kamazistaz Sukurta Spalio 25, 2015 Dalintis Sukurta Spalio 25, 2015 sveiki, klausimas besikrapstantiems po elektronika.vienai firmai krapstau Defenderius,(variklai FORD DURATORUE 2,4 PUMA) ir netycia radau toki bajeriuka su EGR. atkirpus MAF sensoriaus oro srauto laida, uzsidaro EGR voztuvas, tikrinant su testeriu LIVE DATA, rodo AIR FLOW 3g\s, comanded EGR 0% normaliom salygom apie 12g\s ir 50%. MIL uzsidega 50/50. klaida rodo visad.taigi jei teisingai suprantu oro srauto matuokle valdo EGR?ar isvis yra koks protingas budas uzdusint ta EGR kad MIL neuzsikurtu? nes tie varikliai ir taip vienkartiniai ir tikrai nepritaikyti suodziams... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ventes Atrašyta Spalio 26, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2015 Variklio kompas tik pagal MAF duomenis supranta ar egr atidarytas ar ne taigi atjungus nors viena laida nuo maf kompas pereina i avarini rezima todel uzdaro egr ir primazins kuro padavimo kieki.Jei nori atsisakyti egr geriausias budas programiskai ji isprogramuoti is kompo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pelkinis Atrašyta Spalio 26, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2015 O kodel tavo manimu tie varikliai vienkartiniai? gi ford transituosi juos kankina iki siol. Turejau Def'a Puma, tik kiek naujesni 2.2tdci. Nu trauka tai labai gera palyginus su 300tdi ar td5. Pats variklis irgi neblogai remontuojasi - priekyje grandine ir tt.. Buvo aisku ir DPF ir EGR, bet jokiu problemu nekele. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kamazistaz Atrašyta Spalio 26, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2015 Variklio kompas tik pagal MAF duomenis supranta ar egr atidarytas ar ne taigi atjungus nors viena laida nuo maf kompas pereina i avarini rezima todel uzdaro egr ir primazins kuro padavimo kieki.Jei nori atsisakyti egr geriausias budas programiskai ji isprogramuoti is kompo.siaip MAF atjungus, i SAFE MODE nepereina, o trauka nesikeicia, nors variklis dirba lygiau ir tyliau... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kamazistaz Atrašyta Spalio 26, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2015 O kodel tavo manimu tie varikliai vienkartiniai? gi ford transituosi juos kankina iki siol. Turejau Def'a Puma, tik kiek naujesni 2.2tdci. Nu trauka tai labai gera palyginus su 300tdi ar td5. Pats variklis irgi neblogai remontuojasi - priekyje grandine ir tt.. Buvo aisku ir DPF ir EGR, bet jokiu problemu nekele.tiesiog statistika. 18 vienetu puma vidutinskai apie 200k=7 nudvese varikliai (kol kas). 7vnt TD5 vdutinskai ape 300k nudvesusiu variklu=1. ir tas pats prigere baloj snorkeli uzsipyles... o del traukos tai dar pasigincyciau... tiesa TD5 biski tupina is vietos kol turbina isisuka.neperseniausiai taip sutapo kad kelioms PUMOMS teko INTAKE manifoldus nuimt tai pakraupau, kuo jie ten isvis kvepuoja? diametro tik koks treciadalis telikes, visa kta suodziai... apie tepalu filtru kasetes sugniauztas tai isvis nekalbu... 1 is 10... nors tepalai keiciami pavyzdiniais intervalais... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
olegas76 Atrašyta Spalio 26, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2015 o kur cia tiek defenderiu jai ne paslaptis ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ventes Atrašyta Spalio 26, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2015 siaip MAF atjungus, i SAFE MODE nepereina, o trauka nesikeicia, nors variklis dirba lygiau ir tyliau...Logiskai mastant jei atidarysi egr tai oro padavimas sumazes i motora o jei atjungsi maf tai kompas nebegaus duomenu apie oro padavima i motora.Negaudamas duomenu kompas tikrai eis i safe mode ir su klaida+chech Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pelkinis Atrašyta Spalio 26, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2015 Logiskai mastant jei atidarysi egr tai oro padavimas sumazes i motora o jei atjungsi maf tai kompas nebegaus duomenu apie oro padavima i motora.Negaudamas duomenu kompas tikrai eis i safe mode ir su klaida+chechTaip nutiks tik jeigu nenumatyta 'default' reiksme. Is patirties - jeigu MAF pjauna gryba - ji atjungus auto geriau pradeda traukti. Reiskia buna numatyta kazkokia konstanta kur naudojama vietoj Maf, jeigu jis atjungtas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kamazistaz Atrašyta Spalio 26, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2015 o kur cia tiek defenderiu jai ne paslaptis ?ISAK.IS Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kamazistaz Atrašyta Spalio 26, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2015 Taip nutiks tik jeigu nenumatyta 'default' reiksme. Is patirties - jeigu MAF pjauna gryba - ji atjungus auto geriau pradeda traukti. Reiskia buna numatyta kazkokia konstanta kur naudojama vietoj Maf, jeigu jis atjungtas va cia kazkas panasaus i teisybe. bet pas mane numatyta matyt nevisur, nes kaip r minejau klaida meta visi, bet MIL tai 50\50. va ir strateguoju kaip cia ta EGR bruda isjungt nes gaila motoru, dusta jie kaip karpiai po ledu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 26, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2015 va cia kazkas panasaus i teisybe. bet pas mane numatyta matyt nevisur, nes kaip r minejau klaida meta visi, bet MIL tai 50\50. va ir strateguoju kaip cia ta EGR bruda isjungt nes gaila motoru, dusta jie kaip karpiai po ledu Pabandyk apgaut oro srauto matuoklę taip kaip tai daro opeliams su 2,0 ar 2,2 Dti varikliais. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ventes Atrašyta Spalio 27, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 27, 2015 Jeigu turit tiek daug vienodu defenderiu tai isprogramink viena kompa o po to klonuoji visus kompus.Manau programiskai koreguoti yra sveikiausia motorui. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Spalio 27, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 27, 2015 ISAK.ISgera vieta dirbti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kamazistaz Atrašyta Spalio 27, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 27, 2015 Pabandyk apgaut oro srauto matuoklę taip kaip tai daro opeliams su 2,0 ar 2,2 Dti varikliais.kas ten darytina? gal galima tiksliau, nes dabar as ja tiesiog isjungiu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 27, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 27, 2015 Pažiūrėk opelių forume , ten plačiai tas apgavystės metodas aprašytas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Spalio 30, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2015 (redaguota) Paklausa is tikruju nemaza EGR voztuvu, sitiems varikliams. Problema ta, kad dauguma vaziuoja siais varikliais "pensininko" rezimu, tai yra mazomis apsukomis, o sitiems varikliams reikia max apsuku, kad butu ismetami visi suodziai is ismetimo sistemos, tik tada EGR voztuvas ir ismetimo kolektorius bus svarus. Be abejo, tai galioja tik naudojant variklio tepalus, atitinkacius gamintojo standartus. Redagavo Spalio 30, 2015 Laumkelis2 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar