Pereiti prie turinio

Virgis

Nariai
  • Pranešimai

    70
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Reputacija

0 Normalus

Apie Virgis

  • Gimimo data 1979.01.14

Kontaktai

  • Website URL
    http://www.kervi.lt

Profilio informacija

  • Lytis
    Nesakysiu
  • Miestas/Klubas
    Bastūnai
  • Pomėgiai
    Įvairūs
  1. Gal kas kastuvą Fiskars su teleskopiniu kotu priglaudė? Pamiršom paskutiniam MUD KP netoli bazės 3, o sekmadienį jau neberadom...
  2. PENKTADIENIS, RUGSEJO 13D. 14:30 – 16:00 – Administracine, technine komisija “4×4 Taures etapo” (LT) ir “Trofi reido turizmo taures” (LV) dalyviams WGS 84 N 55 03 710, E 26 01 883 (Baze) 12:15 – 15:15 – Technine komisija WGS 84 N 55 03 774, E 26 01 847 16:00 – 16:30 – Bryfingas WGS 84 N 55 08 050, E 26 09 551 ŠEŠTADIENIS, RUGSEJO 14D. 8:00 – 8:30 Bryfingas WGS 84 N 55 03 710, E 26 01 883 (Baze) Bryfingų buvo daugiau nei reikia, matyt per kažkurį ir buvo apie linijas minėta (tik klausimas, kaip turistams reikėjo suspėti iš komisijos Sariuose iki bryfingo Švenčionyse penktadienį). Pas mus ozike buvo nupieštas kažkoks įtartinas mėlynas debesėlis, bet šturmanas į jį nekreipė dėmesio, o ir aš pamiršau paskui...
  3. Matyt tada ir startinis būtų "aukšto lygio", sakykim nuo 3k EUR. Turbūt ir liktų tik svajonė dalyvauti...
  4. Velniass, 2013-01-07, 22:03, pasakė: visureigiu kursu tai nepraejo /> tai kad... praejo http://sportas.delfi.lt/autosportas/laimeje-paskutini-greicio-ruoza-ladogos-ralyje-lietuviai-liko-antri.d?id=33176617
  5. Pas paskutinius du turetus 2.8 guoliai verzdavosi su viena verzle su daug skyluciu i kurias isisukdavo 2 maziukai fiksavimo varztukai...
  6. Blogai sakė. Su 31'' AT tilpau į 10L/100 km trasoj apie 80-90km/h. Su 33''MT normaliai važiuojant iki 14L/100, skubant iki 20. Dėl tiltų ir pusašių tai nežinau. Storiai lyg ir vienodi, tik pas 4.2 priekinio tilto guoliai kažkaip įdomiai su dviem veržlėm ir skardelėm veržėsi, galinis tiltas buvo su būgniniais stabdžiais ir be blokiruotės. Su perdavimais tai bala žino, reikia turbūt skaičiuoti. Dabar tiltai nuo 2.8, kažkaip jokio akivaizdaus skirtumo nejaučiu. O du akumai ir turi stovėti.
  7. Aš irgi padėkosiu organizatoriams. Smagiai praleidom laiką, pabandėm naują masinyte, orentaciniam netgi blokiruotę radom kad yra. Ateičiai daugiau padangu reikes nusipirkti, o tai su plika zapaske slidokoka buvo.
  8. Razdatke paprastai ir buna kartu su deze. Atskirt nieko sudetingo, gal kokie 8 varztai. Radau tokia pacia, tik po Lietuva pasivazinet teko. Surinkom , viskas veikia.
  9. Sveiki, yra tokia problemėlė, kad įjungus keturis ratus, daugiau paspaudus gazą, kažkas pradeda po užpakaliu tarškėti. Šitą padžeriką turiu gal porą savaičių, keturių net pirkdamas nejungiau . O dabar ijungiau... Tuo pačiu užpakaliu jaučiu, kad gali peršokinėti razdatkės grandinė. Na daugiau neįsivaizduoju kas... su dviem važiuoja be jokių pašalinių garsų. Su užpakaliu vadinasi viskas tvarkoj Galvoju greičiausia būtų pakeisti razdatkę į kitą šrotinę, tik va 3,5 GDI mechanikų ardomų tik 2 radau, ir tai neaišku, ar razdatkės yra, o va 3,2 saliarnikų daugiau.
  10. sutinku su Viduliu. III NEZ etapas Estijoj, Listopad Baltarusijoj, Bekeles ratai Sakiuose, atidarymas Vilniuj. Nors persiplesk
  11. Pafilosofuosiu. Turbūt aštriausias klausimas - kodėl niekas nevažiuoja į Sportą? Tarkim - nėra babkių, niekas kreditų neduoda, brangu, genda, šeima, vaikai... Bet kodėl tada sakykim į Pabradą susirenka 60 o i Gladiatorius 6 (lietuviai)? Startiniai turbūt panašūs, prizai turbūt taip pat. Netinka formatas? Latviams estams tinka - lietuviams ne. Aš nežinau tų LVKA ir LASF intrigų, važinėt pradėjau panašiai per "perestroiką". Bet gal pas "senius" yra kažkokie principai? Kita vertus jau ir nauja karta spėjo užaugti. Kažkodėl dauguma nedrįsta važiuoti pagal reglamentą. Kurį turbūt ne vienas žmogus sugalvojo. Galbūt automobilių sportas Lietuvoje nepopuliari sporto šaka. Visas dėmesys raliui, o kitom (blin pamiršau, kaip ten LASF vadina, gal "netradicinėm") pakraipom to dėmesio ir nebelieka. Nei kažkokio rėmimo, nei elementaraus palaikymo. Neįsivaizduoju, ką galima nutarti susitikimo metu. Organizatoriam natūraliai nusibodo "eiti į minusą" bei klausyti dalyvių (gyventojų, gamtos apsaugos, medžiotojų, varlių briedžių kiškių) priekaištų. Na o dalyviai turbūt išsigando žodžio "licencija už 50Lt". Aš tiesą sakant nesuprantu to gerumo būti po federacijos vėliava už 50 lt kiekvienam, bet jeigu Sportas negali kitaip - kodėl ne. 10L benzino arba alaus. Mielai atvykčiau į susitikimą atstovauti sportinių Turistų (kur iki kelių). Netgi trečiadienį paaukočiau
  12. Na sakykim cia Lietuvoje tai iskaitine reglamentuota lasf klase su licencijom draudimais ir tt. Bet atrodo uzpernai buvo ir laisva klase, kur belekas su belekuo original trasom galejo vaziuoti. Pernai jos nebeliko, nes niekas nevaziavo. Ir original butu nebelike, jei ne latviu turistai... Kuriems irgi technikos reglamentuose visiska laisve, bet gi zino, kad zvyrkeliais su tr3 nepalakstysi. Gal turizmas tai yra Pabradai xbradai ir kiti bradai + pajuris. Galima cia cempionata organizuoti Mano manymu turizmas tai: technika be apribojimu, bet su registracija ir TA, trasos iveikiamos standartui su purvinem, kartais su tikimybe pasigervinti, uzduotys karjerai, tasku rinkimas, kelio knyga, formatas su nakvyne, kad vakare paplepet butu galima Keli etapai, rezultatu suvestine, taures nugaletojams. O kas turizmas yra Bildukui?
  13. Deivi, pats gi zinai, vyksta tie turizmo cempionatai ir viskas ten gerai. Latvijoj jie turizmo o Lietuvoj original klasemis vadinasi. Ir Latvijoj gal 15 ekipazu vaziuoja o Lietuvoj 2
  14. Ir as papasakosiu - pas 4.2 bugnai, pas 2.8 diskai. 94 ir 95 metu
×
×
  • Sukurti naują...