Pereiti prie turinio

Olandiskos dujos


Pawlyz

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Noriu pasiteirauti apie Olandijoje montuotas dujas? Ar kam teko pirkti toki automobili ir kaip sekasi explotuoti? Arba dar teko matyti pardavineja su gamykliskai sumontuotum dujom, gal ka apie jas esate girdeje? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei pirksi automobili sakykim apie 10 metu tai ir duju iranga bus apie 10metu senumo.Tokia iranga mazai kas isvis gali diagnozuoti o ir pataisyti sudetinga nes niekas neturi atsarginiu daliu.Dujininkai siulo keisti visa ,,prieki,, t.y. viska kas skirta dujom po kapotu,o tas iseina nemaza suma.Mano galva jei reikia masinos su dujom tai perki be duju ir pats dedi dujas arba jei perki pigiai su dujom ir jei kada pabirs ,,priekis,, pasikeiti ji.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vilniuje http://www.egs.lt/superiniai meistrai, turi beveik visus pasijungimus.

 

Pirkdamas susirask dujų kompą ir pažiūrėk kokios firmos, ir žinosi ar gbus kur Lietuvoje aptarnavimas ar ne.

 

EGS aptarnauja: AEB, OMVL, TARTARINI, EMMEGAS, E-GAS, TOMASETTO, ELPIGAS, AG Centrum, KME, BIGAS, LECHO(TORNADO), AC AUTOGAS(STAG), AUTRONIK, SIGAS, TAMONA, EGS(ARGO)

 

 

O tom dujom nieko ten ypatingo negali ir būt, jei nusipirksi tiesioginės, tai praplauni purkštukus, pasikeiti filtrus reduktoriuje, magnetiniam vožtuve ir magnetinį filtrą, na ir prie pilnos laimės reduktorių perrenki (išvalai ir naujas gumas sudedi) ir važinėji sau laimingas toliau.

Aišku jei praeitų šeimininkų dujos nebuvo prižiūrėtos, tai labai garsiai kalens purkštukai, tai klausimas ar plovimo purkštukam užteks, gali būt, kad jau paskutinioji jiems.

Redagavo jovaras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko tureti lexusa gs300, parsivariau belgu su imontuotom tiesioginem olandiskom dujom. Jei apie meistrus lietuvoje galima sakyti niekas nepades yra vienas zmogelis mazeikiuose kuris dar is kazkur sugeba gauti rem komplektu reduktoriams ir siokia tokia iranga turi, perenka purkstukus. Kur benuvaziuosi sakys keisk viska iskyrus baliona... Kaip vienam servize sake, kad programine iranga ir reguliavimas kainuoja tiek, kiek idet 10 ar daugiau nauju kitokiu irangu ir jiem visiskai neapsimoka jos isigyti. Kitas variantas vaziuoti i Lenkus, ten yra daugiau uzsiimanciu siomis irangomis ir turinciu programas bei daliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As kaip supratau vieni apie ratus,kiti apie batus  :D   Olandiska yranga tai kur rase shirokas siurblys bake,nera reduktoriaus ir nepatikimos.Kiti vadina gamtines dujas olandiskom kur aukstas slegis ir spec iranga jom.O dar kiti rase kaip supratau apie paprastas ipurskimines dujas kurios nesudetingos ir stebuklu su jom nebuna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As kaip supratau vieni apie ratus,kiti apie batus :D Olandiska yranga tai kur rase shirokas siurblys bake,nera reduktoriaus ir nepatikimos.Kiti vadina gamtines dujas olandiskom kur aukstas slegis ir spec iranga jom.O dar kiti rase kaip supratau apie paprastas ipurskimines dujas kurios nesudetingos ir stebuklu su jom nebuna.

Aš manau, kad kalba vis dėlto buvo apie IV kartos (įpurškimas, bet su reduktoriumi).

 

Ten bėda ta, kad reduktorių tokių nėra Lietuvoje, o rem.komplektus mažai kad vežasi iš meistrų - per mažai tų mašinų su "olandiška" dujų įranga, kad laikyti rem.komplektus.

Žymiai paprasčiau tiesiog įdėti naują populiaresnio gamintojo reduktorių, kuris ne karvę kainuoja (senais pinigais apie 150-200Lt).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.