Pereiti prie turinio

Opel Frontera B 2,2DTI lėtai kyla tepalo slėgis kai užkuriu šaltą


Rekomenduojami pranešimai

Jau sutariau pirmadienį po pietų varau į servisą tepalo slėgio matuot. Paprašysiu, kad pamatuotų pastovėjusią ir "karštą", na vienu žodžiu pagal pilną programą. Tada matysis ką toliau daryti.

Aišku galima būtų ir slėgio daviklį pasikeisti dėl viso pikto, manau ne karvę turėtų kainuoti ir redukcinį vožtuvą, na bet pirma matavimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 61
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Vakar pridaviau savo Fronterą į servisą, o šiandien po pietų pasiėmiau.

Pamatavo tepalo slėgį kelis kartus. Bandė šiltam varikliui ir šaltam, pastovėjus kelias valandas ir ryte.

Rezultatas išleisti 50Lt. ir sužinojau, kad su tepalo slėgiu viskas tvarkoje ir tepalo slėgio daviklis veikia be priekaištų.

Į pagrindinį klausimą, kodėl tepalo slėgiui sukelti reikia tų kelių sekundžių atsakymo taip ir negavau.

Na bet aš iš principo to ir tikėjausi, todėl labai ir nenustebau. Dabar bent jau žinau, kad siurblys veikia gerai ir redukcinis vožtuvas greičiausiai funkcionuoja kai reikia.

Turbūt taip ir važinėsiu kol kas, kol naujų idėjų negims :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesa pastebėjau naują dėsningumą:

Jei automobilis prastovi visą naktį, tai iš ryto užkūrus lemputė užgęsta po kokių 1-2 sekundžių.

Iš ryto nuvažiuoju į darbą ir palieku automobilį stovėti kokias 4 val. Po to užkuriu ir lemputė gesta po kokiu 3-4 sekundžių.

 

Toks jausmas, kad tas laikas priklauso tepalo tirštumo/klampumo užkūrimo metu. Ryte tepalas visada bus tirštesnis (klampesnis) nes yra vėsiau. Dieną po 4 valandų stovėjimo tepalas tikrai bus skystesnis.

 

Taigi audžiu mintį, kad reikės pabandyti užsipilti klampesnės alyvos, galbūt pusiau sintetinės ar sintetinės 10W-40.

Deja sintetika su indeksu 10W-40 pas mus nėra tokia populiari, bet jos stingimo temperatūra yra žemesnė, nei pusiaus sintetikos su tuo pačiu indeksu 10W-40, o tai žiemą aktualu, nes pastaruoju metu pas mus ir -30 ne toks jau retas reiškinys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nors čia jau kita tema, bet kad nekurti naujos, gal kas pasidalins informacija kokį tepalą naudoja savo dyzelinėse Fronterose ir kokie pliusai ir minusai?

Ar neturėjo kas bėdų su 10W-40 prie -25 ... -30 laipsnių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nors čia jau kita tema, bet kad nekurti naujos, gal kas pasidalins informacija kokį tepalą naudoja savo dyzelinėse Fronterose ir kokie pliusai ir minusai?

Ar neturėjo kas bėdų su 10W-40 prie -25 ... -30 laipsnių.

 

Paskutinius kokius metus, pilu tik Liqui Moly 5w 30. Sunku taip iskart kokiu pliusu ar minusu izvelgt, bet po keliu kartu tepalu pakeitimo pastebejau,kad alyva islieka ilgesni laika sviesi, nei pries tai pilant kitas, tai ir likau prie sio varianto. Galbut reiktu pagalvot ir apie 5w 40, nes ziemos ne siltos vis delto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienam tinklapyje išskaičiau, kad Fronteros B dyzelinis variklis (kalbu apie 2,2 DTI) nėra labai išrankus tepalams.

Jam vienodai gerai tinka tiek sintetiniai tepalai, tiek pusiau sintetika (5W-40, 5W-30, 10W-40). Maksimalus keitimo intervalas - kas 15000km bet ne rečiau, kaip 1 kartą per metus. Jokių long-life gamintojas jam nenumato.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paskutinius kokius metus, pilu tik Liqui Moly 5w 30. Sunku taip iskart kokiu pliusu ar minusu izvelgt, bet po keliu kartu tepalu pakeitimo pastebejau,kad alyva islieka ilgesni laika sviesi, nei pries tai pilant kitas, tai ir likau prie sio varianto. Galbut reiktu pagalvot ir apie 5w 40, nes ziemos ne siltos vis delto.

 

Viena iš pagrindinių geros alyvos savybių yra saugoti variklį nuo nešvarumų, pagrinde nuo suodžių. Taigi jei alyva šią funkciją gerai atlieka, tai nieko baisaus, kad ji greitai tamsėja, ypač dyzeliniuose varikliuose. Geriau suodžiai alyvoje, nei ant įvairių variklio mazgų.

Beje kuo sunkesnėmis sąlygomis dirba variklis, tuo greičiau tamsėja alyva ir ja dažniau keisti reikia, nes didėjant teršalų koncentracijai, prastėja alyvos tepimo savybės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viena iš pagrindinių geros alyvos savybių yra saugoti variklį nuo nešvarumų, pagrinde nuo suodžių. Taigi jei alyva šią funkciją gerai atlieka, tai nieko baisaus, kad ji greitai tamsėja, ypač dyzeliniuose varikliuose. Geriau suodžiai alyvoje, nei ant įvairių variklio mazgų.

Beje kuo sunkesnėmis sąlygomis dirba variklis, tuo greičiau tamsėja alyva ir ja dažniau keisti reikia, nes didėjant teršalų koncentracijai, prastėja alyvos tepimo savybės.

 

Gal tas letesnis tamsejimas ir su ramesniu vazinejimu buvo susijes, nes vazinejama buvo pagrinde tik uzmiesty, ir tik 100km/h max. Pavaikius autostradoj 140km/ha is Kauno i Klaipeda ir atgal, labai greit igavo tamsumos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar vakare nemažai panaršiau po rusiškus forumus, kuriose aprašomos labai panašios bėdos. Pasirodo tai nėra labai retas reiškinys, kai užkūrus pastovėjusį kiek ilgiau automobilį, tepalo slėgis sukyla ne iš karto, o per kelias sekundes.

90 proc. tokių atvejų kaltas būdavo tepalo filtras, o tiksliau jame esantis atbulinis vožtuvas. Taip supratau, kad tuose korpusiniuose (metaliniu korpusu) filtruose yra atbulinis vožtuvas, kuris neleidžia ištekėti tepalui atgal į karterį, kai užgesinamas variklis. Todėl užkūrus tepalas žymiai greičiau užpildo sistemą ir slėgis sukyla beveik momentaliai.

Fronteros filtre aš vožtuvo nemačiau, pats filtravimo elementas tikrai jo neturi, bet kiek išskaičiau jis gali būti pačiame tepalo siurblyje ar šalia jo.

 

Gal kas pasakys tiksliai, kaip Fronteroje realizuojamas tepalo užlaikymas sistemoje t.y. kur sumontuotas tepalo atbulinis vožtuvas.

 

Pagal simptomus ir galybę perskaitytos informacijos aš sprendžiu, kad mano Frontės variklio tepimo sistemoje yra problemos su tepalo nutekėjimu į karterį (per tam tikrą laiką), po kurio užkūrus jo slėgiui sukelti ir sistemą užpildyti vėl reikia laiko.

 

Ir dar įdomus pastebėjimas, kad laikas, per kurį sukyla tepalo slėgis, yra ne visada vienodas ir nepriklauso nei nuo variklio temperatūros nei nuo aplinkos temperatūros. Padariau tokį eksperimentą: užkūriau šaltą variklį ryte, palaukiau tas kelias sekundes, kol užgeso lemputė, po to dar kokias 10s. ir tada užgesinau variklį. Po kokių 10 min vėl pabandžiau užkurti (variklis vis dar šaltas), tai tepalo lemputė užgeso iš karto tik užkūrus. Išvada - per 10 min. tepalas nespėjo nutekėti.

 

Jei nieko rimtesnio kolkas neradai, tai manau, gal ir neverta ieskot. Pas mane, ziuriu siandien irgi apie 2 sekundes sviete slegio lempute, nors praeita karta, kai ziurejau-geso iskart tik uzkurus. Gal cia taip ir turi but.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki visi,pas mane taip pat su tepalo slegiu problema,cia butu OFA 2.0 sport,pas kolega letai kyla slegis,mano sportininkui letai leidziasi.Kol saltas nieko rodo gerai(frontera A turi tep.slegio ir lempute ir skydelyje rodykle),kai variklio temperatura pasiekia norma,tada pradeda kristi,duodi gazo tai kyla kaip apsukos.Kas cia per vejai nesuprantu,ir tik siandien pastebejau kai numeciau gaza pavarai perjungt rodykle nukrito zemyn netoli raudonos,ijungus begi. didini greiti tepalo rodykle ir vel kyla.Hebryte patarkit kas cia vyksta.Tepalai MOBIL 10W40 kaip ir laikas keisti 11 oookm prasukes

Redagavo DainiusKa
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.