Pereiti prie turinio

perku galoperi -noriu info apie LSD


okagersma

Rekomenduojami pranešimai

sveiki,daug temu persskaiciau daug ka suzinojau naudingo.bet dar nedasunta tas lsd galiniam tilte ?kas per vienas? kokia reiksme duoda bekelej ir ant asvalto?kada jungiasi? cia viena trumpa galoperi apziurejau tai man toks keistas dalykas paliko ispudi.vienu zodziu letai vaziuojant asvaltu ar zvyrkeliu, vienu tiltu, susukus vaira iki galo ,apsisukant, galiniai ratai varo abu kartu-posukio vidinis ratas tai isvis prasisuka-buksuoja-toks ispudis kad tiltas blokuotas pastoviai.kame cia diela-gal tas lsd taip veikia?

Redagavo okagersma
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu labai tingi ieškot, čia trumpai apie LSD. :unsure:

 

A limited slip differential has mechanisms to compensate for low grip on wheels. There are several different types. I'll list the main ones here.

 

Viscous Coupling - A VC diff is like the torque converter in an auto transmission. It has two sets of vanes - one set each connected to the two axles. They work by using the friction of fluid. A VC is filled with oil - similar to transmission fluid. When one wheel spins, it drives the vanes attached to its axle, which churns the fluid. This heats the fluid and increases its resistance. This creates friction which then drives the other set of vanes. VC have several downsides - because the resistance of the fluid varies with its temperature, the operation of the VC can change. Like a torque converter, you can also overheat the fluid in a VC, and it will not work.

 

Mechanical - Mechanical LSD's use either gears or clutches inside the diff to prevent single wheelspin. A simple clutch LSD has a set of clutch plates attached to each axle, and matching clutch plates attached to the housing. A mechanism uses the turning power applied to the LSD to push the clutches locked. The advantage of a clutch LSD is that in this manner the diffs are active whenever there is acceleration or deceleration force applied to it - even in a straight line. The downside is the same as with most LSD's. An LSD needs to have at least some resistance against both wheels or it won't function. Lift one wheel in the air and the LSD does nothing. There are ways to overcome this, however.

 

Electronic - There are electronic differentials out there that use various means to control power output to each wheel. These are often called 'active' differentials. The active yaw control in an EVO Lancer is one example. It uses electronics to sense turns, and physically delivers more power to the outside wheel. It works well, because even if the front wheels understeer (with the AWD), the extra power on the outside wheel actually pushes the nose around the corner.

 

There are other variations such as TORSEN and such, and they all work differently

Redagavo namaste
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,daug temu persskaiciau daug ka suzinojau naudingo.bet dar nedasunta tas lsd galiniam tilte ?kas per vienas? kokia reiksme duoda bekelej ir ant asvalto?kada jungiasi? cia viena trumpa galoperi apziurejau tai man toks keistas dalykas paliko ispudi.vienu zodziu letai vaziuojant asvaltu ar zvyrkeliu, vienu tiltu, susukus vaira iki galo ,apsisukant, galiniai ratai varo abu kartu-posukio vidinis ratas tai isvis prasisuka-buksuoja-toks ispudis kad tiltas blokuotas pastoviai.kame cia diela-gal tas lsd taip veikia?

lsd taip neturi veikti kad net vidinis ratas buksuotu posukyje... ten priburta jau nesamoniu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as tik speju is savo menkos patirties ir kukliu ziniu - gal tiesiog prisviles LSD yra ir gaunasi jau kaip 100 proc blokiruote... o tai ivykti galejo arga nuo netinkamo tepalo arba is viso be tepalo buvo paeksploatuotas... arba kiek teko girdeti tai kaip ir "pasistiprina" liaudis LSD... tai tiesiog mintys, gal uzves "ant takelio", o gal ne...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ir manau, kad bus pridėta diskelių daugiau, blokiruotės efektyvumui padidinti, arba jau jinai užkepus, kitu atveju taip neturėtų būti. O tik pradedant važiuot vis tiek buksuoja ratas? Nes pagal principą blokiruotė turėtų pradėti veikti tik kai tepalas įkaista dėl ašių skirtingų sukimosi greičių, kai tarkim vienas ratas buksuoja, kitas - ne.

Redagavo namaste
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na as nuvariau apziuret jo gan gerai atrodo nesupuves geros padangos ir t.t. bet nepirkau vien del to kad jo galinis ratas( posukio vidaus puses-isorinis viskas tvarkoj sukasi kaip priklauso -sukant i kita puse atvirksciai) ant vietos sukinejantis buksuoja.na vienu zodziu nuomone susidariau-kad taip neturi but-tai jo pirkima atmetu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar klausimelis-vartant paieskas google apie LSD radau nuotrauku tlitu su lsd- tai i tilta ateina vamzdeliai kas ten?gal tas lsd jais jungiasi? ta galoperi kur ziurejau ,na tipo kur tiltas galinis svaigo-tai jokiu vamzdeliu nebuvo tik alsuoklio slangute i rema nuvesta.

lsd visiskai nepriklauso nuo jokiu slanguciu ir vamdeliu... o patikrinimas ar veikia praktiskai tik vienas,-pakelti visa tilta ir rankom pasukti rata,kitas turi sauktis i ta pacia pusia.. jei sukasi priesingai,tada arba nera arba neveikia... kitaip ant kieto grunto vaziuojant nelabai ir patikrinsi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.