Pereiti prie turinio

kamazistaz

Nariai
  • Pranešimai

    60
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

kamazistaz's Achievements

0

Reputacija

  1. Nu pirma syki ta bajeri maciau autonuomoj, ir chebra ten tikrai ne santechnikai... nors ir man paciam keistai pasirode.
  2. Del ATF tai ta bajeri buvau mates anksciau, nustebino ir mane, kai i nauja masina (apie 20k) liepe 200g ATF ipilt. Ten pirstai kleksejo. tai pamacijo. Tik ten berods buvo POLO tautovezis. Kompas kaip minejau klaidu nerodo. I lenciuga list tai ten reikalu storokai. nu bet jei reiks tai ir iki jo dasikasiu. Dar sakiau reiks pabandyt kompresija pamieruot. Nes jauciu kad beda ten mechanine
  3. sensoriu sumale nes luzo laikiklis, neisivaizduoju kokiu budu. su nepriristais purkstukais kalatojosi ziauriai, pririsom. dar ten tokia funcija yra PILOT CORRECTION LEARNING (gal gali kas apsviest kas per daiktas?), tai ta programa prasisuko tik sumakliavus kompa. nu bet ta jau esu mates, kompe kazkoki sliekai buna kai neduoda LEARNinti... klaidu nerode nei pradzioj nei dabar. dar atradom kazkoki caksejima girdima desinej variklio pusej, mano specas uzpyle ATF biskiuka i motora, pasilde, dabar ausina, tipo voztuvu pakelejai kertasi...
  4. Sveiki, Susiduriau su tokia beda, Sunkiai vedasi ir ant tusciu nelygiai dirba 2,4 Puma variklis. Ir ko tik mes su juo nedarem... Ir to nedarem ir to nedarem... Na bet is pradziu... Taigi mire variklis bevaziuodamas apie 100kmh. kazkur midle of nowhere. Paciupinejo vietinis fermeris-mechanikas nerado bedos. Parvilkom namo, diagnostika kompu parode spyga. uzputem eterio- dirba. nu ir pradejom makliuot dalis: kuro pompa, purkstukai, Rail pressure sensor, Kuro filtras... Per eilini pradejima 'nuo pradziu' radom suvelta Crank Position Sensoriu. Pasirodo luzes ano laikiklis... Kodel? Nukelt deze, Pakeist ta s... Pakeitem. Dabar vedasi, bet po ganetinai nuobodaus sukimo starteriu (apie 30sek) ir ant tusciu dirba trukciodamas. Pasiles truputi pasitaiso, bet visgi nera gerai... Pakaitinimo zvakes geros, kura bandziau pilt tiesiai i pompa... jokio pagerejimo. Klausimas: KUR SLIEKAI?
  5. RADAU!!!!..... nutrukusi laida kazkur po prietaisais, tas daiktas turejo nuo degimo per saugikli duot 12V imobilaizeriui, tas savo ruoztu mnusa starterio relei... atkirpau galus, ikisau papildoma laida, motoras murkia tiesa uzkurus uzsidega priekabos lempike ant prietaisu, bet sita ryskinsiuos prie progos... kai nebus ka veikt ir namu darbus padarysiu Aciu visiems uz pagalba. Rytoj pagal projekta Skenduolio gaivinimas
  6. kazin ar ten kokia antena jam priklauso, nes nera jokiu navarotu ten pas ji, jokiu centriinu, signalizacju ar pan. turiu pkta nuojauta kad beda yra pravodkej. kompas nesusisneka su imobilaizeriu. nes dabar atrodo kad imobilaizeris blokuoja starteri. jei apeinu ta bloka trumpindamas rele uzsveda, bet tada blokuojamas kuro padavimas ar kazkas panasaus. gal kas turt elektros shema Def TD5? bandyciau uzsikurt dideli multimetra ir prasiskambint laidukus. Nes su PUMOM, turejom bedu su nukirmijusiais laidas bet vis pavykdavo vienaip ar kitap kaltininkus rasti. beje dar klausimas, patarkit kokia iranga isigyt rimtam darbui su kompais, visiems REMAP, EGR blokams ir pan?
  7. va cia labai panasiai raso... o siurblys burzgia kaip visad... radau dar viena kliurka. laidai nutruke nuo kuro spaudimo voztuvo. sulipinau. tas pats rezultatas. jaucu be rimto REMAP nieko nebus... o tai jau pradedu ziuret i ta lentyna kur degtukai sudeti
  8. permeciau imobilaizeri kartu su kompu nuo veikiancio..... tas pats rezultatas...
  9. sveiki, susiduriau su keista problema. parvaziaves is keliones nebeuzsikuria TD5 Defas. Grizo pats be jokiu nusiskundimu. pastovejo lauke per nakti. ryta pacanai pabande uzvest ir nieko, nusitempe prikurke, uzvede, ivaziavo i garaza ir STOP. dabar situacija tokia: pasukus rakteli uzsikuria visos lemputes kaip ir priklauso. bandant uzvest nieks nevyksta, t.y nesisuka starteris. uztrumpinus starteri variklis sukasi, bet nesiveda. uztrumpinus starterio rele uzsiveda, vedasi lengvai ir dirba kokias 3 sekundes, tada dvesia. norint vel uzvest reikia isjungt degima ir laukt kokias 2-3 minutes. tada vel vedasi. kitu atveju variklis sukasi bet nesiveda. iki siol padaryti darbai: patikrinti visi izeminimai, reles ir sugikliai. pakeistas kompas, uzvedimo spynele. rezultatu ar pokyciu jokiu. Kas per $%&//&%$#%/()()%/&$%$#??????????
  10. kas ten darytina? gal galima tiksliau, nes dabar as ja tiesiog isjungiu.
  11. va cia kazkas panasaus i teisybe. bet pas mane numatyta matyt nevisur, nes kaip r minejau klaida meta visi, bet MIL tai 50\50. va ir strateguoju kaip cia ta EGR bruda isjungt nes gaila motoru, dusta jie kaip karpiai po ledu
  12. tiesiog statistika. 18 vienetu puma vidutinskai apie 200k=7 nudvese varikliai (kol kas). 7vnt TD5 vdutinskai ape 300k nudvesusiu variklu=1. ir tas pats prigere baloj snorkeli uzsipyles... o del traukos tai dar pasigincyciau... tiesa TD5 biski tupina is vietos kol turbina isisuka. neperseniausiai taip sutapo kad kelioms PUMOMS teko INTAKE manifoldus nuimt tai pakraupau, kuo jie ten isvis kvepuoja? diametro tik koks treciadalis telikes, visa kta suodziai... apie tepalu filtru kasetes sugniauztas tai isvis nekalbu... 1 is 10... nors tepalai keiciami pavyzdiniais intervalais...
  13. siaip MAF atjungus, i SAFE MODE nepereina, o trauka nesikeicia, nors variklis dirba lygiau ir tyliau...
  14. sveiki, klausimas besikrapstantiems po elektronika. vienai firmai krapstau Defenderius,(variklai FORD DURATORUE 2,4 PUMA) ir netycia radau toki bajeriuka su EGR. atkirpus MAF sensoriaus oro srauto laida, uzsidaro EGR voztuvas, tikrinant su testeriu LIVE DATA, rodo AIR FLOW 3g\s, comanded EGR 0% normaliom salygom apie 12g\s ir 50%. MIL uzsidega 50/50. klaida rodo visad. taigi jei teisingai suprantu oro srauto matuokle valdo EGR? ar isvis yra koks protingas budas uzdusint ta EGR kad MIL neuzsikurtu? nes tie varikliai ir taip vienkartiniai ir tikrai nepritaikyti suodziams...
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.