Pereiti prie turinio

Projektas - TURBO


Ramas

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 56
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

vien turbina dadėta - ankstesnė mirtis matarui....

turbininiuose kitas slėgis, atatinkamai nėr forkameru - tiesioginis purškimas ant stūmoklių, purkštukų slėgis kitas ir fakelo forma... žiedai kitokio dengimo, stūmokliai kitoks paviršius... švaistikliai su tepimu, papildomi tepalo purkštukai į stumoklio dugną... + turbokorektorius - kuro padavimo reguliatorius... taip yra su TLC... manau daug kas svarbu ir kitiems varikliams. Daug kas "stumdo" turbo kitus, bet mažai kas tai tinkamai komplektuoja...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vien turbina dadėta - ankstesnė mirtis matarui....

 

žinau kad skirtumų daug bet...

užlinks tai užlinks bus proga padaryt viska taip kaip reik :) ir labai

knieti sukonstruot išbandyt ir žinot kaip ištikro yra, o ne spėliot, bijot ir nieko nedaryt.

per metus nuvažiuoju apie 2000km jei atlaikys 2-3 metus bus liuks.

 

taip viskas iš nerūdijančio, flančų storis 15mm (jis iš karštai valcuoto metalo todėl atrodo keistai) vamzdyno sienelės 1.5mm virinsiu TIG'u , bet ne pats (neturiu to gerio).

 

vienintelis dalykas ko bijau tai variklio kaitimas , jei taip nutiks teks statyt tepalo radiatorių - bus reikalų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is patirites,kas negime turbo,tam juo ir nebut,nebent projektui yra LABAI daug Lt. arba daug Lt ir darbas, kuri pats darysi.

 

kodel taip brangiai nusiteikęs? :) čia juk tik mažutis patobulinimas lyginant su priekiniu lingių vertimu, vairo kolonėlės su stiprintuvu statymu, tiltų nuo bj73 pritaikymu, visų 4 būgninių stabdžiu virtimu diskiniais ar greičių dėžės keitimu iš 4bėgės i 5bėgę, nekalbant apie kėbulo darbus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau kad uzdejes turbina ant atmosferinio motoro,rezultato nepasiektum.kas yra turbina,tai yra didesnis paduodamo oro slegis ,bet atatikamai turi buti paduodamas ir kuras,o kad paduotum daugiau kuro ,reikia ir kuro siurblio kitokio, ir myztuku.

 

taip oro kiekiui didėjant reik didint kuro kiekį, mano siurblys dar turi tam resursų :wink: o purkštukų galai laukia parduotuvėj.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas bus OK... :)

B šeimynos varikliai labai neblogai konvertuojasi į turbininius, lygiai kaip ir H(2H).

Gaila, neturiu galimybės įdėti nuotraukų-pas mane kaip tik yra "sorokovkė" su 3B motoru ir turbina.

Na, su kuro-oro kiekiais viskas aišku, dar svarbus niuansas-turbinos tepimas.Vertėtų tepalo slėgio daviklį pastatyt ant tepalo padavimo magistralės į turbiną.

Sėkmės!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pazystamas i NP 3,3d paprasta isimete audi 200 turbina ir vazineja jau antri metai ir jokiu bedu nemato o skirtumas tikrai yra. nei dejo kokius purkstukus nei ten siurbli keite, nieko stebuklingo tiesiok davirino si bei ta ir visks eina iki siol. o jis tikrai nestovi garaze ir pravaziuoja ne 2000 per metus.

galiu pasakyti tik sekmes sitam projektui. kaip pats autorius sako reik daryt ir ziureti kas bus o ne spelioti :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas bus OK... :)

B šeimynos varikliai labai neblogai konvertuojasi į turbininius, lygiai kaip ir H(2H).

Gaila, neturiu galimybės įdėti nuotraukų-pas mane kaip tik yra "sorokovkė" su 3B motoru ir turbina.

Na, su kuro-oro kiekiais viskas aišku, dar svarbus niuansas-turbinos tepimas.Vertėtų tepalo slėgio daviklį pastatyt ant tepalo padavimo magistralės į turbiną.

Sėkmės!

tepimą paduosiu nuo vakumo pompos tepimo kanalo , o va drenažas pradeda erzinti mane, labai nesinori nuiminėt karterį ir daryt jame skylės.

 

VALDAI 76 kaip pas tave padarytas drenažas? i kurią vietą nudrenuota?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pazystamas i NP 3,3d paprasta isimete audi 200 turbina ir vazineja jau antri metai ir jokiu bedu nemato o skirtumas tikrai yra.

 

Taip, prie kažkokių sūkių bus skirtumas, bet tai tik tam tikram diapazone, prie kitų apsūkų galios priaugio nulis arba net blogiau - nes nėra turbokorektoriaus, kuris ir reguliuoja kūro mišinį.... pasekoj arba detonacija, arba pradege stumokliai, vožtuvai, forsunkės.... išspausti įdėklai alkuniniame ir t.t.... ir labai neracionaliai kurą srėbs.... va todėl tie +/- ir verčia susimastyti, ar verta...

Itercooleris - išmesk iš galvos, tolko bus gal tik autostradoj dideliu greičiu...

Tepalo aušinimui puikiai man tiko Mitsubo Pajero seno tepalinis radiatorius...

gali laikyt tuos 2-3metus, o gali ir per vienas gonkes užpjauti....

 

savo laiku pas Brundzą pirmąją turbiną žiguliukui montavo, tai inžinerių komanda kelis mėn eksperementavo, kol pasiekė rezultatą... o pirmam greičio ruože gonkėse, tam žiagui užkalė variklis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas bus OK... :)

B šeimynos varikliai labai neblogai konvertuojasi į turbininius, lygiai kaip ir H(2H).

Gaila, neturiu galimybės įdėti nuotraukų-pas mane kaip tik yra "sorokovkė" su 3B motoru ir turbina.

Na, su kuro-oro kiekiais viskas aišku, dar svarbus niuansas-turbinos tepimas.Vertėtų tepalo slėgio daviklį pastatyt ant tepalo padavimo magistralės į turbiną.

Sėkmės!

tepimą paduosiu nuo vakumo pompos tepimo kanalo , o va drenažas pradeda erzinti mane, labai nesinori nuiminėt karterį ir daryt jame skylės.

 

VALDAI 76 kaip pas tave padarytas drenažas? i kurią vietą nudrenuota?

Drenažas pajungtas į vakuuminio siurblio "grįžtamą".Ne visai teisingas sprendimas, vis dėlto reiktų jungt tiesiai į karterį.

Beje, Ramai, kas per turbina?Jei teisingai supratau, kažkokios TOYOTOS?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matei gi vamzduko diametra, koks ateina i turba. Tai va primesk, kad tepalas tuo vamzdziu kokiu 2 bar slegiu keliauja :) Is tokiu duomenu ir debita galima apskaiciuoti susiradus seniai uzmirstas hidraulikos formules

 

tipo netinka... :D

karteris gelezies skardos . issitekini stuceri (grybo formos ) , isleidi tepalus , privirini (kenpu) , paimi dornika (tinka ir diubelis) prakerti kiaurime per skyle, padidini pagal skersmeni.

Drozliu nera , nereikai ir karterio nuimineti? tinkas? :D:D:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbo CT20 nuo 2LT variklio kiek nete radau tai pirma Toyotos turbo: stovejo camri, coroloj hi-luxe, celikoj, LC, turbo skirta mažiems varikliams. Ji turi dideli lagą ir mažą rida :) bet manoji vis dar gyva :)

 

Is turbinos gryžtamas 16,5mm, orginaliai 2LT varikly grąžinamas prie tepalo filtro , bet pas mane ten nėra tokio dydžio skylių, tai lieka du variantai 1. karteris (kaip Meris sako veliau gali kilt problemų) 2. kaip pas Valda jungt kartu su vakuminio siurblio gryžtamu. ( matuoklė kitoj variklio pusėj)

abu variantai turi minusų ir pliusų

 

i variklio dangtelį mmmmm idomu, bet manau priešinimasis gravitacijai manau nelabai gerai šioj vietoj....

o gaisro nepadarysiu virindamas tepaluota karteri?.... gal geriau ji nuiminėt šiai procedūrai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Į variklio dangtelį-jokiu būdu, tepalas turi savaime nutekėt žemyn.Geriausia-karterin, bet žinoma, turėsi nuimt prieš virindamas.ne dėl gaisro-paprasčiausiai suvirinimo siūlė bus švaresnė ir priėjimas daug geresnis.Atkasiau švediškam forume šiek tiek info: http://home.aland.net/larsg/313.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.