Pereiti prie turinio

Camel trophy legenda ir realybė


Dragon

Rekomenduojami pranešimai

Camel trophy legenda ir realybė

 

Manau verta pažinoti abi puses... straipsnis rusiškai čia : http://prostoauto.holm.ru/sectest/discovery.htm

 

Недорогой джип для обеспеченного человека ..... tik perskaitę straipsnį suprasit kodėl...

 

Dar vienas straipsnis rusiškai: http://catalog.autogermany.ru/data/carp ... ndda02.htm

 

Kiekvienas renkasi pats tai kas jam patinka ir tinka, bet nieks negali visko žinoti, taigi pasidomėti verta......

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Camel trophy legenda ir realybė

 

Manau verta pažinoti abi puses... straipsnis rusiškai čia : http://prostoauto.holm.ru/sectest/discovery.htm

 

Недорогой джип для обеспеченного человека ..... tik perskaitę straipsnį suprasit kodėl...

 

Dar vienas straipsnis rusiškai: http://catalog.autogermany.ru/data/carp ... ndda02.htm

 

 

 

 

Tikrai yra daug tiesos :idea: Nors pas mano Disco vairo kolonele neleido ir

su skvorniu guoliais problemu nebuvo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 11 mėnesių...
  • po 2 savaičių...
  • po 6 mėnesių...

nzn ar paneigti - per pora metu kasdienines eksploatacijos buvo segedusi razdatke (pries 1,5 metu) ir nuplyso purvasargis (antra pac nusukau).

abu gedimai pataisomi ir auto neblogai vaziuoja bekele be jokiu patobulinimu.

 

Ner ka neigti ar teigti - imi arba ne :)

 

P.S. Zinoma camel trophy legenda gyva kaip ir Indiana Jones

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3-ju metu eksploatacija LR Disco 90' 3-ju duru; pirktas visureigis DE su variklio defektu-galvutes tarpine pradegusi; galine dalis nusedusi;

evoliucija:

1)snorkelis, po spyruoklem dedamos tekintos ivores apie 4cm ir padangos 235/70 R16 MT Yokohama Geolander kopijos, atlikti remontai: pakeista kardano kryzme.

2)dedamos +2" Ironman spyruokles ir pailginti amortizatoriu stokai, padangos keiciamos i 255/85 R16 BFG MT ant LR R16x7" ratlankiu, pirktos ir sumontuotos AL lydinio "rastafkes" uz baisius pinigus +30 mm; pagamintas naujas bamperis ir uzdeta gerve, pailgintos stabdziu zarneles, modifikuota ismetimo sistema, sudeti polybushai vietoje gumos-metalo ivoriu pakaboje; atlikti remontai: d.p.pr.rato guolio keitimas, galiniu stabdziu trinkeliu keitimas, salono peciuko ventiliatoriaus variklio keitimas-sumontuotas naudotas is Opel Corsa (labai jau panasus:)).

3)montuojami nauji R15 Borbet 8" plocio ratlankiai su 33x12.5R15 BFG MT pdangomis, isimamos rastafkes is po ratlankiu, montuojami nauji ProComp +2" amortizatoriai, gaminamos ir montuojamos priekiniu ir galiniu spyruokliu nukreipimo ir prilaikymo itaisai, sumontuoti Hella zibintai ant stogo, sumontuotas Hilifto laikiklis ant galinio bamperio bei saku nukreipimo troseliai; atlikti gedimu salinimai: pakeistos galines stabdziu trinkeles (po 3tkm!, daugiausia bekele), galinio kardano 'chvastoviko" riebokslis, pakeistas g.k.p.rato guolis ir salono peciukas.

Automobilis visa laika remontuotas autorizuoto Kauno Peugeot serviso kolektyvo (didelis dekui kolegoms uz istverme :D ), dalys pirktos Rieduvoje ir Alternoje; skustis visureigio patikimumu ar kokybe negaliu, manau, kad tokio amziaus automobiliams panasios bedos, o naujesniems ir daug didesnes :roll: yra normalus reiskinys. Kadangi keletas draugu turi TLC ir Daihatsu ir mums tenka uzsiimti siu 4x4 remontu, nieko ypatingai besiskiriancio kokybes atzvilgiu nematau, kalbu apie 89-92 metu automobilius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 4 metų...

Mano patirtis.

Turiu 1998 m. Discovery 2.5 TDI. Patikima, pakankamai konfartabili mašina. Praktiškai nėra elektronikos tad jos gedimai reti. Variklis kaip traktorius - paprastas, patikimas, bet nemėgsta sūkių (nelankstus). Tačiau kaip džipui sveriančiam 2 tonas - ekonomiškas (vidurkis 10 l. dyzelio/100 km). Yra palėtintojas, centrinis diferencialo blokavimas. Deja nėra ašies aklino blokavimo, bet yra papildomai pirkti tokie komplektai tam. Agregatai ir varžtai 3x dydžio paprastos mašinos. Minusai - mėgsta rūdis, tad antikorozinis papildomas padengimas būtinas. Vairo stiprintuvas ne pats patikimiausias, pradeda leisti dažnai tepalą, matyt todėl, kad gauna smarkokai kelio nelygumų smūgius kurie jaučiasi ir vairaratyje (remontas kainavo 350 lt.). Todėl turi būti griežtai laikomasi gamintojo rekomendacijų dėl oro slėgio padangose - o jis rekomenduojamas nedidelis (235/70 R16 padangom: priekyje 1.8, gale, 2.3 atm.). Dažnokai problema - vakuminio stabdžių būgno nesandarumas, stabdžių siurbliuko nepakankamas oro tiekimas į sistemą. Žiemą sunkiai suka starteris, nors ir variklio sistemoje sintetinis tepalas - matyt starterio apvijos į pabaigą (apie šią problemą girdėti ir iš kitų turėtojų šio modelio).Ilgom kelionėm nelabai tinka. Nors važiavimo komfortas vidutinis, tačiau su šiuo varikliu mašina lėta ir tai ilgesnėje kelionėje vargina. Variklis galėtų būti galingesnis nes tokio svorio mašinai tai labai jaučiama. Kaip džipo prošvaisa mažoka, bet kaip minėta lengvai pasiduoda ofraudiniams tobulinimams (bet dėti didesnius ratus ir kitus tobulinimus geriau su 3.5 ar 3.9 benzininiais galingais varikliais. Dalių iškart nenusipirksi nuėjęs į aut. d. parduotuvę - reikia užsakinėti, nors yra tuo besispecelizuojančių firmelių - ten jų galima rasti ir neužsisakant (nors įvairiai). Kėbulas aukštas o provėža palyginus siaura - atsargiai posūkiuose ir didesniuose reljefo posvyriuose dėl virtimo. Nors trumpas, bet dėl nedalomų ašių apsisukimo spindulys labai didelis, tad mieste aikštelėje manevruoti sudėtinga. Važiuojant jauti, kadbekeliai, 80-90 proc. šeimai, 95 proc. tampymui sunkių priekabų. Taigi čia anglai norėjo kompromiso. Jį padarė.TAitvirtas, paprastas, vidutiniškai komfortiškas, vidutiniškai tinkamas bekeliai, šeimai daugiau, ekonomiškas, lėtokas, silpnokas dyzelinis variklis, yra tam tikrų nepagrindinių agregatų techninių silpnų vietų.

Taigi. Pliusai: paprastas, tvirtas, ima nedaug kuro, tinka šeimai, pakankamai komfortiškas, neužklimsi užpustytame kelyje kur subaru ant dugno sėda, patemsi apie 2-3 t. sveriančią priekabą su kroviniu, patikimas variklis.

Rūdija dugnas, rėmas, po kilimėliais, lėtas, silpnokas variklis, mažoka prošvaisa, didelis apsisukimo spindulys, turi tam tikrų techninių silpnų vietų.

Redagavo Irklininkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai aš turbūt patylėsiu...:D

Žinau tavo nuomonę Land Rover atžvilgiu dėl negeros patirties, bet Discovery 1 verta dėmesio auto. Taip turi silpnų vietų, bet kas liečia variklius, pakabą, transmisiją - viskas ten normaliai. Aišku daugiau reikia dėmesio nei Toyta. O dėl kokio LR modelio taip susidarė nuomonė apie šios markės auto?

 

Mano ekploatacijos kaštai ir gedimai:

Pravažiuota 40 t. km. per 4 m. 60-75 proc. plentu, kita bekele.

Tik nusipirkus tvarkyta kas liečia iš mechaninės pusės:

1. Vairo kolonėlė + siurbliukas - 400+250 - 650 lt.

2. Pakeisti diržai su įtempėjais - palei 600 Lt.

3. Visur tepalai.

Po to eigoje tik einamieji dalykai:

stabdžių kaladėlės, pakabos rektyvinių ir tabilizavimo traukių šarnyrai ir gumos, amortizatorių gumos, tepalai filtrai. Dar tvarkyti starterį ir stabdžius šiek tiek.

 

Žinau, kad būna tepalų prabėgimo iš agregatų - pas mane jo nebuvo, išskyrus varikliui įpylus sintetiką šiek tiek kažkur drėgsta, bet tik tiek, kad jokio pastebimo alyvos mažėjimo nėra, variklis tepalų nevalgo - po žiemos pakeisiu į pusiau sintetiką - viskas bus tvarkoje. Šito modelio LR D1 patikimumą parodo ir daug ofrrodinių dalyvių naudoja ofroudintus šio modelio landus - jei jau tokie byrantys būtų nieks su jais į bekeles nelįstų. Manau defenderiai irgi verti dėmesio yra nes artimi konstrukciškai manajam. Apie kitus modelius nežinau nes nesusidūręs.

 

Daug kas priklauso kokios būklės auto pavyksta įsigyti, po to tik klausimas kiek į jį investuoti.

Redagavo Irklininkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...

Man vis neišeina dokios diiiiidelės Diskaverio apžvalgos viename rušiškame portale išvada: "Nežiūrint į tai, ar jūs kreipiate dėmesį į įvarius pagedimus ir juos taisote, ar ne, šis automobilis toliau... važiuos" :D

Tuo aš save ir guodžiu tam laikui, kai pabos jį pucint :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...
  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.