Pereiti prie turinio

Toyota landcruiser HDJ80


Rekomenduojami pranešimai

Su Saulėnu apsikeitėme lupomis, man teko špižinės, nes šiam momentui galvoju, kad plieninis trosas galinėje gervėje yra praktiškesnis.

 

Klausimas žinovas - teisingai prisukau ar riekia versti aukštyn kojomis? :)

 

attachicon.gif20160106_201735.jpg

 

attachicon.gif20160106_203016.jpg

 

Dar lupų kraštą teks pripjauti, nes farkopo tvirtinimas trukdo.

As irgi taip pastaciau ir jau daug metu naudoju

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 130
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

  • po 1 mėnesio...

Pervažiavau per brastą, užsidegė ir liko degti pakaitinimo žvakių indikatorius. Patikrinau, žvakes iš tiesų kaitina ir neatjungia, tam kartui atjungiau laidą nuo variklio. 

Saulius šiaulietis iš atminties pasakė, kad rėlės yra vairuotojo sparne, prie stabdžių cilindriuko. Radau aš ten dvi dideles rėles, jas atjungus tas indikatorius vis vien neužgęsta, o dar ir auto nebeužsiveda. Rėles pajungiau atgal, mašina vedasi, bet indikacija neužgęsta.

Ar ten tikrai tos rėlės ir kur toliau ieškoti?

post-4927-0-63600800-1455468596_thumb.jpg

Redagavo Gytman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

automatine patikimesne, be abejo ir smagesne.

Del patikimumo irgi galiu patvirtinti, turejau dvi dezes su vienodais defektais - 1 ir 2 begio sinchronizatoriai. Uz juos naujus sumokejau 1000lt, dabar bet kokiom salygom pavyksta siuos du begius igrust :)

Na dar su sankaba buvo reikalu, diskatorius buvo trukes, su cilindriukais vis kovojau. Labai abejoju, kad su automatu galima tiek rupesciu prisigaudyti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne i tema,bet man buvo taip su vw cady ziema.uzvedus pastoviai degdavo pakaitinimo lempa,vaziuojant neuzgesdavo..beieskant problemu buvo issuktos zvakes pasiziureti,o paskui del laiko stokos tris dienas buvo nesurinkta viskas.pastovejus sausame garze,surinkus viska nustebom.nebedege.jau antri metai vaziuojam ir bedos nesikartoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir dar du klausimai vienos yra 118kw (1 ir 2 nuoroda skelbime) kitos raso 123 (3 nuoroda skelbime)   , kuo jos skiriasi, ir dar yra mechanine gerve  viena priekyje jungiasi kaip skelbime sidabrine, tamsioj is vidaus ryciagas, kuo kuri geriau , 

http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-4-2-l-visureigis-1994-dyzelinas-4602980.html

http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-4-2-l-visureigis-1999-dyzelinas-4586759.html

http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-4-2-l-visureigis-1991-dyzelinas-4446219.html

 

dekui uz info, kazkaip pradedu dometis 80ke, tad ir klausimai prasideda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

net paskandinta dėžė Aisin (čia kai pirmąją "Nemėža ICE" trasą dariau sportui kanale su HJ60), išleidus emulsiją ir kelis kart praplovus dextronu vėl važiavo... ir vežė net iki Krymo ir atgal :) tikrai kantri dėžė... 

Gytmanai, su automatu + gervė aplamai kaifas, labai švelniai gali ratus sukti, ko neduos nė viena mechaninė dėžė.... o kai buvo HJ60 automatas + mechanika, tai aplamai pasaka derinys... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Antras man tai super..jeigu rida +/- originali, jauciu super..

nenudroztas nei kebulas nei salonas.

Ir kaina, kaip cia pasakius, ne kosmosas (80 inkiu kainomis)

automatas turi visus privalumus mechanines atzvilgiu , be to kur kas patikimene ( cia is patirties) 

o del antro varianto , tai cia be turbinos , labai truksta galios ,kilovatai parasyti kaip turbinines ,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir dar du klausimai vienos yra 118kw (1 ir 2 nuoroda skelbime) kitos raso 123 (3 nuoroda skelbime)   , kuo jos skiriasi, ir dar yra mechanine gerve  viena priekyje jungiasi kaip skelbime sidabrine, tamsioj is vidaus ryciagas, kuo kuri geriau , 

http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-4-2-l-visureigis-1994-dyzelinas-4602980.html

http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-4-2-l-visureigis-1999-dyzelinas-4586759.html

http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-4-2-l-visureigis-1991-dyzelinas-4446219.html

 

dekui uz info, kazkaip pradedu dometis 80ke, tad ir klausimai prasideda

1. variantas nr1

2. be turbo ir metai keisti, be turbo -nevažiuoja,kalnuose pirma pavarą su palėtintoju, dar dar

3. reikia žiūrėti iš arčiau, bet vertas dėmesio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. variantas nr1

2. be turbo ir metai keisti, be turbo -nevažiuoja,kalnuose pirma pavarą su palėtintoju, dar dar

3. reikia žiūrėti iš arčiau, bet vertas dėmesio.

3 variantas be kondiskes, be blokiruociu, be gerves mechanines, siaip bukle nebloga skardu remo, ziurejes atduotu uz 6000e, paspaudus dar galima kokius -500e, zmogus pasiime uz skola, zmogus negrazino pinigu  ir nereikalinga parduoda, rida kaip ir tikra, bet labiausia 1 domina jai ji normali ir viskas viekia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.