Pereiti prie turinio

Grand cherokee nuo 2000-ju


ziuzi

Rekomenduojami pranešimai

Visiems linkejimai is Dzukijos!Domina JEEP GRAND CHEROKEE turetoju ir myletoju bendra nuomone apie si technikos kurini-kas per "dzipas",ar tinkamas iprastam eksploatavimui miesto+kaimo salygomis,kokios jo silpnosios vietos,koks variklis geriau-4 ar 4,7,ar didelis kuro sanaudu skirtumas tarp ju ir t.t.-pravers bet kokia info.Dar butu gerai suzinoti,kokios problemos laukia del "amerikono" perdarymo i europini ir kokia situacija su atsarginemis detalemis.Busiu visiems didziai dekingas uz bet kokius pamastymus!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tradiciškai perskaityk http://www.jeep.avtograd.ru tada jei širdis nori ir piniginė gali pirk o tada jau klausk kaip kas ,kur, turi būti kokia lemputė turi degti neturi degti koks nors garsas turi būti neturi būti.ir dar pasiskaitinėk apie visus jeep čia forume visi jie kažkuo panašūs.Tai tokie automobiliai beje kaip ir Range Rover kurie dažniausiai arba mylimi ir garbinami arba nekenčiami ir niekinami :D ko nepasakysi apie TLC jie tik garbinami :D .Sėkmės renkantis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiems linkejimai is Dzukijos!Domina JEEP GRAND CHEROKEE turetoju ir myletoju bendra nuomone apie si technikos kurini-kas per "dzipas",ar tinkamas iprastam eksploatavimui miesto+kaimo salygomis,kokios jo silpnosios vietos,koks variklis geriau-4 ar 4,7,ar didelis kuro sanaudu skirtumas tarp ju ir t.t.-pravers bet kokia info.Dar butu gerai suzinoti,kokios problemos laukia del "amerikono" perdarymo i europini ir kokia situacija su atsarginemis detalemis.Busiu visiems didziai dekingas uz bet kokius pamastymus!

4.7 labai kaprizingas variklis (ypač dujoms). Imk 4 (R6) arba 5.2 (V8) :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiems linkejimai is Dzukijos!Domina JEEP GRAND CHEROKEE turetoju ir myletoju bendra nuomone apie si technikos kurini-kas per "dzipas",ar tinkamas iprastam eksploatavimui miesto+kaimo salygomis,kokios jo silpnosios vietos,koks variklis geriau-4 ar 4,7,ar didelis kuro sanaudu skirtumas tarp ju ir t.t.-pravers bet kokia info.Dar butu gerai suzinoti,kokios problemos laukia del "amerikono" perdarymo i europini ir kokia situacija su atsarginemis detalemis.Busiu visiems didziai dekingas uz bet kokius pamastymus!

4.7 labai kaprizingas variklis (ypač dujoms). Imk 4 (R6) arba 5.2 (V8) :D

 

Gal esat kas ka girdejes apie naujesni 3,7 benzinini varikli-kas per "fruktas"-4 litru,kiek teko girdeti,per silpnas(visgi 60-tuju metu konstrukcijos,moraliskai pasenes),o 5,2 jau nebededamas i 99 m. modelius.Gal as klystu,bet taip perskaiciau jeep biblijoje-jeep avtograd.ru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4.7 labai kaprizingas variklis (ypač dujoms). Imk 4 (R6) arba 5.2 (V8) :D[/qGal esat kas ka girdejes apie naujesni 3,7 benzinini varikli-kas per "fruktas"-4 litru,kiek teko girdeti,per silpnas(visgi 60-tuju metu konstrukcijos,moraliskai pasenes),o 5,2 jau nebededamas i 99 m. modelius.Gal as klystu,bet taip perskaiciau jeep biblijoje-jeep avtograd.ru.

 

 

 

 

60- ne 60 bet 4,0 motorą nors ir modernizuotą dar dėjo ir 2000 o 5,2 nuėmė o kad nivalit tai nepasakyčiau plius minus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau 4l WJ, buvau visai patenkintas masina isskyrus varikli!!!

Nevaziuoja visai icon_exclaim.gif ir dar benzino ima apie 1,5l daugiau nei V8, tai pardaviau ir specialiai ieskojau 4,7.

Gal jis ir istvermingas, kaip teko girdeti, bet jau niekada i toki nesesciau. 4,7 visai kita masina.

 

Jau metai kaip vazineju ir jokiu kapryzu. Domejausi dujomis, tai sake jokiu bedu, labai gerai susireguliuoja ir dirba be priekaistu. Tik reikia statyti ipurskima, nes kolektorius plastmasinis.

I 4,0 lengvai statosi paptastos dujos, bet tada jau tikrai pedalus reikia isirengti... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau 4l WJ, buvau visai patenkintas masina isskyrus varikli!!!

Nevaziuoja visai icon_exclaim.gif ir dar benzino ima apie 1,5l daugiau nei V8, tai pardaviau ir specialiai ieskojau 4,7.

Gal jis ir istvermingas, kaip teko girdeti, bet jau niekada i toki nesesciau. 4,7 visai kita masina.

 

Jau metai kaip vazineju ir jokiu kapryzu. Domejausi dujomis, tai sake jokiu bedu, labai gerai susireguliuoja ir dirba be priekaistu. Tik reikia statyti ipurskima, nes kolektorius plastmasinis.

I 4,0 lengvai statosi paptastos dujos, bet tada jau tikrai pedalus reikia isirengti... :)

Vat ir as esu girdejes,kad ne velnio nivalit tas 4-litrinis,nors ir tvirtinti negaliu-nesu turejes...Kas del duju,tai siais laikais turbut jau niekas ir nededa paprastos sistemos irangos,tik ipurskimines,va,tik domejausi Alytuje kainomis,tai "apsviete",kad kainuotu mazdaug 4500lt.(cia butent V8 varikliui)Visgi nuvaziuojant per metus 20-30 tukst.,manau,verta deti-sako,kad ir sanaudos ipurskiminiu nesiskiria nuo benzino sanaudu-velgi nezinau-tiesa ar ne...?Dar klausimelis-kokia situacija ant Lietuvos su Cherokee dalimis-problematiska gauti ar nelabai ir kokios kainos-prieinamos(prieini,paziuri ir nueini) ar proto ribose?Aciu ir visiems geros dienos! :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau 4l WJ, buvau visai patenkintas masina isskyrus varikli!!!

Nevaziuoja visai icon_exclaim.gif ir dar benzino ima apie 1,5l daugiau nei V8, tai pardaviau ir specialiai ieskojau 4,7.

Gal jis ir istvermingas, kaip teko girdeti, bet jau niekada i toki nesesciau. 4,7 visai kita masina.

 

Jau metai kaip vazineju ir jokiu kapryzu. Domejausi dujomis, tai sake jokiu bedu, labai gerai susireguliuoja ir dirba be priekaistu. Tik reikia statyti ipurskima, nes kolektorius plastmasinis.

I 4,0 lengvai statosi paptastos dujos, bet tada jau tikrai pedalus reikia isirengti... :)

Vat ir as esu girdejes,kad ne velnio nivalit tas 4-litrinis,nors ir tvirtinti negaliu-nesu turejes...Kas del duju,tai siais laikais turbut jau niekas ir nededa paprastos sistemos irangos,tik ipurskimines,va,tik domejausi Alytuje kainomis,tai "apsviete",kad kainuotu mazdaug 4500lt.(cia butent V8 varikliui)Visgi nuvaziuojant per metus 20-30 tukst.,manau,verta deti-sako,kad ir sanaudos ipurskiminiu nesiskiria nuo benzino sanaudu-velgi nezinau-tiesa ar ne...?Dar klausimelis-kokia situacija ant Lietuvos su Cherokee dalimis-problematiska gauti ar nelabai ir kokios kainos-prieinamos(prieini,paziuri ir nueini) ar proto ribose?Aciu ir visiems geros dienos! :wink:

 

Turim nemazai daliu ir sitiems visureigiams

skambink:

VISUREIGIU DALYS

OZO 20/1

tel. 85 2404481

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zinoma fraze "Nivalit" labai realetyvu :) , ziurint su kuo lyginti. 8)

Bet siuo atveju lyginu ta pacia masina su 4,0l ir 4,7l skirtumas LABAI didelis icon_exclaim.gif

Tikrai grandui 4,0l variklis yra per silpnas ir moraliskai pasenes, tuo labiau kuro sanaudos didesnes.

 

Perkant siulyciau pabandyti pasivazineti su abiem ir tuomet pasidaryti savo isvadas. :idea:

 

http://www.autonet.ru/catalog/detail.ts ... 75131.html

http://www.autonet.ru/catalog/detail.ts ... 75208.html

 

Kazka ne taip snekat. Ka reiskia nevalit 4 litru motoras? Su kuo lyginat? Kokiais rezimais?

Jei neklystu, iki 100 km/h per 10,2 s.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ~8 men GC 4ltr. '03 galo gamybos su SELECT razdatke. Pasakysiu tai, kad dalyvavau keliose varzybose http://www.bekelesfiesta.lt ir pirmose isejo (nusimove) pusasis galinis is guolio (fiksacinis ziedas neatlaike), kitka viskas normaliai. ir valina gerai ,ir kai uzknisa gali bekelej, gali ir o miesta padrozti. daugiau gedimu nebuvo, isskyrus ABS po paskutiniu varzybu uzlinko (gal kazka nutraukiau) :x

ir jei vaziuosi i balas, tai greitai nelek, nes oro filtras megsta lengvai prigerti.

Kuro sanaudos mieste neramiai vaziuojant ~19-22ltr, bekelej 43-47ltr, normaliai vaziuojant lygiam kelyje iki 120km/h ~15ltr; 100 km/h gali sutilpti ant "cruiso" ir i 12ltr.

pastebeciau, kad gerai i kalnus lipa. Ir nesiulyciau imt Quadra Track, nes labai uzknisa kol mova suveikia - gaunasi nemaza apkrova "permetimo" nuo rato ant rato ir "prasukdineja" ratus, o tu vis gaza mini, mini... ratai sukasi, greicio nedaug...

Masina nebloga visumoje. Kaimui, sodui, pasismaginimui, bet giliasniam nardymui netinka... :cry: NETURI jis remo :wink:

 

Eksploatacija pigi ir labai pigi! Amortizatorius (KYB) ~100-120lt/vnt. Jau keiciau ir pasakysiu visiems kas jaucia "vanguma" masinos posukiuose - pasikeiskit - efektas garantuotas. Jei dar nori stabiliau - keisk stabilizatoriaus gelezi i storesne. bus dar geriau :pirat:

 

fotkes is paskutionio etapo Bekeles ratai cia: http://picasaweb.google.lt/altasat

 

1 vieta laisvoj klasej kaip ne kaip...

Aciu :girtas:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekui,vyrai,uz aiskiai ir issamiai issakytas mintis-daugmaz situacija aiski :wink: Truputi neaisku del razdatkes-ta SELECT tai kur 5 padeciu,o QUADRA DRIVE 3 padeciu ar kaip-ar as jau cia visai gryba pjaunu?!Kitokiu lyg ir neteko matyti...Ir dar-kokios problemos laukia nusipirkus "amerikona"-dideles problemos uzregistruoti ar nelabai?Dekoju! :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del razdatkiu:

http://www.jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/WJ/xfer.htm

 

Del registracijos:

viewtopic.php?f=22&t=6551

 

 

Dekui,vyrai,uz aiskiai ir issamiai issakytas mintis-daugmaz situacija aiski :wink: Truputi neaisku del razdatkes-ta SELECT tai kur 5 padeciu,o QUADRA DRIVE 3 padeciu ar kaip-ar as jau cia visai gryba pjaunu?!Kitokiu lyg ir neteko matyti...Ir dar-kokios problemos laukia nusipirkus "amerikona"-dideles problemos uzregistruoti ar nelabai?Dekoju! :wink:
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau 01, su 4 L varikliu + dujom,

tai kiek po jo masinu bandziau, tai grandas yra geriausias kainos / kokybes santykis.

Uz tokius pinigus, taip vaziuojancios masinos nelabai ir rasi.

Mano akimis masina turejo tik 2 trukumus,

t.y. kuro sanaudas (mieste apie 25 L duju) ir rudyjancias stiklajuostes.

Kas del variklio traukos, tai taip, 4 litru motoras siek tiek vangokas,

nors velgi, priklauso su kuo lyginsi.

Duju iranga su ipurskimu kainuoja apie 2300 Lt (http://www.lauroma.com labai puikiai dirba).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
Dekui,vyrai,uz aiskiai ir issamiai issakytas mintis-daugmaz situacija aiski :wink: Truputi neaisku del razdatkes-ta SELECT tai kur 5 padeciu,o QUADRA DRIVE 3 padeciu ar kaip-ar as jau cia visai gryba pjaunu?!Kitokiu lyg ir neteko matyti...Ir dar-kokios problemos laukia nusipirkus "amerikona"-dideles problemos uzregistruoti ar nelabai?Dekoju! :wink:

QUADRA DRIVE - tai ne raztatke... sita sistema turi select track razdatke + blokuojamus tiltus ( tiltuose stovi vari-lock'ai ) ... aisu is http://www.jeep.auto.ru ....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
Sory-tikrai apsizioplinau ir ne taip parasiau,nors galvoje turejau visai ka kita-quadra trac 2 razdatke... :oops: :oops: :oops: O ta quadra drive,man atrodo,buvo statoma nuo 2005 metu,i nauja modeli?

 

quadra drive stovi manajame ... 2000 metu ... nv247 razdatke + blokiruotes tiltuose ... tad truputi klysti :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.