Pereiti prie turinio

Ūžesio identifikavimas


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

Edit:

 

Nusišnekėjau - dabar prisiminiau, kad buvau kaip tik ant tiltų su tais ožiukais ir pastatęs... (tie ožiukai mano - tokie, yra tokie grioveliai, kaip tik tiltui pastatyt). Vienas sėdėjo mašinoj ir spaudė gazą, o aš po apačia klausiau, bet nieko neišgirdau. Beje, nuo tam tikro greičio (nepamenu, gal koks 50km/h) įkalė kelias kompo klaidas (ABS ir dar kažką), ir jei gerai pamenu dėžė neperjungė bėgio - žodžiu pajuto kad kažkas ne taip ir Š gavosi iš tokio testo... Bet manau, kad ir tokiu būdu testuojant, gali nebūt ūžimo - juk visi ratai pakelti - jokio pasipriešinimo.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pakelus ant oziu mazai sansu, kad kas nors girdesis, nes pasipriesinimo nera. Su mikrofonu nieko nesigaus, nes triuksmo ir taip ten daug. Sansu butu matuojant vibracijas su specialiu prietaisu (buna nesiojami diagnostikos prietaisai), bet tai specifiniai prietaisiai ir ne bet kas prie tokiu turi priejima juo labiau ne bet kas sutiks ir rizikuoti tokiu prietaisu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Niekaip negaliu tiksliai išsiaiškint kuris komponentas ūžia.. (Grand Cherokee 2004 CRD).

 

Surašysiu kokius "testus" atlikau ir jų rezultatus:

 

1. Priekinio kardano granatos geros, nekliba. Pasiekus 80-90 km/h atsiranda ūžesys neaišku ar iš priekinio tilto ar iš razdatkės. Ūžesys girdimas ant lėtos akseleracijos, nuėmus koją nuo gazo - neūžia.

 

2. Pastačiau dėžę ir razdatkę į N, užgesinau variklį ir paprašiau kad patemptų (su abiem kardanais) - pratempė ant 80-90 - ūžesio nėra.

 

3. Nuėmiau priekinį kardaną, pravažiavau pats - ūžesio nėra.

 

 

Kardanas tikrai geras, granata prie razdatkės visiškai nauja, o prie tilto irgi gera, nekliba nei mikrometro.

 

 

Mano "teorijos" tokios:

 

- tiltas ūžia kai gauna šiokį tokį pasipriešinimą iš kardano (suprantu kad varo tik galinis tiltas, bet priekinis kardanas juk irgi sukasi).

- ūžia razdatkė kai gauna pasipriešinimą nuo kardano.

- tiltas pagal mane turėtų ūžt ir be kardano?

- jei ūžia razdatkė, tai kažkodėl ji ūžia tik su priekiniu kardanu, jei prijungtas vien tik galinis kardanas - neūžia (nors priekinio kardano jungtis ir sukasi).

 

 

Suprantu kad gan sudėtingai čia viskas atrodo, bet kiek sugalvojau, tiek ištestavau..

Tiesiog noriu sužinot ar yra dar koks būdas kaip atskirt ar tiltas ar razdatkė ūžia...

Tai ar pavyko išsiaiškinti kodėl tas užimas ir iš kur, aš susiruošes į kelione 5000 km net specialiai buvau nusiėmes kardana kad neužtų, kardano granatas irgi keičiau- nepadeda, dabar dar bandysiu priekini tilta atsidaryti, įvertinti.

mano J.G.C. 99-04 4,7 Limited.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepavyko tiksliai 100% patvirtint kad tikrai tiltas, bet greičiausiai kad jis...

 

Aš visaip ten nuiminėjau kardanus, tampiau, granatas keičiau ir t.t. Ir nuėmęs diff'o dangtelį buvau, gražūs krumpliai, jokių drožlių ant magneto, tepalą dar kartą naują supyliau - vis tiek ūžia... Razdatkėj dar tepalų nekeičiau, planuoju šią savaitę pakeist, bet manau čia vis tik tiltas bus.

Nusprendžiau kol kas į tą ūžimą nekreipt dėmesio, o jei kada bus negaila pinigų, tiesiog pirksiu kitą tiltą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepavyko tiksliai 100% patvirtint kad tikrai tiltas, bet greičiausiai kad jis...

 

Aš visaip ten nuiminėjau kardanus, tampiau, granatas keičiau ir t.t. Ir nuėmęs diff'o dangtelį buvau, gražūs krumpliai, jokių drožlių ant magneto, tepalą dar kartą naują supyliau - vis tiek ūžia... Razdatkėj dar tepalų nekeičiau, planuoju šią savaitę pakeist, bet manau čia vis tik tiltas bus.

Nusprendžiau kol kas į tą ūžimą nekreipt dėmesio, o jei kada bus negaila pinigų, tiesiog pirksiu kitą tiltą.

Razdatkė 247 J ? -pirkau tepalus 1 litras 25€

Apie dana 30 radau čia----- https://www.drive2.ru/l/288230376152393477/

 

http://www.jeepforum.com/forum/f8/cj7-dana-30-full-rebuilt-setup-part-i-1121189/

 

http://www.bing.com/translator/

Redagavo Roosas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, pas mane razdatkė irgi NV247, aš tai pirkau šituos: Mopar Transfer Case Lubricant

(vėliau išsiaiškinau, kad tinka (netgi Jeep atstovybė patvirtino) - Mobil 424, jie turėtų būt pigesni)

 

Dėkui už nuorodą apie Dana 30, reiks paskaityt (rusiškai nemoku, bet gal Google Translate padės ;))

Esmė tame, kad aš pats nelabai turiu noro lyst prie to diff'o, o pas meistrus varyt kainuoja tiek pat arba dvigubai daugiau nei kitą tiltą nusipirkt... (jau domėjausi)

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.