is praktikos: gumas staigiai nugniauzia viena kampa ir susikreivina spyruokle bei vel nuseda... yra vaistai deti i vamzdi spyruokline guma ir kisti po spyruokle. tik tai irgi neilgam... viena variantas yra kitos, aukstesnes spyruokles...
pas mane ironman spyruokliu ir amortiku komplektas isigytas is Jono:) tikrai esu patenkintas, viskas dirba ok. problemos (jei taip galima pavadinti) buvo po pakelimo kreivas vairas ir vibracija is kardanu. dabar viskas ok:) razdatke uzteko paleisti zemyn apie 10mm ir vibracijos dingo.
po pakelimo apie 6cm pas mane buvo vibracijos is kardano. pakisau verzles po dezes traversu ir paleidau deze su razdatke apie 1.5cm. dabar viskas ok. kampas tinka.
jei istrupejo tarpziedziai, truko ziedai ar pradege stumuoklis tai remontuot nelabai apsimoka nes kitas motoras bus pigiau. jei tiesiog gavo temperaturos ir susedo tepliaus ziedai tai verta remontuoti. tik beda ta kad nenukeles galvos ir neistraukes stumuoklio neka suprasi.
problema su vakumu i stabdziu stiprintuva. pirmiausia patikrink visu zarnoku hermetiskuma o jei ten viskas ok tada reik tikrint vakumo siurbli ir membrana stabdziu stiprintuvo.
pasidalinkite info ka pas jus rodo manometras esant karstam motorui ir sukiams 750-800rpm ? pas mane rodo maziau nei 1atm bet prie 3000rpm karstas motoras isspaudzia 3.8atm...
kiekvienas dzipas turi savu minusu ir pliusu. siaip as daug vazineju su GR 2,8 ir nesiskundziu. ekonomiskas patikimas ir t.t. tik kaip jau buvo mineta cilindru galvute jautri vieta. bet prisidirbus nesunku rasti gera galvute uz normalius pinigus. taip kad sekmes prisijungiant prie patrulistu;)