš oro filtro šlanga eina į turbiną. Į tą šlangą pajungtas tik alsuoklis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nečiupinėjęs Jeep bet tas daviklis man panašesnis į oro slėgio. Būna užsikiša, pravalyt nepakenks. Gal egr pastrigęs? Tą irgi išplaučiau.

Gali ir variklio temperatūros daviklis grybauti, ecu nesupranta kad šaltas variklis.

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradek nuo sito.Imi bakeli su saliara,jungi slanga ilgesni prie siurblio,kita gala i bakeli.Nuo abratkes irgi pasijungi slanga,kita gala merki i bakeli.Bakeli pastatai,kad jis butu auksciau siurblio.Uzkuri varikli,palauki kol variklis prades graziai lygiai dirbti - uzgesini.Is ryto bandai kurti,jei variklis is karto uzsikuria,dirba lygiai,reiskias pro kazkur gaudo ora nesandari kuro sistema,jei vistiek sunkiai kurias,negraziai dirba variklis,beda kazkur kitur. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Kad nekurt naujos temos ir aš užklausiu.

Žodžiu, turiu Jeep wj 4l. benzas/dujos, dega check engine lenpute ir kompas meta purkštukų klaidas, traukos mažoka (mano galva stipriai mažoka, nors su kitu tokiu jeep važiuoti nėra teke, tai palyginti neturiu galimybės). Automobili nupirkau jau su degančiu check engine. Ar gali būti, kad klaidos ir variklio check'as dėl dujų (dujos neįpurskimines)? 

P.S. užkuriant ir važiuojant benzinu check'as neužgesta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del 3.1: tam variklyje 5 galvos. Labai daug info forumuose apie siu italisku varikliu "geruma". Pakaitinimo svakes per arti galvu, saltas kuras, pakaitinimas, galvai viso gero. Konstrukcine tema, kuria issprest galima realiai tik atsikracius situo stebuklu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del 3.1: tam variklyje 5 galvos. Labai daug info forumuose apie siu italisku varikliu "geruma". Pakaitinimo svakes per arti galvu, saltas kuras, pakaitinimas, galvai viso gero. Konstrukcine tema, kuria issprest galima realiai tik atsikracius situo stebuklu.

Dar vienas pilnas protingų patarimų - net abejonių nekyla kad esate ne vieną tokį variklį perrinkęs ir žinote visus technologinius niuansus .  :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas pilnas protingų patarimų - net abejonių nekyla kad esate ne vieną tokį variklį perrinkęs ir žinote visus technologinius niuansus .  :D

nu koks skirtumas 5 ar 6 galvos ,svarbu mintis :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.