Virgis Sukurta Sausio 2, 2009 Dalintis Sukurta Sausio 2, 2009 Gal kas žinot kam GR reikalingas šitas stabilizatorius (nuotr. stabilizer)? O tais biski nuroviau ir dabar galvoju ar rekonstruoti ar nebereikia. Siaip važiuojant kaip ir nieko įtartino nesijaučia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sharis Atrašyta Sausio 2, 2009 Dalintis Atrašyta Sausio 2, 2009 pas mane irgi nutrukes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Virgis Atrašyta Sausio 2, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 2, 2009 Vat įdomu į TA nuvažiavus ką sakytų. O tai kai truputį klibėjo tai liepė suremontuot, o daba tai visai nėra... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Sausio 2, 2009 Dalintis Atrašyta Sausio 2, 2009 Tai gi parašyta - stabilizatorius.Riboja auto pasvirimo kampą posūkiuose. O nesijaučia todėl, kad priekinis stabilizatoriusdar gyvas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skystis Atrašyta Sausio 2, 2009 Dalintis Atrašyta Sausio 2, 2009 kur gauti toki manuala konkreciai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Sausio 2, 2009 Dalintis Atrašyta Sausio 2, 2009 gali vazinet ir be jo jeigu nori, nieko nenutiks jei nelakstai posukiais kaip sumacheris. jei nori prastumt apziura tai visai ji iskrapstyk, kad ir uzuominu apie ji nebutu. kai jo nemato tai ir nereikia (toks atvejis buvo) kai remontavau sau traukutes, atidaviau jas restauruot ir su atjungtu stabilizatorium vazinejau gal savaite - didelio skirtumo nepajauciau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Sausio 2, 2009 Dalintis Atrašyta Sausio 2, 2009 Gal kas žinot kam GR reikalingas šitas stabilizatorius (nuotr. stabilizer)? O tais biski nuroviau ir dabar galvoju ar rekonstruoti ar nebereikia. Siaip važiuojant kaip ir nieko įtartino nesijaučia. Gamykliskai buvo sukonstruotas pasiekti maksimalu stabiluma ant asfalto ir bekelej, nes jo pagalba reguliuojama galines pakabos ertikuliacija (pakabos eiga) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Sausio 3, 2009 Dalintis Atrašyta Sausio 3, 2009 Be jo per griovius ar kalnus geriau vaziuoti turetu, nes tekiniai dazniau lies zeme. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Virgis Atrašyta Sausio 3, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 3, 2009 Dėkui už paaiškinimus. Reikės kada prikabinti atgal prisiruošus. Tvirtinimai perplyšo, reikės virint. O manuala parsisiunčiau iš kažkurtais. 180Mb apie. Nuorodą atrodo šitam forume ir radau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramus Atrašyta Vasario 4, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2009 Pas maniski irgi kazkada galinio viena ausis nuplyso, ismeciau... skirtumo nepajauciau blogo, tik gera ratai daugiau ir greiciau i nelygumus reaguoja. Nesenai teko apsilankyti servise pas gera meistra Juriju, kuris tikrai dzipuose ismano ir sportui ruosia, ismete ir priekini net neatsiklauses :shock: blogo skirtumo nepajauciau, nors kaip cia jau kazkas rase, megstu ir kaip Shumis per posukius praeit. Pasiziurekit ir patys i jo stori, i savo ratus ir i lengvosios auto stabilizatoriaus stori, kur bent trecdaliu storesnis, prie zymiai mazesniu ratuku Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Vasario 5, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2009 sita niuansa (apie jo stori) ir as pastebejau. baisiai jis juokingai atrodo GR-e. pas golfuka stovi tris kart storesnis stabilizatorius ir dar kur kas geriau pasleptas nei GR-e Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skystis Atrašyta Vasario 10, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 10, 2009 i didesni posuki ieik be to stabilizatoriaus ir pamatysi kaip silta palieka kai visas kebulas i sona persivercia.. o dar jei keltas tai isvis gali apsis.. kaip siubuoja..taip pat labiau krypsa masina ir vaziuojant skersai slaitu.taip kad yra pliusu bet yra ir minusu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dumblas Atrašyta Vasario 11, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 11, 2009 sita niuansa (apie jo stori) ir as pastebejau. baisiai jis juokingai atrodo GR-e. pas golfuka stovi tris kart storesnis stabilizatorius ir dar kur kas geriau pasleptas nei GR-e pas golfeli gelezinis vamzdukas o patrulio plieninis pilnaviduris strypas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusII Atrašyta Vasario 11, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 11, 2009 Pas Golfeli stabilizatorius atlieka dar ir sakes vaidmeni, todel ir nemenkas toks. Galini galima ismest drasiai, skirtumo didelio stabilume nesijaucia, uztai i nelygumus pakaba reaguoja zenkliai geriau. Priekinio, jei esi prie schumacheriu, geriau neatjunginet. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Vasario 11, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 11, 2009 Vat įdomu į TA nuvažiavus ką sakytų. O tai kai truputį klibėjo tai liepė suremontuot, o daba tai visai nėra... Jeigu pastebes,kad nuimtas -nepraeisi,nepastebes -tavo laime. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Vasario 11, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 11, 2009 Pas Golfeli stabilizatorius atlieka dar ir sakes vaidmeni, todel ir nemenkas toks. Galini galima ismest drasiai, skirtumo didelio stabilume nesijaucia, uztai i nelygumus pakaba reaguoja zenkliai geriau. Priekinio, jei esi prie schumacheriu, geriau neatjunginet. golfe stabilizatorius sakes vaidmens negali atlikti nes ten sake ir taip yra o stabilizatorius prie jos ir tvirtinasi... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusII Atrašyta Vasario 12, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 12, 2009 Issiaiskink pradziai kaip McPferson pakaba veikia. Stabilizatorius ten ne tik savo tiesiogini vaidmeni atlieka. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Vasario 12, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 12, 2009 atidziau paskaityk ka pats rasineji ir ka as tau rasiau :wink: o kaip mcpfersonas veikia tikrai zinau... daugeli teko ju isnarstyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusII Atrašyta Vasario 12, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 12, 2009 Конструкция подвески состояла тогда, и состоит сейчас, из рычага и пружинной стойки с амортизатором, который в верхней точке крепиться к кузову, а нижней частью к колесу. В верхней точке крепления воспринимаются силы во всех направлениях, которые, со своей стороны вызывают нагружение штока на изгиб. Нижний рычаг в большей степени играет роль направляющего элемента и нагружен в меньшей степени, чем стойка. Важную роль играет и стабилизатор поперечной устойчивости, главная задача которого противодействовать кренам кузова, однако в этот типе подвески он зачастую воспринимает большие продольные усилия. Если посмотреть в общем, подвеска типа McPherson - гениальное по своей простоте и устройству решение, с массой положительных качеств, таких как: Saltinis: http://www.auto-mig.ru/podveska3.php Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Vasario 12, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 12, 2009 tai kur tavo citatoj parasyta, kad stabilizatorius atlieka sakes vaidmeni kaip minejai beje GOLF 1 ir JETTA 1 ejo be stabilizatoriaus su tuo paciu mcfersonu ir po siai dienai puikiai vazineja. pats toki egzemplioriu turiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusII Atrašyta Vasario 13, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 13, 2009 Na, isilgines reaktyvines traukes vaidmeni tada, jeigu ponui taip labiau patinka. Principas: stabilizatorius ten dirba ne vien savo tiesiogini darba.Del Golf I sutinku, automobilizmo istorijoj ivairiu nukripimu nuo normos buta Ir apskritai, cia rimtas forumas, o mes apie Golpus ... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Virgis Atrašyta Vasario 14, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 14, 2009 Taigi va, apie golpus... Nieko, atšils orai, prilipdysiu atgal aš tą stabilizatorių. Na kad stabiliau būtų, tsakant. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Vasario 14, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 14, 2009 to darius. neizeidinek mano bobutes jettos. tai ne nukrypimas nuo normos, o neuzmusama auto. paprasta kaip dvi kapeikos ir patvari iki begalybes :mrgreen: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramus Atrašyta Vasario 16, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 16, 2009 Taigi va, apie golpus... Nieko, atšils orai, prilipdysiu atgal aš tą stabilizatorių. Na kad stabiliau būtų, tsakant.Pabandyk, pabandyk... Spek ar ka pajausi, isskyrus pakabos eigos sumazejima Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Virgis Atrašyta Vasario 17, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 17, 2009 Kaip čia kad buvo minėta, pajausti didesnį skirtuma galima tada, kai ir priekinį nuimi. O nuplyšo jis man tada, kai geroj pelkėj kelmuotoj pusdienį sėdėjom. Matyt tada pakabai kaip niekad eigos reikėjo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar