Pereiti prie turinio
Zydrunas

Klausimai susije su MP/Sport/L200 galinio tilto blokiruote

Rekomenduojami pranešimai

Savo L200 200m pakeiciau tiltus ,kadangi gelinis buvo be blokiruotes, tai dabar nezinau kaip pajungti, tilta su blokiruote.Ten yra toks kopresoriukas ,kam jis ten reikalingas ir kokiu pricipu ta blokiriute veikia.Gal kas patartu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kompresoriukas yra tam, kad paduotu ora i reduktoriu, kad isijungti blokiruotę, nes ji veikia suspausto oro pagalba. Tam kad pajungti blokiruote reikia nuvesti slangute nuo tilto (ant tilto uodegos turi buti vamzdelis kur ja uzmauti) iki kompresoriaus.  Tada salono viduje idedi mygtuka, kuriuo butu valdomas kompreoriaus ijungimas/isjungimas.

Redagavo skrajojantis_olandas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiltas nuo kito L200.Pajungiau tiesei is kompresoriuko i reduktoriu kaip ir buvo aname L200.Tik nezinau kaip patikrinti garaze ar veikia blokiruote.Ar tas kompresorius turi pusti tol kol naudoji blokiruote?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiltas nuo kito L200.Pajungiau tiesei is kompresoriuko i reduktoriu kaip ir buvo aname L200.Tik nezinau kaip patikrinti garaze ar veikia blokiruote.Ar tas kompresorius turi pusti tol kol naudoji blokiruote?

 

Kur tavo aparatas randasi užsukčiau, arba pasuk man 868831381.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kur tavo aparatas randasi užsukčiau, arba pasuk man 868831381.

Aciu.Pajungiau jau, ant prisrukinio, viskas veikia vakar isbandziau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai negi jis visada pucia?taip neturi but

 

Netyrinėjau pačio kompresoriuko, bet tikrai jis nedirba pastoviai, pas mane kai suaižėjo į blokiruotę nuvesta šlangutė ir praleisdinėjo slėgį, tai esant įjungtai blokiruotei kompresoriukas kas 3-5 sekundes įsijungdavo kokiom 2-3 sekundėm. Kai sistema sandari tai tik įjungimo metu suburzgia ir viskas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kaip as patikrinau, pakeles gala, blokiruote veike tik tada kaip kompresoriukas veikia,ji atjungus ta pacia sekunde blokiruote nustojo veikti,tai gal jis ir turi pusti pastoviai?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zmones idekite foto kaip originalus kompresoriukas atrodo ir kurioje vietoje jis buna

 

Taip atrodo MP II blokiruotės kompresorius ir jo valdymo blokas( galima apsieiti ir be jo) post-4283-13648282605173_thumb.jpg

 

P.S. vaizdinė medžiaga :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

lygiai toki pati redutoriu (kaip kad nuorodoje) isidejau i savo MPI. Turiu vena klausima, gal yra zinanciu ar butu galima vietoj orginalaus kompresoriaus pastatyti kazkur auto salone (pvz bagazineje) kompresoriu skirta padangos pusti, nes tokiu atveju esant reikalui ji butu galima naudoti pagal tikraja paskirti. Gal yra kas toki dalyka bandes?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kaip as patikrinau, pakeles gala, blokiruote veike tik tada kaip kompresoriukas veikia,ji atjungus ta pacia sekunde blokiruote nustojo veikti,tai gal jis ir turi pusti pastoviai?

 

Pas MP II blokiruotės kompresorius turi savyje slėgio daviklį ir vožtuvą, įjungus blokiruotę kompresorius suveikia ir pats išsijungia, bet tik atjungus maitinimą nuo kompresoriaus vožtuvas atsidaro, oras išeina ir diferencialas išsiblokuoja.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

lygiai toki pati redutoriu (kaip kad nuorodoje) isidejau i savo MPI. Turiu vena klausima, gal yra zinanciu ar butu galima vietoj orginalaus kompresoriaus pastatyti kazkur auto salone (pvz bagazineje) kompresoriu skirta padangos pusti, nes tokiu atveju esant reikalui ji butu galima naudoti pagal tikraja paskirti. Gal yra kas toki dalyka bandes?

 

Manau kad galima, tik reiks susibūrti slėgio ribojimą iki blokiruotės ir slėgio išleidimą :)

 

P.S. va radau rankiniu būdu valdomą :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai jeigu deti varikliuka nuo centrinio uzrakto, toki kuri buna vakuminiai. jie turi slegio davikli ir voztuva, kuris laikytu/isleistu ora?

 

Jis pučia orą?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip atrodo MP II blokiruotės kompresorius ir jo valdymo blokas( galima apsieiti ir be jo) post-4283-13648282605173_thumb.jpg

 

P.S. vaizdinė medžiaga :)/>

kurioje vietoje jis stovi ant masinos

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kurioje vietoje jis stovi ant masinos

 

Pas ilgą MP po galine sėdyne, ten kur nišos (vienoj pakelėjas originalus būna), o vat trumpuko dar netyrinėjau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tavo masina jau vaziuoja? o video parodyta jog nuo kompresoriaus galima padaryt tik jau daug darbo nuo centrinio duru varikliuko daryt kaip alternatyva galima

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki! prie to pacio,ka galima idet i MONTERO SPORTA 3.0 benzas kad blokotusi galinis tiltas? gale linges stovi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.