Pereiti prie turinio
Zydrunas

Klausimai susije su MP/Sport/L200 galinio tilto blokiruote

Rekomenduojami pranešimai

TIKTU BET L200 kiek zinau LSD stovi o ne 100%diff lock(jei kam reik galinio reduktoriaus su blokiruote kreiplites)869582756

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pajero sport 2,5 razdatke paprasta 3padeciu. Ijungus 4H galinis tiltas susiblokuoja 100%, ijungus 4L nebesiblokuoja. Neimanoma padaryt kazkaip, kad ijungus 4L jis butu susiblokaves? Papildomos knopkes jokios nera.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pajero sport 2,5 razdatke paprasta 3padeciu. Ijungus 4H galinis tiltas susiblokuoja 100%, ijungus 4L nebesiblokuoja. Neimanoma padaryt kazkaip, kad ijungus 4L jis butu susiblokaves? Papildomos knopkes jokios nera.

Kodėl manai, kad pas tave tiltas blokuojasi jeigiu nėra jokios "knopkės"? Pas visus Pajero, įskaitant ir "sport'ą", jeigu galiniame tilte yra blokiruote ji valdoma (įjungiam/išjungiama) mygtuko "R/D lock" pagalba, kuris valdo kompresorių.

post-9510-0-23033100-1484827860_thumb.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad ijungus 4H netgi imant maza posuki vienas ratas tiesiog slysta asfaltu. Ko nebuna nei vien su galu vaziuojant ar 4L. Masina pastatyk kaip nori su 4H galiniai ratai sukasi vienodai. Isjunk 4H ir vienas ratas nebesisuka.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad ijungus 4H netgi imant maza posuki vienas ratas tiesiog slysta asfaltu. Ko nebuna nei vien su galu vaziuojant ar 4L. Masina pastatyk kaip nori su 4H galiniai ratai sukasi vienodai. Isjunk 4H ir vienas ratas nebesisuka.

Įjungus 4H pas sportą jau įsijungia centrinis difirencialas, ko pasekoj perdavimas tarp priekio ir galo griežtai 50x50, su šita razdatkės padėtim negalima ant asfalto važinėt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, suprantu. O neimanoma kazkaip padaryt, kad ijungus 4L galiniai ratai vienodai suktus, nes tada dazniausiai kaip ir reikia daugiau varanciu ratu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, suprantu. O neimanoma kazkaip padaryt, kad ijungus 4L galiniai ratai vienodai suktus, nes tada dazniausiai kaip ir reikia daugiau varanciu ratu.

Va šitas atvejis keistas, šiaip palėtintojo padėtį irgi turėtų likti sublokuotas centrinis difas, o lemputė prietaisų skydelį užsidega kokia centrinio diferencialo įjungus 4H ir 4L ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įjungus 4H pas sportą jau įsijungia centrinis difirencialas, ko pasekoj perdavimas tarp priekio ir galo griežtai 50x50, su šita razdatkės padėtim negalima ant asfalto važinėt.

Kad kazkaip neteko matyt MP/sport su "superselect" razdatke  :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad kazkaip neteko matyt MP/sport su "superselect" razdatke  :)

Tikrai taip nebuvo, čia tik Justas buvo persidaręs sportą su superselktu, tai  ar netaspats kaip patrulį su užrkintais habais negalima važiuoti kieta danga ant 4H ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai sako Klevas dėl Spor't ir Super Select'o, kad kažin ar yra tokių variantų, plius ir pats autorius sako, kad pas jį paskirstymo dėžė yra tik trijų padėčių, taigi paprasta. Kad ir kokia būtų paskirstymo dėžė ji neturi įtakos tam blokuojasi ar ne tilto (nesvarbu kurio) diferencialas. Kad pas koelgą nėra 100 proc. blokiruotės tilte esu tikras 99,99 proc.(nebent kas nors pastatė ne gamyklinę, pvz. Lokka tipo ar pan.), gal yra LSD tipo diferencialas, bet ir taip labai abejoju. Pradėti siūlau nuo to, kad pasikelti mašinos galinį tiltą, kad abu ratai būtų ore ir pasukus vieną ratą pažiūrėti ar abu ratai sukasi į tą pačią pusę ar į skirtingą. Jeigu į skirtingas, reiskia jokio tipo blokiruotės, įskaitant ir LSD, nėra. Ir priešingai, jeigu sukasi į ta pačią pusę reiškią yra kažkokia blokiruotė, bet kaip sakau, jos veikimas tikrai nepriklauso nuo paskirstymo dėžės padėties.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai sako Klevas dėl Spor't ir Super Select'o, kad kažin ar yra tokių variantų, plius ir pats autorius sako, kad pas jį paskirstymo dėžė yra tik trijų padėčių, taigi paprasta. Kad ir kokia būtų paskirstymo dėžė ji neturi įtakos tam blokuojasi ar ne tilto (nesvarbu kurio) diferencialas. Kad pas koelgą nėra 100 proc. blokiruotės tilte esu tikras 99,99 proc.(nebent kas nors pastatė ne gamyklinę, pvz. Lokka tipo ar pan.), gal yra LSD tipo diferencialas, bet ir taip labai abejoju. Pradėti siūlau nuo to, kad pasikelti mašinos galinį tiltą, kad abu ratai būtų ore ir pasukus vieną ratą pažiūrėti ar abu ratai sukasi į tą pačią pusę ar į skirtingą. Jeigu į skirtingas, reiskia jokio tipo blokiruotės, įskaitant ir LSD, nėra. Ir priešingai, jeigu sukasi į ta pačią pusę reiškią yra kažkokia blokiruotė, bet kaip sakau, jos veikimas tikrai nepriklauso nuo paskirstymo dėžės padėties.

Tai dėl galinės blokiruotės viskas teisinga, tik tiek kad kartais žmonės įjungę razdatkę, kur blokuojasi centrinis diferencialas, mašina dreba ant kieto pagrindo sukantis ir jau atrodo kad blokuojasi viskas ir priekinis tiltas ir galinis :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kai masina dreba ir kai ratas slysta ant menkiausio posukio tai tiek gal dar zmones atskiria :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kai masina dreba ir kai ratas slysta ant menkiausio posukio tai tiek gal dar zmones atskiria :)

Dreba, slysta ar kas nors darosi, visa tai labai subjektyvu ir visiems vis kitaip gali atrodyti. Aukščiau jau rašiau, kad paskirstymo dezes padėtis neturi jokios įtakos tilto reduktoriaus sublokavimui, jam jokio skirtumo ijungta 4H ar 4L padėtis. Pas tave paprasta triju padeciu paskirstymo deze, su tokia nerekomenduojama apskritai vaziuoti 4x4 pavara kietu pavirčiumi, jau nekalbant apie sukinėjimasi sujungus abu tiltus abu ant kieto pagrindo.

Redagavo skrajojantis_olandas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jis ir turi slyst - jungdamas prieki tu priekini ir galini tilta sujungi kietai , darant posuki priekinis ir galinis tiltas sukasi skirtingais greiciais (beje kaip ir visi ratai) o galimybes tai daryt sujungus juos i bendra neturi. Cia naturalu kad kazkuris ratas bandys prasisukt greiciau arba bus stabdomas , dazniausiai tai galinio tilto ratas ba galas buna maziau prispaustas nei priekis - tai kad blokiruote cia nei prie ko ba dar didelis klausimas ar isvis ji ten yra kaip po tokia.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zinau, kad negalima vazinet, pabandymas tik buvo. Gerai, vaziuojant tiesiai ar ant pasvyrimu su 4L varo vienas ratas, o 4H varo abu ratai, nors vienas ratas ore buna ar vos kad zeme liecia. Tai cia kas?? :) suprantu, kad bent originaliu blokiruociu tai cia nera.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau gi broli mano mielas buvo pasakyta kaip pasitikrint ar yra kas galiniam tilte ideta ar ne - padaryk tai pirmai pradziai ( tik daryk tai isijunges abu tiltus) o jau paskui uzdavinek klausimus ir mazu galesim paaiskint kame reikalas  :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butinai reikes, kai tik masina bus pakelta. Senai pastebejau tai, bet tik dabar smalsu pasidare kodel taip idomiai. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butinai reikes, kai tik masina bus pakelta. Senai pastebejau tai, bet tik dabar smalsu pasidare kodel taip idomiai. :)

Parašyk dar metus savo sporto.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.