Dragon Atrašyta Birželio 11, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 11, 2008 o įpurškimo kampo nekeisi ? forsunkes ir jų slėgį nekeisi ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Birželio 11, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 11, 2008 daugelyje japonu isukant varzta kuro padavimas dideja, issukant - mazeja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramas Atrašyta Birželio 12, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 12, 2008 o įpurškimo kampo nekeisi ? forsunkes ir jų slėgį nekeisi ? o kaip kampa pakeist? ir slegi ? forsunkes tai keisiu i naujas nuo 3.4L motoro. manosios vistiek jau gyvenimo mate. kiek skaitinejau , kas turbino siuos motorus tai niekas nieko nekeite , tik atsuka kura ir viskas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Birželio 12, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 12, 2008 tai ir rašiau, kad norint bent kiek gero rezultato, reik daugiau reguliavimų atlikti.... Na ant škivo yra žymės dėl kampo (pvz TLC HJ60) sukdamas patį siurblį keitį įpurškimo kampą na tai dyzelistų darbas buvo... forsunkes ant stendo su šaibom reguliuoja slėgį.... prie Turbo reik staigesnių-didesnių dozių kūro... kad kūro padavimą paprastai padidinsi, tai dar nereiškia, kad jį purkštukas suspės įpurkšti reikiamu momentu... rezultate turi tik kažkiek padidėjusią trauką su didesnėmis kūro sąnaudomis ir tik tam tikram apsukų diapazone (o turbokorektorius tą diapazoną išplečia).... Na o neteisingas kampas veda prie dūmyjimo arba variklio perkaitimo.... Nepatingėk su gerais dyzelistais pareguliuoti visą tai.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Birželio 12, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 12, 2008 vakar vakare uzsikuriau :pirat: turbo sukasi ir pucia belieka sureguliuot kura ir sukonstruot oro filtra Tai su tuo ir galima sveikinti O kaip su turbinos slėgiu?Nematavai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramas Atrašyta Birželio 12, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 12, 2008 Taigi taigi šiandien pirmas testdraivas ir apsilankymas pas dyzelio gydytojus. Turbo pučia o,5 baro.Pasirodo kuro buvo atsukta tiek kad užtenka ir su didesniu kiekiu oro. todėl ir duso visi nuo juodų dūmų kas važiaudavo paskui:) kitą savaitę gal pavyks pastatyt ant stendo patikrint arklius ratuose. o del kitų reguliavimų : liepė pasivažinėt ir kai turėsiu daugiau info atvažiuot ir ieškot sliekų o pojučiai tokie : :bounce: :bounce: :bounce: jėgos padaugėjo važiuojant 5 bėgiu (dabar galiu greitėti)dingo duobė tarp 2 ir 3 bėgių daugiau jėgos važiuojant žemais bėgiai ir žemais sūkiais. ir kažkodėl nustojo kaist motoras važiuojant 80-90km/h ilgesnes distancijas (prieštai pradėdavo kaist po keliu minučių važiavimo) AČIŪ VISIEM KAS DALYVAVO ŠIOJ DISKUSIJOJ, AČIŪ UŽ PATARIMUS Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Birželio 12, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 12, 2008 laukiam kito projeklto.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar