gytman Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 Linai, laukiame tavo sekmes istorijos paviesinimo!Leiskit šturmanui atsigaut ir viskas bus paviešinta. Dūmų mašina atliko testus, drąsiai galim varyt į Ladogą. Kas jungiasi prie mūsų? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tuomis Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 super gabaliukas labai fainai ziurisi.aciu kurejui :)/> Labai prašom, beje daina buvo atsitiktinai išgista viename visureigyje karpatuose,ten ir nusprendžiau kad geresnės dainos perteikti nuotaika turbut nerasiu, ačių Mariui už cd. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juras666 Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 (redaguota) na va daina surasta Redagavo Gegužės 14, 2013 Juras666 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 geresnės dainos perteikti nuotaika turbut nerasiu, ačių Mariui už cd.O mūsų ekipažo kelionės nuotaiką geriausiai atspindi ši daina http://www.youtube.com/watch?v=wRm1FpvqE4E Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Lince Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 (redaguota) Yra toks posakis: "pasaulis per didelis, o gyvenimas per trumpas, kad kelis kartus vykti i ta pacia vieta" , bet "Karpatsky kardon" tai negalioja, nes as ten jau keturis kartus... Redagavo Gegužės 17, 2013 Lince Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Lince Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 O buvo taip: Smagiai, su gera nuotaika pasiekem Ukraina. Tada sprogo tepalo ausinimo magistrales slanga, kuri buvo pakeista per ~20 min. ir sekmingai pasiekem pirmos dienos tiksla. Antra diena tik pradejus kilti i kalna vel sprogo naujai pakeista. Tuomet ismetem uzsikimsusi radijatoriu, sujungem tiesiogiai, ir problemos nebeliko. Uztrukom ~30min. Trecia diena niekas negedo. Ketvirta diena, pirma "Kardono"diena kylant i akmenuota kalna kliudem viena ju, luzo kyrzmes tvirtinimo varztelis ir kryzme pabiro... Komanda operatyvai uzgervino i virsu. Kol Laimis su Vytuku is atsarginio pr. pusasio perstate kryzme i galini kardana, Vidulis sugebejo kokiu tai stebuklingu budu gauti nauja. Kaip paaiskejo is rusu ekipazo, vaziuojancio cherokiu. Pinigu imti griestai atsisake tai sumokejau natura (butelis harelkos ir tys bambaliai alaus) . Kadangi kryzme is pusasio jau buvo istatyta, tad ja ir pritvirtinome. Vienas varstas besukant nuluzo, bet padeti isgelbejo Vidulio "svarke". Uztrukome 2-3 val. Sekmingai iveikus dienos trasa pastebejau, kad visdelto ta kryzme turi laisvumu. Stovykloj pakeiciau nauja, gauta is kolegu rusu.Antra "Kardono" diena viskas ramu. Trecia velai startavom, poto sunkiai kilom i kalna, nes prieky grupe latviu stbde, bet cherokis, (dumu masina) laikesi puikiai, kol jau pradejus temti kylant, skubant pakaito variklis ir sprogo ausinimo slanga. Pakeitem per pusvalandi. Jau norejau sukti i stovykla per aplinkui, bet kamanda nebutu komanda, jei neprisnekintu vaziuoti kartu. Ir vel stati akmenuota ikalne, ir vel nukrenta kardanas.... pyyyyyyyyyyyp, pyyyyyyyyyyyyyyyp, pyyyyyyyyyyyyyyyp. Nusileidziam atgal ir nakvojam. Ryta 6val as jau po masina krapstausi.Vel istatau ta sena pusasio kryzme. Vaziuot paskutines "Kardono"dienos nera prasmes, nes sutvarkyta ne idealiai, tad atsiveikiname su komanda ir sukame zemyn ir link namu. Siek tiek pavaziavus pastebejau, kad ta galine kryzme atlaisvejo. sutvirtinau , bet dar siektiek pavaziavus vel tas pats, ir vibracija.Teko nuimt kardana, bet liko arvira razdatke pro kur sekmingai isteka tepalas. Ir cia Igoris pasiulo genialu sprendima: ant galo kur buvo kardanas uzmauti plastikinio butelio gala ir suversti chamutu. Butelis skmingai atlaike 800km. iki namu, ir dar laiko Uztrukom pusvalandi. Lekiam smagiai toliau ir ties Lvovu pradejo kaisti pr. ratas. Galvojom del stabdziu, Jau buvom beatjungia to rato vamzdeli, bet kazkaip dasuto, kad gal ir del guolio. Taip ir buvo. Pajudinu stupica, o ten liur,liur,liur. Pakeiciam guoli, uzdedam rata, sukraunam yrankius ir bandom vaziuot, o tas ratas sako neee, nesisuksiu. Vel isardom, pasirodo naujoji stupca trumpesne 8m.m. ir st. diskas isireme i suporto tvirtinima.Pagaminom "rastavke" (is trecio karto pavyko: pirmas is skardos, bet truko atstumo, antras is kelio atitvaru saibu, bet nepavyko atsukti ir trecias is 5mm. strypu, pavyko.)Uztrukom 2-3 val. ir vel smagiai , su gera nuotaika pirmyn.Prie PL sienos atvykom pavakary, tad nakvjom (kai kas ir nemiegojo) hotely, bet cia jau atskira tema Tai tiek , daugiau niekas negedo, tik tepalus truputi dapilinejom . Dar kart ACIU komandai, ir ekipazui. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 O buvo taip: Smagiai, su gera nuotaika pasiekem Ukraina. Dar kart ACIU komandai, ir ekipazui. saunuoliai p.s. be tai ziurau vidulis yra kelioninio remonto asas viska sutvarko, viska gauna arba tiesiog istraukia is bagazinės Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Lince Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 (redaguota) O mūsų ekipažo kelionės nuotaiką geriausiai atspindi ši daina Kai gerai isiziurejau, ir klipas labai i tema Redagavo Gegužės 14, 2013 Lince Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juras666 Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 smagu... smagiausia, kad cherokis savais ratais į LT... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 ir viskas dėka Vidulis su TLC p.s. o tie latviai ir pirmą dieną upelyje pakilime kamštį sugebėjo organizuoti... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
trxx Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 na va daina surasta :)/>gal pasidalinsi sory ne i tema,zmona prase uzklausti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juras666 Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 Enigma - MMX (The Social Song) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 O buvo taip: Smagiai, su gera nuotaika pasiekem Ukraina. Tada sprogo tepalo ausinimo magistrales slanga, kuri buvo pakeista per ~20 min. ir sekmingai pasiekem pirmos dienos tiksla. Antra diena tik pradejus kilti i kalna vel sprogo naujai pakeista. Tuomet ismetem uzsikimsusi radijatoriu, sujungem tiesiogiai, ir problemos nebeliko. Uztrukom ~30min. Trecia diena niekas negedo. Ketvirta diena, pirma "Kardono"diena kylant i akmenuota kalna kliudem viena ju, luzo kyrzmes tvirtinimo varztelis ir kryzme pabiro... Komanda operatyvai uzgervino i virsu. Kol Laimis su Vytuku is atsarginio pr. pusasio perstate kryzme i galini kardana, Vidulis sugebejo kokiu tai stebuklingu budu gauti nauja. Kaip paaiskejo is rusu ekipazo, vaziuojancio cherokiu. Pinigu imti griestai atsisake tai sumokejau natura (butelis harelkos ir tys bambaliai alaus) . Kadangi kryzme is pusasio jau buvo istatyta, tad ja ir pritvirtinome. Vienas varstas besukant nuluzo, bet padeti isgelbejo Vidulio "svarke". Uztrukome 2-3 val. Sekmingai iveikus dienos trasa pastebejau, kad visdelto ta kryzme turi laisvumu. Stovykloj pakeiciau nauja, gauta is kolegu rusu.Antra "Kardono" diena viskas ramu. Trecia velai startavom, poto sunkiai kilom i kalna, nes prieky grupe latviu stbde, bet cherokis, (dumu masina) laikesi puikiai, kol jau pradejus temti kylant, skubant pakaito variklis ir sprogo ausinimo slanga. Pakeitem per pusvalandi. Jau norejau sukti i stovykla per aplinkui, bet kamanda nebutu komanda, jei neprisnekintu vaziuoti kartu. Ir vel stati akmenuota ikalne, ir vel nukrenta kardanas.... pyyyyyyyyyyyp, pyyyyyyyyyyyyyyyp, pyyyyyyyyyyyyyyyp. Nusileidziam atgal ir nakvojam. Ryta 6val as jau po masina krapstausi.Vel istatau ta sena pusasio kryzme. Vaziuot paskutines "Kardono"dienos nera prasmes, nes sutvarkyta ne idealiai, tad atsiveikiname su komanda ir sukame zemyn ir link namu. Siek tiek pavaziavus pastebejau, kad ta galine kryzme atlaisvejo. sutvirtinau , bet dar siektiek pavaziavus vel tas pats, ir vibracija.Teko nuimt kardana, bet liko arvira razdatke pro kur sekmingai isteka tepalas. Ir cia Igoris pasiulo genialu sprendima: ant galo kur buvo kardanas uzmauti plastikinio butelio gala ir suversti chamutu. Butelis skmingai atlaike 800km. iki namu, ir dar laiko Uztrukom pusvalandi. Lekiam smagiai toliau ir ties Lvovu pradejo kaisti pr. ratas. Galvojom del stabdziu, Jau buvom beatjungia to rato vamzdeli, bet kazkaip dasuto, kad gal ir del guolio. Taip ir buvo. Pajudinu stupica, o ten liur,liur,liur. Pakeiciam guoli, uzdedam rata, sukraunam yrankius ir bandom vaziuot, o tas ratas sako neee, nesisuksiu. Vel isardom, pasirodo naujoji stupca trumpesne 8m.m. ir st. diskas isireme i suporto tvirtinima.Pagaminom "rastavke" (is trecio karto pavyko: pirmas is skardos, bet truko atstumo, antras is kelio atitvaru saibu, bet nepavyko atsukti ir trecias is 5mm. strypu, pavyko.)Uztrukom 2-3 val. ir vel smagiai , su gera nuotaika pirmyn.Prie PL sienos atvykom pavakary, tad nakvjom (kai kas ir nemiegojo) hotely, bet cia jau atskira tema Tai tiek , daugiau niekas negedo, tik tepalus truputi dapilinejom . Dar kart ACIU komandai, ir ekipazui. nuėmęs galinį kardaną aš taip 2009 važiavau į Lietuvos etapų Latvijoje, tiesiog nesinorėjo klausyt užančio tilto, o priekinę stupicą kur pirkai iš Juliaus tai ten tikrojo 2.1 stupica su keičiamais guoliais ir ji netinka amerikonams, amerikonų guoliai nesikeičia, kartu su stupica tik, tai va, pas Tave tiltas ne originalas, pas Julių yra dar tas visas tiltas tai Tau reik šonines dalis tik pasiimti, kur šarnyrais jungiasi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vidulis Atrašyta Gegužės 14, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2013 (redaguota) Leiskit šturmanui atsigaut ir viskas bus paviešinta. Sito sturmano reik paprasyti, kad paviesintu Mis Kordon nuotraukas.Pas ji labai nebloga nuotrauku kolekcija surinka su ivairiatautem sturmanem. Mano gedimai buvo tokie:Balansuojant ties virtimo nuo kalno riba (buvau prisiryses 2 gervem) isrove galinio stabilizatoriaus ivores.Kitas laiku pastebetas gedimas - priekines skvornio apatiniai varztai atsileido ir galejo but taip, kad ratas butu jau nukrites. Stovykloj problema buvo isspresta su sriegio klijais ir stabilizatoriaus gumos pritaikymu.Musu foto sudetos i Facebooka; https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151591542014561.1073741829.767124560&type=1 Fotografas ir virtuves sefas - Vytukas. Mes i kordona atvaziavom 2 dienom anksciau, tad turejom laiko dar prasilekti.Po nakvynes viesbuty, nusprenem judeti kazkur. Tas kazkur i parduotuve kalnais.Pasipaisem treka ir pirmyn. Ties kaimelio viduriu pasisukom i ikalne, trecdaliui nuvaziavus sprogo Jerokio tepalo slanga. Susiremontave pajudejom toliau, kilom plaipsniui ir uztikrintai tol kol isiremem i enduro trasa.Pjovem medzius, gervinomes ir pamazu kilom i kalno virsune. Nuo kalno tekejo upelis, tad pagrindas vietomis buvo isplautas. Buvo taip, kad vos per priekini stikla neiskritau kai sturmu emiau kalna ir ikritau i gile duobe. Sturmanas buvo nusileides i apacia padet kitiems, o as nepastebejau tos duobes, man tik dangus matosi kilant i virsu.Sita kalna iveikem per 4 ar 6 val.Nusileidom i kaima, uzvaziavom i parduotuve ir patraukem ieskot vietos nakvynei. Isikurem nuostabioj vietoj ties antra kordono stovykla.Ryte vel pasipaise treka pajudejom link starto vietos. Si karta taip gerai nesiseke vaziuot nezinomais trekais.Kilom i kalnus, pjovem medzius, brovemis per sniegus kol galiausiai pjukle pasibaige benzinas. Ikalneje buvo suvirtusiu papuvusiu medziu, tad juos ir kitus mazesnius uzvirtusius medzius emem sturmu. Galiausiai po 6 val intensyvaus darbo nuspendem pesciomis paeiti 200m iki kalno virsunes ir apsizvalgyti ar yra gersnis nusileidimas. Kalno virsunej vien sausa zole ir kruva medziu - jokio keliuko nesimate. Butu reikeje kirstis nauja kelia, o benzo pjukle nebuvo, tad leidomes i apacia ir keliais vaziavom iki starto vietos. Kitam poste aprasysiu ivykius paciam Kordone. Redagavo Gegužės 15, 2013 vidulis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gegužės 15, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 15, 2013 sumečiau ir savo darytas foto kiek spėjau... http://www.4x4safari.lt/galerija/kelioniu-foto arba tiesioginis linkas http://www.4x4safari.lt/foto/CA-13/ca13-index.html Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Gegužės 15, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 15, 2013 sumečiau ir savo darytas foto kiek spėjau... http://www.4x4safari.lt/galerija/kelioniu-foto arba tiesioginis linkas http://www.4x4safari.lt/foto/CA-13/ca13-index.html nesijuokit jeigu ka vienoje foto kur virsuneje 2 TLC stovi kazkokia metaline konstrukcija ale "zaibolaidis" - kokia funkcija sitas "mechanizmas" atlieka? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gegužės 15, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 15, 2013 kiek teko matyti beveik visur ant aukščiausių taškų statoma metalinė konstrukcija... net Vilniuje ant Šeškinės kalno stovėjo "majakas"... gal ir yra kaip žaibolaidis, kad apsaugotų kitus statinius, žmones ar medžius nuo žaibo... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
puse Atrašyta Gegužės 15, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 15, 2013 Manau,kad tos metalines konstrukcijos auksciausiose vietose, tai geodeziniai taskai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Laimonas Atrašyta Gegužės 15, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 15, 2013 Jap,ant seskines kalno yra trianguliacijos taskas;) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Gegužės 16, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2013 Jap,ant seskines kalno yra trianguliacijos taskas;)Ačiū, nors reikejo dar ir geometrija prisiminti Trianguliacija – vietovės taškų nustatymo metodas, kai naudojamas trikampių tinklas,sudarytas būsimų nuotraukų teritorijoje. Tokiu būdu turint trikampio vieną kraštinę ir vidauskampus, pagal sinusų taisyklę galime rasti kitas trikampio kraštines. Turint vienos linijoskoordinates galime apskaičiuoti visų trikampių kraštinių azimutus ir viršūnių koordinates.Trilateracija – linijinės trianguliacijos metodas. Trikampių kraštinės matuojamos vienu žodziu GPS'as ant zemės Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gegužės 16, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2013 neblogas trumpas UA filmukas apie Kordoną Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vidulis Atrašyta Gegužės 16, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2013 Pora komentaru apie filmuka.Ta oranzine toyota prie musu papyle priekini tilta.Atkreipkit demesi i angliska Toyota su Lietuvos veliava.Zmogelis 2000m vede ukrainiete ir nuo to laiko gyvena Ukrainoje.Susibendravom kalno virsunej kol Linelis Karpatski KARDAN taise. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Lince Atrašyta Gegužės 16, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2013 Foto. Autorius: Gytman. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Gegužės 16, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2013 Foto. Autorius: Gytman.Ten tik pusė foto mano, atrodo, bet ne esmė Nuotraukas su kažkokia istorija sudėsiu vėliau, kai visi bus pasiilgę. Tik kelias užuominas galiu užmest Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
algis34 Atrašyta Gegužės 17, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 17, 2013 Ten tik pusė foto mano, atrodo, bet ne esmė :D/> Nuotraukas su kažkokia istorija sudėsiu vėliau, kai visi bus pasiilgę. Tik kelias užuominas galiu užmest :P/> Gyti, kodel isemei nuotraukas? ypac pasigedau vieno latvisko rakurso su isskirtine aprangele. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar