Sarunas Sukurta Kovo 30, 2013 Dalintis Sukurta Kovo 30, 2013 Sio sestadienio nuostolis, - mano Mitsiaus "sirdis"... Kadangi net neisivaizduoju nuo kokio masiniuko analogas gali atsistoti - klausiu, - gal kas yra bandes ibrukti tokiam Mitsiui pakaitini varikli, - nuo kokio modelio ir koks tinka??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Kovo 30, 2013 Dalintis Atrašyta Kovo 30, 2013 Kaip suprantu variklio tvirtinimai nebus lieciami tai tada ziurek ta pati varikli jei variklio kronsteina bus keiciami tai variklis pasidaro tik fantazijos reikalas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Kovo 30, 2013 Dalintis Atrašyta Kovo 30, 2013 Sio sestadienio nuostolis, - mano Mitsiaus "sirdis"... Kadangi net neisivaizduoju nuo kokio masiniuko analogas gali atsistoti - klausiu, - gal kas yra bandes ibrukti tokiam Mitsiui pakaitini varikli, - nuo kokio modelio ir koks tinka??? Koks Šarai tavo variklio kodas 4G64 ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DAROGAkelias Atrašyta Kovo 30, 2013 Dalintis Atrašyta Kovo 30, 2013 Koks Šarai tavo variklio kodas 4G64 ?Taip motoro kodas 4G64 82KW Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Kovo 30, 2013 Dalintis Atrašyta Kovo 30, 2013 Šarai bandyk dėti jei tinka 3.5 benzą, eisi kaip žvėris Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarunas Atrašyta Kovo 31, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2013 Tai kam keisti, paprasciau suremontuoti ta pati. Su tais keitimais gali vel yklimpti giliai...Visi (ypac variklio) remontai Marijos zemeleje daryti tetempia pora metu (jei mazai vazinesi), - jei nori masiniuka dar paeksploatuoti privalai ieskoti dar gamyklinio surinkimo, - t.y.: dar neliesto musu "specialistu"... Lai niekas neisizeidzia, bet tai ilgamete patirtis, stebejimai ir analize privede prie tokiu isvadu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Kovo 31, 2013 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2013 Šarai, nusipirksi kitą , nusprogs, mano praktika. O geriau remontuok seną, pas mitsa labai lengvai remontuojasi, pašlifuos galvą meistrai suleis viską ir viskas. Nedaryk klaidų. Mano du varikliai pakeisti, nes nežinojau kiek jie prasukti km buvo, pasirodo pirmas 450 000 , o antras 350 000 su paklaidom. Tai antrą aš dariau perrinkimą su galvos pašlifavimais Naugarduko gatvėje gerai daro , stakles rimtas turi ir naujų skylių pagrežiojimais. Paskui viską surinko gerai ir vualia, 5 metai. Nors kai antro tarpines pramušo labai šaltą žiemą, tai dar tris - keturias savaites važinėjau, antifryzo papildinėjau, galvojau eisiu iki galo , užmušiu aš jį, gyvate, bet jis nemirė, teko remontuot kapitaliai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Kovo 31, 2013 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2013 Aš tos pačios nuomonės, kaip Tata. Jei pridedi labai gerų meistrų praktikos su visu bagažu žinių ir jų rankų, tai geriausia yra prikelti seną, tuo labiau, kad lengvai ir puikiai prisikelia. O jeigu pinigine prasme, tai gavosi 2900 pinigų su viskuo . Nebent jai ten pas tave galvoje gilzės išmaltos su visais velenų sulankstymais ir švaistiklių per bloką lauk išlindimais, tai tada jooo , ką su tokiu daryt ? Poniat i pomylovat ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunasppp Atrašyta Balandžio 1, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 1, 2013 (redaguota) Mano MPI buvo prapute tarpine. Nuememe galva, patikrino, suslifavo. Pakeiteme tarpine ir viskas. MP po remonto trys metai vazineja.Kiek dar vazinesi su L300, neuzilgo ieskosi keitimo variantu. Redagavo Balandžio 1, 2013 Arunasppp Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Balandžio 1, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 1, 2013 pigios tarpinės yra iki 2 metų laikančios, brangesnės ir visam laikui kol turėsi auto, aš siūlyčiau remontuoti tą patį ir keisti viską naujai, nukreipiamasias įvores, pritrinti vožtuvus, pakeisti salnikėlius, salnikus, jei geras priėjimas tai ir žiedus bei įndeklus, jug čia benzininis variklis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Navanas Atrašyta Balandžio 1, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 1, 2013 (redaguota) Aš apie remontą arba ne remontą spresčiau tik nuėmęs galvą, O jei tik tarpinė? Tas patarimas, kur keisti viską kas įmanoma, tai niekinis, kiek gi metų tam grabui? Kiek jis dar važiuos? O nuėmus galvą taigi ir matys vožtuvų lizdų etc būklę. Galvos nuėmimas gi nedaug kainuoja. Redagavo Balandžio 1, 2013 skrebe Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 1, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 1, 2013 Visas reikalas tame kad žmonės nors jau ir suaugę bet vis dar tiki pasakom - na pagalvok pats ; teisinga kapitalkė prasideda nuo 2000 (čia labai jau kukliai) o mašina su kapitališkai suremontuotu varikliu parduodama už kokia taip 1500. Čia iškyla logiškas klausimas - iš kur tiek gerųjų samariečių pas mus kad sukišt pinigus ir parduot perpus pigiau nei savikaina. Kas dėl pačių remontų kur jie daryti irgi labai slidus reikals - nei vienam rimtam servisui neapsimoka užsiimt kapitaliniais variklių remontais (paprasčiausiai per dielė kaina gaunas kad padaryt viską teisingai) , kitas dalykas ten irgi dirba tokie pat žmonės kaip ir visur. Prie viso to dirba ne ant savo vardo - manau supranti apie ką aš kalbu. Su garažiukais irgi įdomiai gaunas - irgi visokio plauko meistrų pilna, kai kurie iš jų sugeba per dieną laiko užkalusį variklį sutvarkyt. Paprasčiausias patarimas - užėjęs į garažą ar servisą pirmiausia pasižiūrėk ne kokia tvarka o ar turi žmonės įrankius ba tvarka ir graži apranga varžto neatsuks.Neperseniausiai teko apsilankyt vienam ale servise pakonsultuot vyrus dėl variklio remonto subtilybių - vyriokai neturi net vonelės praplaut detales jau nekalbant apie įrankinę bazę ir žinias. Manau apie kokybę kalbėt neverta ba ir taip aišku. Kad pas rimtai dirbančius žmones eilės tai nieko nuostabaus nematau, tam kam ištikro reikia teisingai padaryto darbo palaukia. O tie kuriems reikėjo "vakar" ieško tokių vietų kur ima ir daro iškarto, va tik paskui nesuprantu kodėl puola keikt kad aplink vieni nugrubnagiai nesugebantys padoriai prisukt varžto (nieko ąsmeniško tik tokia patirtis). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarunas Atrašyta Balandžio 2, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 2, 2013 per daug balasto buvo, Saulės ekipažo antras puses vežė :lol: Tiksliai pataikyta, - beda ta, kad dar tik i Moletus vaziuojant duminimas prasidejo...Siandien po pietu pusdienis darbo ir :Stai ir ardymo rezultatai:Visu pirma Siauliu mesitrams, statantiems dujines irangas NAGUS NUKAPOTI... Tiek silikono privaryti i duju kolektoriu dar ir sugebeti reikia...O cia gedimo priezastis: Keisciausia tai, kad akivaizdu jog galva ir blokas neseniai slifuoti, - visur, kur tik imanoma sudeti skirtingi varztai (ismetimo, isiurbimo kolektoriai, skivai, termomova ir t.t), - net po galvos varztais skirtingos saibos... O kai paskambinau buvusiam savininkui tas dievagojasi, kad per sesis metus kiek jis ja turejo jokio net panasaus remonto nedare, - o ir pirko sita Mitsiu tiesiai is Norges... Va cia ir klaustukas ar jis meluoja ar man su protu negerai... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Andrius-UAZ Atrašyta Balandžio 2, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 2, 2013 Tas kad matosi kad slifuota tai dar nereiskia kad normalei nuslifuota,greiciausiai tik su svitriniu patrinta pardavimuui,ir jai pas japona randi varztu 13,15,16,ir taip toliau ne poriniu skaiciu tai 100% prikisti nagai bus,nesenai vienas pazistamas X-TRAIL nusipirko turgui kaip gera ir atvare pas mus patikrint,tai visa laime kad atsukom dangteli grandines paziuret,nors jau ir taip mates kad nagai kisti,tai itempejo varztai jau buvo beveik issisuke,neuzilgo butu klinas ir laba diena motorui,dabar jau baigiam pilna kapitalini padarit nes motoras is gabalu i turgu surinktas buvo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 2, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 2, 2013 :unsure:/>Na ir ko čia dabar pykauji - perki pirmą pasitaikiusia mašiną (esi tiesiog dovana tiems kas nori atsikratyt laužu) , ir perki taip nepirmą kartą. Šiaip tai kad bloką nušlifuot mažų mažiausiai reikia išsikelt variklį lauk. Tavo gi atveju gražiai nušveista ir tiek. Patarčiau užsidėt liniuotę ir pasitikrint bloko tiesumą.Greičiausiai lygiai tas pats padaryta ir su galva, nors taip galėjo atsitikt ir dėl perkaitinimo tavo rankuose (vandens trūkumas, blogas sistemos išorinimas). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Balandžio 3, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 3, 2013 is tarpines matosi kad surinkta viskas is lempos viena puse tarpines matosi kad perspausta o kita nedaversta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 3, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 3, 2013 is tarpines matosi kad surinkta viskas is lempos viena puse tarpines matosi kad perspausta o kita nedaverstaViskas ten gerai su tais veržimais - įdėmiau įsižiūrėk ir pamatysi vienodus veržimo pėdsakus abėjuose pusėse. Parasčiausiai kai kuriuose vietuose tarpinė neišlenda iš po galvos.Taip (tarp cilindrų) tarpinės sudega tik dėl perkaitinimo suvartytos galvos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dainius212 Atrašyta Balandžio 3, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 3, 2013 Taip (tarp cilindrų) tarpinės sudega tik dėl perkaitinimo suvartytos galvos.mana kad tikrai taip.....ir dar paziurejus filmukus isto sniegyno kur jis lakste.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarunas Atrašyta Balandžio 4, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 4, 2013 Jau vakar buvau viska surinkes, po remonciuko, - siandien dar istaisiau pora savo, per skubejima padarytu, klaidu ir i trasa... Kol kas viskas gerai, - ziuresim kas bus toliau... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Balandžio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 Nu va , Šarai, o tu iškart puoli ieškoti kito variklio. Mitsiaus varikliai lengvai ir pigiai remontuojami. Sąlyginai pigiai, bet palyginus su kitais japonais, tai vieni iš pigiausių remontų gaunasi. Aš saku, su savo pramuštomis tarpinėmis labai šaltą žiemą 3 savaites važinėjausi ir papildomai nieko nepakenkiau. Vožtuvų pas juos nesulankstysi, apsaugos stovi ir t.t. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
medziotojas Atrašyta Balandžio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 Šarai, per daug nelandžioju čia, nes daugiau būnu medžioklės puslapiuose. Būčia žinojęs tavo bėdą, būč pagelbėjęs su detalėmis. Jei ko reiks L300 pasizvanyk, tel. nepasikeitę Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kultuvas Atrašyta Balandžio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 (redaguota) Nu va , Šarai, o tu iškart puoli ieškoti kito variklio. Mitsiaus varikliai lengvai ir pigiai remontuojami. Sąlyginai pigiai, bet palyginus su kitais japonais, tai vieni iš pigiausių remontų gaunasi. Aš saku, su savo pramuštomis tarpinėmis labai šaltą žiemą 3 savaites važinėjausi ir papildomai nieko nepakenkiau. :wacko:/>/> Vožtuvų pas juos nesulankstysi, apsaugos stovi ir t.t. :liux:/>/> Jei gu ką, tai mitsubishi motoras prie - 18 spol abarota su kompresija 21-24-24-24 P.S. dyzelis Redagavo Balandžio 5, 2013 Kultuvas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarunas Atrašyta Liepos 31, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 31, 2013 Vel aktuali tema, - variklis neisgyveno mano zioplumo, - gal kas zzinot kur gauti galanta iki 93 metu laidos ar kazka panasaus su 2.4 ar 2.6 varikliu is Mitsubishi seimos???!!!... Tiesiog reikia gero variklio tiksiancio mano Mitsiui !!!... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar