Pereiti prie turinio

Ūžesio identifikavimas


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

Niekaip negaliu tiksliai išsiaiškint kuris komponentas ūžia.. (Grand Cherokee 2004 CRD).

 

Surašysiu kokius "testus" atlikau ir jų rezultatus:

 

1. Priekinio kardano granatos geros, nekliba. Pasiekus 80-90 km/h atsiranda ūžesys neaišku ar iš priekinio tilto ar iš razdatkės. Ūžesys girdimas ant lėtos akseleracijos, nuėmus koją nuo gazo - neūžia.

 

2. Pastačiau dėžę ir razdatkę į N, užgesinau variklį ir paprašiau kad patemptų (su abiem kardanais) - pratempė ant 80-90 - ūžesio nėra.

 

3. Nuėmiau priekinį kardaną, pravažiavau pats - ūžesio nėra.

 

 

Kardanas tikrai geras, granata prie razdatkės visiškai nauja, o prie tilto irgi gera, nekliba nei mikrometro.

 

 

Mano "teorijos" tokios:

 

- tiltas ūžia kai gauna šiokį tokį pasipriešinimą iš kardano (suprantu kad varo tik galinis tiltas, bet priekinis kardanas juk irgi sukasi).

- ūžia razdatkė kai gauna pasipriešinimą nuo kardano.

- tiltas pagal mane turėtų ūžt ir be kardano?

- jei ūžia razdatkė, tai kažkodėl ji ūžia tik su priekiniu kardanu, jei prijungtas vien tik galinis kardanas - neūžia (nors priekinio kardano jungtis ir sukasi).

 

 

Suprantu kad gan sudėtingai čia viskas atrodo, bet kiek sugalvojau, tiek ištestavau..

Tiesiog noriu sužinot ar yra dar koks būdas kaip atskirt ar tiltas ar razdatkė ūžia...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reduktoriuje tepala kada nors keitei? Keisdamas nebandei apziureti kokia krumpliu bukle? As tai nusiimciau reduktoriaus dangteli ir labai idemiai apziureciau krumpliu pavirsiu, kokia icementavimo bukle, ar nera nublizgintu zonu, ar krumpliu krastai astrus, neuzapvaleje, ar nera aptrupejimu ir t.t. Jei cia viskas tvarkoj, tai bent zinosi, kad reduktorius tikrai atkrenta. As tai saviskiam tilta keiciau ir kiek zinau, sitiem moedeliam budingos priekinio tilto bedos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, tiltų diferencialų tepalus keičiau, dantračiai gražūs, neužapvalėję (bent vizualiai). Man kažkodėl įtarimas labiau ant razdatkės krenta, nes kažkaip ant gazo tas ūžimas.. Turiu nusipirkęs Mopar tepalus, bet razdatkėj dar nekeičiau. Neskubėjau dar keist nes jei razdatkė išdilus, tai būtų bereikalingas tepalų išmetimas, geriau tada naują razdatkę pirkt ir tada pakeist. Bet turbūt reikia bandyt pakeist ir stebėt ar ūžimas keičiasi, gal bent taip pavyks išryškint iš kur ūžia...

 

Arba reikia tiesiog keitimo būdu aiškintis, t.y. nuo pigiausio - keist razdatkę, jei toliau ūžia - keist tiltą. Bet aišku norėtūsi išsiaiškint iš karto ką keist. (remontuot neapsimoka, aš jau pasidomėjau - vos ne dvigubai brangiau gaunasi).

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai gal gilinio tilto kvastaviko guolis,nes pas mane tai jisai uzia,kai nusipirkau kol nebuvau priprates erzindavo,bet parodziau zmogeliui kuris visa gyvenima tik su dzipais vazineja ir juos remontuoja sako neimk i galva viskas cia gerai,as ir kai keiciau tepalus ziurejau viskas grazu kaip nauja.Tai ir pas tave  tas pat  gal...?

Redagavo zero
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad pas mane iš priekinės/centrinės dalies ūžia, tikrai ne iš galinės..

Aišku, problemų važiuot nesudaro, bet kad už*isa labai...

 

Pagalvojau galima dar bandyt xado užpilt į razdatkę, paklausyt ar yra pasikeitimas, jei yra tai viskas aišku kas kaltininkas..

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš su tais xado ir dar į razdatkę kažkaip nerekomenduočiau. Nesakau, kad reikia priprast prie to garso, bet kažkodėl dauguma jeepų turi kažkokias bėdas dėl užesio. Vienies kardano granatos kaltos, kitiems chvastavykas, tretiesiams guoliai diferencialo. Aš jei įtarinėčiau razdatkę tikrai jos nekeisčiau, o išardyčiau ir ivertinčiau guolius. jei reikalinga pakeisčiau, taip pat ir su tiltu. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nežinau, sakau kaip yra. Gal tada tikrai tiltas, bet ūžia tik ant gazo, laisvai riedant neūžia...

 

Tiek razdatkė, tiek tiltas nekainuoja siaubingai daug, tai juos pakeist ne tragedija, tai xado galima išmėgint. Nesakau kad skubu pilt, tik šiaip užsiminiau. Reiks dar pasukt galvą kaip atskirt kas ūžia.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš statau už granata kardano, kad ir naują :)

Tai tipo dvi naujos buvo blogos ir eit trečią pirkt? (pirmą kartą pakeičiau kai ji tikrai buvo bloga, po to kai atsirado tas kitoks ūžimas, vėl galvojau kad ta granata - vėl pakeičiau - nepadėjo).

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne, aš gi su šypsena. Bet iš kitos puses jei pascal koks ar kita pigi alternatyva, tai pilnai tikėtina :)

Viena buvo Pascal, kita kažkokia iš US, nu bet nekliba. Kliba tik labai mikroskopiškai ašies "šlicai", bet čia ir naują granatą uždėjus tas pats (bet kiek domėjausi pas visus tas laisvumas šiek tiek yra, bet taip neūžia..)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ai, ir dar ką pastebėjau - kai mašina šalta (bent jau kai lauke dabar buvo kokie -5-2*C), tai pirmus kelis kilometrus ūžimo nėra - matyt tepalas nuo šalčio dar nebūna suskystėjęs, todėl neūžia. Ar tada gali būt granata?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ai, ir dar ką pastebėjau - kai mašina šalta (bent jau kai lauke dabar buvo kokie -5-2*C), tai pirmus kelis kilometrus ūžimo nėra - matyt tepalas nuo šalčio dar nebūna suskystėjęs, todėl neūžia. Ar tada gali būt granata?

granatoj daug tepalo nera,nemanau kad saltis gali itakoti garsa,o tilta panasu kad gali

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat ir aš tą patį galvoju, dėl to granatą (tuo labiau naują) esu linkęs atmest. Tilte ir razdatkėj tepalai skysti, tikrai gali nuo šalčio patirštėt. Tik nesuprantu kodėl visi atmeta razdatkę, ten lygiai taip pat kaip ir tilte yra besisukančių dalių/guolių..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano supratimu jei butu koks razdatkes guolis, tai jis tau uztu nepriklausomai nuo variklio apkrovos, nes jis vaizuojant visada vienodai sukasi. O jei garsas keiciasi nuo apkrovos, tai daug sansu, kad krumpliu pora triuksmauja. Tai dar kalusimas yra ant kiek garsiai. Jei salone susikalbet netrukdo, gali drasiai vaziuoti, o jei prie progos gausi gera priekini tilta nebrangiai (patikek, jie tikrai nesimeto ir kainsos srotuose kosmines), tai ir pasikeisi. As taip pat padariau. Buciau dar vaziaves su senu, bet pasitaike proga ir pasikeiciau. Priedo dar sena tilta pardaviau, pasikeiciau pats, todel  kainavo viskas tik 500 lt ir pusdienis laisvalaikio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikalbėt tai netrukdo, ūžia pakankamai tyliai, tik kad nervuoja ir tiek. Gal tikrai tada čia vis dėl to tiltas... (pirminė mintis apie jį man ir buvo, tik keista dėl to ūžimo tik ant apkrovos). Ko gero reikia dar važinėt ir dar bandyt kaip nors išsiaiškint iš kur pareina tas garsas. (gal kokį mikrofoną prikabint prie tilto ir prie razdatkės ir klausyt, nes kitaip jau nesugalvoju :))

 

Beje, keičiant tiltą kaip suprantu ten viskas elementaru, tik kad jis sunkus? Tu keitei kartu su ratų granatom/pusašiais, ar juos perdėjai nuo seno tilto? Beje, kokius tepalus pylei - Mopar + LS priedą ar ką nors iš "Aftermarketo" (Castrol, Mobil, Fuchs ir t.t.)?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane ant seno tilto viena granata buvo pavargus, kazkokius garsus skleide. Nupirktas tiltas nuo jeepo vaziavusio tik 120 k km, tai jo paties ir granatu bukle buvo geresne, tik viena guma buvo paplysus, tai nuemiau granata, labai kruopsciai isvaliau, sutepiau ir uzdejau nauja guma. Tepala pirkau Usko parduotuvej  be priedu, ir ten pat pirkau Mopar prieda reduktoriams. Pas mane senasis tiltas irgi kauke tik prie tam tikru salygu, jame dantys buvo pazeisti is stabdymo puses (coast). Atsimenu, viena karta vaziavau is kaimo gerai pasikroves bagazine, tai is viso jokio garso is priekinio reduktoriaus nebuvo (bet cia labai individualiai, pirklauso nuo poros pazeidimo pobudzio).

 

Pakeisti tilta nera sudetinga. Geriausia tai daryti dviese, vienam butu truputi per sunku, nes vienas nelabai ir panesi tilta.

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikalbėt tai netrukdo, ūžia pakankamai tyliai, tik kad nervuoja ir tiek. Gal tikrai tada čia vis dėl to tiltas... (pirminė mintis apie jį man ir buvo, tik keista dėl to ūžimo tik ant apkrovos). Ko gero reikia dar važinėt ir dar bandyt kaip nors išsiaiškint iš kur pareina tas garsas. (gal kokį mikrofoną prikabint prie tilto ir prie razdatkės ir klausyt, nes kitaip jau nesugalvoju :))

 

Beje, keičiant tiltą kaip suprantu ten viskas elementaru, tik kad jis sunkus? Tu keitei kartu su ratų granatom/pusašiais, ar juos perdėjai nuo seno tilto? Beje, kokius tepalus pylei - Mopar + LS priedą ar ką nors iš "Aftermarketo" (Castrol, Mobil, Fuchs ir t.t.)?

nieko cia keisto. tiltas ir uzia ant apkrovos.. nuemus gaza nutyla.. jeigu stipriai uzia, tai nuemus gaza tik aptyla.. 99 proc kad tiltas pas tave uzia... o del svorio,-as pasikeiciu vienas. pora normaliu domkratu ir jokiu problemu.. sekmes ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sugalvojau būdą įsitikint normaliai - prikabinsiu mikrofoną prie tilto diferencialo ir įrašysiu, po to gal tą patį pakartoriu prie dėžės/razdatkės - gal ir juokingas būdas, nu bet turėtų tikrai paaiškėt :D

o gal geriau masina statyt ant dyno stendo ir prasukt normaliai,nes mikrofonas vaziuojant manau labai jau gaudys vejo garsa

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.