Pereiti prie turinio

WJ kėlimas "šaibomis" (budget boost)


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 222
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Priekyje ir gale susidėjau spyruoklės viršuje, bet gal reikėjo gale apačioj dėt, nes kažkaip nelabai gražiai spyruoklės gumos kraštai kabo po šaiba.. (bet čia grynai kosmetinis trūkumas, įsistatė viskas ok, dar dėl viso pikto buvau susižymėjęs taškus kėbulo/spyruoklės/tarpinių, kad atgal idealiai taip pat galėčiau sustatyt). Dėjau gale 5cm atboinykų prailginimus, priekyje 5cm amortikų prailginimus, teliko pasigamint gale amortikų prailginimus, bei tekintojas turi padaryt įvores tilto nuleidimui, ir bus kaip ir viskas.

 

Pravažiavau pabandymui - arba čia "Placebo" efektas, arba man duobės daug mažiau/švelniau jaučiasi :D  Galvoju gal 5cm poliuretano šiek tiek malšina smūgius einančius per spyruokles į kėbulą...

 

Rytoj laukia 31.6" KO2 montavimas, tai dar turėtų paaugt apie 4-5cm :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priekyje ir gale susidėjau spyruoklės viršuje, bet gal reikėjo gale apačioj dėt, nes kažkaip nelabai gražiai spyruoklės gumos kraštai kabo po šaiba.. (bet čia grynai kosmetinis trūkumas, įsistatė viskas ok, dar dėl viso pikto buvau susižymėjęs taškus kėbulo/spyruoklės/tarpinių, kad atgal idealiai taip pat galėčiau sustatyt). Dėjau gale 5cm atboinykų prailginimus, priekyje 5cm amortikų prailginimus, teliko pasigamint gale amortikų prailginimus, bei tekintojas turi padaryt įvores tilto nuleidimui, ir bus kaip ir viskas.

 

Pravažiavau pabandymui - arba čia "Placebo" efektas, arba man duobės daug mažiau/švelniau jaučiasi :D  Galvoju gal 5cm poliuretano šiek tiek malšina smūgius einančius per spyruokles į kėbulą...

 

Rytoj laukia 31.6" KO2 montavimas, tai dar turėtų paaugt apie 4-5cm :)

ymesk foto kaip kaip dabar atrodo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įkeliu kelias foto kaip atrodo su KO2 (265/70R17 - 31.6"). Su 3" liftu paprastai važiuojant niekur neliečia, tik pilnai susukus vairą šiek tiek kampu braukia per keleivio pusės priekinę apatinę pakabos "ranką" (nežinau kaip vadinasi lietuviškai) - bet vos vos. Dar taip pat vos vos kartais prabraukia gale per duslintuvą. Tarp padangos ir galinio amortiko tarpelis pamažėjo bet vos pastebimai (vis dar pirštą galima užkišt), bet matyt tam tikrose situacijose kartais prabraukia, nes mačiau dulkės vos nubrauktos. Posparnių neliečia, bet aš juos per kokius 5-10mm patraukiau gilyn į bamperį. Šiaip viskas pakankamai normaliai, buvau savaitgalį keliose žvejybose, tie prisilietimai karts nuo karto pasitaiko priklausomai nuo situacijos, todėl manau kad visiškai juos panaikint, reiks dėt ratų praplatinimus kokių 1-2 cm.

O šiaip padangos važiuoja super tyliai - visiškai, VISIŠKAI jokio girdimo ūžimo, galiu pasakyt kad važiuoja lygiai taip pat tyliai kaip mano ankstesnės grynai plentinės padangos. Per žvyrkelius palaksčiau ant 90-100 km/h - eina kaip ant bėgių, kai su ankstesnėm šikną nešiodavo į šonus. Šiaip kol kas esu patenkintas, žiūrėsim kaip elgsis ant šlapio kelio bei žiemą (čia turbūt silpniausia pusė, na bet snaigės ženkliukas yra..).

Pamatavau kad su šaibom ir padangom sumoj pasikėlė ant 9-10 cm.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va žadėtos foto palyginimui. Nepavyko grynai tuo pačiu kampu nufotkint, bet daug maž... (foto pasididina jei ką).

 

Čia prieš kėlimą su 235/65R17 padangom:

1782544760_prieskelimaliftavima.thumb.jpg.70c5bc97200f94c670f3faf2e38e1573.jpg

 

Čia po pakėlimo su 265/70R17 padangom:

1096661005_pokelimoliftavimo.thumb.jpg.f06ab3cf1ff47c10c3ca2c990cc19df0.jpg

 

Pamatavau aukštį nuo žemės prieš ir po. Matavau tarp priekinių ir galinių durelių, ties durelių apačia (ties slenksčio apačia nematavau, nes ne pas visus slenksčiai vienodi):

782428777_liftavimasskirtumas.thumb.jpg.173047793e01c7b841540dce69f224d8.jpg

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug rimčiau atrodo :):liux:  Belieka išspręsti problemą, kad ratai nebekliūtų.

 

Anksčiau tai bijodavau kur nors atokiau nuo kelio nuvažiuot, nes plentinės padangos, pasitaikius didesnei balai ar pan. gali ir neišvažiuot, dabar jau beveik be baimės galima važiuot :) Aišku nemėgstu aš lįst į pelkes visokias, bet vis tiek bent AT tipo padangos manau džipui priklauso, be to man kažkaip standartinio dydžio padangos atrodydavo per mažos lyginant su kėbulu  :)

 

Jo, reiks tą problemą spręst dėl lietimo, manau nedidelės "rastafkės" turėtų padėt. Tik bėda kad bemontuojant ratus nulūžo viena rato smeigė, įdomu jos pakankamai lengvai pasikeičia ar reikia pusašį iš tilto ištraukinėt?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Anksčiau tai tai bijodavau kur nors atokiau nuo kelio nuvažiuot, nes plentinės padangos, pasitaikius didesnei balai ar pan. gali ir neišvažiuot, dabar jau beveik be baimės galima važiuot :) Aišku nemėgstu aš lįst į pelkes visokias, bet vis tiek bent AT manau džipui priklauso, be to man kažkaip standartinio dydžio padangos atrodydavo per mažos lyginant su kėbulu  :)

 

Jo, reiks tą problemą spręst dėl lietimo, manau nedidelės "rastafkės" turėtų padėt. Tik bėda kad bemontuojant ratus nulūžo viena rato smeigė, įdomu jos pakankamai lengvai pasikeičia ar reikia pusašį iš tilto ištraukinėt?

nu ka Domaso dabar lieka gerve statyt,su jegos bamberiu :Ddabar tikrai rimtai atrodo tavo jeep

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Graziai atrodo  :liux: . Del lietimo, rastafkes gali ir nepagelbeti, cia man taip atrodo. Ar nebus taip, kad susukus vaira nesieks slaunies, bet kabins priekinio bamperio kampa :scratch:

 

Rastafkės tikrai išspręs "šlaunies", duslintuvo ir galinių amortikų lietimo problemą, dėl bamperių nežinau ar nelies, bet posparnius tai tikrai galima patraukt/patrumpint, o daug kas dar kokį 10mm bamperio apatinį kraštelį nupjauna, net nesimato nieko - tai čia blogiausiu atveju taip ir darysiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Seip matuojama nuo rato centro iki arkos tiksliausia.

 

Tai aš matavau pasikėlimą nuo žemės. Matuojant nuo rato centro iki arkos, galima pamatyt koks liftas tik reikia žinot matmenis. Dabar nepasakysiu kiek cm turi būt, bet taip galima išsiaiškint ar pas tave yra sudėtos Up Country spyruoklės ar standartinės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va žadėtos foto palyginimui. Nepavyko grynai tuo pačiu kampu nufotkint, bet daug maž... (foto pasididina jei ką).

 

Čia prieš kėlimą su 235/65R17 padangom:

 

before.jpg

 

 

Čia po pakėlimo su 265/70R17 padangom:

 

after.jpg

 

 

Pamatavau aukštį nuo žemės prieš ir po. Matavau tarp priekinių ir galinių durelių, ties durelių apačia (ties slenksčio apačia nematavau, nes ne pas visus slenksčiai vienodi):

 

aukstis.jpg

O, po pakelimo ir pavadinimas pasikeite grando.. dabar jis tapo EEKOREHC DNARG... tik nemoku kompu dar ir raidziu apversti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.