Pereiti prie turinio

Katalizatorius/liamda zondas "isoperavimas"


džintato

Rekomenduojami pranešimai

Jo.. 1 liambda padeda reguliuoti mišinio kokybę atsižvelgdamas į tai kas liko po degimo proceso ... 2 liambda iš esmės analizuoja kas lieka po katalizatoriaus... jeigu katalizatoriui šakės, 2 liambda turi poveikį mišinio kokybei: kuo blogesnis katalizatorius, tuo labiau liesina mišinį galios praradimo sąskaita...

jo blyn, tik dabar pamačiau paaiškinimą kaip veikia šis aparačiuks... gera idėja... antras liambda faktiškai visada rodys geras ir pastovias reikšmes... respect kūrėjams

Redagavo džintato
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va toki daigciuka kaip paveiksliuke rode man duslintuvininkas, cia vietoje LT ji gamina kazkoks zmogelis.. stovi jame gabaliukas katalyzo ir tipo uztenka  :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va, pavazinejau savaite atjungtu zondu, atrodo nepastebejau jokiu pakitimu nei variklio darbui nei kurui... ka as zinau, mesiu katalyza (kad nebebarsketu pakabintas kibiras apacioj :) ) ir vsio... servisistai sako kad seniem amerikonam sita lemda ar yra ar nera, tas pats... desiu rezonansini, ir jei jau kas ne taip pasirodys, ivirinsiu mini catalitic converter'i.. aciu visiems uz diskusija :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

http://www.kauno-tac.lt/technine-ekspertize-ir-atitikties-ivertinimas/motoriniu-tp-variklio-keitimo-ivertinimas   

 

  • Techninės sąlygos

Tam, kad būtų galima teigti, jog varikliai yra tarpusavyje pakeičiami, jie turi tenkinti sekančias sąlygas:

1. Turi būti vienodas degiojo mišinio uždegimo principas;

2. Variklio darbinis tūris turi nesiskirti nuo buvusio variklio darbinio tūrio daugiau nei 20 %;

3. Variklio galingumas neturi būti didesnis nuo buvusio variklio galingumo daugiau nei 30 %,

4. Išmetamų teršalų lygis turi atitikti ne žemesnius reikalavimus pagal EURO normas nei buvęs variklis (varikliai, kurių išmetamų teršalų lygis EURO 3, 4, 5, 6 gali būti keičiami ne žemesnės klasės pagal išmetamų teršalų lygį varikliais). Šis reikalavimas netaikomas automobiliams, kurių variklių išmetamų teršalų lygis buvo žemesnis nei EURO 3;

5. Jeigu ekspertas neturi galimybės nustatyti išmetamų teršalų lygio pats, jis turi teisę reikalauti šios informacijos apie konkretų variklį. Tokią informaciją gali suteikti transporto priemonės gamintojo įgaliotas atstovas;

6. Naujai montuojamo variklio išmetamų teršalų kiekis turi būti valdomas OBD sistema, jeigu automobilyje tokia sistema privaloma;

7. Jei transporto priemonė turi europinio tipo patvirtinimo numerį (ETPN) ar leidimo eksploatuoti numerį (LEN) ir jos išmetamųjų teršalų lygis yra bent EURO 3, tai šios transporto priemonės išmetamujų dujų išmetimo sistema turi būti komplektuojama su kataliziniu konverteriu (katalizatoriumi). Jei kyla abejonių dėl to, ar tokioje transporto priemonėje katalizinis konverteris buvo montuojamas gamintojo arba nėra aišku, koks katalizinis konverteris turi būti naudojamas, ekspertas turi teisę reikalauti informacijos apie tikslią konkrečios transporto priemonės išmetimo sistemos komplektaciją. Tokią informaciją gali suteikti transporto priemonės gamintojas per įgaliotą atstovą;

8. Jeigu transporto priemonei yra taikomos greičio ribojimo taisyklės, tai po perdirbimo transporto priemonė turi atitikti šių taisyklių reikalavimus;

9. Perdirbant (keičiant) transporto priemonės variklį, techninės ekspertizės užsakovas ekspertui turi sudaryti galimybę nufotografuoti variklio kodą, kol dar variklis neįrengtas, jei to padaryti nebus galimybės, kai variklis jau bus perdirbtas (pakeistas).

10. Turi būti pateikiami keičiamo variklio įsigijimo dokumentai, kuriuose privalo būti nurodytas variklio kodas ir numeris;

 

Prieš atliekant transporto priemonių perdirbimą, kuris neaprašytas Valstybinės kelių transporto inspekcijos (VKTI) viršininko įsakymo Tvarkos apraše ar nenurodytas Tvarkos aprašo 2 priede, techninę dokumentaciją ir technines sąlygas prieš perdirbimą būtina raštu suderinti su VKTI.

 
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

tai ir man patarkit ka ir kaip daryti:

subaru legacy 2.0 benzas dujos 2003m.

dega cekas-rode klaida 1 liambda,

pakeiciau i nauja

po pusmecio uzsidege vel cekas, dabar rodo 2 liambda.

nu sita pigesne, bet irgi bapkes kainuoja, o ka vel po pusmecio parodys?

cia kalba buvo apie katalizo pabaiga ir traukos nebuvima, tai kad pas man traukos ir pries ir po liambdos keitimo nera daug.

gal kas kokiu minciu turit?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.