Pereiti prie turinio

duratorque 2,4 EGR


kamazistaz

Rekomenduojami pranešimai

sveiki, klausimas besikrapstantiems po elektronika.
vienai firmai krapstau Defenderius,(variklai FORD DURATORUE 2,4 PUMA) ir netycia radau toki bajeriuka su EGR. atkirpus MAF sensoriaus oro srauto laida, uzsidaro EGR voztuvas, tikrinant su testeriu LIVE DATA, rodo AIR FLOW 3g\s, comanded EGR 0% normaliom salygom apie 12g\s ir 50%. 
MIL uzsidega 50/50. klaida rodo visad.
taigi jei teisingai suprantu oro srauto matuokle valdo EGR?
ar isvis yra koks protingas budas uzdusint ta EGR kad MIL neuzsikurtu? nes tie varikliai ir taip vienkartiniai ir tikrai nepritaikyti suodziams...
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Variklio kompas tik pagal MAF duomenis supranta ar egr atidarytas ar ne taigi atjungus nors viena laida nuo maf kompas pereina i avarini rezima todel uzdaro egr ir primazins kuro padavimo kieki.Jei nori atsisakyti egr geriausias budas programiskai ji isprogramuoti is kompo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodel tavo manimu tie varikliai vienkartiniai? gi ford transituosi juos kankina iki siol. Turejau Def'a Puma, tik kiek naujesni 2.2tdci. Nu trauka tai labai gera palyginus su 300tdi ar td5. Pats variklis irgi neblogai remontuojasi - priekyje grandine ir tt.. Buvo aisku ir DPF ir EGR, bet jokiu problemu nekele.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Variklio kompas tik pagal MAF duomenis supranta ar egr atidarytas ar ne taigi atjungus nors viena laida nuo maf kompas pereina i avarini rezima todel uzdaro egr ir primazins kuro padavimo kieki.Jei nori atsisakyti egr geriausias budas programiskai ji isprogramuoti is kompo.

siaip MAF atjungus, i SAFE MODE nepereina, o trauka nesikeicia, nors variklis dirba lygiau ir tyliau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodel tavo manimu tie varikliai vienkartiniai? gi ford transituosi juos kankina iki siol. Turejau Def'a Puma, tik kiek naujesni 2.2tdci. Nu trauka tai labai gera palyginus su 300tdi ar td5. Pats variklis irgi neblogai remontuojasi - priekyje grandine ir tt.. Buvo aisku ir DPF ir EGR, bet jokiu problemu nekele.

tiesiog statistika. 18 vienetu puma vidutinskai apie 200k=7 nudvese varikliai (kol kas). 7vnt TD5 vdutinskai ape 300k nudvesusiu variklu=1. ir tas pats prigere baloj snorkeli uzsipyles... o del traukos tai dar pasigincyciau... tiesa TD5 biski tupina is vietos kol turbina isisuka.

neperseniausiai taip sutapo kad kelioms PUMOMS teko INTAKE manifoldus nuimt tai pakraupau, kuo jie ten isvis kvepuoja? diametro tik koks treciadalis telikes, visa kta suodziai... apie tepalu filtru kasetes sugniauztas tai isvis nekalbu... 1 is 10... nors tepalai keiciami pavyzdiniais intervalais...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siaip MAF atjungus, i SAFE MODE nepereina, o trauka nesikeicia, nors variklis dirba lygiau ir tyliau...

Logiskai mastant jei atidarysi egr tai oro padavimas sumazes i motora o jei atjungsi maf tai kompas nebegaus duomenu apie oro padavima i motora.Negaudamas duomenu kompas tikrai eis i safe mode ir su klaida+chech

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Logiskai mastant jei atidarysi egr tai oro padavimas sumazes i motora o jei atjungsi maf tai kompas nebegaus duomenu apie oro padavima i motora.Negaudamas duomenu kompas tikrai eis i safe mode ir su klaida+chech

Taip nutiks tik jeigu nenumatyta 'default' reiksme. Is patirties - jeigu MAF pjauna gryba - ji atjungus auto geriau pradeda traukti. Reiskia buna numatyta kazkokia konstanta kur naudojama vietoj Maf, jeigu jis atjungtas ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip nutiks tik jeigu nenumatyta 'default' reiksme. Is patirties - jeigu MAF pjauna gryba - ji atjungus auto geriau pradeda traukti. Reiskia buna numatyta kazkokia konstanta kur naudojama vietoj Maf, jeigu jis atjungtas ;)

va cia kazkas panasaus i teisybe. bet pas mane numatyta matyt nevisur, nes kaip r minejau klaida meta visi, bet MIL tai 50\50. va ir strateguoju kaip cia ta EGR bruda isjungt nes gaila motoru, dusta jie kaip karpiai po ledu :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va cia kazkas panasaus i teisybe. bet pas mane numatyta matyt nevisur, nes kaip r minejau klaida meta visi, bet MIL tai 50\50. va ir strateguoju kaip cia ta EGR bruda isjungt nes gaila motoru, dusta jie kaip karpiai po ledu :scratch:

Pabandyk apgaut oro srauto matuoklę taip kaip tai daro opeliams su 2,0 ar 2,2 Dti varikliais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paklausa is tikruju nemaza EGR voztuvu, sitiems varikliams. Problema ta, kad dauguma vaziuoja siais varikliais "pensininko" rezimu, tai yra mazomis apsukomis, o sitiems varikliams reikia max apsuku, kad butu ismetami visi suodziai is ismetimo sistemos, tik tada EGR voztuvas ir ismetimo kolektorius bus svarus. Be abejo, tai galioja tik naudojant variklio tepalus, atitinkacius gamintojo standartus.

Redagavo Laumkelis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.