Pereiti prie turinio

Samurajus su v6 varikliu arba 6 cilindru


salmonas

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 74
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

daug projektu maciau su turbo 1.3 samo varikliu, youtubei galit paieskot

Šiaip labai abejoju ar ten pamatysi kas tų variklių viduriuose sukišta - daugelis įsivaizduoja kad Čiutelė važiuoja su standartine žigulinio variklio kubatūra ir stebūklus rodo nors ten velniai jau žino kada iš 1,6 padaryti 2,0 litro ir , jei neklystu, audinės stūmuokliai sukišti :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

idomus ce zmones ziuriu resineja... gal rimtaj jai nesuprantat tai geriau nerasinekit. kiti juk skaito, domisi, ir gali klaidingos informacijos gauti. kaip jau ne karta man ce buvo :) bet nieko, viska issisprendziau pats..

 

''zinovam'' apie SS 1.3 motora- jai mano tkad viduriai pas jy superiniai, taj pradziai pabandykit degima ryskiai paankstyvinti ir palakstyti po pelkes. uzteks isvaziuoti i gatve, isgirsit kaip pirstukai sneka :D viena pakatuske ir motoriukui amen. ir ce tik su ankstyvu degimu. o ka kalbet apie turba....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

NESUPRANU ko cia parintis dedi 1,9tdi cipuoji kompa,dedi didesne turba,slegis 2 bar,jei dar truks nuo 1.9sdi variklio galvos imeti veleneli ir turi dauuug kw su tokiu upgreidu vazineja keli golfai 204kw ir 180kw i benza net neziureciau

turbinos turi savybe trukineti gavus vandens, ju auksta temperatura, kompresoriai tam reikalui geriau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

NESUPRANU ko cia parintis dedi 1,9tdi cipuoji kompa,dedi didesne turba,slegis 2 bar,jei dar truks nuo 1.9sdi variklio galvos imeti veleneli ir turi dauuug kw su tokiu upgreidu vazineja keli golfai 204kw ir 180kw i benza net neziureciau

tai sdi velenelio kumstelei ilgesni?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ogogo, galvos patrulių ne deficitas? :D/>

Na ten ne dėl turbos, bet kas turi patirtį, kad VW 1,9tdi gerai bendrauja su vandeniu?

Visai teisingai pastebėta dėl patrulinių galvų - ten tų galvų trūkinėjimo visai kita priežastis.

Su vandeniu (hidrosmūgio atveju) draugauja geriau nei kad bet kuris prieškamerinis dyzelis ba degimo kamera didesnė. Paskyrstymo diržas turi savybę prašokt (akvaplaningas savo paadaro) jei palieki automatinį tempėją. Gazo reostatas labai nemėgsta vandenėlį maudytis. O visą kitą kaip ir visiems kitiems.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano nuomone 1.9TDI tikrai geriau uz benzinini varijanta su turbina. bendzas labai ''astriai'' vaziuos, su juo bus tik po pievute lakstyti. o samui uztektu ir tu 81 gyvu kilovatu sociai. geriausia deti 1.9tdi 66kw ir pacipuoti. legviau su dalim, jos pigios, ir ju laaabai daug yra pasirinkimo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano nuomone 1.9TDI tikrai geriau uz benzinini varijanta su turbina. bendzas labai ''astriai'' vaziuos, su juo bus tik po pievute lakstyti. o samui uztektu ir tu 81 gyvu kilovatu sociai. geriausia deti 1.9tdi 66kw ir pacipuoti. legviau su dalim, jos pigios, ir ju laaabai daug yra pasirinkimo...

o kam det ta visa elektronika, dedi mehaniny siurbly ir i prieky

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomu kokie nuostoliai kw atzvilgiu dedant mech. siurbeli,gal kas daret?

as i terana 2,7tdi isidejas mechanini siurbli tai vaziuojant nieko nesijaucia kad kilovatai butu isbegioja, nebent ant stendo prasukus gal ir parodytu ka kita

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad elektronikos ten minimaliai pas tdi'na. bet uztai lengviau pasikleti kilovatus (pacipuoti).

 

juo labiau kad seis laikais gali visa 3 golfa nupirkti uz 1000lt. issiemi ka reikia, pravotkes, kompus, o kita i srota. dar gausi 500lt tai tikrai. tai nelabai kas brangiai gaunasi... juokinga net pagalvojus :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visi skirtingai cipuoja. cipavimas cipavimui nelygus. yra daug varijantu. gali tik apgauti kad saltas variklis ir automatiskai paduos daugiau kuro ir geriau trauks. gali daryti panasiai plius padidintis turbos slegi- efektas neblogas. gali irasyti piratine programa. ce paprasti ir labai pigus varijantai. turint draugu nusimananciu taj nieko nekainuoja.

 

geriausias dalykas varyti ant stendo, paziuri kiek dar like arkliu gyvu,pazureti kaip dirba purkstukai, ir spausti individualiai butent is to variklio viska kas iseina proto ribose. nors varikliai ir vienodi, bet savaip nusideveja ir t.t.

 

visi variliai cipuojasi, tik vieni lengviau kiti sunkiau. tdi'nu yra daug todel liaudid atidirbe ta reikala. BMW ir lengvai darosi. RENO negirdejau, nes ir taip ju varikliai be cipavimo opus ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visi skirtingai cipuoja. cipavimas cipavimui nelygus. yra daug varijantu. gali tik apgauti kad saltas variklis ir automatiskai paduos daugiau kuro ir geriau trauks. gali daryti panasiai plius padidintis turbos slegi- efektas neblogas. gali irasyti piratine programa. ce paprasti ir labai pigus varijantai. turint draugu nusimananciu taj nieko nekainuoja.

 

geriausias dalykas varyti ant stendo, paziuri kiek dar like arkliu gyvu,pazureti kaip dirba purkstukai, ir spausti individualiai butent is to variklio viska kas iseina proto ribose. nors varikliai ir vienodi, bet savaip nusideveja ir t.t.

 

visi variliai cipuojasi, tik vieni lengviau kiti sunkiau. tdi'nu yra daug todel liaudid atidirbe ta reikala. BMW ir lengvai darosi. RENO negirdejau, nes ir taip ju varikliai be cipavimo opus ;)/>

tik tdi turbina valdosi kompo ir jai sukeli slegy ji jau nebeatlaiko :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as i terana 2,7tdi isidejas mechanini siurbli tai vaziuojant nieko nesijaucia kad kilovatai butu isbegioja, nebent ant stendo prasukus gal ir parodytu ka kita

Tiek senesnis terano variklis , tiek tas kur vadinasi prabangiai TDI yra prieškameriniai varikliai ir ten toks ar kitoks siurblys labai jau nesiskiria.

Su VW reikalas truputį kitas - mechaninį siurblį turėjo senoji karta (prieškameriniai) , o naujosios kartos (tie kur liaudy TDI vadinas) yra tiesioginio įpurškimo varikliai ir ta karta niekad neturėjo mechaninio (ta prasme kad valdomo šniuriuku) siurblio .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as i terana 2,7tdi isidejas mechanini siurbli tai vaziuojant nieko nesijaucia kad kilovatai butu isbegioja, nebent ant stendo prasukus gal ir parodytu ka kita

kuro pariebinimo varzta pasuk pagal laikrodzio rodykle bent jau 180 laipsniu, o gal ir daugiau, ziurek uzgazavus pagal juodus dumus, pas mane eina kaip beris, tiesa kuro irgi srebia kartais 100 km 100 ltr (bekelej)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.