Pereiti prie turinio

Toyota landcruiser HDJ80


Rekomenduojami pranešimai

Noriu pasidžiaugti ir pasirodyti, kokia gražuolė išriedėjo iš dirbtuvių :). Toyota HDJ80, 4,2td, el. originali AISIN gervė, 33"ratai, tamsaus parako spalva nudažyti ratlankiai, kėbulas, slenksčiai, priekinis, galinis buferiai padengti Line-x danga, užtamsinti ir sutvarkyti langai, kad darinėtus, priekinės sėdynės  įmontuotos nuo 7klasės BMW, oda pilna elektra.Kuro bakas išvalytas, alsuoklis sutvarkytas ir išvestas į saugę vietą, profilaktika padaryta kuro siurbliui. Sutvarkytos blokiruotės, galinė perdaryta ant vakuuminio valdymo. Hidraulinis rankinis, pakeisti stabdžių vamzdeliai ir daug visokių kitokių darbų, darbelių. Rezultatas gavosi puikus.

Daug foto:

http://www.4x4garazas.lt/m363s371-projektai.html

 

post-1026-0-75547400-1427209550_thumb.jpg

post-1026-0-17785700-1427209604_thumb.jpg

post-1026-0-64295300-1427209660_thumb.jpg

post-1026-0-21137800-1427209683_thumb.jpg

post-1026-0-97304800-1427209750_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 130
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Noriu pasidžiaugti ir pasirodyti, kokia gražuolė išriedėjo iš dirbtuvių :). Toyota HDJ80, 4,2td, el. originali AISIN gervė, 33"ratai, tamsaus parako spalva nudažyti ratlankiai, kėbulas, slenksčiai, priekinis, galinis buferiai padengti Line-x danga, užtamsinti ir sutvarkyti langai, kad darinėtus, priekinės sėdynės  įmontuotos nuo 7klasės BMW, oda pilna elektra.Kuro bakas išvalytas, alsuoklis sutvarkytas ir išvestas į saugę vietą, profilaktika padaryta kuro siurbliui. Sutvarkytos blokiruotės, galinė perdaryta ant vakuuminio valdymo. Hidraulinis rankinis, pakeisti stabdžių vamzdeliai ir daug visokių kitokių darbų, darbelių. Rezultatas gavosi puikus.

Daug foto:

http://www.4x4garazas.lt/m363s371-projektai.html

Labai grazu!!!
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Saulius atliko didelį darbą, drąsiai galiu rekomenduoti, nepavedė nei vienoje vietoje nei su terminais, nei kitų susitarimų nesilaikymu  :liux:

Pats siūlė sprendimus, ten kur kitą meistrą reiktų tempti už alkūnės ir prašyti... Dar ko nepaminėjo Saulius - pakeistas pagrindinis bei kiti diržai, pompa, guoliai ir t.t. Pakeistas kondiškės radiatorius - kondiškė vėl gyva.

 

Bamperiai bei slenksčiai gaminti Egidijaus (4x4Specialist). Priekinis bamperis modifikuotas Aisin gervei, mano prašymu įrengta numerio aikštelė (atkreipkite dėmesį ankstesnėse jo TLC80 priekinio bamperio versijose numeriai vietos neturėjo).

Galinis bamperis su vieta galinei gervei, atsarginio rato laikiklis, vartelis darinėjasi lengvai viena ranka. Antros pusės vartelio nepageidavau, ten standartiškai būtų kopetėlės ir kanistrų laikikliai, tačiau stogo bagažinės artimiausiu metu nebus (netelpa į garažą), todėl ir kopetėlės nereikalingos. Tačiau visi tvirtinimai numatyti ateičiai :)

Dešinės pusės slenkstyje pagal konkretų automobilį padaryta vieta duslintuvo išėjimui (duslintuvas tiesus, toks  jau atėjo iš buvusio savininko). Slenksčiai, be abejo, tvirtinti prie rėmo. 

Galinių žibintų apsaugos iš nerūdijančio plieno (nuo Vidulio bordinės Toyotos), nudažyti LineX kėbulo spalva...

 

Spalviniai sprendimai parinkti remiantis Toyotos praktika. VX komplektacijoje langų statramsčiai blizgūs juodi, o ne kėbulo spalva. Moldingas per visą šoną pilkos spalvos - šiuo atveju dažai tas pats "tamsus parakas", kuriuo dažyti ratlankiai bei priekinės grotelės.

 

Sauliaus patobulinti priekinių gamyklinių purvasargių tvirtinimai, kad neplyštų kartu su sparnu :) Galiniai Sparco purvasargiai tvirtinti prie bamperio, arkų taip pat neplėšys.

 

Kas liečia interjero - dar daug kas priešaky. Tik tiek paminėsiu, kad konkrečios BMW7 sėdynės turės ne tik šildymą, bet ir masažo funkciją B) . Sėdynės atminties funkcijos pajungimo klausimas dar atviras, tačiau visi reikalingi blokai bei schemos jau yra, trūksta tik laiko :) Galinės BMW sėdynės buvo šildomos, todėl šildymo tenai bei valdymas keliaus į galinę odinę Toyotos sėdynę.

 

Džiugu, kad faros nepalieka abejingų (vieniems teigiamos, kitiems neigiamos emocijos) :D Iš buvusio savininko viena fara teko dešiniavairė, todėl reikėjo ieškoti sprendimo. Skonio reikalas, tačiau prie automobilio vizijos man labiausiai patiko šios faros būtent su juodu rėmeliu (pasirinktinai buvo ir chromas).

post-4927-0-21453600-1427227991_thumb.jpg

post-4927-0-39993500-1427228007_thumb.jpg

post-4927-0-00733800-1427228017_thumb.jpg

Redagavo Gytman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gražu, kažin kaip bus Karpatuose antros dienos upeliu griovyje nusileidime :) bus geras išbandymas dažymo dangai... 

Deja Meri - upelio nebeliko :( Praeitais metais juo pravažiavo miškovežiai ir dabar plačiausia autostrada toj vietoje. Labai gaila. O Toyota gavosi tiesiog superinė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasidalinsiu patirtimi, perimta iš land-cruiser.ru forumo nario Grizvold.

 

Gamykliniai TLC80 durų fiksatoriai (tie daiktai, kur ne tik prilaiko, kad durys neatsidarytų per daug, tačiau ir fiksuoja atidarytoje padėtyje) yra jau pasenusios konstrukcijos, ten plastikinė detalė slysta per storėjančią kojelę, atitinkamai atidarytoje padėtyje užspaudžia ir prilaiko. Su laiku tas plastikas susidėvi ir fiksacijos funkcijos nebeatlieka. 

TLC 100 konstrukcija jau pakeista, ten slankiklis su rolikais bei yra kelios fiksacijos padėtys. Deja, fiksatorius iš TLC100 netinka į TLC80.

 

Taigi, minėtas rusų forumo narys ieškojo alternatyvų pasenusiam gamykliniam Toyotos fiksatoriui ir surado, kad slankiklio tvirtinimo taškai idealiai tinka nuo Daewoo Matiz (detalės Daewoo kodas 96565187)

Daewoo fiksatoriau kojelė netinka, reikia naudoti seną kojelę nuo Toyotos.

Štai kas man gavosi:

hmlyJSm.jpg

 

Durys dabar fiksuojasi ir pačios nebeužsidaro papūtus vėjui ar pasvirus mašinai. Už 4 fiksatorių naują komplektą iš Daewoo sumokėjau 40eur. Rezultatu patenkintas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo problemėlė su mygtukais-davikliais, kurie įjungia šviesą salone atidarius duris. Nusiėmus mygtuką atrodo, kad jis nėra ardomas ir neaišku kaip pasiekti ir pravalyti kontaktus.

Pabandžiau su peiliu nupjauti tris plastikines kojeles, kurios neleidžia mygtuko išardyti. Išsiardęs radau murzinus kontaktus, kuriuos prasivaliau ir palenkiau reikiama kryptimi (viena mygtuko kojelė tiesiog slenka per korpusą, o kita kojelė užlenkta, jis užsikabina ant metaliniame korpuse esančios metalinės auselės, išsiardžius gan nesunku suprasti ką į kur palenkti). Viską surinkau į krūvą, jau uždėjus gumą viskas laikosi savo vietoje, o prisukus varžtu - jokių pašalinių efektų dėl pašalintų laikikliukų. Kol kas visi 4 davikliai vėl veikia :)

 

395mxGs.jpg

 

VVlYhKZ.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.