Pereiti prie turinio

Karpatai 2013


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 203
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

O buvo taip:

 

Smagiai, su gera nuotaika pasiekem Ukraina. Tada sprogo tepalo ausinimo magistrales slanga, kuri buvo pakeista per ~20 min. ir sekmingai pasiekem pirmos dienos tiksla. Antra diena tik pradejus kilti i kalna vel sprogo naujai pakeista. Tuomet ismetem uzsikimsusi radijatoriu, sujungem tiesiogiai, ir problemos nebeliko. Uztrukom ~30min. Trecia diena niekas negedo. Ketvirta diena, pirma "Kardono"diena kylant i akmenuota kalna kliudem viena ju, luzo kyrzmes tvirtinimo varztelis ir kryzme pabiro...

 

 

Komanda operatyvai uzgervino i virsu. Kol Laimis su Vytuku is atsarginio pr. pusasio perstate kryzme i galini kardana, Vidulis sugebejo kokiu tai stebuklingu budu gauti nauja. Kaip paaiskejo is rusu ekipazo, vaziuojancio cherokiu. Pinigu imti griestai atsisake tai sumokejau natura (butelis harelkos ir tys bambaliai alaus) ;) . Kadangi kryzme is pusasio jau buvo istatyta, tad ja ir pritvirtinome. Vienas varstas besukant nuluzo, bet padeti isgelbejo Vidulio "svarke". Uztrukome 2-3 val. Sekmingai iveikus dienos trasa pastebejau, kad visdelto ta kryzme turi laisvumu. Stovykloj pakeiciau nauja, gauta is kolegu rusu.

Antra "Kardono" diena viskas ramu. Trecia velai startavom, poto sunkiai kilom i kalna, nes prieky grupe latviu stbde, bet cherokis, (dumu masina) laikesi puikiai, kol jau pradejus temti kylant, skubant pakaito variklis ir sprogo ausinimo slanga. Pakeitem per pusvalandi. Jau norejau sukti i stovykla per aplinkui, bet kamanda nebutu komanda, jei neprisnekintu vaziuoti kartu. Ir vel stati akmenuota ikalne, ir vel nukrenta kardanas.... pyyyyyyyyyyyp, pyyyyyyyyyyyyyyyp, pyyyyyyyyyyyyyyyp. Nusileidziam atgal ir nakvojam. Ryta 6val as jau po masina krapstausi.

Vel istatau ta sena pusasio kryzme. Vaziuot paskutines "Kardono"dienos nera prasmes, nes sutvarkyta ne idealiai, tad atsiveikiname su komanda ir sukame zemyn ir link namu. Siek tiek pavaziavus pastebejau, kad ta galine kryzme atlaisvejo. sutvirtinau , bet dar siektiek pavaziavus vel tas pats, ir vibracija.

Teko nuimt kardana, bet liko arvira razdatke pro kur sekmingai isteka tepalas. Ir cia Igoris pasiulo genialu sprendima: ant galo kur buvo kardanas uzmauti plastikinio butelio gala ir suversti chamutu. Butelis skmingai atlaike 800km. iki namu, ir dar laiko :) Uztrukom pusvalandi. Lekiam smagiai toliau ir ties Lvovu pradejo kaisti pr. ratas. Galvojom del stabdziu, Jau buvom beatjungia to rato vamzdeli, bet kazkaip dasuto, kad gal ir del guolio. Taip ir buvo. Pajudinu stupica, o ten liur,liur,liur. Pakeiciam guoli, uzdedam rata, sukraunam yrankius ir bandom vaziuot, o tas ratas sako neee, nesisuksiu. Vel isardom, pasirodo naujoji stupca trumpesne 8m.m. ir st. diskas isireme i suporto tvirtinima.

Pagaminom "rastavke" (is trecio karto pavyko: pirmas is skardos, bet truko atstumo, antras is kelio atitvaru saibu, bet nepavyko atsukti ir trecias is 5mm. strypu, pavyko.)Uztrukom 2-3 val. ir vel smagiai , su gera nuotaika pirmyn.

Prie PL sienos atvykom pavakary, tad nakvjom (kai kas ir nemiegojo) hotely, bet cia jau atskira tema ;)

Tai tiek , daugiau niekas negedo, tik tepalus truputi dapilinejom .

Dar kart ACIU komandai, ir ekipazui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O buvo taip:

 

Smagiai, su gera nuotaika pasiekem Ukraina. Tada sprogo tepalo ausinimo magistrales slanga, kuri buvo pakeista per ~20 min. ir sekmingai pasiekem pirmos dienos tiksla. Antra diena tik pradejus kilti i kalna vel sprogo naujai pakeista. Tuomet ismetem uzsikimsusi radijatoriu, sujungem tiesiogiai, ir problemos nebeliko. Uztrukom ~30min. Trecia diena niekas negedo. Ketvirta diena, pirma "Kardono"diena kylant i akmenuota kalna kliudem viena ju, luzo kyrzmes tvirtinimo varztelis ir kryzme pabiro...

 

 

Komanda operatyvai uzgervino i virsu. Kol Laimis su Vytuku is atsarginio pr. pusasio perstate kryzme i galini kardana, Vidulis sugebejo kokiu tai stebuklingu budu gauti nauja. Kaip paaiskejo is rusu ekipazo, vaziuojancio cherokiu. Pinigu imti griestai atsisake tai sumokejau natura (butelis harelkos ir tys bambaliai alaus) wink.gif . Kadangi kryzme is pusasio jau buvo istatyta, tad ja ir pritvirtinome. Vienas varstas besukant nuluzo, bet padeti isgelbejo Vidulio "svarke". Uztrukome 2-3 val. Sekmingai iveikus dienos trasa pastebejau, kad visdelto ta kryzme turi laisvumu. Stovykloj pakeiciau nauja, gauta is kolegu rusu.

Antra "Kardono" diena viskas ramu. Trecia velai startavom, poto sunkiai kilom i kalna, nes prieky grupe latviu stbde, bet cherokis, (dumu masina) laikesi puikiai, kol jau pradejus temti kylant, skubant pakaito variklis ir sprogo ausinimo slanga. Pakeitem per pusvalandi. Jau norejau sukti i stovykla per aplinkui, bet kamanda nebutu komanda, jei neprisnekintu vaziuoti kartu. Ir vel stati akmenuota ikalne, ir vel nukrenta kardanas.... pyyyyyyyyyyyp, pyyyyyyyyyyyyyyyp, pyyyyyyyyyyyyyyyp. Nusileidziam atgal ir nakvojam. Ryta 6val as jau po masina krapstausi.

Vel istatau ta sena pusasio kryzme. Vaziuot paskutines "Kardono"dienos nera prasmes, nes sutvarkyta ne idealiai, tad atsiveikiname su komanda ir sukame zemyn ir link namu. Siek tiek pavaziavus pastebejau, kad ta galine kryzme atlaisvejo. sutvirtinau , bet dar siektiek pavaziavus vel tas pats, ir vibracija.

Teko nuimt kardana, bet liko arvira razdatke pro kur sekmingai isteka tepalas. Ir cia Igoris pasiulo genialu sprendima: ant galo kur buvo kardanas uzmauti plastikinio butelio gala ir suversti chamutu. Butelis skmingai atlaike 800km. iki namu, ir dar laiko smile.gif Uztrukom pusvalandi. Lekiam smagiai toliau ir ties Lvovu pradejo kaisti pr. ratas. Galvojom del stabdziu, Jau buvom beatjungia to rato vamzdeli, bet kazkaip dasuto, kad gal ir del guolio. Taip ir buvo. Pajudinu stupica, o ten liur,liur,liur. Pakeiciam guoli, uzdedam rata, sukraunam yrankius ir bandom vaziuot, o tas ratas sako neee, nesisuksiu. Vel isardom, pasirodo naujoji stupca trumpesne 8m.m. ir st. diskas isireme i suporto tvirtinima.

Pagaminom "rastavke" (is trecio karto pavyko: pirmas is skardos, bet truko atstumo, antras is kelio atitvaru saibu, bet nepavyko atsukti ir trecias is 5mm. strypu, pavyko.)Uztrukom 2-3 val. ir vel smagiai , su gera nuotaika pirmyn.

Prie PL sienos atvykom pavakary, tad nakvjom (kai kas ir nemiegojo) hotely, bet cia jau atskira tema wink.gif

Tai tiek , daugiau niekas negedo, tik tepalus truputi dapilinejom .

Dar kart ACIU komandai, ir ekipazui.

 

nuėmęs galinį kardaną aš taip 2009 važiavau į Lietuvos etapų Latvijoje, tiesiog nesinorėjo klausyt užančio tilto, o priekinę stupicą kur pirkai iš Juliaus tai ten tikrojo 2.1 stupica su keičiamais guoliais ir ji netinka amerikonams, amerikonų guoliai nesikeičia, kartu su stupica tik, tai va, pas Tave tiltas ne originalas, pas Julių yra dar tas visas tiltas tai Tau reik šonines dalis tik pasiimti, kur šarnyrais jungiasi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Leiskit šturmanui atsigaut ir viskas bus paviešinta.

 

Sito sturmano reik paprasyti, kad paviesintu Mis Kordon nuotraukas.

Pas ji labai nebloga nuotrauku kolekcija surinka su ivairiatautem sturmanem.

 

Mano gedimai buvo tokie:

Balansuojant ties virtimo nuo kalno riba (buvau prisiryses 2 gervem) isrove galinio stabilizatoriaus ivores.

Kitas laiku pastebetas gedimas - priekines skvornio apatiniai varztai atsileido ir galejo but taip, kad ratas butu jau nukrites. Stovykloj problema buvo isspresta su sriegio klijais ir stabilizatoriaus gumos pritaikymu.

Musu foto sudetos i Facebooka; https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151591542014561.1073741829.767124560&type=1 Fotografas ir virtuves sefas - Vytukas.

 

Mes i kordona atvaziavom 2 dienom anksciau, tad turejom laiko dar prasilekti.

Po nakvynes viesbuty, nusprenem judeti kazkur. Tas kazkur i parduotuve kalnais.

Pasipaisem treka ir pirmyn. Ties kaimelio viduriu pasisukom i ikalne, trecdaliui nuvaziavus sprogo Jerokio tepalo slanga. Susiremontave pajudejom toliau, kilom plaipsniui ir uztikrintai tol kol isiremem i enduro trasa.

Pjovem medzius, gervinomes ir pamazu kilom i kalno virsune. Nuo kalno tekejo upelis, tad pagrindas vietomis buvo isplautas. Buvo taip, kad vos per priekini stikla neiskritau kai sturmu emiau kalna ir ikritau i gile duobe. Sturmanas buvo nusileides i apacia padet kitiems, o as nepastebejau tos duobes, man tik dangus matosi kilant i virsu.

Sita kalna iveikem per 4 ar 6 val.

Nusileidom i kaima, uzvaziavom i parduotuve ir patraukem ieskot vietos nakvynei. Isikurem nuostabioj vietoj ties antra kordono stovykla.

Ryte vel pasipaise treka pajudejom link starto vietos. Si karta taip gerai nesiseke vaziuot nezinomais trekais.

Kilom i kalnus, pjovem medzius, brovemis per sniegus kol galiausiai pjukle pasibaige benzinas. Ikalneje buvo suvirtusiu papuvusiu medziu, tad juos ir kitus mazesnius uzvirtusius medzius emem sturmu. Galiausiai po 6 val intensyvaus darbo nuspendem pesciomis paeiti 200m iki kalno virsunes ir apsizvalgyti ar yra gersnis nusileidimas.

Kalno virsunej vien sausa zole ir kruva medziu - jokio keliuko nesimate. Butu reikeje kirstis nauja kelia, o benzo pjukle nebuvo, tad leidomes i apacia ir keliais vaziavom iki starto vietos.

 

Kitam poste aprasysiu ivykius paciam Kordone.

Redagavo vidulis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sumečiau ir savo darytas foto kiek spėjau... http://www.4x4safari.lt/galerija/kelioniu-foto arba tiesioginis linkas http://www.4x4safari.lt/foto/CA-13/ca13-index.html

 

nesijuokit jeigu ka :D vienoje foto kur virsuneje 2 TLC stovi kazkokia metaline konstrukcija ale "zaibolaidis" - kokia funkcija sitas "mechanizmas" atlieka?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek teko matyti beveik visur ant aukščiausių taškų statoma metalinė konstrukcija... net Vilniuje ant Šeškinės kalno stovėjo "majakas"... gal ir yra kaip žaibolaidis, kad apsaugotų kitus statinius, žmones ar medžius nuo žaibo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jap,ant seskines kalno yra trianguliacijos taskas;)

Ačiū, nors reikejo dar ir geometrija prisiminti

 

Trianguliacija – vietovės taškų nustatymo metodas, kai naudojamas trikampių tinklas,

sudarytas būsimų nuotraukų teritorijoje. Tokiu būdu turint trikampio vieną kraštinę ir vidaus

kampus, pagal sinusų taisyklę galime rasti kitas trikampio kraštines. Turint vienos linijos

koordinates galime apskaičiuoti visų trikampių kraštinių azimutus ir viršūnių koordinates.

Trilateracija – linijinės trianguliacijos metodas. Trikampių kraštinės matuojamos

 

vienu žodziu GPS'as ant zemės :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.