Pereiti prie turinio

kestonas

Nariai
  • Pranešimai

    70
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1

kestonas paskutinį kartą laimėjo Sausio 9 2011

kestonas patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius/nepartinis

kestonas's Achievements

1

Reputacija

  1. turiu įtarimą kad Klevas teisus - ragas akumui. Kai generatorius veikia gerai, bet akumui pabaiga tai lemputė ir nedega - bent jau pas mane taip buvo (MP3)... kelis kartus dar pakroviau kol bevažiuojant abu akumai virti po kapotu pradėjo - kvapas neapsakomai šlykštus, o ir važiuoti tapo baisu...
  2. Laba diena. Ar galėtumėte maždaug apibūdinti turizmo klasės "trasos" sudėtingumą: - tik žvyrkeliai? - ar bus kur pasigervinti? - ar pavyzdžiui kaip palyginimui "Salakas" - kur toli gražu ne visi taškai imami...? Nesu dalyvavęs Jūsų renginiuose tai norėčiau susiorientuoti kokio sudėtingumo taškai...
  3. as apie metus vazineju be abieju galiniu apsaugu nes susiduriau su ta pacia problema... diskomfortas toks kad pelkeje naturaliai blogiau stabdo ir ilgiau valosi (gal daugiau prilenda o ne ilgiau valosi) kaladeles nepastebejau kad greiciau diltu. pravaziuoju apie 30-40 t km/metus... jei kazkas patars kaip paspresti si klausima taipogi busiu dekingas...
  4. Sveiki. Renginys puikus - purvo vonios puikios. Į organizatorių klausimą ar reikia daugiau purvo manau galima prisiminti kad tai turizmas - ne extreem'as ar open'as... Manau kad gylis buvo kaip tik toks kokio ir reikia turizme su galimybe paimti kelis dar sunkesnius (kiek pamenu jie buvo pažymėti "P" raidėmis) taškus. Mūsų ekipažui labai patiko - tikimės panašaus formato ir sudėtingumo renginių ir ateityje... Iki malonaus susitikimo sekančiuose renginiuose...
  5. Iki Anykščių nutempė, o ten iš ūkyje besimėtančių bakelių, čiaupo pajungimo šlangelių ir pan. pavyko sukonstruoti patikimą bet mažos talpos kuro padavimo sistemą parlėkiau su vėjeliu:)
  6. Ačiū organizatoriams už puikų renginį - taškai buvo labai įvairūs ir tikrai buvo iš ko rinktis.... Labai ačiū visiems sustojusiems pagelbėti juodam MP3 - labai dėkingas ir sujaudintas kad žmonės taip pripulė ir visaip bandė atgaivinti mano nelaimėlį, nors jau buvo visi persirengę švariais rūbais... AČIŪ VISIEMS...
  7. va butent apie ka ir kalbu - ir greiciausiai abu patenkinti grizote ir labai dziaugetes kad grizote:)
  8. Sveiki, su visiskais standartais vaziuojantiems gal nevertetu kurti atskiros klases, labai jau ziauru butu organizatoriu atzvilgiu... gal galetu buti kaip iseitis pabandyti susikoperuoti su turistu, kuris vaziuoja malonumui, o ne sportu ir pasiprasyti pagalbos jei prireiktu... manau atsirastu tokiu kulturingu turistu, kurie palaiko tempa renginio metu, bet nepalieka pavadinkim taip pradedancio kolegos... na o jei privaziuoja per sunkia kliuti tai visuomet galima sunaviguoti apvaziavima ir sutarti kur galima vel susitikti...galu gale gal viena is organizatoriu telefonu galima butu paskelbti kaip sos linija ir jei standartas nesulauktu pagalbos is pravaziuojanciu (jei vis tik lydintis patyres turistas paliktu, kas nelabai tiketina) tai galetu pasiprasyti pagalbos sos linija, o organizatoriai gal pagautu anksciau ar veliau stovykloje kazka kas nulektu ir padetu... mano nuomone tai Salakas visu pirma yra puikus renginys puikiai praleisti puiku laika su puikiais zmonemis - tuo sis renginys ir zavi - puikiais organizatoriais ir puikia sventine nuotaika, o tik po to rezultatai... manau tokiu zmoniu yra pakankamai ir tikrai pagelbetu standartams... bet kaip saugikli galima paskelbti sos telefono numeri... kodel taip rasau - pats dalyvavau kelis kartus turistuose su zieminem padangom ir manau blaiviai vertinant savo galimybes galima kai kurias vietas sturmuoti drasiai, kai kuriose vietose geriau kiek apsiziureti kaip geriau pravaziuoti nepatingejus islipti is visureigio (na man gal buvo lengviau nes turejau gerve), o kai kurias tiesiog aplenki... o siaip manau kolektyvui labiau reiktu prisiderinti prie renginio - pakankamai aiskus ir konkretus formatas, o ne organizatoriams sokineti apie kiekvieno poreikius... manau vien dalyviu skaicius kiekvienais metais tik augantis daug ka pasako apie rengini ir organizatoriu atsakinga darba...
  9. viskas labai aiskiai aprasyta regitros puslapyje: su B kategotija galima be jokiu papildomu egzaminu vairuoti automobili, kurio bendra mase nevirsija 3500kg ir galima jungtis su priekaba, kurios bendra mase nevirsija 750kg. taip pat galima jungtis su didesnes bendros mases priekaba, jei bendra jungties mase nevirsija 4250 kg. taigi pasiimi automobilio tech pasa ir pasiziuri bendra mase, bet pabreziu - bendra mase, ne pliko automobilio, tuomet pasiimi priekabos teh pasa ir pasiziuri bendra mase - jei nevirsija 4250 kg - varai ir galvos nesuki. apie priekabos asiu skaiciu niekur net neuzsimenama, kas reiskia kad drasiai gali varyti su dviase... bet jei tave sustabdys transporto policija ir pasverus paaiskes kad tu per daug sveri (virs 4250kg) tuomet dziovink pinigine...
  10. as nieko nesprendziu jaunuoli - paprasei patarimo - va ir pasiuliau ka reiktu pirmoje eileje pasitikrinti pagal savo patirti, bet tik pasiuliau... o tikrinama siaip garaze su rakteliais dantyse, o ne prie kompo mygtukus maigant, na bet kaip sakoma sekmes teisybes paieskose:)
  11. as siulyciau pradeti nuo perdavimu abiejuose tiltuose patikrinimo - jei priekyje tiek priburta ar nebus taip, kad pakeite tilta i bilekoki ir islindo kruvele problemu. jei galas geras o perdavimas skiriasi - bus aisku kad galima tiesiog susirasti kita pr tilta su teisingu perdavimu... kiek teko savu laiku ieskoti tokio automobilio kaip taisykle pakankamai nemazai buvo nuimtais pr kardanais, kad "maziau kuro imtu":)
  12. ogi visiskai paprastai: - jei susvilusi viskomova mirtinai ka gaunam - tarptiltinis difas visiskai neveikia - taip? - dabar paziurim koks kiekvieno rato piesiamas spindulys apsisukinejant? tiksliau priekinio isorinio rato ir galinio vidinio - nematavau ir tikslaus skaiciaus nepasakysiu, bet tikrai labai didelis skirtumas, o tarptiltinis difas tai neveikia (butent 3 padeciu razdatkes atveju) ir pagal fizika gaunasi butent taip, kad butent galinis ratas datempianas iki priekinio rato greicio, todel lauzosi butent galinis tiltas taip drasiai teigiu butent del to kad ne kokia knygute perskaiciau, o kaip minejau turejau tokia pacia problema... juolab perspejau temos autoriu pasitikrinti gyvai abieju tiltu perdavima atsidarius dangteli ir suskaiciuoti dantukus, o tuo paciu be abejo galima ivertinti ir reduktoriaus bukle pasakysi kas per nesamone skirtingi tiltai? maciau 2 JGC (dauriausi donoro) kuriuose buvo pakeistas kazkuris vienas tiltas tipo pagal metus nuo tokios pacios masinos ir nesutapo perdavimas... visa tai rasau tik del to, kad temos autorius tiksliai issiaiskintu priezasti del kurios kilo problema... kad jam nebutu pasikeitus tik tilta laikinas problemos sprendimas... tikiuosi as neteisus - tuomet temos autoriui tiesiog bus pigesnis remontas, bet bus aplandziojes automobili ir zinos kas ir kur...
  13. nesiputok gudruti, pirma perskaityk viska atidziai ir apgalvok ka perskaitei - jei nedasunta - perskaityk dar karta:)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.