Pereiti prie turinio

Mitsubishi L300 - 2.4 benz. - kieno variklis tiktu?


Sarunas

Rekomenduojami pranešimai

Sio sestadienio nuostolis, - mano Mitsiaus "sirdis"... :(

Kadangi net neisivaizduoju nuo kokio masiniuko analogas gali atsistoti - klausiu, - gal kas yra bandes ibrukti tokiam Mitsiui pakaitini varikli, - nuo kokio modelio ir koks tinka???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sio sestadienio nuostolis, - mano Mitsiaus "sirdis"... sad.gif

Kadangi net neisivaizduoju nuo kokio masiniuko analogas gali atsistoti - klausiu, - gal kas yra bandes ibrukti tokiam Mitsiui pakaitini varikli, - nuo kokio modelio ir koks tinka???

 

Koks Šarai tavo variklio kodas 4G64 ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kam keisti, paprasciau suremontuoti ta pati. Su tais keitimais gali vel yklimpti giliai...

Visi (ypac variklio) remontai Marijos zemeleje daryti tetempia pora metu (jei mazai vazinesi), - jei nori masiniuka dar paeksploatuoti privalai ieskoti dar gamyklinio surinkimo, - t.y.: dar neliesto musu "specialistu"... Lai niekas neisizeidzia, bet tai ilgamete patirtis, stebejimai ir analize privede prie tokiu isvadu... :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šarai, nusipirksi kitą , nusprogs, mano praktika. O geriau remontuok seną, pas mitsa labai lengvai remontuojasi, pašlifuos galvą meistrai suleis viską ir viskas. Nedaryk klaidų. Mano du varikliai pakeisti, nes nežinojau kiek jie prasukti km buvo, pasirodo pirmas 450 000 , o antras 350 000 su paklaidom. Tai antrą aš dariau perrinkimą su galvos pašlifavimais Naugarduko gatvėje gerai daro , stakles rimtas turi ir naujų skylių pagrežiojimais. Paskui viską surinko gerai ir vualia, 5 metai. Nors kai antro tarpines pramušo labai šaltą žiemą, tai dar tris - keturias savaites važinėjau, antifryzo papildinėjau, galvojau eisiu iki galo , užmušiu aš jį, gyvate, bet jis nemirė, teko remontuot kapitaliai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tos pačios nuomonės, kaip Tata. Jei pridedi labai gerų meistrų praktikos su visu bagažu žinių ir jų rankų, tai geriausia yra prikelti seną, tuo labiau, kad lengvai ir puikiai prisikelia. O jeigu pinigine prasme, tai gavosi 2900 pinigų su viskuo . Nebent jai ten pas tave galvoje gilzės išmaltos su visais velenų sulankstymais ir švaistiklių per bloką lauk išlindimais, tai tada jooo :scratch: , ką su tokiu daryt ?

Poniat i pomylovat :) ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pigios tarpinės yra iki 2 metų laikančios, brangesnės ir visam laikui kol turėsi auto, aš siūlyčiau remontuoti tą patį ir keisti viską naujai, nukreipiamasias įvores, pritrinti vožtuvus, pakeisti salnikėlius, salnikus, jei geras priėjimas tai ir žiedus bei įndeklus, jug čia benzininis variklis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš apie remontą arba ne remontą spresčiau tik nuėmęs galvą, O jei tik tarpinė? Tas patarimas, kur keisti viską kas įmanoma, tai niekinis, kiek gi metų tam grabui? Kiek jis dar važiuos? O nuėmus galvą taigi ir matys vožtuvų lizdų etc būklę. Galvos nuėmimas gi nedaug kainuoja.

Redagavo skrebe
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visas reikalas tame kad žmonės nors jau ir suaugę bet vis dar tiki pasakom - na pagalvok pats ; teisinga kapitalkė prasideda nuo 2000 (čia labai jau kukliai) o mašina su kapitališkai suremontuotu varikliu parduodama už kokia taip 1500. Čia iškyla logiškas klausimas - iš kur tiek gerųjų samariečių pas mus kad sukišt pinigus ir parduot perpus pigiau nei savikaina.

 

Kas dėl pačių remontų kur jie daryti irgi labai slidus reikals - nei vienam rimtam servisui neapsimoka užsiimt kapitaliniais variklių remontais (paprasčiausiai per dielė kaina gaunas kad padaryt viską teisingai) , kitas dalykas ten irgi dirba tokie pat žmonės kaip ir visur. Prie viso to dirba ne ant savo vardo - manau supranti apie ką aš kalbu.

Su garažiukais irgi įdomiai gaunas - irgi visokio plauko meistrų pilna, kai kurie iš jų sugeba per dieną laiko užkalusį variklį sutvarkyt. Paprasčiausias patarimas - užėjęs į garažą ar servisą pirmiausia pasižiūrėk ne kokia tvarka o ar turi žmonės įrankius ba tvarka ir graži apranga varžto neatsuks.

Neperseniausiai teko apsilankyt vienam ale servise pakonsultuot vyrus dėl variklio remonto subtilybių - vyriokai neturi net vonelės praplaut detales jau nekalbant apie įrankinę bazę ir žinias. Manau apie kokybę kalbėt neverta ba ir taip aišku.

 

Kad pas rimtai dirbančius žmones eilės tai nieko nuostabaus nematau, tam kam ištikro reikia teisingai padaryto darbo palaukia. O tie kuriems reikėjo "vakar" ieško tokių vietų kur ima ir daro iškarto, va tik paskui nesuprantu kodėl puola keikt kad aplink vieni nugrubnagiai nesugebantys padoriai prisukt varžto (nieko ąsmeniško tik tokia patirtis).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

per daug balasto buvo, Saulės ekipažo antras puses vežė

:lol: :lol: :lol:

Tiksliai pataikyta, - beda ta, kad dar tik i Moletus vaziuojant duminimas prasidejo...

Siandien po pietu pusdienis darbo ir :

post-115-13649263508267_thumb.jpg

post-115-13649264079713_thumb.jpg

Stai ir ardymo rezultatai:

Visu pirma Siauliu mesitrams, statantiems dujines irangas NAGUS NUKAPOTI...

Tiek silikono privaryti i duju kolektoriu dar ir sugebeti reikia...

post-115-1364926207562_thumb.jpg

post-115-13649262708307_thumb.jpg

post-115-136492631162_thumb.jpg

O cia gedimo priezastis:

post-115-1364926468435_thumb.jpg

post-115-13649265011295_thumb.jpg

post-115-13649265277541_thumb.jpg

 

Keisciausia tai, kad akivaizdu jog galva ir blokas neseniai slifuoti, - visur, kur tik imanoma sudeti skirtingi varztai (ismetimo, isiurbimo kolektoriai, skivai, termomova ir t.t), - net po galvos varztais skirtingos saibos... O kai paskambinau buvusiam savininkui tas dievagojasi, kad per sesis metus kiek jis ja turejo jokio net panasaus remonto nedare, - o ir pirko sita Mitsiu tiesiai is Norges... Va cia ir klaustukas ar jis meluoja ar man su protu negerai... :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas kad matosi kad slifuota tai dar nereiskia kad normalei nuslifuota,greiciausiai tik su svitriniu patrinta pardavimuui,ir jai pas japona randi varztu 13,15,16,ir taip toliau ne poriniu skaiciu tai 100% prikisti nagai bus,nesenai vienas pazistamas X-TRAIL nusipirko turgui kaip gera ir atvare pas mus patikrint,tai visa laime kad atsukom dangteli grandines paziuret,nors jau ir taip mates kad nagai kisti,tai itempejo varztai jau buvo beveik issisuke,neuzilgo butu klinas ir laba diena motorui,dabar jau baigiam pilna kapitalini padarit nes motoras is gabalu i turgu surinktas buvo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:unsure:/>

Na ir ko čia dabar pykauji - perki pirmą pasitaikiusia mašiną (esi tiesiog dovana tiems kas nori atsikratyt laužu) , ir perki taip nepirmą kartą.

 

Šiaip tai kad bloką nušlifuot mažų mažiausiai reikia išsikelt variklį lauk. Tavo gi atveju gražiai nušveista ir tiek. Patarčiau užsidėt liniuotę ir pasitikrint bloko tiesumą.

Greičiausiai lygiai tas pats padaryta ir su galva, nors taip galėjo atsitikt ir dėl perkaitinimo tavo rankuose (vandens trūkumas, blogas sistemos išorinimas).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is tarpines matosi kad surinkta viskas is lempos viena puse tarpines matosi kad perspausta o kita nedaversta

Viskas ten gerai su tais veržimais - įdėmiau įsižiūrėk ir pamatysi vienodus veržimo pėdsakus abėjuose pusėse. Parasčiausiai kai kuriuose vietuose tarpinė neišlenda iš po galvos.

Taip (tarp cilindrų) tarpinės sudega tik dėl perkaitinimo suvartytos galvos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va , Šarai, o tu iškart puoli ieškoti kito variklio. Mitsiaus varikliai lengvai ir pigiai remontuojami. Sąlyginai pigiai, bet palyginus su kitais japonais, tai vieni iš pigiausių remontų gaunasi. Aš saku, su savo pramuštomis tarpinėmis labai šaltą žiemą 3 savaites važinėjausi ir papildomai nieko nepakenkiau. :wacko:

Vožtuvų pas juos nesulankstysi, apsaugos stovi ir t.t.

:liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va , Šarai, o tu iškart puoli ieškoti kito variklio. Mitsiaus varikliai lengvai ir pigiai remontuojami. Sąlyginai pigiai, bet palyginus su kitais japonais, tai vieni iš pigiausių remontų gaunasi. Aš saku, su savo pramuštomis tarpinėmis labai šaltą žiemą 3 savaites važinėjausi ir papildomai nieko nepakenkiau. :wacko:/>/>

Vožtuvų pas juos nesulankstysi, apsaugos stovi ir t.t.

:liux:/>/>

 

Jei gu ką, tai mitsubishi motoras prie - 18 spol abarota su kompresija 21-24-24-24

P.S. dyzelis

Redagavo Kultuvas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

Vel aktuali tema, - variklis neisgyveno mano zioplumo, - gal kas zzinot kur gauti galanta iki 93 metu laidos ar kazka panasaus su 2.4 ar 2.6 varikliu is Mitsubishi seimos???!!!...

Tiesiog reikia gero variklio tiksiancio mano Mitsiui !!!... :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.