Pereiti prie turinio

Stabilizatorius


Rekomenduojami pranešimai

gali vazinet ir be jo jeigu nori, nieko nenutiks jei nelakstai posukiais kaip sumacheris. jei nori prastumt apziura tai visai ji iskrapstyk, kad ir uzuominu apie ji nebutu. kai jo nemato tai ir nereikia (toks atvejis buvo)

 

kai remontavau sau traukutes, atidaviau jas restauruot ir su atjungtu stabilizatorium vazinejau gal savaite - didelio skirtumo nepajauciau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas žinot kam GR reikalingas šitas stabilizatorius (nuotr. stabilizer)? O tais biski nuroviau ir dabar galvoju ar rekonstruoti ar nebereikia. Siaip važiuojant kaip ir nieko įtartino nesijaučia.

 

Gamykliskai buvo sukonstruotas pasiekti maksimalu stabiluma ant asfalto ir bekelej, nes jo pagalba reguliuojama galines pakabos ertikuliacija (pakabos eiga)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Pas maniski irgi kazkada galinio viena ausis nuplyso, ismeciau... skirtumo nepajauciau blogo, tik gera ratai daugiau ir greiciau i nelygumus reaguoja. Nesenai teko apsilankyti servise pas gera meistra Juriju, kuris tikrai dzipuose ismano ir sportui ruosia, ismete ir priekini net neatsiklauses :shock: blogo skirtumo nepajauciau, nors kaip cia jau kazkas rase, megstu ir kaip Shumis per posukius praeit. Pasiziurekit ir patys i jo stori, i savo ratus ir i lengvosios auto stabilizatoriaus stori, kur bent trecdaliu storesnis, prie zymiai mazesniu ratuku :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

i didesni posuki ieik be to stabilizatoriaus ir pamatysi kaip silta palieka kai visas kebulas i sona persivercia.. o dar jei keltas tai isvis gali apsis.. kaip siubuoja..

taip pat labiau krypsa masina ir vaziuojant skersai slaitu.

taip kad yra pliusu bet yra ir minusu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sita niuansa (apie jo stori) ir as pastebejau. baisiai jis juokingai atrodo GR-e. pas golfuka stovi tris kart storesnis stabilizatorius ir dar kur kas geriau pasleptas nei GR-e

 

pas golfeli gelezinis vamzdukas o patrulio plieninis pilnaviduris strypas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas Golfeli stabilizatorius atlieka dar ir sakes vaidmeni, todel ir nemenkas toks.

 

Galini galima ismest drasiai, skirtumo didelio stabilume nesijaucia, uztai i nelygumus pakaba reaguoja zenkliai geriau.

 

Priekinio, jei esi prie schumacheriu, geriau neatjunginet.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas Golfeli stabilizatorius atlieka dar ir sakes vaidmeni, todel ir nemenkas toks.

 

Galini galima ismest drasiai, skirtumo didelio stabilume nesijaucia, uztai i nelygumus pakaba reaguoja zenkliai geriau.

 

Priekinio, jei esi prie schumacheriu, geriau neatjunginet.

 

golfe stabilizatorius sakes vaidmens negali atlikti nes ten sake ir taip yra o stabilizatorius prie jos ir tvirtinasi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Конструкция подвески состояла тогда, и состоит сейчас, из рычага и пружинной стойки с амортизатором, который в верхней точке крепиться к кузову, а нижней частью к колесу. В верхней точке крепления воспринимаются силы во всех направлениях, которые, со своей стороны вызывают нагружение штока на изгиб. Нижний рычаг в большей степени играет роль направляющего элемента и нагружен в меньшей степени, чем стойка. Важную роль играет и стабилизатор поперечной устойчивости, главная задача которого противодействовать кренам кузова, однако в этот типе подвески он зачастую воспринимает большие продольные усилия. Если посмотреть в общем, подвеска типа McPherson - гениальное по своей простоте и устройству решение, с массой положительных качеств, таких как:

 

Saltinis: http://www.auto-mig.ru/podveska3.php

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, isilgines reaktyvines traukes vaidmeni tada, jeigu ponui taip labiau patinka. Principas: stabilizatorius ten dirba ne vien savo tiesiogini darba.

Del Golf I sutinku, automobilizmo istorijoj ivairiu nukripimu nuo normos buta :D

Ir apskritai, cia rimtas forumas, o mes apie Golpus ... ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.