Jump to content

Tommas

Nariai
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas
  • Pomėgiai
    4x4 vairavimas, saikingas tobulinimas, aktyvus poilsis gamtoje, dviraciai

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sveiki kolegos, Ar sudetinga perdaryti Wrangler TJ is UK i EU - t.y. is desnes puses perkelti vaira I kaire? Ka reiktu keisti, o ka galima panaudoti? Is anksto dekingas. Tommas
  2. Trumpai-turime savo kolektyve 7 Land Rover Discovery visureigius-pagrindinis aspektas renkantis-bendras automobilio stovis ir agregatu bukle. Kas pirkes prastesni-tas daugiau turejo investuoti i automobilio gera technine bukle. Pakaboje reikia patikrinti gumos-metalo ivoriu (dauguma musu auto su pakeistomis i polybushus) bukle bei traukiu antgalius, transmisijoje-ar nera didelio laisvumo pavaru dezeje, kas reikstu velenu isdilima ir nepigu remonta; varikliai kantrus (ir 200 Tdi ir 300 Tdi, Td5 nelabai mums patinka), todel rekomnduociau rinktis viena is senesniuju dyzeliniu agregatu; benzininis 2.0 L-pasiskolintas is lengvuju Rover auto, per silpnas. Tiltai is musu turimu auto pavede tik viena karta-suluzo priekinis reduktorius; rinktis reikia masina be Al korozijos zidiniu, kadangi su sia liga nepakovosi, pasiziurek ar remas nesurudijes, taip megsta rudyti sparnu arkos. Bendrai-sie automobiliai yra gera 4x4 alternatyva uz protinga pinigu suma, lengvai modifikuojamas, yra be galo daug offroad aksesuaru ir daliu tiekimas geras (UK resursai neissiamiami:)), liftas +2" ir 32" ratai+gerve-i kelione. Sekmes issirenkant, jei apsispresi ir reikes pagalbos apziurint/patikrinant auto Kaune, Autovici Peugeot, Opel ir Chevrolet servise pagelbesime, tel.301199 Tommas
  3. Isbandytos kelios stabdziu trinkeliu firmos gamintojos, situacija analogiska-gale sudyla bent dvigubai greiciau nei priekyje, o jei galiniu mechanizmai nera tinkamai priziureti, tai gale sudyla vidines trinkeles greiciau uz isorines, po suportu perrinkimo, vidine ir isorine trinkeles dyla daug maz vienodai, bet uz prieki tikrai greiciau. Savo darbovieteje priziurime bent 6 Discoverius, visur tas pats-taip jie sukonstruoti. Sekmes!
  4. Pritarciau kolegai-remontuoti Vilniuje, Turboservise.
  5. Ford naudoja PSA koncerno 2 L HDi variklius kai kurioms savo lengvosioms masinoms ir 2,7 HDi variklius Land Rover Disco 3 (Peugeot centre keleta tokiu Disco turejome su 2,7 HDi varikliais); o Peugeot/Citroen (PSA) gavo variklius 2,2 PUMA, kurie montuojami ir i kai kuriuos Land Rover automobilius. Mano subjektyvia nuomone ir darbine patirtimi su komerciniu transportu - Peugeot Boxer 3, nuo 2006 metu su 2,2 PUMA varikliu-tikrai nelabai vykes variklis, turintis problemu tiek su elektronine dalimi, ypac EGR sistema, tiek ir su mechanine puse-yra subyrejusiu varikliu, skilusiu stumokliu, ridos nebuvo dideles. Nemanau, kad Land Roveriuose sie varikliai turetu is esmes skirtis; bet trauka siu agregatu tikrai gera:) Tommas
  6. Sveiki, Gal kas turi patirties su Land Rover Discovery (1995-1998m laidos, su 300 TDi varikliu, pavaru dezes gamintojas ZF (Vokietija), tipas ZF4HP22/24 4X4) automatine pavaru deze? Kokie atsiliepimai, ypac domina automatines pavaru dezes patikimumo klausimas, naudojant automobili su 32-33" ratais turizme ir siaip "pakatuskese", turiu plana pirkti toki 4x4 vietoje senojo 91' Disco su mechanika. Dekui is anksto! Tommas
  7. Discovery II su TD5 varikliu firmoje turim 2004 metu gamybos,pirktas naujas is Sostenos, iki 160 tkm nebuvo jokiu didesniu rupesciu. Nuo minetos ridos pradejo leisti mechanine pavaru deze alyva, nuemus deze pakeista ir sudilusi sankaba, apie 180 tkm nustatytas ir pasalintas variklio alyvos pratekejimas per kuro purkstuku valdymo laidu pyne (dazna TD5 variklio beda), pakabos remontai nebuvo rimti, per ta laika pakeisti tik priekiniai amortizatoriai, galinio tilto metalo-gumos ivores, stabilizatoriu ivores. Apie 200 tkm sustreikavo ABS sistema-Sostena gedima identifikavo is trecio karto-2 pirmi kartai buvo klaidingi-sudiles galinis rato guolis turejo laisvuma, del kurio ABS daviklis nuskaitydavo netikslia informacija apie rao greiti, islaidos sio remonto buvo apie 2 tukst. Lt, ratu guoliai sio modelio labai brangus, stebuliniai, keiciasi kartu su ABS daviklio, kuri isimti nesugadinus sunkiai imanoma. 240 tkm sugedus 2 kuro purkstukams padidejo alyvos lygis variklyje ir pradejo kalti variklis-pakeistas naudotu, pirktu is Alytaus, kaina berods agregato su purkstukais berods buvo apie 4 tukst. Lt, kai kurie varikliu pardavejai prase net iki 7 tukst. Lt uz varikli; rasti varikli pavyko tik per 2 savaites; (kuras visada buvo pilamas is Statoil). Dabar LRD II turi apie 250 tkm, toliau rieda, bet esminis pastebejimas yra tai, kad visos isvardintos rimtesnes ir rimtos bedos prasidejo, kai automobilis buvo nuimtas nuo civilines tarnybos-NT projektu vadovo kelioniu po Lietuva derinant statybu klausimus (offroadas dazniausiai statybu aikstelese) ir paleistas i miskus (perduotas medziotojams-ant stogo irengta apzvalgos aikstele su spec.sedyne ir tt), padangos masinoje AT BFG, jokiu problemu su transmisija nebuvo. Siaip nepatinka, kad nera centr.diff blokavimo kaip LRD I, na ir patikimumas manau tikrai ne tas, kaip pirmasios Diskotekos-su siais daiktais patirties yra, pats vairuoju, bendradarbiai turi dar 3 tokius, na ir vienas perduotas tiems patiems medziokliams i miskus, bet neziurint dvigubai didesnio amziaus (rida apie 300 tkm, jis zymiai retesnis svecias pas mus-pamirsau parasyti-pagrindine veikla-automobiliu servisas, ir visi sie LRD remontuojami tu paciu zmoniu, tame paciame servise, remontus atlieka 4x4 megejai). Tamstos atveju labai pagalvociau pries keisdamas patikrinta 300 tdi i TD5:) Sekmes, Tommas
  8. Gal jau aiski variklio nesikurimo priezastis? Tommas
  9. EGR voztuvas sugeba pridirbti begales "puikiu" dalyku, siulyciau ji eliminuoti pastatant akle, busi tikras del atidirbusiu duju nepatekimo i oro isiurbimo trakta, o kai isspresi aprasyta problema, kuri aisku, nebutinai susijusi su EGR, akle EGR sistemoje siek tiek padidina variklio galia, bet pralaimi ekologija-tamstos teise rinktis. Tommas
  10. Scorpionracing.co.uk lygtai maciau bebraidydamas po ineta, tik nepigus buvo, kiek pamenu apie 180 svaru uz k-ta. Tommas
  11. Sveiki, Senokai nusiziurejau Mitsubishi Space Gear/Delica 4x4, gal kas nors turi patirties naudojant toki auto(analogas dar yra Hyundai H1); apie mitsubishi nedaug zinau, esu senas Land Rover naudotojas (be fleimo prasau:)), bet sis mitsubishi kurinys man labai tinkamas, problema ta, kad dauguma normalia kaina yra is GB-t.y. reiktu prdaryti i kaires pures vaira.. Kokio modelio pagrindu Space Gear/Delica 4x4 sukurtas? Ar priekinis tiltas su svirtimis ir torcionais, kaip MP? Aciu uz bet kokia info Tommas
  12. 1997-1998, dauguma po vertimosi, agregatai islaupyti, Kauno Lk aukcionuose stovincios auto daug geriau atrodo. Tommas
  13. Buvom su kolegom aukcione, geras vaizdelis-is viso dalyviu apie 90, LK turtas tikrai gerai nuvalkiotas, o dalyviai krizes tikrai nejaucia, nes pigiausias Land Rover Defender buvo nupirktas uz 3200,- Lt, brangiausiai parduotas uz 8250,- Lt; zemiau kelios foto, kurios bent minimaliai pades suvokti parduodamo lauzo, sorry turto :lol:stovi. Sekmes visiems pirkejams reanimuojant pirktus lauzus, kad ir kaip patiktu kultinis Def'as, aciu Dievui, sveiko proto mums uzteko neisivelti i sia nesveika veikla. Foto esantys Def'ai parduoti uz 4100 ir 6300 Lt . Tommas
  14. Vazineju Discoveriu tris metur, patikrinsim jei reiks Kauno Peugeot servise, Savanoriu 404G, kai apsispresi, skambink tel.: 868238863.
  15. Ant laisvu apsuku labai ilgai sildyti reiktu, realiai ziema profilaktiskai pakuriu retkarciais, tai per kokia 1 val. apsyla tiek, kad langus nutrauktu, kalbu apie lauko temp -10 ir zemiau.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.