Pereiti prie turinio

TLC 120 tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

turiu 120 2 duri 120kw automata. Ar galima iš jo kažką stipriau spausti ir ar verta? Tikslas lengvi pasivėžinimai, ne sportas. Nuo ko pradėti, kas ir kaip, kokias padangas rinktis neperdarant stipriai važiuoklės? Dėkui už pagalbą naujokui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasikeli 2 colius (spyruokles su mortikais), pasistatatai snorkeli, užmauni 32 ratus, jei pasikeisi ratlankius su didesniu išnešimu, tilps ir 33 ratai, ir pirmyn, norėsi i ekspedicijas, teks poliuretano važiuoklę susidėti ir gervę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Tikslas lengvi pasivėžinimai, ne sportas. 

Labas, Gedai.

Prieš puolant viską iš eilės kabinti ant mašinos reikėtų realiai apsvarstyti kur ir kaip važiuosi.

Ką turi mintyje lengvi pasivažinėjimai? Su kuo važinėsi?

 

Jeigu su Vilniečiais iš forumo norėsi važinėti - su TLC120 dažniausiai stovėsi šone ir žiūrėsi, kaip važiuoja kiti, suksi galvą kaip apvažiuoti. Tokios jau tradicijos, kad neriama iki pomidorų :) Arba negailėsi mašinos laužyti, tobulinsi ir pasekoje suprasi, kad modelis vis gi ne tas.

 

O jeigu lengvi pasivažinėjimai yra kelionė į žvejybą ar medžioklę - daugeliu atveju užteks standartinių padangų. Na kokias A/T galima užsimest, bet labiau dėl įvaizdžio :)

 

Kitas dalykas - malonumas, kurį suteikia automobilio ruošimas ir tobulinimas. Jeigu tau tai neša malonumą - nereikia galvoti, ką šneka kiti ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas, Gedai.

Prieš puolant viską iš eilės kabinti ant mašinos reikėtų realiai apsvarstyti kur ir kaip važiuosi.

Ką turi mintyje lengvi pasivažinėjimai? Su kuo važinėsi?

 

Jeigu su Vilniečiais iš forumo norėsi važinėti - su TLC120 dažniausiai stovėsi šone ir žiūrėsi, kaip važiuoja kiti, suksi galvą kaip apvažiuoti. Tokios jau tradicijos, kad neriama iki pomidorų :) Arba negailėsi mašinos laužyti, tobulinsi ir pasekoje suprasi, kad modelis vis gi ne tas.

 

O jeigu lengvi pasivažinėjimai yra kelionė į žvejybą ar medžioklę - daugeliu atveju užteks standartinių padangų. Na kokias A/T galima užsimest, bet labiau dėl įvaizdžio :)

 

Kitas dalykas - malonumas, kurį suteikia automobilio ruošimas ir tobulinimas. Jeigu tau tai neša malonumą - nereikia galvoti, ką šneka kiti ;)

Pritariu Gyčiui - labai teisingai pasakyta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jokiu lindimu giliai nes vis tik modelis ne tas. Domintų padangos ir gerve. Ne 1 mačiau su standartiniu bamperiu sumontuotą gervę. Ar tilps 265/70R17 MT tipo padangos su standartine pakaba?

Ir visi tie, ką matei su standartiniame bamperyje sumontuotomis gervėmis, gervių nenaudoja :) Bet ant dūšios ramiau, kad ji yra :) 

Bent jau dėk kuo lengvesnę, ekstra atveju skriemulys pagelbės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas, Gedai.

Prieš puolant viską iš eilės kabinti ant mašinos reikėtų realiai apsvarstyti kur ir kaip važiuosi.

Ką turi mintyje lengvi pasivažinėjimai? Su kuo važinėsi?

 

Jeigu su Vilniečiais iš forumo norėsi važinėti - su TLC120 dažniausiai stovėsi šone ir žiūrėsi, kaip važiuoja kiti, suksi galvą kaip apvažiuoti. Tokios jau tradicijos, kad neriama iki pomidorų :) Arba negailėsi mašinos laužyti, tobulinsi ir pasekoje suprasi, kad modelis vis gi ne tas.

 

O jeigu lengvi pasivažinėjimai yra kelionė į žvejybą ar medžioklę - daugeliu atveju užteks standartinių padangų. Na kokias A/T galima užsimest, bet labiau dėl įvaizdžio :)

 

Kitas dalykas - malonumas, kurį suteikia automobilio ruošimas ir tobulinimas. Jeigu tau tai neša malonumą - nereikia galvoti, ką šneka kiti ;)

 

Nenoreciau sutikt, kad ir koks skeptikas buciau nepriklausomos pakabos atzvilgiu. TLC 90 po truputi ja keicia ir maloniai stebina , o TLC120 labai viskas panasu. Automobilis turi savo niuansu, priekinis reduktorius, vairo kolonole, bet ziurint bendrai tikrai patikimas, pravazus ir smagus. Ne sportui manu pats tas ir i darba gali vaziuot ir baloje nepsisiukslinis ir iki Karpatu ne kaip ant arklio josi. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nenoreciau sutikt, kad ir koks skeptikas buciau nepriklausomos pakabos atzvilgiu. TLC 90 po truputi ja keicia ir maloniai stebina , o TLC120 labai viskas panasu. Automobilis turi savo niuansu, priekinis reduktorius, vairo kolonole, bet ziurint bendrai tikrai patikimas, pravazus ir smagus. Ne sportui manu pats tas ir i darba gali vaziuot ir baloje nepsisiukslinis ir iki Karpatu ne kaip ant arklio josi. 

pas 120 tiltas galinis kaip ir 90. 100 proc. palaikau, važiuoja jos kaip vėjai ir per purvą ir per asfaltą, ir kantrumo pakabos, su protu važiuojant, per akis. Norint sportui galima ir 120 paruošti, čia manau kaip ir kiekvienai mašinai tas pats niuansas - pinigų kiekis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie ko cia sportas? Dakara laimi mini cooper, gal norit, kad atskleisciau kodel pasivazinejimuose aplink Vilniu nedalyvauja dakariniai minikai? Elementaru, automobilio dabartine kaina ir paskirtis.

Patarejai, kurie siulo ruosti 120, kodel iskart nepatariat ruosti 150? Su ja irgi bus zeba i Kordona vaziuoti. Bet dar niekas nebande, nes GAILA LAUZYTI BRANGU AUTOMOBILI.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad 120 jau ne kosmosa kainuoja, ziurek geresnes komplektacijos 90 jau brangiau uz 120. Nekalbant apie gyvas 80 ar 70. kur kaina tikrai kosmine, o vaziuot su jom varzybose gaila. Todel ir rinkomes pakatuskem tarp 90 ir 120.  Nes pigiau gaunasi negu 70 ar 80. Ilgai buvo ieskota 70-73, bet jei kaina normalesne tai ten tik rudziu deze. Aisku kai nupuirkta buvo 90 islindo 73 labai gera :D ir tai pamascius ja apsimokejo davest iki ledo ir pasilikti Pabradui Gintariniui ir Vokieciu gatvei :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su 80 ir 100 važiuoja į kalnus dabar, važiuos ir po 10 metų, nes tai geriausi automobiliai tokio tipo kelionėms. Na ok, dar 78, nes neduok Dieve Deivis pastebės, kad nepaminėjau :D

 

120 kainuoja ne kosmosą, ne kosmosą kainuoja ir 100. 100 šiek tiek padraskiau vietinėse balose, plastmasės pradėjo byrėti, šonai susibraižė ir pasidarė gaila. Tas pats nutiks ir Gedui, su jo 120. Nebent yra išankstinis nusistatymas, kad tai kovinis bolidas, kurį "puoš" randai ir po miestą važinėti reikės minimaliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Kodel mieste negalima vazineti su Metaliniu priekiniu bamperiu?

2. TLC 100 plastmases nebyretu, jeigu turetum metalinius bamperius ir rimtus slenkscius. Nieks gi nevercia skandinti - galima tesiog po miesta lakstyti ir retkarciaus uzsukt pas bebrus..

Su metaliniu priekiniu važinėti galima, bet su subraižytais šonais - ne fasonas :) Ekstra atveju - ne bėda, bet tikrai ne kasdien važinėti su subraižyta mašina.

 

Tie, kas važinėjo su 80, kai jų nebeliks - sės arba į 100, arba į 200, bet niekaip ne į 120 ir 150.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cha :) kam taip kategoriškai už visus teigi, važinėju ir su 80ta ir su 100tine, bet kitamet gal jau pradėsiu ruošti ir 120tą , nes Karpatuose kai dviese važiuoji smagiau trumpesnė, mažiau nukenčia šonai, kai reikia landžioti siauromis vietomis :) o banginiai gerai, kai didelė kompanija ir iš ryto galva plyšta... nes mažiau krato :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.